Η ΧΡΥΣΗ ΑΚΜΗ
0000008691
Η εξέλιξη του νομίσματος στην αρχαία Ελλάδα. Από τα πρώτα αθηναϊκά νομίσματα, στα αρχαϊκά νομίσματα της Κορίνθου, τη νομισματική τέχνη της Μεγάλης Ελλάδας, τα νομίσματα της Ήλιδος και τα κρητικά νομίσματα.
Κωδικός Τεκμηρίου
0000008691
Τύπος ψηφιακού αρχείου
Βίντεο
Τίτλος
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ
Η ΧΡΥΣΗ ΑΚΜΗ
Χρονολογία Παραγωγής
1990
Ημερομηνία Πρώτης Προβολής
Σκοπός
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Είδος
ΜΟΝΟΘΕΜΑΤΙΚΟ / ΟΧΙ-ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ
Χαρακτηρισμός
ΣΕΙΡΑ
Κατηγορία
ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ (ΙΣΤΟΡΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ)
Περίληψη
Η εξέλιξη του νομίσματος στην αρχαία Ελλάδα. Από τα πρώτα αθηναϊκά νομίσματα, στα αρχαϊκά νομίσματα της Κορίνθου, τη νομισματική τέχνη της Μεγάλης Ελλάδας, τα νομίσματα της Ήλιδος και τα κρητικά νομίσματα.
Περιγραφή Περιεχομένου
Στα πλαίσια της σειράς «ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ» παρουσιάζεται η εξέλιξη του αρχαίου ελληνικού νομίσματος από τις ΓΛΑΥΚΕΣ της ΑΘΗΝΑΣ στο τέλος του 6ου αιώνα π. Χ. , το τετράδραχμο της Αθηναϊκής Δημοκρατίας μέχρι τα Αρχαϊκά Νομίσματα της ΚΟΡΙΝΘΟΥ, που αποτέλεσαν διεθνή νομίσματα της εποχής, εξαιτίας της διάδοσής τους στον τότε γνωστό κόσμο. Το ταξίδι στον κόσμο του χρήματος συνεχίζεται με τα Νομίσματα της ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ και ΣΙΚΕΛΙΑΣ, των ΣΥΡΑΚΟΥΣΩΝ, τα Νομίσματα της ΗΛΙΔΟΣ, τα Δίδραχμα της ΚΑΤΩ ΙΤΑΛΙΑΣ, τον Ασημένιο Στατήρα της ΘΑΣΟΥ μέχρι τα Νομίσματα της ΚΡΗΤΗΣ του 5ου και 4ου π. Χ. Αιώνα, που μαρτυρούν τη συνέχεια του Μινωικού Πολιτισμού μέχρι τα Ελληνιστικά χρόνια. Δίνονται πολύτιμες πληροφορίες για την ιστορία και τον πολιτισμό των πόλεων. Επίσης, μέσα από τις χιλιάδες τύπους των αρχαίων νομισμάτων προβάλλονται οι μορφές μιας μεγάλης τέχνης που έμεινε μέσα στο χρόνο ζωντανή, τέλεια χαραγμένη πάνω στις δύο όψεις ενός μικρού ασημένιου ελληνικού νομίσματος, που παρελαύνουν οι θεοί και τα ιερά τους σύμβολα, τα εγχώρια προϊόντα της ελληνικής γης, επιγραφές ονομάτων πόλεων, σύμβολα κοινωνικής και πολιτικής εξουσίας.
Τίτλοι αρχής.
00:01:29:00
Προβάλλονται διαδοχικά πλάνα από τον Ιερό Βράχο της ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ, το άγαλμα της ΑΘΗΝΑΣ που βρέθηκε στην ΑΘΗΝΑ, 200-250 μ. Χ. , το άγαλμα του ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ από το ΑΡΤΕΜΗΣΙΟ στην ΕΥΒΟΙΑ, που χρονολογείται στο 460 π. Χ. Παράλληλα, ο αφηγητής παραθέτει μυθολογικές πληροφορίες που αφορούν τη θεά ΑΘΗΝΑ – ΠΑΛΛΑΔΑ, που συμβόλιζε μερικά από τα πιο σημαντικά ιδεώδη του αρχαιοελληνικού πνεύματος και τα αγαπημένα της σύμβολα αιγίδα, δόρυ και ελιά.
00:02:34:00
Ο αφηγητής παραθέτει μαρτυρία του ιστορικού ΠΑΥΣΑΝΙΑ, ο οποίος τεκμηριώνει την ύπαρξη ορυχείων αργύρου στο ΛΑΥΡΙΟ. Προβάλλονται πλάνα από τα παράλια της Αττικής. Στη συνέχεια, περιγράφεται η διαδικασία καθαρισμού και πλυσίματος του αργύρου, μέσω ενός περίπλοκου συστήματος δεξαμενών και αγωγών για την κατασκευή νομισμάτων. Ακολουθεί περιγραφή από την επεξεργασία του μεταλλεύματος σε καμίνι και τη μεταφορά του σε ορειχάλκινη μήτρα για να μετατραπεί το απλό κέρμα σε νόμισμα.
00:04:59:00
Διαδοχικά πλάνα παρουσιάζουν το Αθηναϊκό Τετράδραχμο με την απεικόνιση της ΓΛΑΥΚΑΣ, το ιερό σύμβολο της θεάς Αθηνάς, την Αρχαία Αγορά της ΑΘΗΝΑΣ, εστιάζοντας στον Ναό του ΗΦΑΙΣΤΟΥ και στη Στοά του ΑΤΤΑΛΟΥ. Παράλληλα, ο αφηγητής αναφέρεται στην οικονομική και πολιτιστική ανάπτυξη της ΑΘΗΝΑΣ και τα πρώτα Αθηναϊκά Νομίσματα.
00:05:58:00
Ο αφηγητής αναφέρει τις παραστάσεις των πρώτων Αθηναϊκών Νομισμάτων, τις ΓΛΑΥΚΕΣ, που συνδέονται με τους αγώνες των Παναθηναίων και τη χθόνια λατρεία της ΑΘΗΝΑΣ, και το πρώτο ασημένιο Αθηναϊκό Τετράδραχμο που κόπηκε στα μέσα του 6ου π. Χ. αιώνα από τον ΠΕΙΣΙΣΤΡΑΤΟ. Διαδοχικά πλάνα παρουσιάζουν ασημένια Αθηναϊκά Τετράδραχμα στην μία όψη των οποίων δεσπόζει η κεφαλή της Αθηνάς και την άλλη τα ιερά της σύμβολα καθώς και Νομίσματα με παραστάσεις ιερών αντικειμένων, ζώων, πουλιών, σχήματα γεωμετρικά και σκληρές προτομές θεών.
00:07:45:00
Διαδοχικά πλάνα παρουσιάζουν την Αρχαία Αγορά των ΑΘΗΝΩΝ, τα επίσημα ζύγια με τις έκτυπες παραστάσεις τους, Αθηναϊκά Τετράδραχμα με την παράσταση της ΓΛΑΥΚΑΣ και τις υποδιαιρέσεις τους, όπως ο Δίδραχμος Στατήρας, η Δραχμή, το Ημίδραχμο, ο Οβολός και το Ημιοβόλιο. Παράλληλα, γίνεται λόγος για τα επίσημα εμπορικά και νομισματικά σταθμία που φυλάσσονταν στην Αρχαία Αγορά των ΑΘΗΝΩΝ, τους αγορανόμους, τα επίσημα ζύγια και τις παραστάσεις τους, που μαρτυρούν τη διοικητική οργάνωση που απαιτούσε η εμπορική δραστηριότητα του κράτους. Επίσης, ο αφηγητής αναφέρεται στην περιεκτικότητα του Αθηναϊκού Τετράδραχμου, σε ασήμι καθώς, στις υποδιαιρέσεις του και νομισματική τους αξία.
00:09:28:00
Ο αφηγητής αναφέρεται στην πρωτοφανή διάδοση της που γνώρισαν οι Αθηναϊκές ΓΛΑΥΚΕΣ, μετά το τέλος των Περσικών Πολέμων, διατηρώντας τα αρχαία χαρακτηριστικά της μέχρι την αρχή των Ελληνιστικών χρόνων. Παράλληλα, προβολή πλάνων σε αρχαιολογικό χώρο και στη συνέχεια Αθηναϊκές ΓΛΑΥΚΕΣ με έκτυπες παραστάσεις της θεάς ΑΘΗΝΑΣ και των συμβόλων της.
00:10:38:00
Διαδοχικά πλάνα παρουσιάζουν τη Ρωμαϊκή Αγορά, την ΑΚΡΟΠΟΛΗ των ΑΘΗΝΩΝ και στη συνέχεια χρυσό Αθηναϊκό Νόμισμα. Ο αφηγητής περιγράφει την κατάσταση της ΑΘΗΝΑΣ το 407 π. Χ. και μιλάει για το πρώτο Αθηναϊκό χρυσό Νόμισμα που βγαίνει από τα νομισματοκοπεία των ΑΘΗΝΩΝ.
00:11:03:00
Ο αφηγητής μιλάει για τον πλούτο και τη δύναμη που απέκτησε η ΚΟΡΙΝΘΟΣ εξαιτίας της γεωγραφικής θέσης, κοντά στον ομώνυμο Ισθμό, που αποτελούσε από την αρχαιότητα το κατεξοχήν στρατηγικό σημείο του ελλαδικού χώρου, τόσο για τις θαλάσσιες διαδρομές από την Ανατολή στη Δύση όσο και για τις χερσαίες από τον Νότο στο Βορρά. Επίσης, γίνεται λόγος για τα Κορινθιακά Νομίσματα, που αναφέρονται στο μύθο του ΒΕΛΛΕΡΟΦΟΝΤΗ, του ΠΗΓΑΣΟΥ και τη λατρεία της Χαλινίτιδας ΑΘΗΝΑΣ, μορφές που εμφανίζονται στις κοπές των Κορινθιακών Στατήρων. Παράλληλα, διαδοχικά πλάνα παρουσιάζουν τον Ισθμό της ΚΟΡΙΝΘΟΥ, τον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας ΚΟΡΙΝΘΟΥ, Κορινθιακούς Στατήρες που απεικονίζουν στην εμπρόσθια όψη τον ΠΗΓΑΣΟ και στην πίσω η κεφαλή της Χαλινίτιδας ΑΘΗΝΑΣ.
00:12:14:00
Ο αφηγητής αναφέρεται στο μύθο του ΒΕΛΛΕΡΟΦΟΝΤΗ, του ΠΗΓΑΣΟΥ και τη λατρεία της Χαλινίτιδας ΑΘΗΝΑΣ. Στη συνέχεια μιλάει για τη διάδοση των ασημένιων Κορινθιακών Στατήρων στην ΙΤΑΛΙΑ και ΣΙΚΕΛΙΑ. Επίσης αναφέρεται στις ασημένιες Κορινθιακές Δραχμές που φέρουν την προτομή της θεάς ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ και στη χθόνια λατρεία της θεάς που καθιστά την ΚΟΡΙΝΘΟ κέντρο κοσμοπολιτισμού. Παράλληλα, διαδοχικά πλάνα παρουσιάζουν τον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας ΚΟΡΙΝΘΟΥ, άγαλμα του ΠΗΓΑΣΟΥ, αρχαϊκοί τύποι Κορινθιακών Στατήρων με απεικονίσεις της ΑΘΗΝΑΣ και του ΠΗΓΑΣΟΥ, θάλασσα και ακτές του Κορινθιακού Κόλπου, τα απομεινάρια του περίφημου Ιερού της ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ στην ΑΚΡΟΚΟΡΙΝΘΟ, ασημένιες Κορινθιακές Δραχμές που φέρουν την προτομή της θεάς ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ, άγαλμα που παριστάνει τη θεά μέσα σε μισάνοιχτο κοχύλι, ασημένια Κορινθιακή Δραχμή με την απεικόνιση της θεάς, ακέφαλο άγαλμα της ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ, στη συνέχεια προτομή της ίδιας και τέλος, οι σωζόμενοι μονολιθικοί κίονες του αρχαϊκού Δωρικού Ναού της Κορινθιακής Αγοράς.
00:15:18:00
Ο αφηγητής αναφέρεται στις ελληνικές πόλεις που διατηρούν αναλλοίωτο το θρησκευτικό χαρακτήρα των νομισματικών τύπων, στις δύο όψεις των οποίων παρελαύνουν οι θεοί και τα ιερά τους σύμβολα. Παράλληλα, διαδοχική προβολή αρχαιολογικού χώρου και νομισματικών τύπων με εμβλήματα θεών.
00:16:22:00
Ο αφηγητής αναφέρεται στην νομισματική τέχνη της Μ. ΕΛΛΑΔΑΣ, ΣΙΚΕΛΙΑΣ και ΣΥΡΑΚΟΥΣΩΝ, στα τέλη του 4ου π. Χ. αιώνα όπου οι νομισματικοί τύποι και οι παραστάσεις τους έφθασαν στο υψηλότερο σημείο καλλιτεχνικής ποιότητας. Ο φακός εστιάζει στη μορφή της Νύμφης ΑΡΕΘΟΥΣΑΣ που κοσμεί τα Νομίσματα των ΣΥΡΑΚΟΥΣΩΝ, πλαισιωμένο από δελφίνια, στην πίσω όψη της οποίας εικονίζεται τέθριππο άρμα και η ιπτάμενη ΝΙΚΗ που στέφει τον Ηνίοχο. Τέλος, προβολή του ΗΝΙΟΧΟΥ, χάλκινο άγαλμα που φιλοξενείται στον Αρχαιολογικό Μουσείο των Δελφών και τμήμα ζωφόρου που απεικονίζει Ηνίοχο να οδηγεί τέθριππο άρμα
00:18:10:00
Ο αφηγητής αναφέρει ονομαστικά στους γνωστότερους γλύπτες – χαράκτες της ελληνικής αρχαιότητας, ενώ παρελαύνουν ανάγλυφοι νομισματικοί τύποι από τον ΤΑΡΑΝΤΑ της Κάτω ΙΤΑΛΙΑΣ.
00:19:09:00
Ο αφηγητής μιλάει για τη διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων, που άρχισε από το 776 π. Χ. στο χώρο της Αρχαίας ΟΛΥΜΠΙΑΣ, οδηγώντας τον κλασσικό ελληνικό πολιτισμό σε στιγμές δόξας και μεγαλείου και τη συνεργασία μεγάλων καλλιτεχνών της εποχής που κόσμησαν τον αρχαιολογικό χώρο με δημιουργίες, το 421 π. Χ. . Παράλληλα, προβολή του αρχαιολογικού χώρου της Αρχαίας ΟΛΥΜΠΙΑΣ, στον οποίο διακρίνεται η Δωρική κιονοστοιχία της ΠΑΛΑΙΣΤΡΑΣ, το ΛΕΩΝΙΔΑΙΟ και η εξωτερική άποψη του εργαστηρίου του ΦΕΙΔΙΑ.
00:20:00:00
Γίνεται λόγος για Νομίσματα της ΗΛΙΔΑΣ, τις έκτυπες παραστάσεις τους καθώς και τα νομίσματα που κόπηκαν κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων. Παράλληλα, πλάνο στην κύρια είσοδο των αθλητών και δικαστών στο Στάδιο της ΟΛΥΜΠΙΑΣ και προβολή των Νομισμάτων της ΗΛΙΔΑΣ που απεικονίζουν το στεφανωμένο με κότινο κεφάλι του Ολύμπιου ΔΙΑ με τα ιερά σύμβολά του στην πίσω όψη και την κεφαλή της ΗΡΑΣ με τον κεραυνό.
00:21:07:00
Γίνεται αναφορά και παράλληλη προβολή στα έργα – δημιουργήματα του Ολυμπιακού πνεύματος, που βρίσκονταν στην ΟΛΥΜΠΙΑ όπως ο ΕΡΜΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΞΙΤΕΛΗ, που είχε τοποθετηθεί στο Ναό της ΗΡΑΣ, σύμφωνα με τη μαρτυρία του ΠΑΥΣΑΝΙΑ και γλυπτό Αέτωμα που διακοσμούσε το Ναό του Ολυμπίου ΔΙΟΣ, το οποίο απεικονίζει τη μάχη των Κενταύρων και Λαπηθών μεταξύ των οποίων βρίσκεται το άγαλμα του ΑΠΟΛΛΩΝΑ.
00:22:15:00
Διαδοχική προβολή πλάνων παρουσιάζουν σειρά από αρχαία ελληνικά νομίσματα με παραστάσεις των θεών και των συμβόλων τους, τα εγχώρια προϊόντα της ελληνικής γης, επιγραφές πόλεων, σύμβολα κοινωνικής και πολιτικής εξουσίας.
00:22:43:00
Ο αφηγητής αναφέρεται στα Νομίσματα του ΜΕΤΑΠΟΝΤΙΟΥ της Κάτω ΙΤΑΛΙΑΣ από τον 6ο έως τον 4ο π. Χ. αιώνα. Παράλληλα, προβολή στα Δίδραχμα του ΜΕΤΑΠΟΝΤΙΟΥ στα οποία απεικονίζεται στάχυ.
00:23:06:00
Αναφορά και προβολή σε ασημένιο Στατήρα της ΘΑΣΟΥ με Διονυσιακό διάκοσμο που περιγράφει μια ιδιαίτερη πλευρά του Θρακικού πολιτισμού.
00:23:19:00
Αναφορά και προβολή στους νομισματικούς τύπους που αναφέρονται στα «λαλούντα σύμβολα», δείγματα της ομάδας αυτής των νομισμάτων τα Αρχαϊκά Δίδραχμα της ΣΙΚΕΛΙΑΣ και στα Ροδίτικα Τετράδραχμα με παραστάσεις ρόδου και ήλιου.
00:24:03:00
Πλάνα από τον αρχαιολογικό χώρο και το ανάκτορο της ΚΝΩΣΟΥ.Παράλληλα, προβολή και αναφορά στα Κρητικά Νομίσματα που παρίσταναν τον Μινώταυρο, τον Λαβύρινθο και μυθολογικές παραστάσεις του 5ου και 4ου π. Χ. αιώνα με μορφές αρχαίων θεών, οι οποίες μαρτυρούν τη συνέχεια του Μινωικού πολιτισμού μέχρι τα ελληνιστικά χρόνια. Πλάνα από ειδώλια γυναικείας θεότητας και παράσταση με ανάγλυφες μυθολογικές σκηνές.
00:25:57:00
Διαδοχική προβολή αρχαίων ελληνικών νομισμάτων στις δύο όψεις των οποίων παρελαύνουν αρχέτυπα μυθικά ζώα, μυθολογικές παραστάσεις με θεούς και ήρωες, σύμβολα πολιτικής και κοινωνικής εξουσίας, τελετουργίες και παραστάσεις ιερών αντικειμένων. Ο αφηγητής μιλάει για τις παραστάσεις – μορφές μιας μεγάλης τέχνης που διατηρήθηκαν μέσα στο χρόνο ζωντανή, πάνω στις δύο όψεις των ελληνικών νομισμάτων.
00:27:15:00
Τίτλοι τέλους.
Θεματική Κατηγορία
ΙΣΤΟΡΙΑ
ΤΕΧΝΕΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Θεματικοί Όροι
αρχαιολογία, αρχαία ελληνική ιστορία, νομισματολογία, νομίσματα, Μινωικός Πολιτισμός, Ολυμπιακοί Αγώνες, νομισματική
Αναφορές
Γεωγραφικός Προσδιορισμός
ΕΛΛΑΔΑ, ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ, ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΑΘΗΝΑ
ΕΛΛΑΔΑ, ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ, ΝΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ, ΚΟΡΙΝΘΟΣ
ΕΛΛΑΔΑ, ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ, ΝΟΜΟΣ ΗΛΕΙΑΣ, ΟΛΥΜΠΙΑ
Γλώσσα Περιεχομένου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Δημιουργός
Παραγωγή: ΕΡΤ ΑΕ
Εκτέλεση: ΝΙΚΟΣ Γ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Συντελεστές
Έρευνα -Κείμενα:
ΝΩΕ ΠΑΡΛΑΒΑΝΤΖΑΣ
Σενάριο:
ΝΙΚΟΣ Γ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΝΩΕ ΠΑΡΛΑΒΑΝΤΖΑΣ
Μουσική:
ΜΑΡΙΑ ΧΑΣΟΠΟΥΛΟΥ
Αφήγηση:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΕΝΤΡΟΣ
ΛΙΖΑ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ
Βοηθός Σκηνοθέτης:
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΡΡΑΣ
Μιξάζ:
ΘΑΝΑΣΗΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ
Ήχος:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ
Διεύθυνση Παραγωγής:
ΣΤΕΛΛΑ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ
Μοντάζ:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΕΝΗΣ
Διεύθυνση Φωτογραφίας:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΟΥΛΙΔΗΣ
Σκηνοθεσία:
ΝΙΚΟΣ Γ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Βοηθός Οπερατέρ:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΡΠΑΔΑΚΗΣ
Βοηθός Ήχου:
ΔΩΡΑ ΚΑΛΟΥΜΕΝΟΥ
Ηλεκτρολόγος:
ΠΕΤΡΟΣ ΦΙΛΟΣ
Εταλονάζ:
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΡΧΟΝΤΑΣ
Κοπή Αρνητικού:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ
Γραμματεία Παραγωγής:
ΑΣΠΑΣΙΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΑΚΟΥ
Εργαστήρια Εικόνας – Ήχου:
CINEMAGIC LC Ε. Π. Ε.
Ευχαριστούμε:
Τη Διευθύντρια του Νομισματικού Μουσείου
ΜΑΝΤΩ ΚΑΡΑΜΕΣΙΝΗ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΟΥ
Και τους Αρχαιολόγους
ΗΩ ΤΣΙΟΥΡΤΗ
ΜΙΝΑ ΓΑΛΑΝΗ
ΓΙΑΝΝΗ ΤΟΥΡΑΣΟΓΛΟΥ
Το Αρχαιολογικό Μουσείο ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Την ΕΥΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑΚΗ
Και την ΕΛΕΝΗ ΜΠΑΝΟΥ
ακόμη
την ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΙΣΤΕΩΣ
την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ
την Σ. ΣΠΑΓΓΑΔΟΡΟΣ & ΣΙΑ
την Δ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ Ο. Ε.
την ΑΒΕΛ Α. Β. Ε.
Εκτέλεση Παραγωγής:
ΝΙΚΟΣ Γ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Σχετικά Θέματα
Δικαιώματα
ΕΡΤ ΑΕ
Διάρκεια
00:28:03:00
Φυσικά – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Πρωτότυπο Μέσο: ΦΙΛΜ
Εικόνα: ΕΓΧΡΩΜΗ
Χρηματοδότηση Ψηφιοποίησης/Τεκμηρίωσης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, Πρόσκληση 172
Τελευταία Ενημέρωση
30/06/2009