Επεισόδιο:001
0000007415
Κωδικός Τεκμηρίου
0000007415
Τύπος ψηφιακού αρχείου
Βίντεο
Τίτλος
ΠΕΤΡΙΝΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ, ΤΑ
Επεισόδιο:001
Χρονολογία Παραγωγής
1993
Ημερομηνία Πρώτης Προβολής
Σκοπός
ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
Είδος
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ / ΘΕΑΤΡΟ / ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ
Χαρακτηρισμός
ΣΕΙΡΑ
Κατηγορία
ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ – ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΣΕΙΡΕΣ ΔΡΑΜΑ
Περίληψη
Περιγραφή Περιεχομένου
Η δραματοποιημένη σειρά επεισοδίων «ΤΑ ΠΕΤΡΙΝΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ» είναι βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο της συγγραφέως ΙΟΥΛΙΑΣ ΙΑΤΡΙΔΗ. Η σειρά αποτελεί αναδρομή των σπιτιών που έζησε η ΠΑΝΩΡΙΑ αλλά και των ονείρων της για λίγη γη δική της. Ένα κορίτσι που σώθηκε από την καταστροφή του 22 φθάνει στην ΑΘΗΝΑ μαζί με άλλους πρόσφυγες και μπαίνει σε σπίτια ως υπηρέτρια, προκειμένου να επιβιώσει. Έχοντας περιορισμένη ακοή, βιώνει εντονότερα τη μοναξιά της ανάμεσα στους ανθρώπους. Στο πρώτο επεισόδιο της σειράς παρακολουθούμε τα γεγονότα που διαδραματίζονται στο σπίτι της ΝΙΤΣΑΣ, στο οποίο η ΠΑΝΩΡΙΑ εργάζεται ως υπηρέτρια. Η ΝΙΤΣΑ οδηγείται στην πορνεία με τις παραινέσεις του ΘΕΜΟΥ και σχεδιάζει να εκμεταλλευτεί την ΠΑΝΩΡΙΑ, προσβάλλοντας την ηθική της. Στη συνέχεια, την παραπλανεί μιλώντας της για τα μελλοντικά σχέδιά της και τα χρήματα που μπορεί να αποταμιεύσει, έτσι ώστε να πραγματοποιήσει το όνειρό της, να χτίσει ένα δικό της σπίτι.
Τίτλοι αρχής.
00:01:29:00
Πλάνο σε συννεφιασμένο ουρανό και σε σπίτι. Στη συνέχεια η ΠΑΝΩΡΙΑ ΦΩΚΙΑΝΟΥ (ΝΟΝΗ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ) αναρωτιέται πώς κατάφερε να επιβιώσει και αναπολεί το παρελθόν της:
00:02:07:00
Σκηνές από το παρελθόν. Πλάνο σε αποθήκη στον Πειραιά, όπου βρίσκονται πρόσφυγες από τη Μικρά Ασία και νοσοκόμες που τους φροντίζουν. Η ΠΑΝΩΡΙΑ βρίσκεται ανάμεσά τους, φοβισμένη και ταλαιπωρημένη. Στη συνέχεια, φθάνουν χωροφύλακες βαστώντας χαρτιά στα χέρια τους και καταγράφουν τα στοιχεία της, προκειμένου να την στείλουν ως υπηρέτρια σε σπίτι. Στο χώρο φθάνουν καλοντυμένες κυρίες, για να διαλέξουν προσωπικό. Μία από αυτές, η ΝΙΤΣΑ, διαλέγει την ΠΑΝΩΡΙΑ και φεύγουν μαζί.
00:05:11:00
Σκηνές από το παρελθόν. Πλάνο στο σπίτι της ΝΙΤΣΑΣ (ΑΘΗΝΑ ΠΑΠΠΑ), η οποία ξεναγεί την ΠΑΝΩΡΙΑ στους χώρους του σπιτιού. Η ΠΑΝΩΡΙΑ την ενημερώνει για την περιορισμένη ακοή της και εκείνη της δίνει οδηγίες για τις δουλειές και τη συμβουλεύει.
00:08:41:00
Σκηνές από το παρελθόν, στο σπίτι της ΝΙΤΣΑΣ. Η ΠΑΝΩΡΙΑ ονειρεύεται: παιδί καθισμένο μπροστά στα σκαλιά ενός πέτρινου σπιτιού και στο βάθος να προβάλλει το στοιχειό του μεσημεριού, ο μπαρμπέρης με το βελοσπέτι (το ποδήλατο). Ο ήχος από το ξυπνητήρι επαναφέρει την ΠΑΝΩΡΙΑ στην πραγματικότητα, να σκέφτεται το όνειρο και τα λόγια της κυράς της. Κατόπιν σηκώνεται από το κρεβάτι της και φεύγει από το σκοτεινό δωμάτιο.
00:10:58:00
Σκηνές από το παρελθόν, στο σπίτι της ΝΙΤΣΑΣ. Πλάνο στο δωμάτιο της ΝΙΤΣΑΣ, όπου καλλωπίζεται μπροστά στον καθρέπτη. Η ΠΑΝΩΡΙΑ ξεκίνησε χαράματα τις δουλειές του σπιτιού και σκέφτεται τα λόγια της κυράς της, όταν εκείνη βγαίνει από το δωμάτιο, την ελέγχει και την χαστουκίζει. Στη συνέχεια, η κυρά αποχωρεί αφήνοντας πίσω της την ΠΑΝΩΡΙΑ περίλυπη.
00:14:00:00
Σκηνές από το παρελθόν, στο σπίτι της ΝΙΤΣΑΣ. Πλάνο με τη ΝΙΤΣΑ να καλλωπίζεται στο δωμάτιό της και την ΠΑΝΩΡΙΑ να της προσφέρει καφέ. Η ΝΙΣΤΑ την περιεργάζεται και έπειτα τη στέλνει στον μπακάλη, για να ψωνίσει.
00:16:12:00
Σκηνές από το παρελθόν, στο σπίτι της ΝΙΤΣΑΣ. Εξωτερικό πλάνο με την ΠΑΝΩΡΙΑ να κατευθύνεται προς το μπακάλικο. Εκεί γνωρίζεται με τον κυρ ΒΑΣΙΛΗ (ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΜΠΑΝΗΣ) και τον ΜΙΧΑΛΗ (ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ), ψωνίζει και φεύγει από το μαγαζί. Ξωπίσω της τρέχει ο ΜΙΧΑΛΗΣ, της προσφέρει σταφίδες και μαθαίνει πως σώθηκε από την καταστροφή του 22 και έφθασε στην Αθήνα ολομόναχη μαζί με τους άλλους πρόσφυγες.
00:20:28:00
Σκηνές από το παρελθόν. Ο ΜΙΧΑΛΗΣ επιστρέφει στο μπακάλικο και συνομιλεί με τον κυρ-ΒΑΣΙΛΗ για την ΠΑΝΩΡΙΑ, στο μαγαζί μπαίνουν πελάτες και τους εξυπηρετούν.
00:21:00:00
Σκηνές από το παρελθόν. Πλάνο στο Α ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ με την ΠΑΝΩΡΙΑ να πλησιάζει την «ΚΟΙΜΩΜΕΝΗ» (γλυπτό του ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ ΧΑΛΕΠΑ, που παριστά κόρη που κοιμάται τον αιώνιο ύπνο). Της μιλά για τα βάσανά της και της δίνει το όνομα ΜΑΡΜΑΡΕΝΙΑ. Στη συνέχεια, φεύγει από το νεκροταφείο.
00:22:42:00
Σκηνές από το παρελθόν, στο σπίτι της ΝΙΤΣΑΣ. Η ΠΑΝΩΡΙΑ ετοιμάζει και σερβίρει το φαγητό της ΝΙΤΣΑΣ. Μετά από λίγο, δέχεται την επίσκεψη του ΘΕΜΟΥ (ΑΝΔΡΕΑΣ ΒΑΡΟΥΧΑΣ). Αφού διώχνει την ΠΑΝΩΡΙΑ, συζητούν για την πολιτική κατάσταση της χώρας και την οικονομική ανέχεια που προέκυψε, προκειμένου να την πείσει να δέχεται «επισκέψεις» ανδρών στο σπίτι.
00:26:30:00
Σκηνές από το παρελθόν, στο σπίτι της ΝΙΤΣΑΣ. Πλάνο με την ΠΑΝΩΡΙΑ να τρώει, στο διπλανό δωμάτιο η ΝΙΤΣΑ ερωτοτροπεί με τον ΘΕΜΟ, ο οποίος της υπόσχεται πως θ’ αλλάξει η κατάσταση, μόλις μαζέψουν αρκετά χρήματα. Στη συνέχεια, πηγαίνουν στο δωμάτιο, ενώ η ΠΑΝΩΡΙΑ κοιτάζει από το σκοτεινό δωμάτιο.
00:28:24:00
Σκηνές από το παρελθόν, στο σπίτι της ΝΙΤΣΑΣ. Πλάνο στο δωμάτιο με τη ΝΙΤΣΑ και τον ΘΕΜΟ να γδύνονται και να συζητούν για την ΠΑΝΩΡΙΑ. Ο ΘΕΜΟΣ μαθαίνει τα γεγονότα που αφορούν τη ζωή της υπηρέτριας και σχεδιάζουν να την εκμεταλλευτούν, προσβάλλοντας την ηθική της. Στη συνέχεια, κάνουν έρωτα ενώ η ΠΑΝΩΡΙΑ πλησιάζει και κοιτάει από την κλειδαρότρυπα. Κατόπιν, πηγαίνει στο δωμάτιό της και κλαίει.
00:31:25:00
Σκηνές από το παρελθόν. Πλάνο στο σπίτι με την ΑΝΝΕΤΑ, τη μοδίστρα (ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ), να ράβει φόρεμα στην ΠΑΝΩΡΙΑ και στη συνέχεια να το προβάρει. Η ΝΙΤΣΑ δείχνει ευχαριστημένη από την όμορφη παρουσίασή της, ενώ η ΠΑΝΩΡΙΑ στέκει αμίλητη. Αργότερα, η ΠΑΝΩΡΙΑ κάνει δουλειές και κοιτάζει το καινούριο φόρεμα.
00:32:39:00
Σκηνές από το παρελθόν. Η ΠΑΝΩΡΙΑ κοιμάται και ονειρεύεται το στοιχειό του μεσημεριού, τον μπαρμπέρη με το βελοσπέτι (το ποδήλατο) να κάνει βόλτες μπροστά σε πέτρινο σπίτι.
00:33:01:00
Σκηνές από το παρελθόν, στο σπίτι της ΝΙΤΣΑΣ. Πλάνο με την ΠΑΝΩΡΙΑ στην κουζίνα να κάνει δουλειές και να κοιτάζει το καινούριο φόρεμα. Στη συνέχεια, επισκέπτεται την ΑΝΝΕΤΑ. Συζητούν για το φόρεμα, η ΠΑΝΩΡΙΑ θεωρεί πως δεν της ταιριάζει, ενώ η ΑΝΝΕΤΑ της εξηγεί τα σχέδια της κυράς της και προσπαθεί να την πείσει πως είναι προτιμότερη η ατίμωση από τη φτώχεια. Συνεχίζοντας η ΑΝΝΕΤΑ της εξηγεί τους λόγους που η ίδια δεν έκανε για αυτή τη «δουλειά» και μιλάει για την ανέχεια και την ασχήμια της. Η ΠΑΝΩΡΙΑ, φεύγει τρέχοντας από το σπίτι και αφήνει πίσω της τη μοδίστρα να κλαίει.
00:37:20:00
Σκηνές από το παρελθόν. Πλάνο στο μπακάλικο του κυρ-ΒΑΣΙΛΗ. Η ΠΑΝΩΡΙΑ φθάνει στο μαγαζί, εκεί ο ΜΙΧΑΛΗΣ την εξυπηρετεί και έπειτα συζητούν για το νυχτερινό σχολείο και τους λόγους που η ΠΑΝΩΡΙΑ δεν μπορεί να το παρακολουθήσει, εκείνος την αγκαλιάζει και της εκφράζει την αγάπη του.
00:39:41:00
Σκηνές από το παρελθόν. Πλάνο με την ΠΑΝΩΡΙΑ να κάνει τις δουλειές του σπιτιού, έπειτα κάθεται μπροστά στον καθρέπτη της κυράς της και κάνει σκέψεις που αφορούν τα περασμένα και τη νέα της ζωή στο σπίτι της κυράς. Η ΝΙΤΣΑ την βρίσκει μπροστά στον καθρέπτη, την επιπλήττει και την ενημερώνει ότι περιμένει «επίσκεψη».
00:41:28:00
Σκηνές από το παρελθόν. Νυχτερινό πλάνο στο Α Νεκροταφείο με την ΠΑΝΩΡΙΑ να φθάνει στο χώρο. Στη συνέχεια, πλάνο με την «ΚΟΙΜΩΜΕΜΗ» του ΧΑΛΕΠΑ, τη ΜΑΡΜΑΡΕΝΙΑ, και την ΠΑΝΩΡΙΑ να της λέει βάσανα και απορίες. Στη συνέχεια, αφήνει ένα μπουκαλάκι μυρωδικό που πήρε από την κυρά της και φεύγει.
00:42:51:00
Σκηνές από το παρελθόν. Νυχτερινό πλάνο, ψιχαλίζει και η ΠΑΝΩΡΙΑ στο κατώφλι του σπιτιού χτυπά την πόρτα. Έπειτα από ώρα, ο «επισκέπτης» της κυράς φεύγει και εκείνη της ανοίγει και την επιπλήττει. Η ΠΑΝΩΡΙΑ ασχολείται με τις δουλειές του σπιτιού, στη συνέχεια η ΝΙΤΣΑ ορμάει στο δωμάτιο νευριασμένη και αρχίζει να χτυπά την ΠΑΝΩΡΙΑ για το μπουκαλάκι που της έκλεψε. Η ΠΑΝΩΡΙΑ λιποθυμά.
00:44:48:00
Σκηνές από το παρελθόν. Η ΠΑΝΩΡΙΑ ξαπλωμένη στο κρεβάτι της κυράς της, στο σκοτεινό δωμάτιο διακρίνουμε τον ΘΕΜΟ και τη ΝΙΤΣΑ να στέκονται πάνω στο κρεβάτι. Όταν η ΠΑΝΩΡΙΑ συνέρχεται, η κυρά την συγχωρεί και την στέλνει να μαγειρέψει. Ο ΘΑΝΟΣ συμβουλεύει τη ΝΙΤΣΑ να αλλάξει συμπεριφορά απέναντί της, επισημαίνοντας τον κίνδυνο να εκτεθούν.
00:46:15:00
Σκηνές από το παρελθόν. Η ΝΙΤΣΑ πηγαίνει στο δωμάτιο της ΠΑΝΩΡΙΑΣ και την παραπλανεί. Της μιλάει για τα μελλοντικά σχέδιά της και τα χρήματα που μπορεί να αποταμιεύσει, ώστε να πραγματοποιήσει το όνειρό της και να χτίσει δικό της σπίτι. Η ΠΑΝΩΡΙΑ την ακούει με ενθουσιασμό.
00:48:46:00
Τίτλοι τέλους.
Θεματική Κατηγορία
Θεματικοί Όροι
Αναφορές
Γεωγραφικός Προσδιορισμός
Γλώσσα Περιεχομένου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Δημιουργός
Παραγωγή: ΕΡΤ ΑΕ
Συντελεστές
Από το ομώνυμο βιβλίο της συγγραφέως:
ΙΟΥΛΙΑ ΙΑΤΡΙΔΗ
Στον κεντρικό ρόλο:
ΝΟΝΗ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ
Πρωταγωνιστούν:
ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΥΣΔΟΥΚΟΣ
ΑΘΗΝΑ ΠΑΠΠΑ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΒΑΡΟΥΧΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΜΠΑΝΗΣ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ
ΝΙΚΟΣ ΤΣΑΧΙΡΙΔΗΣ
Παίρνουν μέρος οι:
ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΟΛΥΖΩΑΚΗ
ΝΙΚΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΣ
Τηλεοπτική Διασκευή-Σενάριο:
ΛΑΛΗ ΚΟΝΤΟΘΕΟΔΩΡΟΥ
Μουσική Σύνθεση:
ΕΥΑΝΘΙΑ ΡΕΜΠΟΥΤΣΙΚΑ
Σκηνικά:
ΑΡΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Ενδυματολόγος:
ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΛΑΡΜΑΝΗ
Μακιγιάζ:
ΑΡΓΥΡΩ ΚΟΥΡΟΥΠΟΥ
Κομμώσεις:
ΛΙΤΣΑ ΜΟΥΤΑΦΗ
Ηχοληψία:
ΣΠΥΡΟΣ ΔΡΟΣΟΣ
Μιξάζ Ήχου:
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΤΕΛΗΣ
Μοντάζ:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
Δνση Φωτογραφίας:
ΛΑΚΗΣ ΚΥΡΛΙΔΗΣ
Δνση Παραγωγής:
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΟΣΧΟΣ
Σκηνοθεσία:
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΣΑΡΟΠΟΥΛΟΣ
Διεύθυνση ορχήστρας:
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΛΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ΑΝΝΑ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ερμηνεύει
Το τραγούδι των τίτλων
Έπαιξαν οι μουσικοί:
Τρομπέτα,
ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ
Τσέλο-ακορντεόν,
ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ΡΕΜΠΟΥΤΣΙΚΑΣ
Βιόλα,
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΗΣ
Βιολί,
ΜΑΡΙΑ ΡΕΜΠΟΥΤΣΙΚΑ
Όμποε,
ΤΙΝΑ ΔΕΣΥΛΛΑ
Μαντολίνο,
ΒΙΒΗ ΓΚΕΚΑ
Ηχογράφηση Μουσικής:
ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ STUDIOS
Τα τραγούδια είναι από τη συλλογή του:
ΓΙΑΝΝΗ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ
Βοηθοί Σκηνοθέτου:
ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΡΥΣΙΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΓΗΣ ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗΣ
Σπέσιαλ Εφέ:
ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΑΜΙΩΤΗΣ
Τρυκέζα:
ΜΑΡΙΝΟΣ ΚΑΣΣΟΣ
ΕΛΛΗ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ
Μακέτες Τίτλων:
ΛΙΛΑ ΖΑΜΠΕΛΗ
Γραφίστας:
ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΜΑΪΜΩΝΗ
Σκρίπτ:
ΣΤΡΑΤΟΥΛΑ ΘΕΟΔΩΡΑΤΟΥ
Βοηθός Παραγωγής:
ΘΑΝΟΣ ΛΕΩΝ
Α Βοηθός Οπερατέρ:
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΑΚΩΝΑΣ
Β Βοηθός Οπερατέρ:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
Βοηθός Ηχολήπτη:
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ
Μακενίστας:
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΕΩΝ
Ηλεκτρολόγοι:
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΑΡΓΥΡΗΣ
ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΙΟΣ
Φωτογράφοι πλατώ:
ΣΠΥΡΟΣ ΓΟΓΩΝΗΣ
ΑΡΗΣ ΜΠΕΡΤΟΣ
Φροντιστής:
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΠΛΑΤΣΟΣ
Βοηθός Ενδυματολόγου:
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ
Εργαστήρια κινκου ΕΤ1:
ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΛΙΑΚΟΣ
ΑΛΕΚΟΣ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Ετολονάζ:
ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΥΚΑΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΟΥΔΗΣ
Κοπή Αρνητικού:
ΤΑΣΠΣ ΑΡΩΝΙΤΗΣ
ΝΙΚΟΣ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ
Μηχανικοί Προβολής:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΑΚΟΡΩΝΙΑΣ
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
Διαχείριση Σκηνικών:
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΛΕΠΗΣ
Ζωγράφος Σκηνικών:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΤΣΟΠΟΥΛΟΣ
Βαφείς Σκηνικών:
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΥΤΟΥΒΑΛΗΣ
Επιμέλεια Σκηνικών:
ΜΙΧΑΗΛ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
Εργοδηγός Σκηνικών:
ΣΠΥΡΟΣ ΣΑΓΙΑΣ
Κατασκευή Σκηνικών:
ΛΥΜΠΕΡΤΗΣ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΛΕΓΑΚΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ ΧΩΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΤΑΡΑΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ
ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΤΗΣ
ΝΙΚΟΣ ΓΡΑΤΣΑΣ
Εργατοτεχνίτες:
ΙΣΙΔΩΡΟΣ ΛΕΡΙΟΥ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΣΤΑΝΤΑΚΑΚΗΣ
Στρατιωτικές στολές:
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ
Ενδύματα Εποχής:
QUARDAROBA
TROK
Περούκες:
ΜΗΤΙΑΣ
ΚΑΨΑΛΗΣ
Έπιπλα Σκαζιόν:
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΙΚΟΣ
Αυτοκίνητα Εποχής:
ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΤΣΑΚΤΣΙΡΛΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΖΕΝ
Ευχαριστούμε:
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΕΩΣ
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΣΤΡΑΤΟΥ
ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΘΗΝΩΝ
ΤΟΝ Ο. Σ. Ε.
ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ
ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΤΗΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ ΑΘΗΝΩΝ
ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΤΗΝ EXPRESS SERVICE
Σχετικά Θέματα
Δικαιώματα
ΕΡΤ ΑΕ
Διάρκεια
00:50:37:23
Φυσικά – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Πρωτότυπο Μέσο: ΦΙΛΜ
Εικόνα: ΕΓΧΡΩΜΗ, 4:3
Χρηματοδότηση Ψηφιοποίησης/Τεκμηρίωσης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, Πρόσκληση 65
Τελευταία Ενημέρωση
21/09/2009