ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ 1953
0000008224
Σειρά ντοκιμαντέρ που καταγράφει προφορικές μαρτυρίες Ελλήνων δημιουργών για μια κρίσιμη περίοδο της ζωής τους, του έργου τους ή της χώρας. Το επεισόδιο αυτό αναφέρεται στον φωτογράφο ΚΩΣΤΑ ΜΠΑΛΑΦΑ, επικεντρώνοντας στο 1953, χρονιά ιδιαίτερα σημαντική τόσο για το έργο του όσο και για την Ελλάδα.
Κωδικός Τεκμηρίου
0000008224
Τύπος ψηφιακού αρχείου
Βίντεο
Τίτλος
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΜΟΥ, Η
ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ 1953
Χρονολογία Παραγωγής
2003
Ημερομηνία Πρώτης Προβολής
Σκοπός
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Είδος
ΜΟΝΟΘΕΜΑΤΙΚΟ / ΟΧΙ-ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ
Χαρακτηρισμός
ΣΕΙΡΑ
Κατηγορία
ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ (ΙΣΤΟΡΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ)
Περίληψη
Σειρά ντοκιμαντέρ που καταγράφει προφορικές μαρτυρίες Ελλήνων δημιουργών για μια κρίσιμη περίοδο της ζωής τους, του έργου τους ή της χώρας. Το επεισόδιο αυτό αναφέρεται στον φωτογράφο ΚΩΣΤΑ ΜΠΑΛΑΦΑ, επικεντρώνοντας στο 1953, χρονιά ιδιαίτερα σημαντική τόσο για το έργο του όσο και για την Ελλάδα.
Περιγραφή Περιεχομένου
To συγκεκριμένο επεισόδιο της σειράς ντοκιμαντέρ «Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΜΟΥ» παρουσιάζει τον Έλληνα φωτογράφο ΚΩΣΤΑ ΜΠΑΛΑΦΑ, εστιάζοντας σε μια χρονολογία κομβική τόσο για το έργο του όσο και για την Ελλάδα, το 1953. Μέσα από την προσωπική του αφήγηση και με σημείο αναφοράς το φωτογραφικό του έργο, ξετυλίγεται η ιστορία της ελληνικής υπαίθρου και ιδιαίτερα της Ηπείρου στην περίοδο της Κατοχής αλλά και στα πρώτα μεταπολεμικά χρόνια. Ο Κ. ΜΠΑΛΑΦΑΣ είναι ο καλλιτέχνης που δημιούργησε, κάτω από αντίξοες συνθήκες, φωτογραφίες ντοκουμέντα, αποτυπώνοντας τον ανθρώπινο μόχθο και τη φτώχεια των κατοίκων της υπαίθρου, αλλά και τον αγώνα κατά του κατακτητή την περίοδο της Κατοχής και της Εθνικής Αντίστασης. Με τον φωτογραφικό του φακό και την κινηματογραφική του κάμερα κατέγραψε επίσης το έργο εξηλεκτρισμού της χώρας που ξεκινά το 1953 με τα εγκαίνια του εργοστασίου στο Αλιβέρι, καθώς επίσης και το μεγάλο αναπτυξιακό έργο της κατασκευής του φράγματος του Αχελώου, αποτυπώνοντας ταυτόχρονα το δράμα των ανθρώπων που αναγκάστηκαν να ξεριζωθούν από τα χωριά τους λόγω των έργων.
Το ντοκιμαντέρ ολοκληρώνεται με πλάνα από την αναδρομική έκθεση με φωτογραφίες του, που διοργάνωσε το Μουσείο Μπενάκη το 2003. Την αφήγηση του ΚΩΣΤΑ ΜΠΑΛΑΦΑ στην εκπομπή πλαισιώνουν πλούσιο φωτογραφικό υλικό, πλάνα αρχείου και έντυπο αρχειακό υλικό με ιστορικά γεγονότα της εποχής.
Τίτλοι έναρξης
00:00:56:00
Κάρτα-πλάνο με τον τίτλο της εκπομπής: «ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ 1953».
00:01:03:00
O φωτογράφος ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ κοιτάζει από το παράθυρο του σπιτιού του, βγαίνει έξω και κινείται στον κήπο του. Αναφέρεται στο χρέος κάθε καλλιτέχνη να καταχωρεί στο έργο του τον τόπο του και την εποχή του, χρέος προς την ίδια την ιστορία.
00:01:42:00
Έγχρωμα πλάνα και ασπρόμαυρες φωτογραφίες του ΚΩΣΤΑ ΜΠΑΛΑΦΑ με βιοπαλαιστές σε λαϊκή αγορά της ελληνικής υπαίθρου.
00:02:20:00
Ο φωτογράφος ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ στέκεται μπροστά από μια αγαπημένη του φωτογραφία, η οποία παρουσιάζει σκηνή από τον αγώνα της επιβίωσης σε μικρή πόλη της επαρχίας και τη σχολιάζει.
00:03:03:00
Ασπρόμαυρη φωτογραφία, την οποία σχολιάζει ο φωτογράφος ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ, με μια βιοπαλαίστρια γυναίκα και το παιδί της. Αναφέρεται στο πείσμα των φτωχών βιοπαλαιστών, που κράτησε στον τόπο τη ζωή.
00:03:44:00
Πλάνο σε αφίσα από έκθεση του φωτογράφου ΚΩΣΤΑ ΜΠΑΛΑΦΑ αναρτημένη έξω από το Μουσείο ΜΠΕΝΑΚΗ. Ακολουθούν ασπρόμαυρες φωτογραφίες με βιοπαλαιστές της ελληνικής υπαίθρου. Ο φωτογράφος αναφέρεται στον τρόπο που προσεγγίζει τους ανθρώπους και τον πόνο τους και στην προσπάθειά του να αποδώσει στη φωτογραφία τη συγκίνηση που νιώθει, μαθαίνοντας την ιστορία του καθενός.
00:04:18:00
Ο φωτογράφος ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ σε αίθουσα του Μουσείου ΜΠΕΝΑΚΗ μαζί με την κυρία ΦΑΝΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ του τμήματος φωτογραφικών αρχείων περνάει μπροστά από φωτογραφίες του που ξεχειλίζουν από τον ανθρώπινο πόνο, τις σχολιάζει και διηγείται την ιστορία που υπάρχει πίσω από ορισμένες από αυτές.
00:06:32:00
Αποκόμματα εφημερίδων που αναφέρονται στην οικονομία της χώρας το 1953 και στον αντίκτυπο της υποτίμησης της δραχμής στο λαό. Ασπρόμαυρα πλάνα αρχείου με τον Υπουργό Συντονισμού ΣΠΥΡΟ ΜΑΡΚΕΖΙΝΗ, γελοιογραφία σχετική με την υποτίμηση της δραχμής
00:07:01:00
Ασπρόμαυρη φωτογραφία από την αγορά των ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ και έγχρωμα πλάνα από την κινηματογράφηση του ΚΩΣΤΑ ΜΠΑΛΑΦΑ. Εξηγεί το λόγο που η αγορά υπήρξε προσφιλής χώρος για εκείνον και μιλάει για τον δύσκολο αγώνα των βιοπαλαιστών. Στη συνέχεια, αναφέρεται στην ιστορία της συγκεκριμένης φωτογραφίας, στην οποία αποτυπώνεται ο πόνος του φτωχού βιοπαλαιστή.
00:08:43:00
Πλάνα σε χάρτη της ΕΛΛΑΔΑΣ, απόκομμα εφημερίδας με αναφορά στον καταστροφικό σεισμό που έπληξε τα ΕΠΤΑΝΗΣΑ τον Αύγουστο του 1953, ασπρόμαυρα πλάνα με τα ερείπια που άφησε και με απελπισμένο κόσμο σε καταυλισμό με αντίσκηνα, ένα από τα οποία στεγάζει την Εθνική Τράπεζα Ελλάδος και Αθηνών.
00:09:35:00
Ο φωτογράφος ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ αναφέρεται στην ίδρυση της Ελληνικής Φωτογραφικής Εταιρείας (Ε. Φ. Ε.) και στα μέλη της. Ο ίδιος υπήρξε βοηθός του ΔΗΜΗΤΡΗ ΧΑΡΗΣΙΑΔΗ, ο οποίος διατηρούσε φωτογραφικό πρακτορείο. Εκεί είχε έρθει σε επαφή με φωτογραφίες ξένων φωτογράφων και κυρίως του πορτρετίστα ΓΙΟΥΣΟΥΦ ΚΑΡΣ (YOUSUF KARSH). Αναφέρεται, επίσης, στο σημαντικό ρόλο της σύνθεσης στη φωτογραφία προκειμένου να υπάρξει καλλιτεχνικό αποτέλεσμα. Παρεμβάλλονται ασπρόμαυρες φωτογραφίες του.
00:11:12:00
Ο φωτογράφος ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ αναφέρεται στη φωτογραφική θεματολογία του, στην οποία επέδρασε ο εσώτερος ψυχισμός του, που διαμορφώθηκε από τα σκληρά παιδικά του χρόνια και από το κλίμα της κατοχής. Παρεμβάλλεται ασπρόμαυρη φωτογραφία του σε νεαρή ηλικία στα ΓΙΑΝΝΕΝΝΑ, φωτογραφία με τους αγωνιστές της Εθνικής Αντίστασης ΤΟΔΟΥΛΟ και ΦΑΡΙΔΗ στην κρεμάλα. Διηγείται πώς κατόρθωσε θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή του να τραβήξει τη φωτογραφία με τους απαγχονισμένους.
00:12:17:00
Ο φωτογράφος ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ διηγείται πώς περιήλθε στην κατοχή του, κυριολεκτικά από τον ουρανό, το φιλμ με το οποίο φωτογράφισε τον Αγώνα κατά των κατακτητών ως το τέλος του. Πλάνο στο λεύκωμα φωτογραφιών του 1940-44 με τίτλο «ΤΟ ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ», φωτογραφίες με αγωνιστές της Εθνικής Αντίστασης, με τα εγκλήματα των ΓΕΡΜΑΝΩΝ, με τη χαροκαμένη Ελληνίδα Μάνα.
00:14:15:00
Ο ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ αναφέρει το λόγο που ακολούθησε τη βρετανική αποστολή στο τέλος της κατοχής και το πώς διασώθηκε το φωτογραφικό υλικό του Αγώνα. Παρεμβάλλονται φωτογραφίες από το αντάρτικο.
00:14:45:00
Ασπρόμαυρα πλάνα από την ταινία «ΜΑΓΙΚΗ ΠΟΛΗ». Πλάνα αρχείου με έργα για την ανασυγκρότηση της χώρας κατά τη μεταπολεμική περίοδο. Ο φωτογράφος ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ αναφέρεται στην πρόσληψή του στην αμερικανική Εταιρεία ΕΜΠΑΣΚΟ (EBASKO) την εποχή του εξηλεκτρισμού της χώρας και στο πώς απέφυγε τα προβλήματα έχοντας φάκελο στην ασφάλεια.
00:16:06:00
Ο φωτογράφος ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ στο καθιστικό του σπιτιού του παρουσιάζει και σχολιάζει μια φωτογραφία με τέσσερεις μάνες σε μια μηχανότρατα.
00:16:31:00
Ασπρόμαυρα πλάνα από τη ΜΑΚΡΟΝΗΣΟ, αποκόμματα εφημερίδων με αναφορά στη δίκη του ηγετικού στελέχους του Κ. Κ. Ε ΝΙΚΟΥ ΠΛΟΥΜΠΙΔΗ (1953).
00:17:02:00
O φωτογράφος ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ αναφέρεται στην απουσία του από δημόσιες εκδηλώσεις έχοντας φάκελο στην ασφάλεια. Ασπρόμαυρα πλάνα αρχείου με εκδηλώσεις διαμαρτυρίας για το Κυπριακό, αποκόμματα εφημερίδων σχετικά με τα έργα εξηλεκτρισμού της χώρας.
00:17:41:00
Έγχρωμα πλάνα από την κινηματογράφηση του ΚΩΣΤΑ ΜΠΑΛΑΦΑ στα εγκαίνια του εργοστασίου του ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ τον Αύγουστο του 1953. Ο φωτογράφος αναφέρεται στην εκμετάλλευση των εγχώριων πηγών ενέργειας, αρχικά από την ΕΜΠΑΣΚΟ (EBASKO) και στη συνέχεια από τη Δ. Ε. Η, με τη δημιουργία του εργοστασίου του ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ. Μιλώντας για την εκμετάλλευση των ήπιων μορφών ενέργειας με έργα στα ποτάμια ΛΟΥΡΟ, ΛΑΔΩΝΑ, ΜΕΓΔΟΒΑ παρουσιάζονται έγχρωμα πλάνα με τα φράγματα, με τα αρδευτικά έργα στη Θεσσαλική Πεδιάδα, με τεχνικούς της Δ. Ε. Η σε εργασίες τους, με εγκαταστάσεις των έργων.
00:19:17:00
O φωτογράφος ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ αναφέρεται στα ομολογιακά δάνεια της Δ. Ε. Η και στη διαφήμισή τους μέσα από τα κινηματογραφικά επίκαιρα. Αφίσα της Δ. Ε. Η. στην οποία ανακοινώνεται η διάθεση ομολογιακού δανείου.
00:19:38:00
Κάρτα-πλάνο στην οποία αναγράφεται ο τίτλος «ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΣ ΦΡΑΓΜΑΤΟΣ ΑΧΕΛΩΟΥ».
00:19:40:00
Ασπρόμαυρα πλάνα αρχείου από τη θεμελίωση των αρδευτικών έργων του ΑΧΕΛΩΟΥ στην πεδιάδα ΑΓΡΙΝΙΟΥ, ΑΓΓΕΛΟΚΑΣΤΡΟΥ και ΠΑΡΑΧΕΛΩΪΤΙΔΟΣ με τον αγιασμό για τα εγκαίνια του φράγματος του ΑΧΕΛΩΟΥ. Διακρίνεται ο Υπουργός Δημοσίων Έργων ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ.
00:20:12:00
O φωτογράφος ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ αναφέρεται στο διαφημιστικό ντοκιμαντέρ κάθε έργου, το οποίο προβαλλόταν στους οικονομικούς παράγοντες. Πλάνο στους τίτλους ντοκιμαντέρ με το όνομα του ΚΩΣΤΑ ΜΠΑΛΑΦΑ στη λήψη και την τεχνική επίβλεψη. Πλάνα από το ντοκιμαντέρ του ΚΩΣΤΑ ΜΠΑΛΑΦΑ με τα έργα στο φράγμα ΑΧΕΛΩΟΥ-ΚΡΕΜΑΣΤΩΝ. Ο ίδιος μιλάει για το μεγάλο και δύσκολο έργο της κατασκευής του φράγματος, που στοίχισε σε ανθρώπινες ζωές και αφάνισε ολόκληρα χωριά.
00:21:23:00
O φωτογράφος ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ αναφέρεται στην προσπάθειά του να αποτυπώσει το δράμα των φτωχών ανθρώπων που αναγκάστηκαν να ξεριζωθούν από τον τόπο τους. Μιλάει, επίσης, για εκείνους που προτίμησαν να παραμείνουν στήνοντας παράγκες, για να μη χάσουν το μεροκάματο από το έργο της κατασκευής του φράγματος ΑΧΕΛΩΟΥ-ΚΡΕΜΑΣΤΩΝ. Παρεμβάλλονται έγχρωμες φωτογραφίες του με τις παράγκες, με τον ποταμό, με ανθρώπους που αναγκάζονται να εγκαταλείψουν τον τόπο τους και άλλους που μαζεύουν τα λιγοστά υπάρχοντά τους μέσα από τα ερείπια των σπιτιών τους. O φωτογράφος μιλάει για το δράμα αυτών των ανθρώπων.
00:22:29:00
O φωτογράφος ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ αναφέρεται στην προσπάθειά του να διασώσει με το φωτογραφικό του φακό εικόνες από αυτές «που τρώει ο χρόνος και καταστρέφει ο πολιτισμός». Μιλάει, επίσης, για την περιήγησή του κυρίως στους ιστορικούς χώρους της Ελλάδας. Παρεμβάλλονται ασπρόμαυρες φωτογραφίες με βιοπαλαιστές.
00:22:59:00
O φωτογράφος ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ αναφέρεται στη λήψη φωτογραφιών στο ΣΟΥΛΙ μια βροχερή μέρα και στη φιλοξενία του από τον Πρόεδρο της Κοινότητας ΣΑΜΟΝΙΒΑΣ. Παρεμβάλλονται ασπρόμαυρες φωτογραφίες από την περιοχή.
00:24:14:00
O φωτογράφος ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ παρουσιάζει φωτογραφίες με το ηπειρώτικο τοπίο από την ενότητα «Ο ΚΑΙΡΟΣ ΒΑΡΑΙΝΕΙ». Εξηγεί γιατί προτιμά να φωτογραφίζει με κακοκαιρία.
00:24:51:00
Έγχρωμα πλάνα από την κινηματογράφηση του ΚΩΣΤΑ ΜΠΑΛΑΦΑ στα ΓΙΑΝΝΕΝΑ της δεκαετίας του ’50. Μιλάει για τη ζωή στα ΓΙΑΝΝΕΝΑ, για τις χαροκαμένες μάνες και για τον ξενιτεμό των αντρών της ΗΠΕΙΡΟΥ.
00:25:59:00
O φωτογράφος ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ μπροστά από μια φωτογραφία εξηγεί το λόγο που άργησε να κάνει έκθεση. Αναφέρεται στο θεματολόγιο των φωτογραφιών της εποχής με τα πολύχρωμα τοπία και τα λουλούδια και στις επικρίσεις που δεχόταν το δικό του έργο. Διαδοχικές ασπρόμαυρες φωτογραφίες με βιοπαλαιστές.
00:26:47:00
Ασπρόμαυρη φωτογραφία με γυναίκες σε οίκο ανοχής. O φωτογράφος ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ μιλάει για την περίοδο που τον γοήτευε το θέμα της Μάνας και διηγείται την ιστορία μιας μάνας που εργαζόταν στον οίκο ανοχής της φωτογραφίας.
00:27:33:00
O φωτογράφος ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ εξηγεί γιατί δεν πουλάει φωτογραφίες στις εκθέσεις του και γιατί δεν ασχολήθηκε με την επαγγελματική φωτογραφία. Καταλήγει ότι χωρίς συγκίνηση δεν υπάρχει καλλιτεχνικό αποτέλεσμα.
00:28:17:00
Ασπρόμαυρες φωτογραφίες με χαροκαμένες μάνες και βιοπαλαιστές.
00:28:38:00
Ο φωτογράφος ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ σε αίθουσα του Μουσείου ΜΠΕΝΑΚΗ περνάει μπροστά από φωτογραφίες του μαζί με την κυρία ΦΑΝΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, του τμήματος φωτογραφικών αρχείων, και τις σχολιάζει.
00:28:56:00
Ασπρόμαυρη φωτογραφία από την αγορά στα ΓΙΑΝΝΕΝΑ. Ο φωτογράφος ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ περνάει από μπροστά και φεύγει.
00:29:10:00
Τίτλοι τέλους
Θεματική Κατηγορία
ΤΕΧΝΕΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
ΙΣΤΟΡΙΑ
Θεματικοί Όροι
ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ, φωτογράφοι, φωτογραφία, Κατοχή, Εθνική Αντίσταση, ηλεκτροδότηση, εξηλεκτρισμός
Αναφορές
ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ, φωτογράφος
Γεωγραφικός Προσδιορισμός
Γλώσσα Περιεχομένου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Δημιουργός
Παραγωγή: ΕΡΤ ΑΕ
Εκτέλεση: ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ
Συντελεστές
Σενάριο-σκηνοθεσία:
ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΧΑΙΡΑΣ
Εκτέλεση παραγωγής:
ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ
Διεύθυνση παραγωγής:
ΘΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΦΑΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΟΣ
Δημοσιογραφική έρευνα:
ΚΩΣΤΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
Έρευνα αρχείων:
ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΧΑΙΡΑΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΟΣΚΟΪΤΗΣ
Μοντάζ:
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΡΑΚΑΣΗΣ
Μουσική:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ
Φωτογραφία:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΡΒΑΡΙΓΟΣ
Παραγωγός:
ΘΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα:
το φωτογραφικό αρχείο του ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΜΠΕΝΑΚΗ
την ΦΑΝΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
την ΕΙΡΗΝΗ ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΥ
τον ΘΟΔΩΡΟ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟ
την ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΡΣΕΝΗ
Ευχαριστούμε για τη βοήθειά τους:
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΡΒΟΥ
ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟ
ΧΡΗΣΤΟ ΡΟΥΝΙΟ
ΕΛΕΝΗ ΤΣΙΑΜΠΑ
ΑΝΤΑ ΚΑΠΟΛΑ
ΒΑΓΓΕΛΗ ΚΑΡΑΜΑΝΩΛΑΚΗ
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΓΥΡΟΗΛΙΟΠΟΥΛΟ
ΓΙΩΡΓΟ ΚΟΛΟΖΗ
ΒΑΪΟ ΠΑΠΠΑ
ΣΙΜΟ ΣΥΛΑΪΔΗ
ΑΓΓΕΛΟ ΑΡΓΥΡΟΥΛΗ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΛΙΜΕΝΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Αρχειακό υλικό:
ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ & ΜΜΕ
ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΡΤ
ΑΡΧΕΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (Α.Σ.Κ.Ι.)
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ
Ο τίτλος της σειράς «Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΜΟΥ» από ποίημα του ΜΑΝΟΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗ
Βοηθός παραγωγής:
ΦΑΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΟΣ
Βοηθός σκηνοθέτη:
ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΟΣΚΟΪΤΗΣ
Βοηθός οπερατέρ:
ΣΤΡΑΤΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ
Ήχος:
ΘΑΝΑΣΗΣ ΧΟΡΜΟΒΑΣ
Γραμματεία παραγωγής:
ΜΑΡΙΑ ΤΣΙΓΚΑ
Λογιστήριο:
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ
Έπαιξαν οι μουσικοί:
Πνευστά: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΤΣΙΝΗΣ
Βιολί: ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΑΡΓΩΝΗΣ
Μπάσο: ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Πιάνο: ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ
Studio μουσικής:
STUDIO N
Ηχολήπτης:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ
Μεταγραφές αρχειακού υλικού:
VIDEO PRESS S.A.
STUDIO SKLAVIS
© ΕΡΤ 2003
Σχετικά Θέματα
Δικαιώματα
ΕΡΤ ΑΕ
Διάρκεια
00:29:52:09
Φυσικά – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Πρωτότυπο Μέσο: ΒΙΝΤΕΟ
Εικόνα: ΕΓΧΡΩΜΗ, 4:3
Χρηματοδότηση Ψηφιοποίησης/Τεκμηρίωσης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, Πρόσκληση 172
Τελευταία Ενημέρωση
10/10/2011