ΔΗΜΗΤΡΗΣ & ΣΟΥΖΑΝΑ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ 1969
0000008281
Σειρά ντοκιμαντέρ που καταγράφει προφορικές μαρτυρίες Ελλήνων δημιουργών για μια κρίσιμη περίοδο της ζωής τους, του έργου τους ή της χώρας. Το επεισόδιο αυτό αναφέρεται στους αρχιτέκτονες ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΙ ΣΟΥΖΑΝΑ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ, με χρονική αναφορά το 1969, έτος εκπόνησης ενός φιλόδοξου σχεδίου τους για έναν οικισμό στο Δίστομο Βοιωτίας.
Κωδικός Τεκμηρίου
0000008281
Τύπος ψηφιακού αρχείου
Βίντεο
Τίτλος
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΜΟΥ, Η
ΔΗΜΗΤΡΗΣ & ΣΟΥΖΑΝΑ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ 1969
Χρονολογία Παραγωγής
2004
Ημερομηνία Πρώτης Προβολής
Σκοπός
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Είδος
ΜΟΝΟΘΕΜΑΤΙΚΟ / ΟΧΙ-ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ
Χαρακτηρισμός
ΣΕΙΡΑ
Κατηγορία
ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ (ΙΣΤΟΡΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ)
Περίληψη
Σειρά ντοκιμαντέρ που καταγράφει προφορικές μαρτυρίες Ελλήνων δημιουργών για μια κρίσιμη περίοδο της ζωής τους, του έργου τους ή της χώρας. Το επεισόδιο αυτό αναφέρεται στους αρχιτέκτονες ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΙ ΣΟΥΖΑΝΑ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ, με χρονική αναφορά το 1969, έτος εκπόνησης ενός φιλόδοξου σχεδίου τους για έναν οικισμό στο Δίστομο Βοιωτίας.
Περιγραφή Περιεχομένου
Μέσα σε ένα γενικότερο κλίμα αφύπνισης από το σοκ του πραξικοπήματος του ’67 και της αντίστασης στην οικοδομική πολιτική της Δικτατορίας, ένα ζεύγος αρχιτεκτόνων, ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ και η ΣΟΥΖΑΝΑ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ προτείνουν εναλλακτικές λύσεις ιδιαίτερα στον τομέα των τουριστικών εγκαταστάσεων. Στην εκπομπή «Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΜΟΥ» παρουσιάζουν μερικά από τα έργα τους, δίνοντας έμφαση στην εναλλακτική λύση που αντιπρότειναν στον ιδιοκτήτη μιας μεταλλευτικής εταιρείας το 1969, όταν τους ζητήθηκε να σχεδιάσουν τρεις πολυκατοικίες για τους εργαζόμενούς της στο Δίστομο Βοιωτίας. Αντί για πολυκατοικίες, ξεκινούν την κατασκευή ενός πλήρως οργανωμένου οικισμού που προορίζονται για χρήση τόσο από τους κατοίκους του όσο και από τους κατοίκους του Διστόμου. Κατά τη διάρκεια της κατασκευής ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ και η ΣΟΥΖΑΝΑ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ θα διαφωνήσουν με τους εργολάβους και θα απομακρυνθούν από το έργο. Θα επιστρέψουν το 2004 με αφορμή το γύρισμα της εκπομπής για να περιηγηθούν στον εγκαταλελειμμένο πλέον οικισμό, που από κάποιους χαρακτηρίστηκε «η σημαντικότερη αρχιτεκτονική μελέτη της εικοσαετίας ‘67-‘87».
Τίτλοι έναρξης.
00:00:57:00
Πλάνο-κάρτα με τον τίτλο της εκπομπής: «ΔΗΜΗΤΡΗΣ & ΣΟΥΖΑΝΑ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ 1969».
00:01:03:00
Παρουσιάζεται ασπρόμαυρο αρχειακό υλικό από την παραμονή της Πρωτοχρονιάς του 1969. Γιορταστικές εικόνες από το κέντρο της ΑΘΗΝΑΣ με παιδιά που ψάλλουν κάλαντα, την κίνηση στους δρόμους, τις εορταστικές αγορές, την απόδοση δώρων στους άνδρες της Τροχαίας. Πλάνα με τον Δικτάτορα ΓΕΩΡΓΙΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ έξω από το Κυβερνητικό Μέγαρο όπου οι άνδρες των Ενόπλεων Δυνάμεων ψάλλουν τα κάλαντα. Ο αφηγητής περιγράφει τα έθιμα και τις συνήθειες της περιόδου.
00:02:19:00
Οι Αρχιτέκτονες ΣΟΥΖΑΝΑ και ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ σε αυτοκίνητο. Η ΣΟΥΖΑΝΑ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ σχολιάζει τις πρώτες ημέρες μετά το πραξικόπημα της 21ης Απριλίου 1967, τις διαστάσεις που πήρε η καθημερινότητα των πολιτών. Ταυτόχρονα, διατυπώνει την προσδοκία και ελπίδα που γεννήθηκε για τη μηδενική ανοχή της ΕΥΡΩΠΗΣ στο δικτατορικό καθεστώς που επιβλήθηκε στην ΕΛΛΑΔΑ.
00:02:52:00
Παρουσιάζεται ασπρόμαυρο αρχειακό υλικό με εικόνες από τον εορτασμό της Πρωτοχρονιάς του 1969 στην ΑΘΗΝΑ. Κανονιοβολισμοί από το ΛΥΚΑΒΗΤΤΟ, πλάνα από την ΑΚΡΟΠΟΛΗ και από τους δρόμους της πόλης. Ο αφηγητής σχολιάζει τις εικόνες και εκφράζει ευχές για το νέο έτος.
00:03:22:00
Οι Αρχιτέκτονες ΣΟΥΖΑΝΑ και ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ σε αυτοκίνητο. Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ αναφέρει πως η επιβολή της Δικτατορίας το 1967 λειτούργησε ως ανάσχεση στην εξέλιξη της χώρας που είχε αρχίσει να διαφαίνεται από τις αρχές της δεκαετίας του 1960. Η αντίδραση άρχισε να διαφαίνεται το 1969 με τη δημοσίευση των «18 ΚΕΙΜΕΝΩΝ» από επιφανείς λογοτέχνες, τη δημοσίευση του κειμένου του ΜΙΜΗ ΦΑΤΟΥΡΟΥ με αρχιτεκτονικό περιεχόμενο, αλλά και με σαφείς υπαινιγμούς για την ελληνική πραγματικότητα. Η έκθεση του ΒΛΑΣΗ ΚΑΝΙΑΡΗ με έργα που απηχούσαν τα βιώματα του τόπου από την κατάσταση που επικρατούσε έδωσε επίσης, το στίγμα της. Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ εκφράζει την πεποίθηση πως όλα αυτά ήταν αφορμή να αναλάβουν δράση οι ίδιοι.
00:04:14:00
Παρουσιάζεται ασπρόμαυρο αρχειακό υλικό με εικόνες από το «έργο της αναδημιουργίας» με πρωτοβουλία της «Εθνικής Κυβέρνησης». Ο σχολιαστής των επικαίρων περιγράφει τις εικόνες με τα μηχανήματα και τις εκσκαφές, αναφέροντας ότι τα χρήματα των φορολογούμενων πολιτών χρησιμοποιούνται προς όφελος του τόπου.
00:05:02:00
Οι Αρχιτέκτονες ΣΟΥΖΑΝΑ και ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ σε αυτοκίνητο. Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ κάνει λόγο για τις επιλογές κατά τη διάρκεια της Δικτατορίας που, αν και συντέλεσαν στην άνθηση της εμπορικής κατεύθυνσης της αρχιτεκτονικής, δημιούργησαν πολλά προβλήματα. Χαρακτηριστικά παραδείγματα η καταστροφή του οικισμού ΤΟΛΟ με μεγάλα κτήρια και πολυκατοικίες στην περιοχή της Αργολίδας και η οικοδόμηση του ξενοδοχείου στο Φρούριο της ΑΚΡΟΝΑΥΠΛΙΑΣ, οι προτάσεις τους για μια άλλη κατεύθυνση στις τουριστικές κατασκευές ελάχιστα εισακούστηκαν. Παρουσιάζεται έγχρωμη φωτογραφία από νεόδμητο οικισμό απέναντι από την ΥΔΡΑ, φωτογραφία από το τουριστικό συγκρότημα στην ΑΚΡΟΝΑΥΠΛΙΑ και τη μακέτα-πρότασή τους.
00:07:46:00
Εμφανίζεται ασπρόμαυρο αρχειακό υλικό από το εργοστάσιο «ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ». Ο σχολιαστής των επικαίρων κάνει λόγο για την τις νομοθετικές ρυθμίσεις που οδηγούν στην ίδρυση νέων βιομηχανιών, καθώς και στην επέκταση και εκσυγχρονισμό των παλιών εργοστασίων. Παρουσιάζονται πλάνα από την επίσκεψη στο ΔΙΣΤΟΜΟ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΑΚΑΡΕΖΟΥ, Υπουργού Συντονισμού της Δικτατορικής Κυβέρνησης.
00:08:29:00
Οι Αρχιτέκτονες ΣΟΥΖΑΝΑ και ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ στο χώρο του γραφείου τους σε λήψη έξω από αυτό το χώρο. Στη συνέχεια προβάλλονται πλάνα από το εξωτερικό του σπιτιού, ενώ ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ κινείται από την είσοδο προς το εσωτερικό του. Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ αναφέρει την πρόταση που δέχτηκαν κατά το 1969 από επιχειρηματία για το σχεδιασμό τριών πολυκατοικιών έξω από το ΔΙΣΤΟΜΟ.
00:09:25:00
Η Αρχιτέκτονας ΣΟΥΖΑΝΑ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ στο γραφείο της. Αναφέρεται στο σκεπτικό του επιχειρηματία και στη δική τους θέση για τη δημιουργία κατοικιών, ακόμα και κάτω από τόσο ιδιαίτερες συνθήκες.
00:09:52:00
Ο Αρχιτέκτονας ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ στο γραφείο του. Αναφέρει πως ο ίδιος και η σύζυγός του σχεδίασαν τις τρεις πολυκατοικίες και τον προτεινόμενο οικισμό, πρόταση που παρόλο τον αρχικό δισταγμό ο επιχειρηματίας δέχτηκε. Εμβόλιμο πλάνο με τη μακέτα του οικισμού.
00:10:41:00
Οι Αρχιτέκτονες ΣΟΥΖΑΝΑ και ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ στο γραφείο τους. Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ κάνει λόγο για τον οικισμό που σχεδίασε με τη σύζυγο του κοντά στο ΔΙΣΤΟΜΟ. Αναφέρει ότι σκέφτηκαν και δημιούργησαν εκτός από τις πολυκατοικίες και άλλους χώρους τους οποίους θα χρησιμοποιούσαν οι κάτοικοι του οικισμού, αλλά και κάτοικοι από το ΔΙΣΤΟΜΟ.
00:11:46:00
Ο Αρχιτέκτονας ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ αναφέρει τη διαφωνία που είχαν με τον επιχειρηματία. Σχολιάζει το γεγονός πως εκείνη την περίοδο οι άνθρωποι ήταν αρκετά ευαισθητοποιημένοι με τις ανθρώπινες σχέσεις και την κοινωνική οργάνωση. Καταθέτει στη συνέχεια την ιδέα που είχε ο ίδιος με τη γυναίκα του σχετικά με τα κριτήρια σύμφωνα με τα οποία θα κατοικούνταν τα διαμερίσματα.
00:12:48:00
Η Αρχιτέκτονας ΣΟΥΖΑΝΑ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ στο χώρο του γραφείου. Κάνει λόγο για την επιδίωξή τους να επιτύχουν «συγκερασμό» της ζωής των κατοικιών που σχεδιάζουν, ώστε να επιτυγχάνεται η συνύπαρξη του δημόσιου βίου με τον ιδιωτικό. Εξηγεί πως αυτό έγινε πραγματικότητα στον οικισμό κοντά στο ΔΙΣΤΟΜΟ σχολιάζοντας τον ενδοιασμό που είχε εκφράσει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ.
00:14:05:00
Πλάνα ασπρόμαυρο αρχειακό υλικό. Ο φακός παρουσιάζει χώρους, εσωτερικούς και εξωτερικούς από νεόδμητες πολυκατοικίες στο ΔΟΥΡΓΟΥΤΙ. Ο αφηγητής αναφέρεται στην απόφασης της «Εθνικής Κυβέρνησης» να δημιουργήσει και να αποδώσει μέσα από κλήρωση διαμερίσματα σε εργαζομένους. Προβάλλονται πλάνα από την κλήρωση 80 διαμερισμάτων την οποία πραγματοποιεί ο Υφυπουργός Κοινωνικών Υπηρεσιών ΗΛΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΑΣ.
00:14:48:00
Ο Αρχιτέκτονας ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ σχεδιάζει με απλές γραμμές σε χαρτί, τον χώρο πάνω στον οποίο χτίστηκε ο οικισμός έξω από το ΔΙΣΤΟΜΟ. Σημειώνει πως ο αυτός και η γυναίκα του, έλαβαν υπόψη τις ιδιομορφίες του εδάφους, τον προσανατολισμό καθώς και άλλους παράγοντες κατά τον σχεδιασμό των πολυκατοικιών και των λοιπών χώρων.
00:16:10:00
Πλάνα στην μακέτα του οικισμού που σχεδίασαν οι ΔΗΜΗΤΡΗΣ και ΖΟΥΖΑΝΑ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ. Στη συνέχεια, η ΣΟΥΖΑΝΑ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ σχεδιάζοντας, εξηγεί πως η μορφή του εδάφους τους οδήγησε στη δημιουργία «εναλλασσόμενων ζωνών».
00:16:32:00
Η ΣΟΥΖΑΝΑ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ σχεδιάζει με μολύβι τον τρόπο που εργάστηκαν ώστε ο οικισμός που σχεδίασαν να είναι βιώσιμος και λειτουργικός.
00:18:51:00
Προβάλλονται διαδοχικές ασπρόμαυρες εικόνες από αρχείο με σχέδια του οικισμού που σχεδίασε το ζεύγος ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ κοντά στο ΔΙΣΤΟΜΟ.
00:19:08:00
Ασπρόμαυρες διαδοχικές εικόνες με σχέδια του οικισμού κοντά στο ΔΙΣΤΟΜΟ. Ο Αρχιτέκτονας ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ παρουσιάζει τους χώρους που προβάλλονται.
00:19:35:00
Ο φακός ακολουθεί την Αρχιτέκτονα ΣΟΥΖΑΝΑ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ που κινείται μέσα στο χώρο του γραφείου. Μεταφέρει σχέδια από το αρχείο τους, τα οποία θα παρουσιάσουν με το σύζυγό της ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ. Παρουσιάζονται τα σχέδια με τους όλους τους τύπους των κατοικιών.
00:20:59:00
Ασπρόμαυρο σχέδιο-μακέτα του οικισμού που σχεδίασαν οι Αρχιτέκτονες ΣΟΥΖΑΝΑ και ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ κοντά στο ΔΙΣΤΟΜΟ.
00:21:24:00
Οι Αρχιτέκτονες ΣΟΥΖΑΝΑ και ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ σε χώρο του σπιτιού τους από όπου παρουσιάζουν και σχολιάζουν διαφάνειες με ασπρόμαυρες φωτογραφίες από τον οικισμό που σχεδίασαν κοντά στο ΔΙΣΤΟΜΟ. Αφού περιγράψουν τα οικοδομήματα που εμφανίζονται, αναφέρονται στις ενέργειες που έγιναν από τρίτους και στις διαφωνίες που τους οδήγησαν στην απόφαση να αποχωρήσουν από το έργο κατά το 1973.
00:25:26:00
Στην ίδια προβολή παρουσιάζονται διαδοχικά ασπρόμαυρες και έγχρωμες φωτογραφίες τόσο με τα παιδιά, όσο και με τους ίδιους τους Αρχιτέκτονες ΣΟΥΖΑΝΑ και ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ.
00:26:07:00
Οι Αρχιτέκτονες ΣΟΥΖΑΝΑ και ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ βρίσκεται σε χώρο του σπιτιού όπου υπάρχει η μακέτα του οικισμού που δημιούργησαν. Η ΣΟΥΖΑΝΑ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ παρουσιάζει την είσοδο στον οικισμό, ενώ ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ περιγράφει κάποιους χώρους. Στη συνέχεια, χαρακτηρίζει αυτό το έργο «υπερβολικό» και εξηγεί πως το σχέδιο που έφτιαξε με τη γυναίκα του απείχε πολύ από την αρχική ιδέα του επιχειρηματία. Η ΣΟΥΖΑΝΑ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ εκφράζει την λύπη της για το γεγονός ότι στον οικισμό έγιναν μεταβολές και παρεμβάσεις. Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ σχολιάζει πως δεν επισκέφθηκαν τον οικισμό έκτοτε. Παράλληλα, παρεμβάλλονται κοντινά πλάνα στη μακέτα.
00:29:31:00
Εικόνα στη διαδρομή προς το ΔΙΣΤΟΜΟ και στη συνέχεια μέσα από το χωριό. Οι Αρχιτέκτονες ΣΟΥΖΑΝΑ και ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ βρίσκονται στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου και σχολιάζουν τις αλλαγές που παρατηρούν στην περιοχή που διέρχονται.Με έκπληξη παρατηρούν τις αλλαγές και τις ομοιότητες κατά την είσοδο τους στο οικόπεδο του οικισμού.
00:32:25:00
Οι Αρχιτέκτονες ΔΗΜΗΤΡΗΣ και η ΣΟΥΖΑΝΑ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ περπατούν κατά μήκος ενός αλσυλλίου του οικισμού. Από εδώ ξεκινά η αναζήτηση στοιχείων που θα επιβεβαιώσουν τις αναμνήσεις τους τόσο από το σχεδιασμό, όσο και από τα στάδια υλοποίησης του σχεδίου τους που συμμετείχαν. Κινούνται στους χώρους των οικιών, των δρόμων και των ενδιάμεσων χώρων σχολιάζοντας κάθε τι και αναπολώντας το όραμά τους. Ο φακός της εκπομπής καταγράφει τους χώρους που κινούνται οι δυο επισκέπτες και πολλά ακόμα πλάνα από απόσταση. Καθώς αποχωρούν στην εικόνα εμφανίζονται οι πληροφορίες: «Το 1997 οι εγκαταστάσεις των μεταλλείων στο ΔΙΣΤΟΜΟ έπαψαν να λειτουργούν. Ο οικισμός εγκαταλείφθηκε. », «Το 1986 ο ιστορικός της αρχιτεκτονικής ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ το χαρακτήρισε τη «σημαντικότερη μελέτη της προηγούμενης εικοσαετίας».
00:43:01:00
Πλάνα μακρινά από τον οικισμό. Οι Αρχιτέκτονες ΣΟΥΖΑΝΑ και ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ παρακολουθούν από μακριά τον οικισμό, όπως υπάρχει. Η ΣΟΥΖΑΝΑ διατυπώνει την ικανοποίησή της για την απόφαση να επισκεφθούν τον οικισμό μετά από τόσα χρόνια. Σε σχετική ερώτηση του δημοσιογράφου, ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ αναφέρει πως στα τέσσερα εγγόνια τους θα παρουσίαζε το1969, ως μια χρονιά προσδοκίας για αλλαγές στη ζωή, που όμως δεν προέκυψαν, καθώς στη ζωή δε συμβαίνουν πάντα όσα προσδοκούμε.
00:45:00:00
Τίτλοι τέλους.
Θεματική Κατηγορία
ΤΕΧΝΕΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
ΙΣΤΟΡΙΑ
Θεματικοί Όροι
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ, ΣΟΥΖΑΝΑ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ, αρχιτεκτονική, αρχιτέκτονες, οικιστική ανάπτυξη, Δικτατορία των Συνταγματαρχών
Αναφορές
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ, αρχιτέκτονας
ΣΟΥΖΑΝΑ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ, αρχιτέκτονας
Γεωγραφικός Προσδιορισμός
ΕΥΡΩΠΗ, ΕΛΛΑΔΑ, ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΝΟΜΟΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ, ΔΙΣΤΟΜΟ
Γλώσσα Περιεχομένου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Δημιουργός
Παραγωγή: ΕΡΤ ΑΕ
Εκτέλεση: ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ
Συντελεστές
Σενάριο-σκηνοθεσία:
ΜΑΡΚΟΣ ΓΚΑΣΤΙΝ
Εκτέλεση παραγωγής:
ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ
Διεύθυνση παραγωγής:
ΘΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ
Ηχοληψία:
ΦΑΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΟΣ
Μοντάζ:
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΡΑΚΑΣΗΣ
Μουσική:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ
Φωτογραφία:
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΡΔΕΛΑΣ
Παραγωγός:
ΘΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ
Βοηθός σκηνοθέτη:
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΕΝΔΡΙΝΟΣ
Βοηθός οπερατέρ:
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΙΑΡΛΗΣ
Γραμματεία παραγωγής:
ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΠΑΛΑΜΟΥΤΗ
Λογιστήριο:
ΣΑΚΗΣ ΠΑΠΘΑΝΑΣΙΟΥ
Ηχολήπτης:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ
Έπαιξαν οι μουσικοί:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΤΣΙΝΗΣ: πνευστά
ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΑΡΓΩΝΗΣ: βιολί
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ: μπάσο
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: πιάνο
Studio μουσικής:
STUDIO N
Post production:
ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ
Μεταγραφές αρχειακού υλικού:
VIDEO PRESS S.A.
STUDIO SKLAVIS
CL PRODUCTIONS
Copyright ERT S.A. 2004-2005
Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ και η ΣΟΥΖΑΝΑ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ ευχαριστούν τον αρχιτέκτονα ΚΩΣΤΗ ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΛΗ αναγνωρίζοντας τη συμβολή του στην πρώτη παρουσίαση της μελέτης το 1973.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα:
την εταιρεία S&B Βιομηχανικά Ορυκτά Α. Ε.
τον ΝΙΚΟ ΠΑΠΑ?ΩΑΝΝΟΥ
τον δήμαρχο ΔΙΣΤΟΜΟΥ
ΛΟΥΚΑ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ
τον ΓΙΑΝΝΗ ΑΙΣΩΠΟ
την Γενική Γραμματέα Επικοινωνίας
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΑΠΑΔΑ-ΧΕΙΜΩΝΑ
τον ΝΙΚΟ ΣΦΕΤΣΑ
την ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΡΒΟΥ
την ΦΩΤΕΙΝΗ ΤΟΜΑΗ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ και
τον ΓΙΩΡΓΟ ΚΥΡΙΑΚΟ
Ευχαριστούμε για τη βοήθεια τους:
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΑΠΛΑΟΥΡΑ
ΓΙΑΝΝΗ ΚΟΤΖΙΑ
ΘΟΔΩΡΟ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟ
ΧΡΗΣΤΟ ΡΟΥΝΙΟ
ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟ
ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΓΥΡΟΗΛΙΟΠΟΥΛΟ
ΚΩΣΤΑ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟ
ΣΤΕΛΙΟ ΚΥΜΙΩΝΗ
ΜΑΡΙΝΟ ΚΡΗΤΙΚΟ
ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΕΜΕΛΑ
Αρχειακό υλικό:
ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ & Μ.Μ.Ε.
ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ Ε.Ρ.Τ.
Ε.Ρ.Τ.-ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΟΥΣΕΙΟΥ/ΑΡΧΕΙΟΥ
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ
ΚΙΝΗΜ/ΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ
Ο τίτλος της σειράς «η ιστορία των χρόνων μου» από ποίημα του ΜΑΝΟΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗ
Ακούστηκαν αποσπάσματα από τα «ΔΥΟ ΒΑΛΣ»
του ERIC SATIE
© ΕΡΤ S.A.
2004-2005
Σχετικά Θέματα
Δικαιώματα
ΕΡΤ ΑΕ
Διάρκεια
00:45:44:12
Φυσικά – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Πρωτότυπο Μέσο: ΒΙΝΤΕΟ
Εικόνα: ΕΓΧΡΩΜΗ, 4:3
Χρηματοδότηση Ψηφιοποίησης/Τεκμηρίωσης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, Πρόσκληση 172
Τελευταία Ενημέρωση
30/06/2009