ΜΑΜΤΑΜ ΦΟΥΦΟΥ
0000007414
ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΜΗΝΥΣΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΦΩ ΓΙΑ ΚΛΟΠΗ.
Κωδικός Τεκμηρίου
0000007414
Τύπος ψηφιακού αρχείου
Βίντεο
Τίτλος
ΟΡΚΙΣΤΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
ΜΑΜΤΑΜ ΦΟΥΦΟΥ
Χρονολογία Παραγωγής
1986
Ημερομηνία Πρώτης Προβολής
Σκοπός
ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
Είδος
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ / ΘΕΑΤΡΟ / ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ
Χαρακτηρισμός
ΣΕΙΡΑ
Κατηγορία
ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ – ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΣΕΙΡΕΣ ΚΩΜΩΔΙΑ
Περίληψη
ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΜΗΝΥΣΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΦΩ ΓΙΑ ΚΛΟΠΗ.
Περιγραφή Περιεχομένου
Στην αίθουσα του δικαστηρίου κρίνεται η υπόθεση κλοπής πινάκων και τιμαλφών από το σπίτι του ΜΙΛΤΟΥ και της ΦΩΦΩΣ, με βασικό ένοχο τον ΚΥΡΙΑΚΟ. Ο πρώτος είναι οδηγός ταξί, ενώ η σύζυγός του έχει κυριευτεί από κομπλεξική μεγαλομανία, την οποία εκφράζει με ακριβές αγορές. Ο ΜΙΛΤΟΣ καταθέτει ότι, επιστρέφοντας ένα βράδυ στο σπίτι του, βρήκε την πόρτα ανοιχτή και τον ΚΥΡΙΑΚΟ να είναι μέσα και να κρατά ένα πίνακα, ενώ έλειπαν άλλοι τρεις. Η ΦΩΦΩ καταγγέλλει τον ΚΥΡΙΑΚΟ ως ένοχο, καθώς του είχε ανακοινώσει την ολιγόωρη απουσία τους από το σπίτι. Με την κατάθεση όμως της γειτόνισσας ΕΥΦΡΟΣΥΝΗΣ ΠΑΛΙΟΤΙΝΑ, η οποία είχε δει τη ΦΩΦΩ εκείνη την ώρα να μεταφέρει στο διαμέρισμα της μητέρας της τους πίνακες, αποδεικνύεται ότι η κλοπή είχε σκηνοθετηθεί από τη ΦΩΦΩ, προκειμένου να κεντρίσει το κοινωνικό ενδιαφέρον των γειτόνων της, ενώ ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ υπήρξε το αθώο και άτυχο εξιλαστήριο θύμα.
Τίτλοι αρχής.
00:01:30:00
Πλάνο του ΜΙΛΤΟΥ (ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΛΟΥΚΑΔΗΣ) σε σαλόνι σπιτιού, όπου ανακοινώνει στη ΦΩΦΩ (ΒΑΣΙΑ ΤΡΙΦΥΛΛΗ) ότι φεύγει για τη δουλειά. Ακολουθεί διάλογος όπου η ΦΩΦΩ εκφράζει το παράπονό της για το μικροαστικό επίπεδο διαβίωσής τους, ενώ ο ΜΙΛΤΟΣ δείχνει να μη συμμερίζεται τις απόψεις της και διαπληκτίζονται για τον ακριβό πίνακα που αγόρασε η ΦΩΦΩ, η οποία τον χαρακτηρίζει επένδυση.
00:04:41:00
Πλάνο του ΜΙΛΤΟΥ να καταθέτει σε αίθουσα δικαστηρίου για το διαπληκτισμό του με τη ΦΩΦΩ, τους πίνακες που αγόραζε εκείνη και καταγγέλλει τον ηλικιωμένο κατηγορούμενο ότι τους έκλεψε. Επεμβαίνει η Δικηγόρος (ΕΛΕΝΗ ΦΙΛΙΝΗ) και δηλώνει ότι η ακροαματική διαδικασία θα αποδείξει την αθωότητα του κατηγορούμενου. Επίσης, αναφέρει ότι η ΦΩΦΩ δεν αγόραζε τους πίνακες με σκοπό την επένδυση, αλλά την κοινωνική της προβολή.
00:06:17:00
Ο Πρόεδρος ζητά από τον ΜΙΛΤΟ να συνεχίσει την κατάθεσή του και αυτός απευθύνει στη γυναίκα του κατηγορία ότι τον χαρακτηρίζει “μπανάλ”. Η Δικηγόρος διευκρινίζει την προηγούμενη παρέμβασή της, ενώ ο Πρόεδρος απορεί για τον τονισμό της μικροματαιοδοξίας της ΦΩΦΩΣ, παίρνοντας την απάντηση ότι θα φανεί με την πάροδο της διαδικασίας και ότι η κατηγορία θα μετατεθεί αλλού.
00:08:53:00
Ο Πρόεδρος ζητά από τον ΜΙΛΤΟ να συνεχίσει την κατάθεσή του. Αυτός καταγγέλλει ότι ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ τον έκλεψε. Προσθέτει ότι ένα βράδυ επέστρεψε στο άδειο σπίτι του και βρήκε μέσα τον ΚΥΡΙΑΚΟ να κρατάει ένα πίνακα. Η Δικηγόρος παρεμβαίνει και αναφέρει ότι ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ περνούσε έξω από το σπίτι, είδε την πόρτα ανοικτή και μπήκε να δει τι συμβαίνει, ενώ στη θεά του πεσμένου πίνακα τον πήρε, για να τον επανατοποθετήσει στον τοίχο. Ο ΜΙΛΤΟΣ προσθέτει ότι έλειπαν ήδη τρεις πίνακες και η ταμπακέρα. Η Δικηγόρος ζητά να καταθέσει και η ΦΩΦΩ, η οποία μπαίνει στην αίθουσα.
00:16:17:00
Η ΦΩΦΩ διώχνει τον ΜΙΛΤΟ και παίρνει θέση για κατάθεση. Ορκίζεται και αναρωτιέται πού είναι οι φωτογράφοι και οι δημοσιογράφοι να καταγράψουν την κατάθεσή της. Επίσης, αναφέρει τα ευδαιμονιστικά της προσόντα και τη φιλότεχνη διάθεσή της. Προσθέτει ότι εκείνο το βράδυ είχε πάει στον κινηματογράφο και ότι ουσιαστικά η ίδια είχε προκαλέσει τον ΚΥΡΙΑΚΟ να τους κλέψει, όταν την επισκέφθηκε για να του πληρώσει τα κοινόχρηστα.
00:20:00:00
Πλάνο οπτικοποίησης της διήγησης της ΦΩΦΩΣ. Μέσα στο σπίτι της, μπροστά από τους πίνακες, παραπονείται στον ΚΥΡΙΑΚΟ (ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΥΡΙΟΣ) για το χαμηλό κόστος των κοινοχρήστων. Χτυπά το τηλέφωνο και η μητέρα της την ενημερώνει για την κλοπή στον πρώτο όροφο και ακολουθεί το σχόλιο της ΦΩΦΩΣ ότι την επόμενη μέρα, την ιδιοκτήτρια θα την αναφέρουν όλες οι εφημερίδες και απαριθμεί τι θα μπορούσε να κλαπεί από το δικό της σπίτι.
00:23:08:00
Πλάνο από το δικαστήριο, όπου η ΦΩΦΩ καταγγέλλει τον ΚΥΡΙΑΚΟ ότι άκουσε την τηλεφωνική συνδιάλεξη και μπήκε σε πειρασμό να προβεί στην κλοπή. Ο Πρόεδρος σημειώνει τη χαρά που εκφράζει η ΦΩΦΩ για το γεγονός της κλοπής και εκείνη απαντά ότι ήταν μία κοινωνική καταξίωση, αλλά δεν περίμενε την κλοπή από το θυρωρό. Ο Πρόεδρος αρνείται για ακόμα μία φορά το αίτημα που υποβάλλει σε τακτά χρονικά διαστήματα ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ να μιλήσει και δίνει το λόγο στη Δικηγόρο.
00:23:44:00
Η Δικηγόρος τονίζει τη ματαιοδοξία της ΦΩΦΩΣ και της ζητά να επιβεβαιώσει την απουσία της από το σπίτι της το βράδυ της κλοπής. Τη ρωτά ποια ταινία είδε και σε ποιον κινηματογράφο, καθώς και ποιοι ηθοποιοί έπαιζαν. Στην αδυναμία της ΦΩΦΩΣ να απαντήσει, η Δικηγόρος την κατηγορεί για ψευδορκία, καθώς υπάρχει μάρτυρας, η ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΠΑΛΙΟΤΙΝΑ, που την είδε στην πολυκατοικία. Ο Πρόεδρος την καλεί και η ΦΡΟΣΩ (ΣΟΥΛΑ ΔΙΑΚΑΤΟΥ) έρχεται στην αίθουσα, ενώ αρνείται στον ΚΥΡΙΑΚΟ να καταθέσει.
00:26:34:00
Η ΦΡΟΣΩ ορκίζεται και καταθέτει ότι το βράδυ της κλοπής πηγαίνοντας τα σκουπίδια είδε τη ΦΩΦΩ να βγαίνει από τον ανελκυστήρα και να μπαίνει στο διαμέρισμα της μητέρας της κρατώντας αντικείμενα τετράγωνου σχήματος τυλιγμένα με εφημερίδες. Η Δικηγόρος εξηγεί ότι ήταν οι πίνακες και ότι η ίδια τους πήρε, για να φανεί ότι κλάπηκαν, γεγονός που αποδίδει στην μικροματαιοδοξία της, προκαλώντας της έκρηξη της ΦΩΦΩΣ. Η Δικηγόρος ζητά να γίνει αυτοψία στο διαμέρισμα της μητέρας της ΦΩΦΩΣ, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι τα κλοπιμαία θα βρεθούν εκεί. Η ΦΩΦΩ παραδέχεται τους ισχυρισμούς της Δικηγόρου και εξηγεί ότι το έκανε για λόγους κοινωνικής προβολής, προσδοκώντας την αναγραφή του ονόματός της στις εφημερίδες, ακόμα και για τα γεγονότα της δίκης. Η ΦΡΟΣΩ δηλώνει ότι ένεκα της ματαιοδοξίας της έχουν παραλλάξει το όνομα της ΦΩΦΩΣ και ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ παίρνει για πρώτη φορά το λόγο μετά από τις συνεχείς εκκλήσεις του. Αναφέρει ότι την έχουν μετονομάσει σε “Μαντάμ ΦΟΥΦΟΥ”, προκαλώντας το γέλωτα στην αίθουσα. Ο Πρόεδρος δηλώνει ότι θα έπρεπε να τον είχε αφήσει να μιλήσει νωρίτερα και η υπόθεση κλείνει με εύθυμη διάθεση από μερίδα των παρισταμένων.
00:31:53:00
Τίτλοι τέλους.
Θεματική Κατηγορία
Θεματικοί Όροι
Αναφορές
Γεωγραφικός Προσδιορισμός
Γλώσσα Περιεχομένου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Δημιουργός
Παραγωγή: ΕΡΤ ΑΕ
Εκτέλεση: ΒΑΤΙΚΑ Α.Ε.
Συντελεστές
Σκηνοθέτης:
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ
Συγγραφέας:
ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΡΑΜΠΑΤΣΑΚΗΣ-Δημοσιογράφος
Ηθοποιοί:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΛΕΝΗ ΦΙΛΙΝΗ-Δικηγόρος ΗΛΕΚΤΡΑ
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΛΟΥΚΑΔΗΣ-ΜΙΛΤΟΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΥΡΙΟΣ-ΚΥΡΙΑΚΟΣ
ΒΑΣΙΑ ΤΡΙΦΥΛΛΗ-ΦΩΦΩ
ΣΟΥΛΑ ΔΙΑΚΑΤΟΥ-ΦΡΟΣΩ
Κείμενα:
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΥ
Μουσική Επιμέλεια:
ΣΟΥΛΗ ΣΑΜΠΑΧ
Σκηνικά:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΝΕΜΟΓΙΑΝΝΗΣ
Οργάνωση Παραγωγής:
ΕΛΕΝΗ ΜΑΛΕΓΚΑΝΟΥ
Τηλεσκηνοθεσία:
ΘΑΝΟΣ ΧΡΥΣΟΒΕΡΓΗΣ
Εντολ Παραγωγής:
ΒΑΤΙΚΑ Α. Ε.
Φωτιστής:
Θ. ΜΑΟΥΖΑΚΗΣ
Κάμερες:
Ν. ΚΟΚΚΙΝΟΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΖΕΡΒΑΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΟΥΛΙΝΟΣ
Ρύθμιση Εικόνας:
ΧΡ. ΚΟΛΙΔΑΚΗΣ
Βίντεο:
ΧΡ. ΜΑΜΑΗΣ
Μοντάζ:
Γ. ΤΣΕΜΠΕΛΗΣ
Ρύθμιση Ήχου:
Β. ΡΟΥΒΟΛΗΣ
Μακιγιάζ:
ΕΛ. ΓΟΥΝΕΛΑ
Μακέτες:
ΟΜ. ΑΚΙΑΝΙΔΗΣ
Βοηθός Ηχολήπτη:
ΣΤ. ΚΑΛΛΙΩΡΑΣ
Ηλεκτρολόγοι:
Π. ΣΑΪΚΗΣ
Δ. ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΗΣ
Διασκευή Κειμένων:
Θ. ΚΟΥΣΑΘΑΝΑΣ
Τεχν. Σκηνικών:
Β. ΨΑΡΡΟΣ
Θ. ΖΑΡΟΥΛΕΑΣ
Μαγνητοσκόπηση:
Εξωτερική Μονάδα STUDIO ΡS
Σχετικά Θέματα
Δικαιώματα
ΕΡΤ ΑΕ
Διάρκεια
00:32:30:14
Φυσικά – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Πρωτότυπο Μέσο: ΒΙΝΤΕΟ
Εικόνα: ΕΓΧΡΩΜΗ, 4:3
Χρηματοδότηση Ψηφιοποίησης/Τεκμηρίωσης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, Πρόσκληση 65
Τελευταία Ενημέρωση
21/09/2009