Κωδικός Τεκμηρίου
0000008100
Τύπος ψηφιακού αρχείου
Βίντεο
Τίτλος
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΜΟΥ, Η
ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ 1964
Χρονολογία Παραγωγής
2004
Ημερομηνία Πρώτης Προβολής
Σκοπός
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Είδος
ΜΟΝΟΘΕΜΑΤΙΚΟ / ΟΧΙ-ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ
Χαρακτηρισμός
ΣΕΙΡΑ
Κατηγορία
ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ (ΙΣΤΟΡΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ)
Περίληψη
Σειρά ντοκιμαντέρ που καταγράφει προφορικές μαρτυρίες Ελλήνων δημιουργών για μια κρίσιμη περίοδο της ζωής τους, του έργου τους ή της χώρας. Το επεισόδιο αναφέρεται στον συνθέτη ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ, εστιάζοντας στο 1964, χρονιά σημαντική για το έργο του αλλά και για την πολιτική του δράση.
Περιγραφή Περιεχομένου
Η εκπομπή της σειράς ντοκιμαντέρ «Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΜΟΥ» φιλοξενεί τον ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ, ο οποίος επικεντρώνει την αφήγησή του στο 1964, χρονιά κατά την οποία παρουσιάζει για πρώτη φορά στο κοινό μελοποιημένο το έργο «Άξιον εστί» του ΟΔΥΣΣΈΑ ΕΛΥΤΗ. Αρχικά αναφέρεται στη διαδικασία της μελοποίησης που έλαβε τη μορφή ορατόριου, στους ενδοιασμούς της εταιρείας δίσκων με την οποία συνεργαζόταν, αλλά και στην αρχική αμφισβήτηση για την αισθητική αξία του έργου από τους πνευματικούς κύκλους της εποχής. Ακολούθως κάνει αναφορά στη μουσική που συνέθεσε το ίδιο έτος για την ταινία «Ζορμπάς» του ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗ, ενώ παράλληλα μνημονεύει τα σημαντικότερα πολιτικά γεγονότα του 1964. Τη χρονιά εκείνη ο Μ. ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ είναι πρόεδρος της Νεολαίας των Λαμπράκηδων, συμμετέχει ενεργά στα κινήματα ειρήνης, ενώ στις εκλογές του Φεβρουαρίου εκλέγεται για πρώτη φορά βουλευτής στη Β’ Περιφέρεια Πειραιώς. Την αφήγηση του μεγάλου Έλληνα συνθέτη πλαισιώνουν πλάνα από την πρώτη παρουσίαση του «Άξιον Εστί » στο Θέατρο Κοτοπούλη, καθώς και πλούσιο αρχειακό υλικό που αποτυπώνει το φορτισμένο πολιτικό κλίμα της εποχής.
Ανάλυση Περιεχομένου
00:00:00:00\nΤίτλοι έναρξης.\n\n00:00:56:00\nΤίτλος επεισοδίου: «ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ, 1964».\n\n00:01:07:00\nΑσπρόμαυρα πλάνα αρχείου από Συναυλία στο ΛΥΚΑΒΗΤΤΟ, το καλοκαίρι του 1977. Ο συνθέτης ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ περνώντας ανάμεσα στους μουσικούς φτάνει στο podium. Μαζί του ο τραγουδιστής ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ, ο ψάλτης ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΥΛΟΥΜΠΗΣ και ο ηθοποιός ΜΑΝΟΣ ΚΑΤΡΑΚΗΣ. Ο ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ από το podium ζητά από τους μουσικούς του να ξεκινήσουν.\n\n00:01:38:00\nΟ συνθέτης ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ σε χώρο γραφείου. Αναφέρεται στα πολιτικά γεγονότα του 1964, εστιάζοντας στις δεύτερες εθνικές εκλογές στις 16 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 1964 και στις πολιτικές επιλογές της Ε. Δ. Α (ΕΝΙΑΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ).\n\n00:02:33:00\nΠρωτοσέλιδα των εφημερίδων «ΤΑ ΝΕΑ» και «ΑΥΓΗ» που είναι αφιερωμένα στις εκλογές. Στη συνέχεια άρθρο εφημερίδας που αναφέρεται στη συμμετοχή «κορυφαίων πνευματικών ανθρώπων» στις εκλογές του ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 1964. Διακρίνονται οι φωτογραφίες των ΓΙΑΝΝΗ ΡΙΤΣΟΥ, ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ, Τ. ΚΑΡΟΥΣΟΣ και ΜΕΝΤΗ ΜΠΟΣΤΑΝΤΖΟΓΛΟΥ. Ακολουθούν άρθρα και φωτογραφίες εφημερίδων με τα γεγονότα του ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ. Ο ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ αναφέρεται στην πολιτική του δράση, συμβάλλοντας στον προεκλογικό αγώνα της Ε. Δ. Α του 1964 και στην είσοδό του στην πολιτική των πολιτικών.\n\n00:02:56:00\nΑσπρόμαυρα πλάνα αρχείου με το ΓΕΩΡΓΙΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ σε προεκλογική συγκέντρωση και στιγμιότυπα από τη διεξαγωγή εκλογών σε εκλογικό κέντρο. Στη συνέχεια το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας «ΤΑ ΝΕΑ». Στο κύριο άρθρο της αναφέρει το θριαμβευτικό αποτέλεσμα που συγκέντρωσε η «ΕΝΩΣΙΣ ΚΕΝΤΡΟΥ» (53%) και φωτογραφία του ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. Ο ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ αναφέρει την εκλογή του ως βουλευτή της Ε. Δ. Α (ΕΝΙΑΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ) στην εκλογική περιφέρεια της Β ΠΕΙΡΑΙΩΣ.\n\n00:03:17:00\nΔιαδοχικές ασπρόμαυρες φωτογραφίες του συνθέτη ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ στην αίθουσα του Ελληνικού Κοινοβουλίου, ως Βουλευτή της Ε. Δ. Α (ΕΝΙΑΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ). Στη συνέχεια ασπρόμαυρες φωτογραφίες σε γραφείο, έξω από εκλογικό κέντρο της Ε. Δ. Α. Ο ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ αναφέρει την εκλογή του ως βουλευτή της Ε. Δ. Α στην εκλογική περιφέρεια της Β ΠΕΙΡΑΙΩΣ. Ακούγεται απόσπασμα από το «ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ» του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ.\n\n00:03:40:00\nΑσπρόμαυρα πλάνα αρχείου από Συναυλία στο ΛΥΚΑΒΗΤΤΟ, το καλοκαίρι του 1977. Ο ΜΑΝΟΣ ΚΑΤΡΑΚΗΣ διαβάζει το «ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ ΠΡΩΤΟ» από το έργο του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ «ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ». Ταυτόχρονα, ο συνθέτης ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ παρουσιάζει την ευκαιρία που του δόθηκε μέσω του κειμένου αυτού να εκφράσει την ιδεολογία του για το έντεχνο λαϊκό τραγούδι.\n\n00:04:02:00\nΟ συνθέτης ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ παρουσιάζει τις σκέψεις του για τον τρόπο που αποφάσισε να παρουσιάσει το «ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ», εφαρμόζοντας την ιδεολογία του για το έντεχνο λαϊκό. Προσπάθησε να επιτύχει μια ισορροπία βασισμένη πάνω στο κείμενο του ΕΛΥΤΗ, δηλαδή τρία πράγματα: το λαϊκό τραγουδιστή, τον έντεχνο ψάλτη και τον αφηγητή.\n\n00:04:44:00\nΑσπρόμαυρα πλάνα αρχείου από Συναυλία στο ΛΥΚΑΒΗΤΤΟ, το καλοκαίρι του 1977. Ο ψάλτης ΑΝΤΡΕΑΣ ΚΟΥΛΟΥΜΠΗΣ αποδίδει από το «ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ» το «ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΜΟΥ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ…» (ΜΕΡΟΣ Ε).\n\n00:05:05:00\nΑπόκομμα εφημερίδας που φιλοξενούνται φωτογραφία των ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ, ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ και άρθρο για τη συνεργασία τους, ώστε να παρουσιαστεί το «ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ». Ασπρόμαυρη φωτογραφία με τους ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ, ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ. Ακούγεται ο ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ να μιλά για τη «λειτουργία» που σχεδίαζαν να δημιουργήσουν.\n\n00:05:13:00\nΟ συνθέτης ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ σε χώρο γραφείου. Αναφέρεται στη συνάντηση που είχε με τον ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ το 1960 στου ΛΟΥΜΙΔΗ. Εκεί, τον πλησίασε ο ποιητής και του ζήτησε να γράψει ένα ορατόριο για το σύνθετο έργο του, που ονόμαζε «ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ». Το κείμενο έφτασε στα χέρια του το 1961 στο ΠΑΡΙΣΙ, όπου και συνέθεσε το μεγαλύτερο μέρος.\n\n00:06:05:00\nΟ συνθέτης ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ σε χώρο γραφείου. Αναφέρεται στον τρόπο που επέλεξε να εργαστεί, φτιάχνοντας αρχικά τα λαϊκά τραγούδια, αργότερα το Δοξαστικό που αγαπούσε και περισσότερο ο ΕΛΥΤΗΣ και στη συνέχεια τα άλλα μέρη. Εξηγεί ότι καθοριστικό ρόλο στη μορφή των συνθέσεών του έπαιξαν οι σπουδές και η αγάπη του για τον ΜΠΑΧ, αλλά και η επιρροή της εκκλησίας. Μοναδική του επιθυμία ήταν ο κόσμος να τραγουδάει έντεχνους στίχους. Παρουσιάζονται οι παρτιτούρες της μουσικής του ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ για το «ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ» του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ. Διακρίνονται: «Η ΓΕΝΕΣΙΣ», «ΕΝΑ ΤΟ ΧΕΛΙΔΟΝΙ», «ΔΟΞΑΣΤΙΚΟ».\n\n00:07:28:00\nΑσπρόμαυρα πλάνα αρχείου από Συναυλία στο ΛΥΚΑΒΗΤΤΟ, το καλοκαίρι του 1977. Ο τραγουδιστής ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ ερμηνεύει το «ΕΝΑ ΤΟ ΧΕΛΙΔΟΝΙ ΚΙ Η ΑΝΟΙΞΗ ΑΚΡΙΒΗ».\n\n00:07:45:00\nΟ συνθέτης ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ σε χώρο γραφείου. Αναφέρεται στα προβλήματα ενορχήστρωσης της σύνθεσης του «ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ», καθώς δεν επιθυμούσε τη δημιουργία ενός έντεχνου έργου. Καταθέτει τον προβληματισμό του για να επιτύχει τη συνύπαρξη ευρωπαϊκών στοιχείων με ελληνικά λαϊκά στοιχεία, ώστε να «οδηγήσει» την ποίηση στο λαό. Παρεμβάλλονται πλάνα με το πρόγραμμα της συναυλίας, φωτογραφίες και σημειώματα των δυο δημιουργών του: ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ και ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ. Ο συνθέτης μιλάει για τα προβλήματα που συνάντησε στην επιλογή του είδους της μουσικής που θα έβαζε ώστε να είναι πιο κοντά στην ευαισθησία του ελληνικού λαού.\n\n00:10:44:00\nΟ συνθέτης ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ σε χώρο γραφείου. Αναφέρει ότι το λαϊκό τραγούδι ήταν άγνωστο στους μικροαστικούς κύκλους της Ελλάδας και ότι ο ίδιος άκουσε λαϊκό τραγούδι το 1947, σε μεταγωγή του στην ΙΚΑΡΙΑ.\n\n00:11:08:00\nΟ συνθέτης ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ σε χώρο γραφείου. Αναφέρεται στην περίοδο εξορίας του στη ΜΑΚΡΟΝΗΣΟ. Εκεί, από τις συντροφιές και τα τραγούδια με τους συγκρατούμενους, γεννήθηκε η ιδέα του παντρέματος της υπέροχης λαϊκής μας μουσικής με στίχους σπουδαίων ποιητών. Περιγράφει σχετικό περιστατικό με τον συγκρατούμενό του Στρατηγό ΣΑΡΑΦΗ.\n\n00:12:50:00\nΟ συνθέτης ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ σε καθιστικό. Ξεφυλλίζει παρτιτούρες του.\n\n00:13:10:00\nΟ συνθέτης ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ σε χώρο γραφείου. Αναφέρεται στα βασανιστήρια που έζησε με συγκρατούμενους στα στρατόπεδα και τη ΜΑΚΡΟΝΗΣΟ. Εξηγεί την ανάγκη να εκφράσει αυτούς τους ήχους μέσα από τα έργα του, γιατί αλλιώς θα τον τρέλαιναν, όπως πολλούς από τους ανθρώπους που έζησαν σε αυτές τις συνθήκες.\n\n00:14:18:00\nΑσπρόμαυρα πλάνα αρχείου από τη Συναυλία στο ΛΥΚΑΒΗΤΤΟ, το καλοκαίρι του 1977. (Ορχηστρικό)\n\n00:14:44:00\nΟ συνθέτης ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ σε χώρο γραφείου. Αναφέρεται στα επεισόδια και τον ξυλοδαρμό του ίδιου και της ομάδας των ΛΑΜΠΡΑΚΗΔΩΝ στον ΠΕΙΡΑΙΑ από αστυνομικούς το 1964. Αφηγείται περιστατικό με πολίτη από την Κοκκινιά που τον προστάτευε.\n\n00:16:32:00\nΠρωτοσέλιδο της εφημερίδας «Η ΑΥΓΗ» που ανακοινώνει το θάνατο του Βασιλιά ΠΑΥΛΟΥ (6 ΜΑΡΤΙΟΥ 1964) και την ορκωμοσία του Διαδόχου ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, άρθρο που αναφέρεται στην ορκωμοσία του Διαδόχου ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ με φωτογραφία της Πριγκίπισσας ΣΟΦΙΑΣ και Πριγκίπισσας ΕΙΡΗΝΗΣ σε αυτοκίνητο, πρωτοσέλιδο της εφημερίδας «ΤΑ ΝΕΑ» σχετικό με το εθνικό πένθος, το λαϊκό προσκύνημα και φωτογραφία με την αντιπροσωπεία της Ε. Δ. Α. (ΕΝΙΑΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ) στην κηδεία. Ο ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ αναφέρεται στην απόφαση της Ε. Δ. Α να τιμήσει το Βασιλιά ΠΑΥΛΟ στέλνοντας εκπροσώπους της, τον ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ και τον ΣΤΑΥΡΟ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟ. Παρεμβάλλονται ασπρόμαυρα πλάνα αρχείου με το φέρετρο και την πομπή. Τέλος, η ασπρόμαυρη φωτογραφία των ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ και ΣΤΑΥΡΟΥ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ στα σκαλιά της ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ.\n\n00:16:53:00\nΑσπρόμαυρα πλάνα αρχείου από το εσωτερικό της ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ όπου ψάλλει η εξόδιος ακολουθία. Πομπή μεταφέρει τη σορό του Βασιλιά ΠΑΥΛΟΥ. Ο συνθέτης ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ αναφέρεται στην πρώτη κοινή εμφάνιση εκπροσώπων της Ε. Δ. Α με τους άλλους πολιτικούς.\n\n00:17:03:00\nΟ συνθέτης ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ σε χώρο γραφείου. Αφηγείται περιστατικό από τη μέρα της κηδείας με πρωταγωνιστές τη Βασίλισσα ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ, το Βασιλιά ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ και τον ίδιο.\n\n00:17:46:00\nΑσπρόμαυρα πλάνα αρχείου από το εσωτερικό της ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ. Παρακολουθούμε τη Βασίλισσα ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ, τον Βασιλιά ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ και άλλα μέλη της οικογένειας να αποδίδουν τιμές στη σορό του ΒΑΣΙΛΙΑ ΠΑΥΛΟΥ.\n\n00:18:24:00\nΟ συνθέτης ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ σε χώρο γραφείου. Αναφέρεται στη συνένωση της ΝΕΟΛΑΙΑΣ των ΛΑΜΠΡΑΚΗΔΩΝ με τη ΝΕΟΛΑΙΑ της Ε. Δ. Α σε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΛΑΜΠΡΑΚΗ με πρόεδρο τον ίδιο, στις πολιτικές του επιδιώξεις, που έγιναν ορατές με τη δημιουργία του «ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ» στις δραστηριότητες και περιοδείες στην ύπαιθρο που πραγματοποίησε με τις δυο του ιδιότητες: Βουλευτής της Ε. Δ. Α. (ΕΝΙΑΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ) και Πρόεδρος της ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗ.\n\n00:20:31:00\nΔιαδοχικές ασπρόμαυρες φωτογραφίες του ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ από στιγμές της οικογενειακής, αλλά και πολιτικής του ζωής. Ανάμεσά τους διακρίνονται ο ίδιος στο πιάνο του με την κόρη του ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ μικρή ηλικία, με τη γυναίκα και τα παιδιά του, με συντρόφους του από την Ε. Δ. Α (ΕΝΙΑΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ) και τη ΝΕΟΛΑΙΑ ΛΑΜΠΡΑΚΗ, σε πορεία Ειρήνης, με τον ΛΕΩΝΙΔΑ ΚΥΡΚΟ στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ και με νεαρούς θαυμαστές του. Ακούγεται από χορωδία και τον ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ «ΜΕ ΤΟ ΛΥΧΝΟ ΤΟΥ ΑΣΤΡΟΥ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ ΕΒΓΗΚΑ» (ε) από το «ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ» του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ.\n\n00:21:28:00\nΟ συνθέτης ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ σε χώρο γραφείου. Αναφέρει ότι το 1964 η Ε. Δ. Α (ΕΝΙΑΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ) επέλεξε να στείλει τον ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ και τον ΗΛΙΑ ΗΛΙΟΥ σε διάφορες πόλεις και χώρες για να μιλήσουν στα διάφορα Κοινοβούλια για το Κυπριακό. Παρεμβάλλονται φωτογραφία από εφημερίδα του ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ με το ΚΥΠΡΟΥ ΜΑΚΑΡΙΟ και πλάνα με πρωτοσέλιδα διαφόρων εφημερίδων της εποχής.\n\n00:21:54:00\nΟ συνθέτης ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ σε χώρο γραφείου. Αναφέρεται στο ταξίδι του με τον ΗΛΙΑ ΗΛΙΟΥ στο ΠΑΡΙΣΙ και στη σύνθεση πάνω στο ποίημα του ΚΩΣΤΑ ΒΑΡΝΑΛΗ. Με την ευκαιρία αναφέρεται στην ανάγκη του να έχει ακροατήριο για τη μουσική του την περίοδο που την έγραψε. Άρθρο εφημερίδας που αναφέρεται στην παρουσίαση των συνθέσεων του ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ για τους στίχους του ποιητή ΚΩΣΤΑ ΒΑΡΝΑΛΗ, παρτιτούρα της σύνθεσης για το ποίημα «ΟΙ ΜΟΙΡΑΙΟΙ» του ΚΩΣΤΑ ΒΑΡΝΑΛΗ. Ακούγεται ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ να ερμηνεύει το τραγούδι αυτό.\n\n00:23:18:00\nΟ συνθέτης ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ σε χώρο γραφείου. Αναφέρεται στις συναντήσεις που είχε με σημαντικές προσωπικότητες όπως ο ΖΑΝ ΠΩΛ ΣΑΡΤΡ, ο ΛΟΥΪ ΑΡΑΓΚΟΝ, ο ΠΑΜΠΛΟ ΝΕΡΟΥΔΑ, ο ΠΙΕΡ ΜΑΝΤΕΣ ΦΡΑΝΣ προκειμένου να τους ευαισθητοποιήσει για τις διώξεις Αριστερών στην ΕΛΛΑΔΑ και να τους ζητήσει σχετικές δηλώσεις συμπαράστασης. Στη συνέχεια παρουσιάζει τη διάσταση των απόψεων του Γάλλου φιλοσόφου τόσο με τον ίδιο όσο και με ιδέες που πρέσβευαν οι προοδευτικοί στην Ελλάδα. Προβάλλεται κοινή ασπρόμαυρη φωτογραφία του ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ με τον ΖΑΝ ΠΩΛ ΣΑΡΤΡ, απόσπασμα εφημερίδας στο οποίο ανακοινώνεται η άρνηση του ΣΑΡΤΡ να βραβευτεί με το Βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας το 1964.\n\n00:25:39:00\nΆρθρο αφιερωμένο σε συγκέντρωση της ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗ στον ΠΕΙΡΑΙΑ με φωτογραφία του ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ομιλητή στο βήμα, ασπρόμαυρες φωτογραφίες από την πορεία ΕΙΡΗΝΗΣ. Στη συνέχεια πλάνα από ασπρόμαυρο φιλμ αρχείου με το ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ και άλλους διαδηλωτές στην πορεία ΕΙΡΗΝΗΣ, από διαδηλώσεις και πορείες από επεισόδια με αστυνομικούς και συλλήψεις μπροστά στο ξενοδοχείο ΧΙΛΤΟΝ.\n\n00:26:36:00\nΑσπρόμαυρα πλάνα αρχείου από τα «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΠΙΚΑΙΡΑ». Παρουσιάζονται οι εκδηλώσεις υποδοχής της Πριγκίπισσας ΑΝΝΑΣ-ΜΑΡΙΑΣ για το γάμο της με το Διάδοχο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ, η γαμήλια εκδήλωση στα Ανάκτορα με όλη τη βασιλική οικογένεια, η άμαξα με τους νιόπαντρους βασιλείς (17/ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ/1964).\n\n00:27:27:00\nΑσπρόμαυρα πλάνα αρχείου από τα «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΠΙΚΑΙΡΑ». Παρουσιάζονται Αθηναίες να ασκούνται σε σχολές που δημιουργήθηκαν, ώστε να γίνουν κομψές.\n\n00:27:56:00\nΑσπρόμαυρα πλάνα αρχείου από τα «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΠΙΚΑΙΡΑ». Πλάνα από την άφιξη του ΑΝΤΟΝΙ ΚΟΥΙΝ στην ΕΛΛΑΔΑ, στις 13 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 1964 για να πρωταγωνιστήσει στην ταινία του ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗ «ΖΟΡΜΠΑΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ». Διακρίνεται και ο σκηνοθέτης ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ στο σταθμό.\n\n00:28:29:00\nΟ συνθέτης ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ σε χώρο γραφείου. Αναφέρει την ανάγκη του να δημιουργεί τη μουσική του πάνω στο φιλμ και όχι στο σενάριο και τις δυσκολίες που αντιμετώπιζε, ώστε να είναι ακριβής στους χρόνους ενορχήστρωσης με τους χρόνους των σκηνών του φιλμ. Προβάλλονται ασπρόμαυρη φωτογραφία του ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ, χειρόγραφες σημειώσεις του για τη μουσική της ταινίας «ΖΟΡΜΠΑΣ».\n\n00:29:39:00\nΑσπρόμαυρες φωτογραφίες από τα γυρίσματα της ταινίας του ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗ «ΖΟΡΜΠΑΣ». Διακρίνονται ο σκηνοθέτης, ο ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ, ο ΑΝΤΟΝΙ ΚΟΥΙΝ, ο ΑΛΑΝ ΜΠΕΪΤΣ. Ο ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ αναφέρει τους λόγους που παρακολούθησε τα γυρίσματα αυτής της ταινίας.\n\n00:30:03:00\nΟ συνθέτης ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ σε χώρο γραφείου. Αναφέρεται στη συνάντηση που είχε στο αεροδρόμιο με τη ΣΙΜΟΝ ΣΙΝΙΟΡΕ, όταν αποχωρούσε αρνούμενη να υποδυθεί μια «γριά».\n\n00:30:21:00\nΑσπρόμαυρη φωτογραφία με τους συντελεστές της ταινίας «ΖΟΡΜΠΑΣ» ΑΝΤΟΝΙ ΚΟΥΙΝ, ΣΙΜΟΝ ΣΙΝΙΟΡΕ και ΑΛΑΝ ΜΠΕΪΤΣ που συνοδεύει σχετικό άρθρο.\n\n00:30:26:00\nΑσπρόμαυρα πλάνα αρχείου από τα γυρίσματα της ταινίας «ΖΟΡΜΠΑΣ». Ο ΑΝΤΟΝΙ ΚΟΥΙΝ στο πασίγνωστο συρτάκι.\n\n00:30:57:00\nΑσπρόμαυρα πλάνα αρχείου. Ο ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ διευθύνει τη Λαϊκή Ορχήστρα του σε διάφορα θέατρα της ΑΘΗΝΑΣ, αλλά και σε περιοδεία στην ΕΛΛΑΔΑ. Παρουσιάζονται προγράμματα και άρθρα εφημερίδων που αναφέρονται στο μοναδικό γεγονός. Ακούγονται τα «ΖΟΡΜΠΑΣ» και «ΑΠΡΙΛΗ ΜΟΥ» σε στίχους και μουσική του ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ.\n\n00:32:07:00\nΟ συνθέτης ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ σε χώρο γραφείου. Αναφέρεται στην παλιότερη, παράλληλη παρουσία του ίδιου και του ΜΑΝΟΥ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ στην Επιθεώρηση το 1962, «ΟΔΟΣ ΟΝΕΙΡΩΝ» για το ΜΑΝΟ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ, «ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΛΗ» για το ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ και στην κοινή τους εμφάνιση με τη «ΜΑΓΙΚΗ ΠΟΛΗ» το 1963. Επισημαίνει την τότε παρουσία νέων συνθετών, αναφέροντας τους: ΜΑΝΟ ΛΟΪΖΟ, ΣΤΑΥΡΟ ΞΑΡΧΑΚΟ, ΓΙΩΡΓΟ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ και ΧΡΗΣΤΟ ΛΕΟΝΤΗ, επισημάνσεις που συνοδεύονται με ασπρόμαυρες φωτογραφίες του συνθέτη με το ΜΑΝΟ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ, ΜΑΝΟ ΛΟΪΖΟ και ΧΡΗΣΤΟ ΛΕΟΝΤΗ. Ολοκληρώνει τη σκέψη του λέγοντας, πως η παρουσίαση της σύνθεσης για το «ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ» του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ είναι η νέα διάσταση στην έντεχνη λαϊκή μουσική.\n\n00:33:15:00\nΔιαδοχική παρουσίαση ασπρόμαυρων φωτογραφιών του ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ σε θέατρο με μουσικούς και τραγουδιστές, με το ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ και μουσικούς. Ο ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ αναφέρεται στη μουσική του και τη μουσική του ΜΑΝΟΥ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ και των άλλων νέων συνθετών που δεσπόζουν κατά το 1964.\n\n00:33:24:00\nΟ συνθέτης ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ σε χώρο γραφείου. Αφηγείται περιστατικό που έζησε ως μέλος της ΝΕΟΛΑΙΑΣ των ΛΑΜΠΡΑΚΗΔΩΝ στην ΑΚΡΟΠΟΛΗ το 1964 κατά την τελετή ανάρτησης της ελληνικής σημαίας, όταν ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ επέτρεψε την είσοδο στον Ιερό Βράχο μόνο στα σχολεία. Οι μαθητές μετά την άφιξη του ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ άρχισαν να τραγουδούν τα τραγούδια του. Παρεμβάλλονται πλάνα αρχείου με τον τότε πρωθυπουργό ΓΕΩΡΓΙΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ στην ΑΚΡΟΠΟΛΗ και μια ασπρόμαυρη φωτογραφία του ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ στην ίδια εκδήλωση.\n\n00:35:16:00\nΠαρτιτούρες από τη μουσική σύνθεση του ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ για το «ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ» του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ. Στη συνέχεια ασπρόμαυρα πλάνα αρχείου από τη συναυλία στο ΛΥΚΑΒΗΤΤΟ με τον ψάλτη ΑΝΤΡΕΑ ΚΟΥΛΟΥΜΠΗ να ερμηνεύει «ΝΑΟΙ ΣΤΟ ΣΧΗΜΑ Τ’ ΟΥΡΑΝΟΥ…» (ΙΔ) από το «ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ» του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ\n\n00:36:11:00\nΟ συνθέτης ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ σε χώρο γραφείου. Αναφέρεται στα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπισαν για την παρουσίαση του «ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ» του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ, για το «νέο κοινό», για την ανησυχία του ποιητή ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ, για το παρασκήνιο της ηχογράφησης και για τις δικαστικές διαμάχες που αποφάσισε να εμπλακεί, ώστε να υπερασπιστεί το έργο του. Παρεμβάλλονται άρθρα εφημερίδων που ασχολούνται με το θέμα της παρουσίασης του έργου, ασπρόμαυρες φωτογραφίες από συναυλίες, μια φωτογραφία με όλους τους συντελεστές της παρουσίασης στο Θέατρο ΚΟΤΟΠΟΥΛΗ στις 19 Οκτωβρίου του 1964: ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ-ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ-ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ-ΜΑΝΟΣ ΚΑΤΡΑΚΗΣ-ΘΟΔΩΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΕΦ, το εξώφυλλο του δίσκου με σχέδια του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΑΡΟΥΧΗ και κείμενα από το δίσκο με φωτογραφίες των δημιουργών.\n\n00:39:51:00\nΑσπρόμαυρα πλάνα αρχείου από Συναυλία στο ΛΥΚΑΒΗΤΤΟ, το καλοκαίρι του 1977. Ο ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ διευθύνει και η χορωδία παρουσιάζει το «ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ».\n\n00:40:25:00\nΟ συνθέτης ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ σε χώρο γραφείου. Καταθέτει πως η σχέση του με τα βιβλία και την ποίηση άρχισε από τα παιδικά του χρόνια εξαιτίας της αγάπης του πατέρα του για αυτά. Στη συνέχεια, η ενασχόλησή του με την ποίηση του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ για το «ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ» είναι η εφαρμογή της θεωρίας του για το έντεχνο λαϊκό τραγούδι. Εξηγεί τη θέση του σχετικά με τη μοναδικότητα του ελληνικού λαού να τραγουδά στην καθημερινότητά του στίχους μεγάλων ποιητών, όπως των ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ, ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΕΦΕΡΗ, ΓΙΑΝΝΗ ΡΙΤΣΟΥ και ΚΩΣΤΑ ΒΑΡΝΑΛΗ και το ενδιαφέρον του για το γνήσια λαϊκό ελληνικό κοινό.\n\n00:43:08:00\nΔιαδοχικά ασπρόμαυρα πλάνα αρχείου. Παρουσιάζονται πολιτικοί κρατούμενοι σε χώρους φυλακής, στιγμές υποδοχής πολιτικών κρατουμένων σε λιμάνι με τους δικούς τους να τους υποδέχονται συγκινημένοι, σχετικό άρθρο της εφημερίδας «Η ΑΥΓΗ», διαδηλωτές στην πορεία Ειρήνης, φωτογραφίες από στιγμές αποχωρισμού Ελλήνων που αποφασίζουν να γίνουν οικονομικοί μετανάστες. Ακούγεται ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ να ερμηνεύει «ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΑΙΜΑΤΑ ΜΕ ΠΟΡΦΥΡΩΣΑΝ» (ι) από το «ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ» του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ.\n\n00:44:24:00\nΤίτλοι τέλους. Ακούγεται ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ να ερμηνεύει «ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΑΙΜΑΤΑ ΜΕ ΠΟΡΦΥΡΩΣΑΝ» από το «ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ» του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ.
Θεματική Κατηγορία
ΤΕΧΝΕΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
ΙΣΤΟΡΙΑ
Θεματικοί Όροι
ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ, συνθέτες, έντεχνο λαϊκό τραγούδι, «Άξιον εστί», μελοποιημένη ποίηση, ΕΔΑ, Αριστερά, Νεολαία Λαμπράκηδων
Αναφορές
ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ, συνθέτης
ΕΝΙΑΙΑ ΔΗΜΟΚΤΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ (ΕΔΑ), πολιτικό κόμμα
«ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ», μουσικό έργο
“ΑΛΕΞΗΣ ΖΟΡΜΠΑΣ”, ταινία
Γεωγραφικός Προσδιορισμός
Γλώσσα Περιεχομένου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Δημιουργός
Παραγωγή: ΕΡΤ ΑΕ Εκτέλεση: ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ
Συντελεστές
Σενάριο-Σκηνοθεσία:
ΣΤΕΛΙΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ
Το ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ πρωτοπαρουσιάστηκε στο Θέατρο ΚΟΤΟΠΟΥΛΗ στις 19 Οκτωβρίου του 1964.
Με τον ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ τραγουδιστή,
τον ΘΕΟΔΩΡΟ ΔΗΜΗΤΡΙΕΦ ψάλτη,
τον ΜΑΝΟ ΚΑΤΡΑΚΗ αφηγητή
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα:
Την Γενική Γραμματέα Επικοινωνίας ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΑΠΑΔΑ-ΧΕΙΜΩΝΑ
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΜΕΡΑΚΟΥ
ΝΙΚΟ ΣΦΕΤΣΑ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΡΒΟΥ
ΦΩΤΕΙΝΗ ΤΟΜΑΗ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΓΙΩΡΓΟ ΚΥΡΙΑΚΟ
Ευχαριστούμε για τη βοήθειά τους:
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΑΠΛΑΟΥΡΑ
ΓΙΑΝΝΗ ΚΟΤΖΙΑ
ΘΟΔΩΡΟ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟ
ΧΡΗΣΤΟ ΡΟΥΝΙΟ
ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟ
ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΓΥΡΟΗΛΙΟΠΟΥΛΟ
ΚΩΣΤΑ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟ
ΣΤΕΛΙΟ ΚΥΜΙΩΝΗ
Αρχειακό υλικό:
ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ «ΛΙΛΙΑΝ ΒΟΥΔΟΥΡΗ»
ΑΡΧΕΙΟ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ
ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ & ΜΜΕ
ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΡΤ
ΕΡΤ-ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΟΥΣΕΙΟΥ/ΑΡΧΕΙΟΥ
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ
ο τίτλος της σειράς:
«Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΜΟΥ»
από ποίημα του ΜΑΝΟΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗ
Ακούστηκαν αποσπάσματα από τα έργα του ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ:
ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ
ΠΟΛΙΤΕΙΑ Β΄
ΖΟΡΜΠΑΣ
Βοηθός Σκηνοθέτη:
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΕΝΔΡΙΝΟΣ
Βοηθός Οπερατέρ:
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΙΑΡΛΗΣ
Γραμματεία Παραγωγής:
ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΠΑΛΑΜΟΥΤΗ
Λογιστήριο:
ΣΑΚΗΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
Έπαιξαν οι μουσικοί:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΤΣΙΝΗΣ (πνευστά)
ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΑΡΓΩΝΗΣ (βιολί)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ (μπάσο)
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ (πιάνο)
Studio μουσικής:
STUDIO N
Ηχολήπτης:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ
Post production:
ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ
Μεταγραφές αρχειακού υλικού:
VIDEO PRESS
STUDIO SKLAVIS
Μια παραγωγή της ΕΡΤ
Copyright ERT S.A
2004-2005
Εκτέλεση παραγωγής:
ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ
Διεύθυνση Παραγωγής:
ΘΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ
Δημοσιογραφική Έρευνα:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ
Ηχοληψία:
ΦΑΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΟΣ
Μοντάζ:
ΑΓΓΕΛΑ ΔΕΣΠΟΤΙΔΟΥ
Μουσική:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ
Φωτογραφία:
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΡΔΕΛΑΣ
Παραγωγός:
ΘΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ
© ΕΡΤ SA
2004-2005
Σχετικά Θέματα
Δικαιώματα
ΕΡΤ ΑΕ
Διάρκεια
00:45.11.00
Φυσικά – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Πρωτότυπο Μέσο: ΒΙΝΤΕΟ Εικόνα: ΕΓΧΡΩΜΗ, 4:3
Χρηματοδότηση Ψηφιοποίησης/Τεκμηρίωσης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, Πρόσκληση 172
Τελευταία Ενημέρωση
3/2/2025