ένας ποιητής του χώρου
0000007354
ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΚΙΩΝΗ, ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ-ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ, ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΛΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ, ΣΤΟΥ ΦΙΛΟΠΑΠΠΟΥ, ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ. Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΦΑΝΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ.
Κωδικός Τεκμηρίου
0000007354
Τύπος ψηφιακού αρχείου
Βίντεο
Τίτλος
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ – ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΙΚΙΩΝΗΣ
ένας ποιητής του χώρου
Χρονολογία Παραγωγής
–
Ημερομηνία Πρώτης Προβολής
Σκοπός
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Είδος
ΜΟΝΟΘΕΜΑΤΙΚΟ / ΟΧΙ-ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ
Χαρακτηρισμός
ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ
Κατηγορία
ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ (ΙΣΤΟΡΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ)
Περίληψη
ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΚΙΩΝΗ, ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ-ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ, ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΛΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ, ΣΤΟΥ ΦΙΛΟΠΑΠΠΟΥ, ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ. Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΦΑΝΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ.
Περιγραφή Περιεχομένου
Η περιοχή της ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ και του ΦΙΛΟΠΑΠΠΟΥ αποτελούν την αφετηρία της παρουσίασης του σημαντικού έργου του ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΙΚΙΩΝΗ από τους μαθητές του. Δίνονται πολλές λεπτομέρειες για τις σπουδές του, για το ταξίδι του στη ΒΙΕΝΝΗ, για τη ζωή του στο ΠΑΡΙΣΙ και τη γνωριμία του με τον ΤΖΟΡΤΖΙΟ ΝΤΕ ΚΙΡΙΚΟ. Παρουσιάζονται αρχιτεκτονικά έργα του που διατηρούνται, όπως το ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ κάτω από το Λυκαβηττό-η δημιουργία του οποίου συνδέεται με τις ιδέες της Πρωτοποριακής Γερμανικής Σχολής του BAUHAUS-το ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ της ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, το σπίτι των ΜΠΑΜΠΗ και ΑΝΝΑΣ ΠΟΤΑΜΙΑΝΟΥ στη Φιλοθέη. Σημαντική είναι η αναφορά του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΑΡΟΥΧΗ στις αναζητήσεις του ΠΙΚΙΩΝΗ, όταν αρνήθηκε και περιφρόνησε όλα τα μοντέρνα διδάγματα και στάθηκε αυστηρός με το νεοκλασικισμό. Η παρουσίαση του μεγάλου αρχιτέκτονα και «ποιητή της τέχνης» ολοκληρώνεται με την παρουσίαση των αρχιτεκτονικών σχεδίων του για τον πρότυπο οικισμό του ΔΕΛΦΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ή της μεταπολεμικής ΑΙΞΩΝΗΣ, που, όμως, παρέμειναν μόνο αρχιτεκτονικά σχέδια.
Τίτλοι έναρξης, ενώ προβάλλονται και πλάνα από τα πλακόστρωτα μονοπάτια και ξέφωτα κάτω από την ΑΚΡΟΠΟΛΗ.
00:01:58:00
Πλάνο αρχικά σε μαρμάρινο στολίδι που βρίσκεται πάνω στη στέγη του ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ του ΛΟΥΜΠΑΡΔΙΑΡΗ στου ΦΙΛΟΠΑΠΠΟΥ. Έπειτα, στο πλάνο εμφανίζεται ο αρχιτέκτονας, πολεοδόμος και μαθητής του ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΙΚΙΩΝΗ, Γ. ΚΑΝΔΥΛΗΣ. Αναφέρεται στο σημαντικό καθηγητή του στο ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ και τον συγκρίνει με τον άλλο εξίσου σημαντικό, μα τόσο διαφορετικό, τον ΟΡΛΑΝΔΟ. Παρεμβάλλονται και κάποια από τα σχέδια του ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΙΚΙΩΝΗ.
00:03:53:00
Πλάνα από προσόψεις πολυκατοικιών.
00:04:02:00
Σχέδια του ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΙΚΙΩΝΗ.
00:04:05:00
Εναλλαγή πλάνων από τους εξωτερικούς χώρους διαφόρων οικοδομημάτων.
00:04:38:00
Πλάνο του αρχιτέκτονα, πολεοδόμου και μαθητή του ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΙΚΙΩΝΗ, Γ. ΚΑΝΔΥΛΗ να μιλά για τα παιδικά χρόνια του δασκάλου του και να εξηγεί τις επιρροές που είχε από το οικογενειακό του περιβάλλον.
00:04:58:00
Ενδιαφέρουσες εναλλαγές πλάνων από φωτογραφίες ολόκληρης της ζωής του ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΙΚΙΩΝΗ, αλλά και από πολλά σχέδια και έργα του. Στη διάρκεια που αυτά προβάλλονται δίνονται πολλές λεπτομέρειες για τις σπουδές του, το ταξίδι του στη ΒΙΕΝΝΗ, τη ζωή του στο ΠΑΡΙΣΙ και τη γνωριμία του με τον ΤΖΟΡΤΖΙΟ ΝΤΕ ΚΙΡΙΚΟ.
00:06:46:00
Πλάνα εναλλασσόμενα που παρουσιάζουν αρκετά από τα έργα του ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΙΚΙΩΝΗ. Ο αφηγητής δίνει πολλά στοιχεία από τις επιρροές που έχει δεχτεί και το ρόλο που διαδραμάτισαν οι γνωριμίες του και οι φίλοι του.
00:07:32:00
Πλάνα από την αυλόπορτα του 14ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, Α ΠΕΡ. ΑΘΗΝΩΝ. Στη συνέχεια ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΑΤΟΥΡΟΣ ανεβαίνει τα σκαλιά του και κατευθύνεται προς τον προαύλιο χώρο του που βρίσκονται πολλά παιδιά. Πλάνα από τους χώρους που κάποιος διακρίνει στο σχολείο, ενώ ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΑΤΟΥΡΟΣ μιλά για το επίτευγμα του ΠΙΚΙΩΝΗ να δημιουργήσει αυτό το οικοδόμημα και παραθέτει πληροφορίες σχετικές με την εποχή και το κίνημα της Μοντέρνας Αρχιτεκτονικής, κάτω από την επίδραση της οποίας και χτίστηκε. Παρεμβάλλεται μια φωτογραφία από το οικοδόμημα αυτό που βρίσκεται κάτω από το ΛΥΚΑΒΗΤΤΟ.
00:12:02:00
Πλάνα που παρουσιάζουν το σχέδιο του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ στα Πευκάκια στο Λυκαβηττό-1933-του οποίου ο ΠΙΚΙΩΝΗΣ επιμελήθηκε το αρχιτεκτονικό σχέδιο. Ο αφηγητής εξηγεί τις επιδιώξεις του αρχιτέκτονα σχετικά με τη δημιουργία και το σχεδιασμό του, που συνδέεται με τις ιδέες της Πρωτοποριακής Γερμανικής σχολής του BAUHAUS.
00:12:41:00
Πλάνα του οικοδομήματος που στεγάζεται η Σχολή του BAUHAUS και ενός κτηρίου που ακολουθεί την άποψη που προβάλλει.
00:12:57:00
Πλάνα που παρουσιάζουν το σχέδιο του ΠΙΚΙΩΝΗ για το ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ της Θεσσαλονίκης που χτίστηκε το 1935. Στη συνέχεια και, ενώ ο αφηγητής διαβάζει κάποιες από τις σκέψεις του ΠΙΚΙΩΝΗ σχετικά με τις απόψεις του για την αρχιτεκτονική, παρακολουθούμε εναλλαγή πλάνων με φωτογραφίες από την εποχή της κατασκευής του κτηρίου, αλλά και πλάνα από τη σημερινή του κατάσταση.
00:14:14:00
Εναλλαγή πλάνων από τους εξωτερικούς χώρους του σπιτιού του ΜΠΑΜΠΗ και ΑΝΝΑΣ ΠΟΤΑΜΙΑΝΟΥ στη Φιλοθέη, που χτίστηκε με σχέδιο του ΠΙΚΙΩΝΗ το 1954. Ο Α. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, αρχιτέκτονας και καθηγητής του Ε. Μ. Π στέκεται μπροστά στο σπίτι και μιλά για το πνεύμα, τον τρόπο και το χαρακτήρα που σχεδιάστηκε και χτίστηκε.
00:15:35:00
Πλάνα από εσωτερικούς και εξωτερικούς τοίχους του σπιτιού στη Φιλοθέη που έχουν πάνω τους σχέδια από τον ίδιο τον ΠΙΚΙΩΝΗ, ένα τζάκι, ξύλινες ντουλάπες με ανάγλυφα σχέδιά του και έπιπλο στην είσοδο του σπιτιού.
00:16:59:00
Ο φακός κινείται και αποκαλύπτει τους εξωτερικούς χώρους του οικοδομήματος και μερικές γωνιές του κήπου. Ακούγεται ο Α. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, αρχιτέκτονας και καθηγητής του Ε. Μ. Π, που μιλά για την αντικατάσταση του μοντέρνου κινήματος από τα ρεύματα που διάφοροι κριτικοί τέχνης ονομάζουν Μεταμοντέρνα.
00:17:27:00
Πλάνο μιας μαρμάρινης βρύσης με ανάγλυφο στη στήλη της ένα δελφίνι. Ο Α. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, αρχιτέκτονας και καθηγητής του Ε. Μ. Π μιλά για το έργο του ΠΙΚΙΩΝΗ και παρατηρεί πως το έργο του δεν έχει καμιά σχέση με την Μεταμοντέρνα αυτή αρχιτεκτονική.
00:17:38:00
Ο Α. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, αρχιτέκτονας και καθηγητής του Ε. Μ. Π, βρίσκεται έξω από το σπίτι των Ποταμιάνων στη Φιλοθέη. Μιλά για τη στάση των Δυτικών Μεταμοντέρνων αρχιτεκτόνων και τα διάφορα θέματα που θέτουν σχετικά, όπως τον ποιητικό συμβολισμό στην αρχιτεκτονική και το θέμα της συνέχειας με το παρελθόν στην αρχιτεκτονική έκφραση. Θέματα που άπτονται των πεποιθήσεων και της αρχιτεκτονικής έκφρασης του ΠΙΚΙΩΝΗ.
00:18:04:00
Πλάνο που ξεκινά παρουσιάζοντας διάφορα μαρμάρινα διακοσμητικά αντικείμενα στον κήπο του σπιτιού της Φιλοθέης. Στη συνέχεια ανοίγει και αποκαλύπτει άλλες γωνιές του κήπου και του σπιτιού. Ο Α. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, αρχιτέκτονας και καθηγητής του Ε. Μ. Π, μιλά για τον τρόπο που αντιμετωπίζουν το έργο του ΠΙΚΙΩΝΗ οι αρχιτέκτονες εκτός Ελλάδας και εκφράζει την άποψή του σχετικά.
00:19:11:00
Ο Α. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, αρχιτέκτονας και καθηγητής του Ε. Μ. Π, βρίσκεται έξω από το σπίτι των Ποταμιάνων στη Φιλοθέη. Με φόντο αυτό παραθέτει τις προσωπικές του κρίσεις σχετικά με το χαρακτήρα του ΠΙΚΙΩΝΗ και τον τρόπο που επιθυμούσε να αντιμετωπιστεί και να χαρακτηριστεί το έργο του. Παρουσιάζονται πλάνα από τον κήπο, αλλά και το εξωτερικό του σπιτιού.
00:20:02:00
Πλάνο σε ένα από τα γλυπτά που βρίσκονται έξω από τα Προπύλαια του Πανεπιστημίου. Εικονίζει έναν Άγγελο με τη λύρα του και βρίσκεται πάνω σε μια νεοκλασική κολόνα. Στη συνέχεια παρουσιάζεται το αντίγραφο μιας ΚΑΡΥΑΤΙΔΑΣ που βρίσκεται τοποθετημένη σε κάποιο νεοκλασικό αρχοντικό της Αθήνας. Τα πλάνα αυτά διαδέχονται πλάνα έργων του ΠΙΚΙΩΝΗ, αλλά και πολλά από τα σχέδια που έκανε, όπως του σπιτιού του ΚΑΡΑΜΑΝΟΥ. Ακούγεται ο ζωγράφος ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΑΡΟΥΧΗΣ να μιλά για το έργο του ΠΙΚΙΩΝΗ και τα κινήματα που ακολούθησε: μοντέρνο με στοιχεία αρχαία ελληνικά.
00:21:00:00
Πλάνα από νεοκλασικό σπίτι με τις διακοσμητικές Καρυάτιδες και στη συνέχεια παρουσιάζεται πλάνο ενός συντηρητή του κτηρίου του Πανεπιστημίου να εργάζεται πάνω σε σκαλωσιά. Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΑΡΟΥΧΗΣ αναφέρει τις νέες αναζητήσεις του ΠΙΚΙΩΝΗ, όταν αρνήθηκε και περιφρόνησε όλα τα μοντέρνα διδάγματα και στάθηκε αυστηρός με το νεοκλασικισμό.
00:21:26:00
Πλάνα από ερειπωμένα νεοκλασικά σπίτια και άλλα με αποτυπώματα μνήμης κάποιων από αυτά στα κατεδαφισμένα διπλανά τους.
00:22:08:00
Πλάνο ενός ζευγαριού που μπαίνει στην αυλή του σπιτιού του και στη συνέχεια ανεβαίνοντας μερικά σκαλιά στο εσωτερικό του.
00:22:33:00
Πλάνο των εξωτερικών χώρων του σπιτιού που έχτισε ο ΠΙΚΙΩΝΗΣ.
00:22:39:00
Πλάνο του ζευγαριού να βρίσκεται καθισμένο στο σαλόνι του σπιτιού τους. Μιλούν για τη γνωριμία και τη συνεργασία τους με τον ΠΙΚΙΩΝΗ και το μαθητή του τότε ΔΗΜΗΤΡΗ ΦΑΤΟΥΡΟ. Στη διάρκεια αυτή παρουσιάζονται γωνιές και κατασκευαστικές λεπτομέρειες του σπιτιού από τις οποίες εμφανίζεται η φιλοσοφία του σημαντικού αυτού αρχιτέκτονα και ζωγράφου.
00:26:02:00
Πλάνα με τα σχέδια του ΠΙΚΙΩΝΗ για τον πρότυπο οικισμό του ΔΕΛΦΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ή της μεταπολεμικής ΑΙΞΩΝΗΣ, που έμειναν μόνο αρχιτεκτονικά σχέδια. Ακούγεται ο αφηγητής να διαβάζει σκέψεις του ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΥ σχετικά με τον ΠΙΚΙΩΝΗ και τις βόλτες στην ΑΙΞΩΝΗ.
00:28:05:00
Πλάνα από τη διαδρομή μέσα στα πεύκα προς την ΕΛΕΥΣΙΝΑ. Διακρίνεται το εργοστάσιο τσιμέντου. Ο αφηγητής μιλά για το ΣΙΚΕΛΙΑΝΟ και «τον τόπο της ψυχής» που θεωρούσε την περιοχή της Ελευσίνας.
00:28:59:00
Πλάνα από τον χώρο που περιβάλλει τον ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ το ΛΟΥΜΠΑΡΔΙΑΡΗ στου ΦΙΛΟΠΑΠΠΟΥ με τα πετρόχτιστα και τα ξύλινα σκέπαστρα.
00:29:15:00
Πλάνο του Α. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, αρχιτέκτονα και καθηγητή του Ε. Μ. Π. Μιλά για τον ΠΙΚΙΩΝΗ, περνά το δρόμο και να κατευθύνεται προς τον πεζόδρομο που οδηγεί προς το λόφο του ΦΙΛΟΠΑΠΠΟΥ. Στέκεται και με φόντο την ΑΚΡΟΠΟΛΗ μιλά για τη σημαντικότητα του σημείου και την ανάγκη να απομακρυνθούν τα αυτοκίνητα από αυτή τη διασταύρωση. Αναφέρεται στη διάσταση απόψεων που παρατηρείται ανάμεσα στον ΠΙΚΙΩΝΗ και τον ΛΕ ΚΟΡΜΠΙΖΙΕ (LE CORBUSIER). Παρεμβάλλονται πλάνα από μονοπατάκια και διαδρόμους στο λόφο του Φιλοπάππου.
00:31:44:00
Πλάνο του Α. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, αρχιτέκτονα και καθηγητή του Ε. Μ. Π, που κάθεται σε ένα πεζούλι στον ίδιο χώρο. Αναφέρεται στις αρχές των διάφορων Σχολών Αρχιτεκτονικής σε αυτά που υποστήριζαν για τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να δοθεί λύση σε ένα τέτοιο αρχιτεκτονικό πρόβλημα και ποιες θα πρέπει να είναι οι ρυθμίσεις στο χώρο. Συμπληρώνει με τις απόψεις του ΠΙΚΙΩΝΗ, αλλά και τις ανάλογες δικές του, προσπαθώντας να εξηγήσει και να διατυπώσει τις αρχές που διατρέχουν το έργο του ΠΙΚΙΩΝΗ. Εμφανίζονται πλάνα από τους χώρους και τα πλακόστρωτα που έχουν διαμορφωθεί στο Λόφο του ΦΙΛΟΠΑΠΠΟΥ στα οποία συχνά διακρίνεις διάφορα σύμβολα ναών, θρησκευτικά, μυστικιστικά.
00:39:54:00
Πλάνο του αρχιτέκτονα, πολεοδόμου και μαθητή του ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΙΚΙΩΝΗ, Γ. ΚΑΝΔΥΛΗ. Μιλά για την αναμόρφωση της ΑΘΗΝΑΣ και τα σημεία πολιτισμού που συναντάς σε αυτό το χώρο.
00:40:37:00
Εναλλασσόμενα πλάνα από τους χώρους με τα πλακόστρωτα, τις ξύλινες ή μαρμάρινες ανάγλυφες κατασκευές, τα δέντρα. Ο αρχιτέκτονας, πολεοδόμος και μαθητής του ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΙΚΙΩΝΗ, Γ. ΚΑΝΔΥΛΗΣ περιγράφει την τεράστια προσφορά του δασκάλου του και αναφέρεται στη ΖΕΝ, κινέζικη φιλοσοφία της απλότητας, που διατρέχει το αρχιτεκτονικό του έργο.
00:43:02:00
Πλάνα που εναλλάσσονται και εμφανίζουν πολλούς από τους χώρους και τα οικοδομήματα ή σπίτια που επιμελήθηκε και δημιούργησε ο ΠΙΚΙΩΝΗΣ.
00:43:29:00
Τίτλοι τέλους.
Θεματική Κατηγορία
Θεματικοί Όροι
Αναφορές
Γεωγραφικός Προσδιορισμός
Γλώσσα Περιεχομένου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Δημιουργός
Παραγωγή: ΕΡΤ ΑΕ
Συντελεστές
Διεύθυνση Παραγωγής:
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΟΥ
Σκηνοθεσία:
ΑΝΔΡΕΑΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΟΠΟΥΛΟΣ
Φωτογραφίες:
ΣΠΥΡΟΣ ΓΟΓΩΝΗΣ
Διευθυντής Φωτογραφίας:
ΣΥΡΑΚΟΣ ΔΑΝΑΛΗΣ
Μοντάζ:
ΤΑΚΗΣ ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΣ
Βοηθός Οπερατέρ:
Γ. ΚΑΠΛΑΝΗΣ
Βοηθός Ηλεκτρολόγου:
Γ. ΠΥΛΑΛΗΣ
Ηλεκτρολός:
Γ. ΧΟΥΓΙΑΣ
Ηχοληψία:
ΣΤΕΛΙΟΣ ΡΟΥΣΣΗΣ
ΝΙΚΟΣ ΓΛΥΚΙΩΤΗΣ
Μιξάζ:
ΤΑΣΗΣ ΠΑΛΑΤΣΙΟΛΗΣ
Τρυκέζα:
ΘΑΝΑΣΗΣ ΝΕΤΑΣ
ΜΑΡΙΝΟΣ ΚΑΣΣΟΣ
Καλλιτεχνικός σύμβουλος:
ΑΛΕΚΟΣ ΛΕΒΙΔΗΣ
Μιλούν οι:
Γ. ΚΑΝΔΥΛΗΣ αρχιτέκτων-πολεοδόμος και ο
Α. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ αρχιτέκτων-καθηγητής
Γ. ΤΣΑΡΟΥΧΗΣ ζωγράφος
Δ. ΦΑΤΟΥΡΟΣ αρχιτέκτων-καθηγητής Παν/μιου Θεσσαλονίκης
Αφηγητής:
ΤΑΣΟΣ ΥΦΑΝΤΗΣ
Ευχαριστίες:
στην οικογένεια Δ. ΠΙΚΙΩΝΗ
για την πολύτιμη βοήθειά της
στην πραγματοποίηση της ταινίας.
Σχετικά Θέματα
Δικαιώματα
ΕΡΤ ΑΕ
Διάρκεια
00:43:42:02
Φυσικά – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Πρωτότυπο Μέσο: ΦΙΛΜ
Εικόνα: ΕΓΧΡΩΜΗ
Χρηματοδότηση Ψηφιοποίησης/Τεκμηρίωσης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, Πρόσκληση 65
Τελευταία Ενημέρωση
29/11/2009