ΙΖΑΜΠΕΛΑ ΡΟΣΕΛΙΝΙ
000248833
Η σειρά «Τετράδια» αποτελεί μια επιμελημένη αναδρομή στο προσωπικό αρχείο συνεντεύξεων του δημοσιογράφου ΘΑΝΑΣΗ ΛΑΛΑ με διεθνούς φήμης προσωπικότητες από τον χώρο της τέχνης, της επιστήμης και του πολιτισμού. O ΛΑΛΑΣ επιστρέφει στα τετράδια με τις σημειώσεις του από τις σημαντικότερες συνεντεύξεις που έχει πάρει επαναπροσεγγίζοντάς τις ενώ προβάλλονται πλάνα από τα παρασκήνια τους.
Στο επεισόδιο αυτό ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΛΑΛΑΣ επαναπροσεγγίζει τη συνέντευξη με την Ιταλίδα ηθοποιό και μοντέλο ΙΖΑΜΠΕΛΑ ΡΟΣΕΛΙΝΙ, που έλαβε χώρα τον Αύγουστο του 2001 στο Παρίσι, στο Ξενοδοχείο Ritz.
Κωδικός Τεκμηρίου
248835
Τύπος ψηφιακού αρχείου
Βίντεο
Τίτλος
ΤΕΤΡΑΔΙΑ, ΘΑΝΑΣΗΣ ΛΑΛΑΣ
Χρονολογία Παραγωγής
2017
Ημερομηνία Πρώτης Προβολής
Σκοπός
ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
Είδος
ΜΟΝΟΘΕΜΑΤΙΚΟ/ΟΧΙ-ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ
Χαρακτηρισμός
ΣΕΙΡΑ
Κατηγορία
ΠΟΡΤΡΕΤΑ-ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
Περίληψη
Η σειρά «Τετράδια» αποτελεί μια επιμελημένη αναδρομή στο προσωπικό αρχείο συνεντεύξεων του δημοσιογράφου ΘΑΝΑΣΗ ΛΑΛΑ με διεθνούς φήμης προσωπικότητες από τον χώρο της τέχνης, της επιστήμης και του πολιτισμού. O ΛΑΛΑΣ επιστρέφει στα τετράδια με τις σημειώσεις του από τις σημαντικότερες συνεντεύξεις που έχει πάρει επαναπροσεγγίζοντάς τις ενώ προβάλλονται πλάνα από τα παρασκήνια τους.
Στο επεισόδιο αυτό ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΛΑΛΑΣ επαναπροσεγγίζει τη συνέντευξη με την Ιταλίδα ηθοποιό και μοντέλο ΙΖΑΜΠΕΛΑ ΡΟΣΕΛΙΝΙ, που έλαβε χώρα τον Αύγουστο του 2001 στο Παρίσι, στο Ξενοδοχείο Ritz.
Περιγραφή Περιεχομένου
Στο επεισόδιο αυτό ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΛΑΛΑΣ επαναπροσεγγίζει τη συνέντευξη με την Ιταλίδα ηθοποιό και μοντέλο ΙΖΑΜΠΕΛΑ ΡΟΣΕΛΙΝΙ, που έλαβε χώρα τον Αύγουστο του 2001 στο Παρίσι, στο Ξενοδοχείο Ritz. O Λάλας εξηγεί πως η Ροσελίνι είναι μία λαμπερή γυναίκα και ένα ντροπαλό άτομο, παρά το περιβάλλον στο οποίο έχει εργαστεί, το οποίο προωθεί τον ναρκισσισμό. Εξηγεί πως δίνει την εντύπωση πως απολαμβάνει τη ζωή, ενώ αναφέρει πως φαίνεται πως είναι παιδί ερωτευμένων ανθρώπων. Εξηγεί ακόμα, πως η ζωή της Ροσελίνι ήταν πολυτάραχη, αλλά πάντα βάση των σχέσεων της ήταν η χαρά. Σχολιάζει το χαμόγελο της, στο οποίο θεωρεί πως καθρεπτίζεται η ψυχή της, και επισημαίνει πως έχει ζήσει μία ζωή γεμάτη πάθη. Ο Λάλας εξιστορεί μία στιγμή που του είχε διηγηθεί η Ροσελίνι, της πρώτης της επίσκεψης σε κινηματογράφο, κατά την οποία είδε τη μητέρα της στη μεγάλη οθόνη, ως Ιωάννα της Λωραίνης. Αναφέρει, τέλος, ότι η Ροσελίνι του είχε εξηγήσει πως όταν χρειάζεται ηρεμία τη συναντάει μέσω της ενδοσκόπησης.
Η Ροσελίνι εκφράζει την ανησυχία της πως μεγαλώνοντας χάνεται «ο χρόνος για παιχνίδι» λόγω των υποχρεώσεων των ενηλίκων. Πιστεύει ότι την ομορφιά την ορίζει η γοητεία και το στυλ, και δεν διαμορφώνεται από μερικά δεδομένα χαρακτηριστικά, αλλά από το πνεύμα του ανθρώπου που τη κατέχει. Εξηγεί μάλιστα πως αντιλαμβάνεται το στυλ, τη κομψότητα ως έναν τρόπο έκφρασης και συνεπώς είναι μια αναπαράσταση της ευφυίας. Εξηγεί πως δεν ζηλεύει την ομορφιά άλλων γυναικών, αλλά τη θαυμάζει. Αναφέρεται στον θάνατο των γονιών της όταν ήταν 20 ετών και την ενήλικη ζωή με την απουσία τους. Αναφέρει πως πριν τον θάνατο τους δεν είχε θελήσει να ασχοληθεί με την υποκριτική, και μιλάει για τη σχέση της με την ανάμνηση των γονέων της μετά το θάνατο τους. Εξηγεί γελώντας πως δεν ξέρει αν στη ζωή «υπάρχει η ευτυχία, αλλά υπάρχει το χιούμορ και το γέλιο». Θεωρεί πως η ζωή της διάλεξε μόνη της τη πορεία της, και την έχει καθοδηγήσει σε πολλούς δρόμους και επαγγέλματα. Χωρίς να είναι παθητική ή μοιρολάτρης, θεωρεί πως η τύχη είναι η μεγαλύτερη δύναμη στη ζωή. Εξηγεί πως η ίδια έχει εργαστεί ως ο ερμηνευτής των ιδεών άλλων, σκηνοθετών, και άλλων καλλιτεχνών. Εκμυστηρεύεται πως ο μεγαλύτερος της φόβος είναι η εγκατάλειψη. Εμφανίζεται ο γιός της στην συνέντευξη, και της δίνει την ευκαιρία να μιλήσει για τη μητρότητα, την οποία θεωρεί ως τη μεγαλύτερη περιπέτεια της ζωής της, ενώ συγκρίνει τη παρουσία των γονιών της στη ζωή της με τη δική της στη ζωή των παιδιών της. Εξηγεί, τέλος, πως η εργασία της είναι η μόδα, ενώ ο κινηματογράφος είναι απόλαυση.
Προβάλλονται πλάνα από τις ταινίες «Μπλε Βελούδο» (1986), «Ίνγκριντ Μπέργκμαν» (2015), «Ατίθαση Καρδιά» (1990), «Ιωάννα της Λωραίνης» (1948).
Θεματική Κατηγορία
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΕΧΝΕΣ - ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
Θεματικοί Όροι
Ιταλίδες ηθοποιοί, Ιταλίδες μοντέλα,Συνεντεύξεις ,Προσωπικότητες ,Υποκριτική,Μόδα
Αναφορές
ΘΑΝΑΣΗΣ ΛΑΛΑΣ, δημοσιογράφος
ΙΖΑΜΠΕΛΑ ΡΟΣΕΛΙΝΙ, ηθοποιός
ΙΖΑΜΠΕΛΑ ΡΟΣΕΛΙΝΙ, μοντέλο
«ΜΠΛΕ ΒΕΛΟΥΔΟ», ταινία
«ΊΝΓΚΡΙΝΤ ΜΠΕΡΓΚΜΑΝ», ταινία
«ΑΤΙΘΑΣΗ ΚΑΡΔΙΑ», ταινία
«ΙΩΑΝΝΑ ΤΗΣ ΛΩΡΑΙΝΗΣ», ταινία
Γλώσσα Περιεχομένου
Δημιουργός
Συντελεστές
Σκηνοθεσία: ΜΑΡΙΑ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ
Παρουσίαση: ΘΑΝΑΣΗΣ ΛΑΛΑΣ
Σενάριο: ΜΑΡΙΑ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ
Διεύθυνση φωτογραφίας: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ ΠΕΧΛΙΒΑΝΙΔΗΣ
Μοντάζ: ΙΩΑΝΝΑ ΠΟΓΙΑΝΤΖΗ
Εκτέλεση παραγωγής: ΙΩΑΝΝΑ ΠΟΓΙΑΝΤΖΗ
Μουσική επιμέλεια: ΜΑΡΙΑ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ
Μουσική επιμέλεια: ΙΩΑΝΝΑ ΠΟΓΙΑΝΤΖΗ
Υποτιτλισμός: ΣΟΦΙΑ ΣΙΜΩΝΗ
Γραφικά: KOMODO DESIGN STUDIO
Δικαιώματα
ΕΡΤ ΑΕ
Διάρκεια
00.23.41.09
Φυσικά – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Πρωτότυπο Μέσο: ΒΙΝΤΕΟ
Τύπος:
Εικόνα: , 4:3
Ηχος:
Τελευταία Ενημέρωση
