Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΙΝ ΤΟ 1992
0000006934
Σειρά ντοκιμαντέρ αφιερωμένη στην ελληνική ζωγραφική. Το συγκεκριμένο επεισόδιο επικεντρώνεται στην ελληνική ζωγραφική της δεκαετίας του ΄80.
Κωδικός Τεκμηρίου
0000006934
Τύπος ψηφιακού αρχείου
Βίντεο
Τίτλος
ΕΛΛΑΔΑ, ΔΕΚΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΠΟΧΕΣ
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΙΝ ΤΟ 1992
Χρονολογία Παραγωγής
1990
Ημερομηνία Πρώτης Προβολής
11/05/1990
Σκοπός
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Είδος
ΜΟΝΟΘΕΜΑΤΙΚΟ / ΟΧΙ-ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ
Χαρακτηρισμός
ΣΕΙΡΑ
Κατηγορία
ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ (ΙΣΤΟΡΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ)
Περίληψη
Σειρά ντοκιμαντέρ αφιερωμένη στην ελληνική ζωγραφική. Το συγκεκριμένο επεισόδιο επικεντρώνεται στην ελληνική ζωγραφική της δεκαετίας του ΄80.
Περιγραφή Περιεχομένου
Το ντοκιμαντέρ ΕΛΛΑΔΑ, ΔΕΚΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΠΟΧΕΣ παρουσιάζει τις τάσεις της ελληνικής ζωγραφικής της δεκαετίας του 80. Ο παρουσιαστής ΧΑΡΗΣ ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗΣ, ιστορικός τέχνης-σημειολόγος, αναφέρεται στα χαρακτηριστικά της δεκαετίας και στην ταχύτατη σύγκλιση των βημάτων της ελληνικής ζωγραφικής με εκείνων της ευρωπαϊκής. Συνομιλεί με πρόσωπα εμπλεκόμενα στο χώρο της τέχνης (ΜΑΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ-γκαλερίστα, ΓΙΩΡΓΟ ΚΙΟΥΚΗ-Γενικό Διευθυντή εταιρείας direct marketing, ΘΕΩΝΗ SCHMIDT-Κοσμήτωρ καλών τεχνών αμερικάνικου κολεγίου), τα οποία αναπτύσσουν τις απόψεις τους. Τονίζεται ότι η τέχνη έσπασε τα περιορισμένα όρια των μουσείων και πέρασε από το χώρο των Μ. Μ. Ε. μέχρι και το χρηματιστήριο, ενώ σημειώνεται η αύξηση του αριθμού των γκαλερί καθώς και των προσφορών των χορηγών. Επίσης, αναφέρεται η οργάνωση θεματικών εκθέσεων, και επισημαίνεται το γεγονός ότι, παρά τις ελλείψεις, η ελληνική τέχνη κινείται ανοδικά τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Ως βασική τάση της δεκαετίας του 80 αναδεικνύεται ο εικαστικός μορφοπλαστικός πλουραλισμός, ενώ παράλληλα γίνεται αναφορά στην εμφάνιση του εξπρεσιονισμού των τριών διαστάσεων αλλά και στην αξιόλογη παρουσία των παραδοσιακών ζωγράφων. Προβάλλονται πλάνα με ζωγραφικούς πίνακες Ελλήνων ζωγράφων του 80.
Τίτλοι αρχής.
00:01:34:00
Εμφανίζεται η κάρτα: «επεισόδιο δέκατο».
00:01:39:00
Εμφανίζεται η κάρτα: «Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΙΝ ΤΟ 1992».
00:01:44:00
Αλλεπάλληλα πλάνα που παρουσιάζουν διάφορες πτυχές της ζωή (τεχνολογία, μουσική, οικονομία, αθλητισμός κ. λ. π.) της δεκαετίας του 80. Ακούγεται η φωνή του ΧΑΡΗ ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗ, ιστορικού τέχνης-σημειολόγου, ο οποίος αναφέρεται στο στοιχείο ότι η δεκαετία του 80 είναι λίγο πριν το 1992.
00:02:36:00
Πλάνο εσωτερικού χώρου, όπου στον τοίχο προβάλει μια σκιά. Καθώς το πλάνο ανοίγει εμφανίζεται ο ΧΑΡΗΣ ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗΣ, ο οποίος αναφέρει ότι χαρακτηριστικό της δεκαετίας του 80 για την ελληνική ζωγραφική αποτελεί η ταχύτατη σύγκληση των βημάτων της με εκείνων της ευρωπαϊκής, αλλά και γενικώς ολοκλήρωσής της, σημειώνοντας ότι η ΕΛΛΑΔΑ ετοιμάζεται να συναντήσει το διεθνές εικαστικό της περιβάλλον.
00:03:04:00
Πλάνο του ΧΑΡΗ ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗ, ιστορικού τέχνης-σημειολόγου, σε ανελκυστήρα στο εσωτερικό του Ξενοδοχείου ΙΝΤΕΡΚΟΝΤΙΝΕΝΤΑΛ. Ακούγεται ο ίδιος να αναφέρει ότι κατά την εν λόγω δεκαετία η τέχνη έσπασε τα στενά όρια των μουσείων και πέρασε στο χώρο από το χώρο των Μ. Μ. Ε. μέχρι και του χρηματιστηρίου.
00:03:30:00
Πλάνο του ΧΑΡΗ ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗ, ιστορικού τέχνης-σημειολόγου, μπροστά από την ΑΚΡΟΠΟΛΗ των ΑΘΗΝΩΝ, να αναφέρει ότι κατά τη δεκαετία του 80 η τέχνη φτάνει στο υψηλότερο σημείο της, ενώ και στην ΕΛΛΑΔΑ αυξάνεται ο αριθμός των γκαλερί, οι οποίες ανέρχονται σε 100.
00:04:08:00
Πλάνο από την πόλη των ΑΘΗΝΩΝ με τις οροφές πολυκατοικιών. Ακούγεται η φωνή του ΧΑΡΗ ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗ, ιστορικού τέχνης-σημειολόγου, να αναφέρει ότι η τέχνη προβάλλεται στο ελληνικό κοινό μέσω των κριτικών και των γκαλερί.
00:04:29:00
Πλάνο του ΧΑΡΗ ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗ, ιστορικού τέχνης-σημειολόγου, μπροστά από την ΑΚΡΟΠΟΛΗ των ΑΘΗΝΩΝ να αναφέρει ότι η τέχνη κατά την εν λόγω περίοδο χαρακτηρίζεται από έναν εικαστικό μορφοπλαστικό πλουραλισμό, ενώ στο διεθνή χώρο το Α’ μισό της δεκαετίας επικράτησε ο νεοεξπρεσιονισμός, αναφερόμενος παράλληλα σε ΕΛΛΗΝΕΣ δημιουργούς (ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΑΚΕΛΙΩΝ, ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ ΠΑΤΡΑΣΚΙΔΗ, ΒΑΝΑ ΞΕΝΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΗ ΡΑΤΣΙΚΑ, ΜΑΚΗ ΘΕΟΦΥΛΑΚΤΟΠΟΥΛΟ), οι οποίοι εκφράζουν τη συγκεκριμένη τάση.
00:05:48:00
Αλλεπάλληλα πλάνα με ζωγραφικούς πίνακες των ΔΡΟΥΓΚΑ Α. , ΜΠΟΥΤΕΑ Γ. , ΠΑΤΡΑΣΚΙΔΗ Τ. , ΞΕΝΟΥ Β. , ΜΠΑΪΚΑ Ν. , ΛΑΖΟΓΚΑ Γ. , ΠΟΛΥΜΕΡΗ Μ. , ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ Α. , ΙΩΑΝΝΟΥ ΣΤ. , ΣΑΚΚΕΛΙΩΝΑ Δ. , ΜΑΣΟΥΡΑ Β. , ΚΑΤΖΟΥΡΑΚΗ Κ. , ΘΕΟΦΥΛΑΚΤΟΠΟΥΛΟΥ Μ. , ΜΠΟΤΣΟΓΛΟΥ Χ. , ΑΚΡΙΘΑΚΗ Α. , ΣΚΟΥΛΑΚΗ Δ. , ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ Ρ. , ΨΥΧΟΠΑΙΔΗ Γ.
00:08:24:00
Πλάνο του ΧΑΡΗ ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗ, ιστορικού τέχνης-σημειολόγου, μπροστά από την ΑΚΡΟΠΟΛΗ των ΑΘΗΝΩΝ να αναφέρει ότι η νεοεξπρεσιονιστική τάση αποδίδει τις έντονες συνθήκες ζωής και καταλήγει στα Μ. Μ. Ε. τα οποία προκατασκευάζουν την εικόνα.
00:08:52:00
Αλλεπάλληλα πλάνα με ζωγραφικούς πίνακες των ΜΕΡΤΖΑΝΗ Κ. , ΑΔΑΜΑΚΟΥ Γ. , ΜΟΡΤΑΡΑΚΟΥ Κ. , ΜΑΝΤΖΑΒΙΝΟΥ Τ. , ΧΑΡΒΑΛΙΑ Γ. , ΓΚΙΤΖΙΡΗ Κ. , ΚΟΤΤΗ Γ. , ΚΥΡΙΑΖΗ Π. , ΜΑΚΟΥ, ΣΟΡΟΠΑΝΗ Π. , ΚΑΖΑΖΗ Γ. , ΦΩΚΑ Γ. , ΣΑΡΠΑΝΤΙΕ Μ. , ΓΚΟΛΦΙΝΟΥ Γ. , ΡΑΜΜΟΥ Κ. , ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΥ Κ. , ΤΖΕΡΜΙΑ Π. , ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Μ. , ΜΩΡΑΪΤΗ Ε.
00:10:23:00
Πλάνο του ΧΑΡΗ ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗ, ιστορικού τέχνης-σημειολόγου, μπροστά από την ΑΚΡΟΠΟΛΗ των ΑΘΗΝΩΝ να σημειώνει ότι παράλληλα εμφανίζεται και ο εξπρεσιονισμός των τριών διαστάσεων.
00:10:45:00
Αλλεπάλληλα πλάνα με ζωγραφικούς πίνακες των ΤΟΤΣΙΚΑ Θ. , ΒΑΡΩΤΣΟΥ Κ. , ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ Α. , ΤΖΙΩΤΗ Ν. , ΖΑΧΑΡΙΟΥΔΑΚΗ Μ. , ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ Π. , ΧΑΡΟΥ Μ. , ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ Ε. , ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ Μ. , ΛΑΣΙΘΙΩΤΑΚΗ Γ. , ΧΑΝΔΡΗ Π. , ΤΑΝΙΜΑΝΙΔΗ Π. , ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ Κ. , ΒΕΝΙΕΡΗ Λ. , ΑΛΕΞΙΟΥ Ν. , ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Α. , ΧΑΤΖΗΠΑΤΕΡΑ Μ.
00:12:20:00
Πλάνο του ΧΑΡΗ ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗ, ιστορικού τέχνης-σημειολόγου, μπροστά από την ΑΚΡΟΠΟΛΗ των ΑΘΗΝΩΝ να αναφέρει ότι αξιόλογη είναι και η παρουσία των παραδοσιακών ζωγράφων.
00:12:28:00
Αλλεπάλληλα πλάνα με ζωγραφικούς πίνακες των ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ Σ. , ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ Ε. , ΤΣΑΚΑΛΗ Α. , ΡΟΡΡΗ Γ. , ΜΑΝΟΥΣΑΚΗ Μ. , ΣΑΚΑΓΙΑΝ Ε.
00:13:00:00
Πλάνο του ΧΑΡΗ ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗ, ιστορικού τέχνης-σημειολόγου, μπροστά από την ΑΚΡΟΠΟΛΗ των ΑΘΗΝΩΝ να αναφέρει ότι έξω από τα όρια των γκαλερί υπήρξαν ονόματα που δραστηριοποιήθηκαν, όπως το ζευγάρι ΧΟΝΔΡΟΥ-ΚΑΤΣΙΑΝΗ. Εμβόλιμο πλάνο με ζωγραφικό πίνακα των προαναφερθέντων. Ο ΧΑΡΗΣ ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗΣ προσθέτει ότι οργανώνονται θεματικές εκθέσεις και ότι παρά τις ελλείψεις, η ελληνική τέχνη προβάλλεται ανοδικά σε εσωτερικό και εξωτερικό.
00:13:51:00
Πλάνο της ΜΑΡΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ, γκαλερίστριας, σε κυλιόμενες σκάλες στο εσωτερικό του ξενοδοχείου ΙΝΤΕΡΚΟΝΤΙΝΕΝΤΑΛ και να συναντιέται με τον ΓΙΩΡΓΟ ΚΙΟΥΚΗ, Γενικό Διευθυντή εταιρείας direct marketing. Ακούγεται η φωνή του ΧΑΡΗ ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗ, καθώς αναφέρει ότι και στην ΕΛΛΑΔΑ η τέχνη έχει γίνει μία συλλογική επιχείρηση και αναρωτιέται για τον ουμανιστικό χαρακτήρα της.
00:14:22:00
Πλάνο της ΜΑΡΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ να αναφέρεται στη χρήση της τηλεόρασης και του video στην τέχνη.
00:14:42:00
Πλάνο του ΓΙΩΡΓΟ ΚΙΟΥΚΗ να αναφέρεται στη χρήση της ηλεκτρονικής εικόνας για τη διάδοση της τέχνης.
00:15:27:00
Πλάνο της ΘΕΩΝΗΣ SCHMIDT, Κοσμήτορα Καλών Τεχνών Αμερικάνικου Κολεγίου, να περπατά σε εσωτερικό χώρο.
00:15:40:00
Πλάνο ΘΕΩΝΗΣ SCHMIDT, Κοσμήτορα Καλών Τεχνών Αμερικάνικου Κολεγίου, να αναφέρει ότι η τέχνη ως μοναδικό προϊόν του καλλιτέχνη εκφράζει τις ιδιοτροπίες του και φέρει ανθρωπιστική βάση.
00:15:58:00
Πλάνο του ΔΑΚΗ ΙΩΑΝΝΟΥ να αναφέρεται στους τρόπους επικοινωνίας των ανθρώπων και στην ανάγκη της τέχνης να προβληθεί μέσω αυτών.
00:17:05:00
Πλάνο της ΑΘΗΝΑΣ ΣΧΟΙΝΑ, ιστορικού-κριτικού τέχνης, να αναφέρει ότι η επικοινωνία είναι πιο άμεση, σύνθετη και διαμεσολαβούμενη. Αυτή η εικόνα επηρέασε και την τέχνη.
00:17:32:00
Πλάνο του ΓΙΩΡΓΟΥ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ, γλύπτη-καθηγητή ΑΣΚΤ, να περπατάει σε εσωτερικό χώρο.
00:17:45:00
Πλάνο του ΓΙΩΡΓΟΥ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ, γλύπτη-καθηγητή ΑΣΚΤ, να αναφέρει ότι υπάρχει ο φόβος ένα έργο τέχνης να έχει αξία μόνο ως απλό βιομηχανικό προϊόν.
00:18:00:00
Πλάνο του ΧΑΡΗ ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗ, ιστορικού τέχνης-σημειολόγου, να αναρωτιέται ποιος μπορεί να είναι ο ρόλος όσων εμπλέκονται σήμερα με τη τέχνη (γκαλερίστα, χορηγού, κ. α.).
00:18:13:00
Πλάνο του ΔΑΚΗ ΙΩΑΝΝΟΥ να αναφέρει ότι όσοι σήμερα εμπλέκονται με την τέχνη δεν είναι κύκλωμα, αλλά υποδομή. Καταλήγει αναφερόμενος στην ανάγκη στήριξης από την πλευρά της πολιτείας για την ανάπτυξη των δομών στήριξης της τέχνης.
00:20:02:00
Πλάνο της ΑΘΗΝΑΣ ΣΧΟΙΝΑ, ιστορικού-κριτικού τέχνης, να συζητά με τον ΧΑΡΗ ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗ.
00:20:18:00
Πλάνο της ΑΘΗΝΑΣ ΣΧΟΙΝΑ, ιστορικού-κριτικού τέχνης, να αναφέρεται στο ρόλο του τεχνοκριτικού και στην ανάγκη στήριξής του στην ΕΛΛΑΔΑ, όπου η θέση του είναι υποβαθμισμένη.
00:20:38:00
Πλάνο του ΓΙΩΡΓΟΥ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ, γλύπτη-καθηγητή ΑΣΚΤ, να αναφέρεται στην προσφορά της Σχολής Καλών Τεχνών.
00:21:26:00
Πλάνο της ΜΑΡΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ σε κυλιόμενες σκάλες στο εσωτερικό του ξενοδοχείου ΙΝΤΕΡΚΟΝΤΙΝΕΝΤΑΛ.
00:21:43:00
Πλάνο της ΜΑΡΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ να αναφέρει ότι στις παλαιότερες εποχές ο καλλιτέχνης ήταν και μάνατζερ του εαυτού του.
00:22:02:00
Πλάνο του ΓΙΩΡΓΟ ΚΙΟΥΚΗ να περπατά σε εσωτερικό χώρο και να συναντιέται με τον ΧΑΡΗ ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗ. Ακούγεται η φωνή του ιδίου, καθώς αναφέρεται στην αξία προώθησης της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας μέσω των χορηγών.
00:22:19:00
Πλάνο του ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΙΟΥΚΗ να αναφέρεται στην σπουδαιότητα της προσφορά των χορηγών.
00:22:53:00
Πλάνο από διακοσμητικό έργο στο εσωτερικό του ξενοδοχείου ΙΝΤΕΡΚΟΝΤΙΝΕΝΤΑΛ. Ακούγεται η φωνή της ΜΑΡΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ, καθώς αναφέρεται στις συνεργασίες της.
00:23:17:00
Πλάνο της ΜΑΡΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ να αναφέρει ότι το έργο τέχνης είναι εμπορεύσιμο είδος, αλλά και πνευματικό υλικό.
00:23:39:00
Πλάνο του ΧΑΡΗ ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗ, ιστορικού τέχνης-σημειολόγου, να αναρωτιέται ποιο μπορεί να είναι το μέλλον της ελληνικής τέχνης στο αναπόφευκτο ευρωπαϊκό περιβάλλον της.
00:23:50:00
Πλάνο του ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΙΟΥΚΗ να τονίζει ότι το 1992 ο Έλληνας καλλιτέχνης έχει τη δυνατότητα να προβληθεί σε ολόκληρη την ευρωπαϊκή αγορά.
00:24:13:00
Πλάνο της ΜΑΡΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ να αναφέρει ότι οι ΕΛΛΗΝΕΣ καλλιτέχνες μπορούν να σταθούν επάξια δίπλα στους ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ συναδέλφους τους.
00:24:23:00
Πλάνο ΘΕΩΝΗΣ SCHMIDT, Κοσμήτορα Καλών Τεχνών Αμερικάνικου Κολεγίου, να δηλώνει ότι η δεκαετία του 80 ήταν περίοδος ανάπαυλας για την ελληνική τέχνη, ενώ η επόμενη δεκαετία ανοίγει νέες προοπτικές.
00:24:47:00
Πλάνο της ΑΘΗΝΑΣ ΣΧΟΙΝΑ να στέκεται στην ανάγκη συντονισμού όσων παραγόντων εμπλέκονται με την τέχνη.
00:25:02:00
Πλάνο του ΧΑΡΗ ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗ, ιστορικού τέχνης-σημειολόγου, μπροστά από την ΑΚΡΟΠΟΛΗ των ΑΘΗΝΩΝ να εκφράζει τη βεβαιότητα ότι στη δεκαετία του 90 η ελληνική τέχνη θα έχει ευρωπαϊκή και διεθνή εξέλιξη. Τονίζει το διεθνή ρόλο που θα φέρει ο ΕΛΛΗΝΑΣ καλλιτέχνης. Εμβόλιμο πλάνο του ΧΑΡΗ ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗ σε ανελκυστήρα στο εσωτερικό του Ξενοδοχείου ΙΝΤΕΡΚΟΝΤΙΝΕΝΤΑΛ.
00:26:38:00
Τίτλοι τέλους.
Θεματική Κατηγορία
ΤΕΧΝΕΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
Θεματικοί Όροι
Αναφορές
Γεωγραφικός Προσδιορισμός
Γλώσσα Περιεχομένου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Δημιουργός
Παραγωγή: ΕΡΤ ΑΕ
Συντελεστές
Σκηνοθέτης:
ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Σύμβουλος:
ΧΑΡΗΣ ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗΣ
Μουσική Επιμέλεια:
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΓΙΑΚΟΥΜΙΔΗΣ
Ηλεκτρολόγος:
ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Βίντεο-Ήχος:
ΠΗΤΕΡ ΟΚΟΝΟΡ
Μοντάζ:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΡΗΣ
Υπεύθυνος Παραγωγής:
ΑΝΝΑ ΚΕΣΙΣΟΓΛΟΥ
Φωτογραφία:
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ
Τεχνική Επεξεργασία:
VIEW STUDIO 1
Τεχνικός Προϊστάμενος:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΑΒΑΛΟΣ
Σχετικά Θέματα
Δικαιώματα
ΕΡΤ ΑΕ
Διάρκεια
00:27:00:00
Φυσικά – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Πρωτότυπο Μέσο: ΒΙΝΤΕΟ
Εικόνα: ΕΓΧΡΩΜΗ
Χρηματοδότηση Ψηφιοποίησης/Τεκμηρίωσης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, Πρόσκληση 65
Τελευταία Ενημέρωση
13/11/2009