ΚΩΣΤΑΣ ΒΙΡΒΟΣ ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
0000007729
Ενημερωτική εκπομπή του δημοσιογράφου ΑΡΗ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΥ με συνεντεύξεις προσωπικοτήτων της πνευματικής, καλλιτεχνικής και πολιτικής ζωής. Το επεισόδιο αυτό παρουσιάζει τη ζωή και την καλλιτεχνική πορεία του συνθέτη και στιχουργού ΚΩΣΤΑ ΒΙΡΒΟΥ.
Κωδικός Τεκμηρίου
0000007729
Τύπος ψηφιακού αρχείου
Βίντεο
Τίτλος
ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΒΙΡΒΟΣ ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
Χρονολογία Παραγωγής
1994
Ημερομηνία Πρώτης Προβολής
Σκοπός
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Είδος
ΜΟΝΟΘΕΜΑΤΙΚΟ / ΟΧΙ-ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ
Χαρακτηρισμός
ΣΕΙΡΑ
Κατηγορία
ΠΟΡΤΡΕΤΑ-ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
Περίληψη
Ενημερωτική εκπομπή του δημοσιογράφου ΑΡΗ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΥ με συνεντεύξεις προσωπικοτήτων της πνευματικής, καλλιτεχνικής και πολιτικής ζωής. Το επεισόδιο αυτό παρουσιάζει τη ζωή και την καλλιτεχνική πορεία του συνθέτη και στιχουργού ΚΩΣΤΑ ΒΙΡΒΟΥ.
Περιγραφή Περιεχομένου
Ο δημοσιογράφος ΑΡΗΣ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΣ συνομιλεί με το συνθέτη ΚΩΣΤΑ ΒΙΡΒΟ στο γραφείο του. Με την ευκαιρία της συζήτησης ο συνθέτης αναφέρεται στην εκμετάλλευσή του από τις δισκογραφικές εταιρείες, παραδέχεται ότι έχει μετανιώσει για τα 400 από τα 2. 500 τραγούδια που έχει γράψει, προβάλλει την ελληνική μουσική ως την καλύτερη παγκοσμίως, μιλά για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των Ελλήνων τα οποία αναδύονται μέσα από τη μουσική και στην οποία έχει καταγραφεί η ιστορία του ελληνισμού, ενώ δεν παραλείπει να σημειώσει την ποιοτική πτώση της νεοελληνικής μουσικής. Επιπλέον, αναφέρεται στον τόπο καταγωγής του, την οικογένειά του, τα παιδικά του χρόνια, τις συνθήκες διαμόρφωσης της αριστερής πολιτικής του ιδεολογίας και τονίζει τη συνεργασία του με σημαντικούς εκπροσώπους του ελληνικού πενταγράμμου. Παράλληλα, ακούμε διάσημους τραγουδιστές να ερμηνεύουν τραγούδια του ΚΩΣΤΑ ΒΙΡΒΟΥ.
Τίτλοι αρχής.
00:00:45:00
Πλάνο του τίτλου «ΚΩΣΤΑΣ ΒΙΡΒΟΣ: «ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ».
00:00:49:00
Πλάνα προκυμαίας και παραθαλάσσιας περιοχής. Στο τελευταίο εμφανίζεται στο κέντρο η φωτογραφία του ΚΩΣΤΑ ΒΙΡΒΟΥ. Ακούγεται τραγούδι του ΚΩΣΤΑ ΒΙΡΒΟΥ.
00:01:15:00
Πλάνο του ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΛΑΤΖΗ να τραγουδά σε καφενείο.
00:01:37:00
Πλάνο φωτογραφίας με παρέα να διασκεδάζει. Ακούγεται τραγούδι του ΚΩΣΤΑ ΒΙΡΒΟΥ.
00:01:39:00
Πλάνο του ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ να τραγουδά σε καφενείο.
00:01:54:00
Πλάνο της ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΜΠΕΛΟΥ να τραγουδάει σε πάλκο. Εμβόλιμα πλάνα φωτογραφιών του ΒΙΡΒΟΥ με τον ΤΣΙΤΣΑΝΗ και την ΜΠΕΛΛΟΥ.
00:02:17:00
Πλάνο του δημοσιογράφου ΑΡΗ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΥ σε κλειστό χώρο να καλωσορίζει τους τηλεθεατές και να προλογίζει τον ΚΩΣΤΑ ΒΙΡΒΟ. Ο καλεσμένος, ο οποίος κάθεται πίσω από γραφείο και μπροστά σε τοίχο όπου βρίσκονται αναρτημένες φωτογραφίες, δέχεται το σχόλιο του δημοσιογράφου ότι σε κάποιες συνεντεύξεις του φαίνεται κάπως θυμωμένος, πικραμένος. Εκείνος απαντά ότι είναι πικραμένος, καθώς έχει γνωρίσει την αχαριστία εταιρειών και καλλιτεχνών που έχει βοηθήσει. Ο ΑΡΗΣ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΣ παραθέτει αντίστοιχο παράπονο του ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΗΤΣΑΚΗ. Η συζήτηση περιστρέφεται σε δισκογραφικές εταιρείες, οι οποίες αντιμετώπιζαν το φάσμα της χρεοκοπίας και χάρη στη συμβολή του ΚΩΣΤΑ ΒΙΡΒΟΥ ανέκαμψαν και αναπτύχθηκαν. Κατόπιν, επικεντρώνονται στην εταιρεία με την οποία είχε αποκλειστικό συμβόλαιο ο ΚΩΣΤΑΣ ΒΙΡΒΟΣ, πώς τον εκμεταλλεύτηκε, καθώς και στις ενδοεταιρικές συγκρούσεις των καλλιτεχνών, χωρίς να αναφέρουν ονόματα. Ο ΚΩΣΤΑΣ ΒΙΡΒΟΣ δηλώνει ότι κάνει αποκαλύψεις στο βιβλίο που συγγράφει. Απαντά σε νέο ερώτημα του δημοσιογράφου, ότι οι άνθρωποι αλλάζουν, όταν “καβαλούν το καλάμι” και σχολιάζει ότι η επιτυχία ενός τραγουδιού βασίζεται στους τρεις συντελεστές: στιχουργό, συνθέτη, ερμηνευτή.
00:08:27:00
Πλάνο του ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ να τραγουδά. Εμφανίζεται ο υπότιτλος «Μουσική-Τραγούδι ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ».
00:08:51:00
Πλάνο του ΚΩΣΤΑ ΒΙΡΒΟΥ να αναφέρει στον ΑΡΗ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟ, ότι οι ΣΕΦΕΡΗΣ και ΕΛΥΤΗΣ βραβεύτηκαν με ΝΟΜΠΕΛ, επειδή «οι στίχοι τους ολοκληρώθηκαν και τραγουδήθηκαν» και στη συνέχεια εκλαϊκεύθηκαν. Ο δημοσιογράφος σημειώνει ότι του κάνει εντύπωση που δεν αποκαλύπτει ονόματα καλλιτεχνών που “έχουν καβαλήσει το καλάμι”. Ο συνομιλητής του απαντάει ότι δε θέλει να το κάνει έτσι σκληρά, αλλά αναφέρει τον ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ, στον οποίο έστειλε ανοικτή επιστολή μέσω εφημερίδων, διότι δεν τον ανέφερε σε εκπομπές που παρουσιαζόταν. Ακολούθως, απαντά σε νέο ερώτημα του δημοσιογράφου ότι δίνει πλέον τραγούδια σε τραγουδιστές που πιστεύει ότι θα τον ευχαριστήσουν. Προσθέτει το όνομα της ΠΟΛΥ ΠΑΝΟΥ, που ούτε αυτή ανέφερε το όνομά του σε εκπομπή που εμφανίστηκε.
00:12:40:00
Πλάνο της ΠΟΛΥ ΠΑΝΟΥ μπροστά από ορχήστρα να τραγουδά. Εμφανίζεται ο υπότιτλος «Μουσική: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΛΔΑΡΑΣ, Τραγούδι: ΠΟΛΥ ΠΑΝΟΥ». Στο τέλος του πλάνου ακούγεται η συζήτηση των ΚΩΣΤΑ ΒΙΡΒΟΥ και ΑΡΗ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΥ.
00:13:44:00
Πλάνο του ΚΩΣΤΑ ΒΙΡΒΟΥ να απαντά στον ΑΡΗ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟ ότι δε γνωρίζει γιατί τον αγνοούν οι καλλιτέχνες που έχει βοηθήσει. Έπειτα, η συζήτηση στρέφεται στα τραγούδια του ΚΩΣΤΑ ΒΙΡΒΟΥ, ο οποίος απαντά σε ερώτημα του δημοσιογράφου ότι έχει μετανιώσει για 400 τραγούδια που έγραψε, τα οποία δεν τον ικανοποιούν απόλυτα, αλλά λόγοι συναισθηματικής φόρτισης τον ανάγκασαν να τα δώσει. Ακολούθως, ο ΑΡΗΣ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ρωτάει το συνομιλητή του για τη σχέση τραγουδιού και πολιτισμού και εκείνος απαντά ότι το τραγούδι παίζει κυρίαρχο ρόλο στην κουλτούρα μιας χώρας.
00:15:23:00
Πλάνο τραγουδίστριας να τραγουδάει σε παράθυρο παλιού κτηρίου και παιδιών που παίζουν Εμφανίζεται ο υπότιτλος «“ΝΑΝΟΥΡΙΣΜΑ” Μ. ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ – Κ. ΒΙΡΒΟΥ». Στο τέλος του πλάνου ακούγεται η συζήτηση των ΚΩΣΤΑ ΒΙΡΒΟΥ και ΑΡΗ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, όπου ο πρώτος υποστηρίζει ότι κατόπιν προσωπικής του έρευνας κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα ελληνικά τραγούδια είναι από τα καλύτερα παγκοσμίως, διότι η ποιότητα προέρχεται από λαούς που έχουν ποιότητα.
00:17:22:00
Πλάνο του ΚΩΣΤΑ ΒΙΡΒΟΥ που συνεχίζει να διατυπώνει τη θέση του αυτή και να την αιτιολογεί, λέγοντας στον ΑΡΗ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟ, ότι όποιος πονάει τραγουδά, αναφέροντας παράλληλα τον ινδικό λαό.
00:17:43:00
Κινηματογραφημένα πλάνα από τελεφερίκ και διάφορους εργαζομένους. Εμφανίζεται ο υπότιτλος «ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΛΙΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΡΛΕΡΟΥΑ». Στο τέλος του πλάνου ακούγεται η συζήτηση των ΚΩΣΤΑ ΒΙΡΒΟΥ και ΑΡΗ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, όπου ο πρώτος δηλώνει ότι ο ελληνικός λαός είναι συγκροτημένος, στοιχείο που βγαίνει και μέσα από το τραγούδι του. Δηλώνει ότι το σημερινό τραγούδι, το οποίο χαρακτηρίζει πρόστυχο, δεν παράγει πολιτισμό, αλλά ενεργεί ανασταλτικά.
00:19:49:00
Πλάνο του ΚΩΣΤΑ ΒΙΡΒΟΥ να απαντάει στον ΑΡΗ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟ ότι τα πολιτικοϊδεολογικά ρεύματα επηρέασαν το τραγούδι και προσθέτει ότι μετά από διάφορες καταστροφές βγήκαν υπέροχα τραγούδια. Απαντώντας σε νέο ερώτημα του δημοσιογράφου διατυπώνει την άποψη ότι ο ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ και ο ΚΑΛΔΑΡΑΣ έγραφαν συνειδητοποιημένα τραγούδια, αλλά όχι συστηματικά.
00:21:40:00
Πλάνο του ΑΡΗ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΥ να ζητά από τον ΚΩΣΤΑ ΒΙΡΒΟ στοιχεία της καταγωγής του και των ιδεολογικών του θέσεων. Επισημαίνει ότι η καταγωγή του, ο επαναστατικός του χαρακτήρας καθώς και η βίωση του εμφυλίου πολέμου σε μικρή ηλικία διαμόρφωσαν τις προοδευτικές του απόψεις. Η συζήτηση έπειτα στρέφεται στην ιστορία του τραγουδιού του ΤΣΙΤΣΑΝΗ «ΣΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΣΤΑ ΔΥΟ ΣΤΕΝΑ». Ο ΚΩΣΤΑΣ ΒΙΡΒΟΣ αναφέρει ότι σχετιζόταν με τον αδελφό του συνθέτη, παραθέτοντας τη μαρτυρία ότι το τραγούδι είχε γραφτεί ατελές από κρατουμένους των φυλακών και έπειτα ο συνθέτης το μορφοποίησε. Ακολούθως, δεν επιβεβαιώνει τη θέση-ερώτημα του δημοσιογράφου ότι ο ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ είχε πάρει πολλά τραγούδια από τον αδελφό του.
00:27:34:00
Πλάνο του ΛΑΚΗ ΧΑΛΚΙΑ να τραγουδάει μπροστά από ορχήστρα. Εμφανίζεται ο υπότιτλος «Μουσική: ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ, Τραγούδι: ΛΑΚΗΣ ΧΑΛΚΙΑΣ».
00:28:44:00
Πλάνο του ΑΡΗ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΥ να ρωτάει τον ΚΩΣΤΑ ΒΙΡΒΟ εάν γνώριζε ότι ο ΚΑΛΔΑΡΑΣ είχε παραπονεθεί ότι κάποιοι είχαν χρησιμοποιήσει τραγούδια του ως δικά τους και εάν γενικώς παρουσιαζόταν αυτό το φαινόμενο. Ο ΚΩΣΤΑΣ ΒΙΡΒΟΣ επιβεβαιώνει την ύπαρξη του φαινομένου και προσθέτει ότι συνέβη και στον ίδιο με όσους συνεργάστηκε, π. χ. τον ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ, πλην του ΔΕΡΒΕΝΙΩΤΗ. Συμπληρώνει ότι ο ίδιος βέβαια δεν έχει χάσει τα δικαιώματα, αλλά οι δίσκοι του δεν κυκλοφορούν πια, κάτι που τον πληγώνει. Η συζήτηση στρέφεται στα στοιχεία που έχει ένας καλός λαϊκός τραγουδιστής και ο ΚΩΣΤΑΣ ΒΙΡΒΟΣ αναφέρει ότι αποδέχεται ως καλούς τραγουδιστές τον ΛΥΔΑΚΗ, την ΠΙΤΣΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ και εν μέρει τον ΑΝΤΥΠΑ, απορρίπτοντας τους ΠΑΝΤΑΖΗ, ΑΝΤΖΕΛΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ και ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΗ, για τον οποίο παρατίθεται και η γνώμη του ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ. Έπειτα, συζητά με το δημοσιογράφο για τις διαφορές των λαϊκών τραγουδιστών και τραγουδιών του χθες και του σήμερα, στα οποία διακρίνει τεράστια διαφορά.
00:34:17:00
Πλάνο του ΜΑΝΩΛΗ ΜΗΤΣΙΑ να τραγουδάει με τη συνοδεία ορχήστρας. Εμφανίζεται ο υπότιτλος «Μουσική ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΛΔΑΡΑΣ, Τραγούδι: ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΗΤΣΙΑΣ.
00:35:14:00
Πλάνο του ΚΩΣΤΑ ΒΙΡΒΟΥ να αναφέρει ότι ο ΛΥΔΑΚΗΣ, τον οποίο θαυμάζει, ερμηνεύει παλιά τραγούδια. Αναφέρονται και στον ΧΡΗΣΤΟ ΚΥΡΙΑΖΗ λέγοντας ότι είναι καλός λαϊκός τραγουδιστής. Έπειτα, σημειώνει ότι η νεολαία είναι καλή, άλλα δεν έχει σωστά ερεθίσματα και καταθέτει σχετική πρόταση της ΜΕΛΙΝΑΣ ΜΕΡΚΟΥΡΗ. Εμβόλιμα πλάνα από εξώφυλλα δίσκων. Έπειτα, η συζήτηση στρέφεται στους παράγοντες παραγωγής ποιοτικού τραγουδιού. Ακολούθως, ο ΚΩΣΤΑΣ ΒΙΡΒΟΣ παρατηρεί ότι ο ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ ήταν η μορφή του αιώνα, καλύτερος από τον ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ. Εξηγεί. Στη συνέχεια, αναφέρονται στον ΛΑΖΟΠΟΥΛΟ, για τον οποίο είχε δηλώσει ότι είναι ο ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ της εποχής μας. Διατυπώνει σχετικές κρίσεις. Η συζήτηση επιστρέφει στον ΚΩΣΤΑ ΒΙΡΒΟ μιλώντας για τον πολυσχιδή, ποιοτικό χαρακτήρα του, ότι δεν έγινε σκηνοθέτης, επειδή δεν υπήρχε σχολή στην ΕΛΛΑΔΑ και δεν έγινε νομικός, διότι τον παρέσυρε η ρουτίνα. Προσθέτει ότι έγινε δημόσιος υπάλληλος και παραθέτει ονόματα ποιητών που του αρέσουν, τον εμπνέουν και μιλά για το δικό του ποίημα, την «ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ».
00:41:42:00
Πλάνο της ΡΕΝΑΣ ΚΟΥΜΙΩΤΗ να τραγουδάει σε παραλία σε παλιές βάρκες και σε προκυμαία. Εμφανίζεται ο υπότιτλος «Μουσική: ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ, Τραγούδι: ΡΕΝΑ ΚΟΥΜΙΩΤΗ». Στο τέλος του πλάνου ακούγεται η συζήτηση περί λογοτεχνίας των ΚΩΣΤΑ ΒΙΡΒΟΥ και ΑΡΗ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΥ και ο δεύτερος παρατηρεί ότι αρέσκεται στο νεοσυμβολισμό.
00:43:52:00
Πλάνο του ΑΡΗ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΥ να υπενθυμίζει στον ΚΩΣΤΑ ΒΙΡΒΟ ότι πήγαινε στις ταινίες του ΝΙΚΟΥ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ και της ΜΑΡΘΑΣ ΒΟΥΡΤΣΗ για να γράψει τραγούδια και τον ρωτάει πώς γράφει σήμερα τραγούδια. Ο καλεσμένος απαντάει ότι μπορεί να γράψει τραγούδι εντός 30 λεπτών, διότι κατέχει την τεχνική. Έπειτα απαντά ότι υποστηρίζει τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ και όχι τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ ή την ΑΕΚ, διότι, όταν ήταν μικρός, είχε πάει στο γήπεδο και παρακολούθησε αγώνα μεταξύ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ όπου τον εντυπωσίασε η πρώτη ομάδα. Εμβόλιμο πλάνο από ποδοσφαιρικό αγώνα μεταξύ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ.
00:45:33:00
Πλάνο του ΑΡΗ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΥ να ευχαριστεί τον ΚΩΣΤΑ ΒΙΡΒΟ για τη συνέντευξη και του ζητά να αφιερώσει ένα τετράστιχο. Αυτός αφιερώνει ένα στη ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ και δίνει ευχές στον εγγονό του.
00:46:49:00
Πλάνο του ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ να τραγουδάει. Εμφανίζεται ο υπότιτλος «Μουσική-Τραγούδι: ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ». Εμβόλιμα πλάνα με πόδια αλόγου που καλπάζει.
00:47:49:00
Τίτλοι τέλους.
Θεματική Κατηγορία
Θεματικοί Όροι
ΚΩΣΤΑΣ ΒΙΡΒΟΣ, βιογραφία, συνθέτες, στιχουργοί, λαϊκό τραγούδι, μουσική
Αναφορές
Γεωγραφικός Προσδιορισμός
Γλώσσα Περιεχομένου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Δημιουργός
Παραγωγή: ΕΡΤ ΑΕ
Συντελεστές
Παρουσιαστής:
ΑΡΗΣ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Διεύθυνση Παραγωγής:
ΓΙΟΥΛΑ ΔΑΡΜΗ
Σκηνοθέτης:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΙΟΥΛΑΣ
ΠΑΝΟΣ ΚΑΚΑΒΙΑΣ
Εικονολήπτες:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΚΟΥΡΤΗΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΝΙΩΤΑΚΗΣ
ΜΑΚΗΣ ΦΑΤΟΥΡΟΣ
Φωτιστής:
ΝΙΚΟΣ ΜΑΚΡΗΣ
Ηλεκτρολόγος:
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΠΑΣ
Ρύθμιση Ήχου:
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΝΑΚΟΣ
Ηλεκτρολόγος:
ΠΕΤΡΟΣ ΦΙΛΟΣ
Συντονίστρια Σκηνής:
ΝΤΙΝΑ ΝΑΤΣΑΡΗ
Μακιγιάζ:
ΝΑΤΑΣΑ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ
Βίντεο Μοντάζ:
ΣΠΥΡΟΣ ΤΖΕΡΑΝΗΣ
Εργατοτεχνίτες:
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΙΛΙΓΙΑΝΝΗΣ
ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Φωτογράφος:
ΣΠΥΡΟΣ ΓΟΓΩΝΗΣ
Ηλεκτρονικοί Τίτλοι:
ΕΒΙΤΑ ΗΛΙΑΔΗ
Βοηθός Παραγωγής:
ΖΕΤΑ ΧΑΤΖΗΣΤΑΥΡΙΔΟΥ
Δημοσιογραφική Επιμέλεια:
ΛΥΔΙΑ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ
Χρησιμοποιήθηκαν αποσπάσματα από τις εκπομπές:
«ΜΟΥΣΙΚΗ ΒΡΑΔΥΑ ΕΤ-1 “ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ” 1976»
Σκηνοθεσία:
ΗΛΙΑΣ ΜΑΣΟΥΡΑΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΕΡΝΤΑΡΗΣ
ΓΙΩΡΓΟ ΖΕΡΒΟΥΛΑΚΟΣ
«ΠΑΛΙΟΙ ΜΑΣ ΦΙΛΟΙ ΕΤ-1 “ΓΙΩΤΑ ΛΥΔΙΑ” 1985»
Σκηνοθεσία:
ΚΩΣΤΑΣ ΑΥΓΕΡΗΣ
Εκπομπή: ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΟΥ
«ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΤ-2 “ΚΩΣΤΑΣ ΒΙΡΒΟΣ” 1988»
Σκηνοθεσία:
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΛΑΧΟΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
Σχετικά Θέματα
Δικαιώματα
ΕΡΤ ΑΕ
Διάρκεια
00:48:38:00
Φυσικά – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Πρωτότυπο Μέσο: ΒΙΝΤΕΟ
Εικόνα: ΕΓΧΡΩΜΗ, 4:3
Χρηματοδότηση Ψηφιοποίησης/Τεκμηρίωσης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, Πρόσκληση 65
Τελευταία Ενημέρωση
10/11/2009