Επεισόδιο:001
0000006744
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΕΝΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ. ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΞΟΝΑ ΠΟΥ ΓΥΡΩ ΤΟΥ ΘΑ ΕΞΕΛΙΧΘΟΥΝ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ.
Κωδικός Τεκμηρίου
0000006744
Τύπος ψηφιακού αρχείου
Βίντεο
Τίτλος
ΨΑΘΙΝΑ ΚΑΠΕΛΛΑ, ΤΑ
Επεισόδιο:001
Χρονολογία Παραγωγής
1995
Ημερομηνία Πρώτης Προβολής
Σκοπός
ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
Είδος
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ / ΘΕΑΤΡΟ / ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ
Χαρακτηρισμός
ΣΕΙΡΑ
Κατηγορία
ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ – ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΣΕΙΡΕΣ ΕΠΟΧΗΣ
Περίληψη
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΕΝΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ. ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΞΟΝΑ ΠΟΥ ΓΥΡΩ ΤΟΥ ΘΑ ΕΞΕΛΙΧΘΟΥΝ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ.
Περιγραφή Περιεχομένου
Στο πρώτο επεισόδιο της σειράς «Τα ψάθινα καπέλλα», παρακολουθούμε τα πρόσωπα αλλά και τους πιο σημαντικούς χώρους δράσης τους στα διάφορα επεισόδια που θα ακολουθήσουν. Ξεκινώντας, παρακολουθούμε μια κοπέλα να ψάχνει σε μια αποθήκη και να ανασύρει έναν πίνακα που είναι διπλωμένος με ένα κόκκινο ύφασμα. Στη συνέχεια, εκείνη με τις αδερφές της, φορώντας το χαρακτηριστικό δικό της καπέλο η καθεμιά, βρίσκονται σε ένα ολάνθιστο λιβάδι και μιλούν για τους παιδικούς τους έρωτες και τον έρωτα του ΜΑΡΙΟΥ για την ΚΑΤΕΡΙΝΑ. Η μητέρα τους ανησυχεί για αυτές και ιδιαίτερα για την ΚΑΤΕΡΙΝΑ. Στα πλάνα γίνονται εναλλαγές ανάμεσα στην τωρινή και στην παιδική ηλικία των κοριτσιών, με την ΚΑΤΕΡΙΝΑ να θυμάται τον παππού, τη θεία ΤΕΡΕΖΑ, τη μαμά και τον κ. ΛΟΥΖΗ να μιλούν στη βεράντα του σπιτιού πίνοντας καφέ. Το επεισόδιο κλείνει με την ΚΑΤΕΡΙΝΑ να μιλά με τη ΡΟΔΙΑ, την υπηρέτρια, για τη γιαγιά της και στη συνέχεια να στέκεται μπροστά στο πορτρέτο της αναζητώντας ομοιότητες και διαφορές με εκείνη…
Τίτλοι αρχής.
00:04:26:00
Νυχτερινό πλάνο σε εσωτερικό χώρο που δε διαγράφεται ακριβώς. Μια κοπέλα κινείται μετακινώντας πράγματα, βρίσκει έναν πίνακα, τον οποίο σκεπάζει με ένα κόκκινο πανί και συνεχίζει το ψάξιμο. Εμφανίζεται ο τίτλος: «ΠΡΩΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ: ΠΟΛΩΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ». Ξεκινά η αφήγηση: «εκείνο το καλοκαίρι αγοράσαμε μεγάλα ΨΑΘΙΝΑ ΚΑΠΕΛΑ…».
00:08:07:00
Εξωτερικά πλάνα σε αγρό ολάνθιστο, που τρία κορίτσια (η ΜΑΡΙΑ με το καπέλο που είναι στολισμένο με κεράσια, η ΙΝΦΑΝΤΑ με τα μη με λησμόνει και η ΚΑΤΕΡΙΝΑ με τις κόκκινες παπαρούνες) φορώντας τα ψάθινα καπέλα τους κάθονται ανάμεσα στα χόρτα και μιλούν. Μιλούν για τις γνώσεις τους σχετικά με τον ερχομό τον παιδιών στον κόσμο. Κάποια στιγμή αρχίζουν να παίζουν, να κυλιούνται μες στα χόρτα και τα λουλούδια και να γελούν.
00:10:44:00
Πίσω από μια μεγάλη μπαλκονόπορτα εμφανίζεται μια καλοντυμένη γυναίκα η οποία, αφού κοντοστέκεται, βγαίνει έξω στη βεράντα και κάθεται ανοίγοντας το βιβλίο της να διαβάσει.
00:11:09:00
Πλάνο ενός σπιτιού σε εξοχή. Διακρίνεται η πρόσοψη του σπιτιού με τη βεράντα, ο διάδρομος-είσοδος με τα λουλούδια, τα δέντρα που το περιστοιχίζουν.
00:11:14:00
Πλάνο και πάλι στα κορίτσια στον αγρό να κάθονται οι δύο (ΙΝΦΑΝΤΑ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ) και να τις πλησιάζει η τρίτη (ΜΑΡΙΑ). Όλα τα αγριολούλουδα είναι στην καλύτερή τους ώρα. Διακρίνεται πίσω τους πευκώνας. Η συζήτηση τώρα περιστρέφεται στους παιδικούς τους έρωτες και στα παιχνίδια που έστηναν με τον ΜΑΡΙΟ.
00:12:42:00
Το πλάνο τώρα μας μεταφέρει στην παιδική ηλικία των κοριτσιών. Τις βρίσκουμε σκαρφαλωμένες πάνω σε ένα δέντρο και μαζί τους ο ΜΑΡΙΟΣ, που προσπαθεί και αυτός να ανέβει. Ξαφνικά εκείνου του χαλάει η διάθεση και δηλώνει πως δε θα ξαναπαίξει. Τα κορίτσια αρχίζουν να γελούν.
00:13:10:00
Τα κορίτσια κάθονται στον αγρό και μιλούν για τον έρωτα του ΜΑΡΙΟΥ προς την ΚΑΤΕΡΙΝΑ. Η ΙΝΦΑΝΤΑ παρακολουθεί σιωπηλή. Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ δηλώνει πως δε βλέπει ερωτικά τον ΜΑΡΙΟ και πως κάτι άλλο περιμένει…
00:14:30:00
Στο πλάνο εμφανίζεται η κυρία στη βεράντα να διαβάζει και να αναρωτιέται πού να βρίσκονται τα κορίτσια. Εμφανίζεται και η οικιακή βοηθός που τη σερβίρει, μιλούν για λίγο και αποχωρεί.
00:15:20:00
Τα κορίτσια είναι ακόμα έξω και μιλούν. Η ΜΑΡΙΑ αναφέρει τις σκέψεις της σχετικά με τις ταυρομαχίες και τις γυναίκες που ερωτεύονται σε τέτοιες συνθήκες. Η ΙΝΦΑΝΤΑ ενοχλείται και σηκώνεται να φύγει.
00:16:52:00
Το πλάνο ξεκινά με δύο μικρά κορίτσια να κρυφοκοιτάζουν από ένα παράθυρο. Το κύριο πλάνο εμφανίζει δύο γυναίκες να πίνουν καφέ σε ένα πιο λιτό και φτωχό από τα μέχρι τώρα καθιστικά. Συζητούν σχετικά με την εγκυμοσύνη και τη γέννα της μιας, της νεότερης, που είναι σε προχωρημένη εγκυμοσύνη.
00:18:37:00
Πλάνο στον εξωτερικό χώρο του αγροτόσπιτου που παίζουν παιδιά. Μια γυναίκα τρέχοντας, προσεγγίζει και ταυτόχρονα ζητά από τα παιδιά να απομακρυνθούν και να πάνε αλλού για παιχνίδι. Τα δυο κορίτσια πλησιάζουν και κρυφοκοιτούν κρυμμένα πίσω από μια ελιά που υπάρχει στην αυλή. Η μία τρέχει προς το παράθυρο και παρακολουθεί τη σκηνή της γέννας που συμβαίνει μες στο σπίτι.
00:19:37:00
Πλάνο στην πόρτα της βεράντας με τις πλεκτές κουρτίνες και από μέσα να διακρίνονται αχνά κάποια έπιπλα. Βγαίνει η ΡΟΔΙΑ (οικιακή βοηθός) και μιλά στην κυρία του σπιτιού, ΑΝΝΑ. Συζητούν για τα κορίτσια, τις ανησυχίες τους και ιδιαίτερα τα καμώματα της ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ μετά την αναζήτηση ενός πορτρέτου στο μπαούλο του παππού της.
00:22:09:00
Η ΙΝΦΑΝΤΑ έρχεται προς το σπίτι της ΘΕΙΑΣ ΤΕΡΕΖΑΣ ακολουθώντας το μονοπάτι και φορώντας πάντα το καπέλο της. Πλησιάζει, ανοίγει τη σιδερένια πόρτα και μπαίνει.
00:22:34:00
Τα πλάνα παρουσιάζουν το χώρο-ατελιέ της ΘΕΙΑΣ ΤΕΡΕΖΑΣ. Παρακολουθούμε με λεπτομέρειες τα διάφορα γυάλινα μπουκαλάκια με τα χρώματα, τους ημιτελείς πίνακες, τις στημένες για να ζωγραφιστούν νεκρές φύσεις πάνω σε μαρμάρινα τραπέζια, τα καβαλέτα με τους πίνακες, τις παλέτες των χρωμάτων. Στη συνέχεια, εμφανίζονται η ΙΝΦΑΝΤΑ να κεντάει και η ΘΕΙΑ ΤΕΡΕΖΑ να ζωγραφίζει πίσω από έναν πίνακα. Συζητούν για την ανάγκη να αναζητά κάποιος την τελειότητα και τις απαιτήσεις που αυτό επισύρει.
00:26:49:00
Στο πλάνο εμφανίζεται η ΚΑΤΕΡΙΝΑ, που σκαλίζει ένα λουλούδι και δείχνει πολύ σκεπτική.
00:27:01:00
Το πλάνο μας μεταφέρει και πάλι στην παιδική ηλικία των τριών κοριτσιών. Κάνουν ποδήλατο αρχικά έξω από το σπίτι τους και στη συνέχεια προς τα κτήματα στην εξοχή. Εκεί αρχίζουν να ψάχνουν για σαύρες και να βάζουν μεταξύ τους στοιχήματα. Μέχρι που εμφανίζεται ένα φίδι και η ΙΝΦΑΝΤΑ είναι η μόνη που μένει ψύχραιμη και το σκοτώνει.
00:28:41:00
Στο πλάνο εμφανίζεται η ΚΑΤΕΡΙΝΑ μόνη της να αναδύεται ανάμεσα στις φυλλωσιές ενός από τα δέντρα του κήπου, ενώ θυμάται στιγμές.
00:28:44:00
Πλάνα της ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ από τα μικρά της χρόνια, ανάμεσα στα ανθισμένα τριαντάφυλλα και στα υπόλοιπα φυτά του μικρού της κήπου, που με τη βοήθεια του παππού της μεγάλωνε. Εμφανίζεται η φιγούρα και ενός άντρα ντυμένου με κοστούμι της εποχής, να παίζει μαζί με το κορίτσι και ένα μικρό σκύλο, που από ώρα τριγυρίζει ανάμεσα στα χόρτα και τα λουλούδια.
00:29:39:00
Στο πλάνο εμφανίζεται η ΚΑΤΕΡΙΝΑ μόνη της να κινείται ανάμεσα στις φυλλωσιές ενός από τα δέντρα του κήπου, ενώ παρακολουθεί την κίνηση μέσα στον κήπο.
00:30:01:00
Στον κήπο κινείται η φιγούρα ενός άντρα με λευκά ρούχα και ψάθινο καλοκαιρινό καπέλο. Μιλά με μια κοπέλα, κλαδεύει την τριανταφυλλιά και κόβει ένα τριαντάφυλλο.
00:30:29:00
Στο πλάνο εμφανίζεται η ΚΑΤΕΡΙΝΑ μονή της να αναδύεται ανάμεσα στις φυλλωσιές ενός από τα δέντρα του κήπου και να θυμάται τι συνέβαινε τα προηγούμενα καλοκαίρια. Παρουσιάζονται ο ΠΑΠΠΟΥΣ, η ΘΕΙΑ ΤΕΡΕΖΑ, η ΜΑΜΑ, ο κ. ΛΟΥΖΗΣ να μιλούν στη βεράντα του σπιτιού πίνοντας καφέ. Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ δυσανασχετεί με την παρουσία του κ. ΛΟΥΖΗ και πηγαίνει στον κήπο. Εκείνος εμφανώς φλερτάρει με τη ΘΕΙΑ ΤΕΡΕΖΑ, κάτι που και η ΑΝΝΑ(μαμά) αντιλαμβάνεται.
00:36:24:00
Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ποτίζει στον κήπο δυσαρεστημένη με την παρουσία του κ. ΛΟΥΖΗ, ενώ έρχεται η αδελφή της με ένα καλάθι γεμάτο λαχανικά. Αφού το πάρει, πηγαίνει προς το εσωτερικό στη ΡΟΔΙΑ, να της το δώσει.
00:36:50:00
Πλάνο της βεράντας από άλλη οπτική γωνία. Φαίνονται όλοι καθισμένοι να συνομιλούν κάτω από την τέντα, ενώ η ΚΑΤΕΡΙΝΑ περνά από δίπλα τους τρέχοντας
00:36:55:00
Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ τρέχοντας μπαίνει στην κουζίνα και ακουμπά το καλάθι στο τραπέζι που η ΡΟΔΙΑ ετοιμάζει φαγητό. Έπειτα, παίρνει το καλάθι, το αδειάζει πάνω στο μαρμάρινο τραπέζι της κουζίνας και οι δυο τους αρχίζουν να καθαρίζουν φασολάκια. Η συζήτηση για την Πολωνέζα γιαγιά ξεκινά και το ενδιαφέρον της μικρής κορυφώνεται. Μιλούν για το πορτρέτο…
00:41:14:00
Πλάνο που αποκαλύπτει το πορτρέτο που είναι επιβλητικά κρεμασμένο σε ένα μπορντό-κόκκινο τοίχο. Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ στέκεται μπροστά του και αναζητά ομοιότητες και διαφορές με την εικονιζόμενη γιαγιά. Στη συνέχεια, επαναλαμβάνει τις ίδιες κινήσεις μπροστά στον καθρέφτη που βρίσκεται απέναντι από το πορτρέτο και αντανακλάται σε αυτόν.
00:44:04:00
Η σκηνή ξεκινά με ένα νυχτερινό πλάνο, που ένα ολόγιομο φεγγάρι σκορπίζει στην καλοκαιρινή νύχτα τη μαγεία του. Μπλε φως διαχέεται παντού και φωτίζεται η μορφή μιας πήλινης κόρης. Τα τρία κορίτσια με τα νυχτικά τους καθισμένα στην άκρη μιας πισίνας συζητούν για την Πολωνέζα γιαγιά.
00:45:06:00
Τίτλοι τέλους.
Θεματική Κατηγορία
Θεματικοί Όροι
Αναφορές
Γεωγραφικός Προσδιορισμός
Γλώσσα Περιεχομένου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Δημιουργός
Παραγωγή: ΕΡΤ ΑΕ
Εκτέλεση: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΙΚΟΛΕΤΟΣ
Συντελεστές
Διεύθυνση Παραγωγής:
ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΕΤΟΣ
Σκηνοθέτης:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΠΑΤΑΣ
Σενάριο:
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΛΥΜΠΕΡΑΚΗ
Μουσική:
ΝΙΚΟΣ ΚΥΠΟΥΡΓΟΣ
Σκηνικά:
ΝΙΚΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
Κοστούμια:
ΜΑΡΙΑ ΚΟΝΤΟΔΗΜΑ
ΧΡΥΣΑ ΔΑΠΟΝΤΕ
Διευθυντής Φωτογραφίας:
ΑΡΗΣ ΣΤΑΥΡΟΥ
Μοντέρ:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΡΗΣ
Ηχολήπτης:
ΠΑΝΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Μίξη Ήχου:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΡΗΣ
Συγγραφέας (Σε περιπτώσεις μεταφοράς λογοτεχνικών έργων):
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΛΥΜΠΕΡΑΚΗ
Ηθοποιοί:
ΚΑΤΕΡΙΝΑ: ΜΑΡΙΑ ΣΚΟΥΛΑ
ΙΝΦΑΝΤΑ: ΝΑΤΑΛΙΑ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ
ΜΑΡΙΑ: ΑΝΤΡΙΑ ΡΑΠΤΗ
Πρωταγωνιστές:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΓΛΗΣ
ΗΛΙΑΣ ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ
ΛΥΔΙΑ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΝΑΝΕΡΗΣ
ΜΕΛΙΝΑ ΜΠΟΤΕΛΛΗ
ΜΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΛΑΖΑΡΟΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΑΣΑ ΚΡΙΤΣΗ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ
ΤΑΣΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ ΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΗΛΙΑΣ ΑΣΠΡΟΥΔΗΣ
ΜΑΡΙΑ ΖΑΦΕΙΡΑΚΗ
ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΙΑΚΩΒΙΔΗ
ΝΕΛΛΗ ΚΑΡΡΑ
ΝΙΟΒΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ
ΠΑΝΟΣ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΡΙΖΑΣ
ΜΑΡΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ
ΜΑΡΙΑ ΚΟΝΤΟΔΗΜΑ
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΓΙΟΒΑΝΙΔΗΣ
ΚΛΑΙΡΗ ΜΑΝΙΑΤΗ
ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ
Στο ρόλο του «ποιητή»: ΠΕΤΡΟΣ ΦΥΣΣΟΥΝ
Διευθυντής Ορχήστρας:
ΝΙΚΟΣ ΚΥΠΟΥΡΓΟΣ
Μουσικοί:
ΜΑΡΙΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ – ΦΛΑΟΥΤΟ
ΙΡΙΝΑ ΚΑΡΠΟΥΧΙΝΑ – ΠΙΑΝΟ
ΣΤΕΛΛΑ ΚΥΠΡΑΙΟΥ – ΚΙΘΑΡΑ, ΛΑΟΥΤΟ
ΣΤΕΛΛΙΟΣ ΚΑΡΑΜΗΝΑΣ – ΚΙΘΑΡΑ
VASSILI BOUZMAKOU – ΒΙΟΛΙ
OLEG VOLKOV – ΒΙΟΛΟΝΤΖΕΛΟ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ – ΚΟΝΤΡΑΜΠΑΣΟ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ – ΚΡΟΥΣΤΑ
Ηχογράφηση μουσικής:
ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΣΜΑΣ
STUDIO ECHO
Μηχανήματα λήψεως εικόνας:
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΟΡΛΗΣ
Επεξεργασία εικόνας και ήχου:
STUDIO T F. G.
Τίτλοι:
ΧΑΡΗΣ ΒΑΡΕΛΑΣ
Φωτιστικά – Μακενιστικά υλικά:
IMAGE LIGHT
Ευχαριστίες:
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΡΤΙΝΟΥ
ΝΤΟΡΑ ΜΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΗΛΕΚΤΡΑ ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΥ
ΛΙΑΝΑ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΚΑΡΑΠΑΝΟΥ
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ (ΣΤΑΔΙΟΥ)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΑΣΤΕΡΟΣΚΟΠΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ EXPRESS SERVISE
ΙΠΠΙΚΟ ΟΜΙΛΟ-ΣΤΑΥΛΟΙ ΚΑΡΕΛΛΑ
HAIR STYLING: ΕΛΕΝΗ ΣΙΓΑΛΑ, ΠΑΥΣΑΝΙΟΥ 11-ΑΘΗΝΑ
ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ ΑΝΤΡΙΚΑ: ROCOCO, ΣΚΟΥΦΑ 16-ΑΘΗΝΑ
ΠΟΥΚΑΜΙΣΑ ΑΝΤΡΙΚΑ: NOVISSIMO
ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ: BΟNI ΕΦΡΟΝΙΟΥ 26-ΑΘΗΝΑ,
ΔΑΦΝΗ BALENTE ΑΙΟΛΟΥ 9-ΑΘΗΝΑ,
LOUSSIL, ΗΡΟΥΣ 13Α, ΚΟΛΩΝΟΣ
ΚΑΤΣΙΠΙ ΣΚΟΥΦΑ 6-ΑΘΗΝΑ
ΚΙΝΟ ΣΕIΖΙΝΙ 3-Ν. ΙΩΝΙΑ
THEMA S. A ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙΟΥ 36-ΑΘΗΝΑ
ΒLIST 25ΜΑΡΤΙΟΥ-ΚΑΛΛΙΘΕΑ
ADAMS ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΔΙΟΥ 46-ΑΘΗΝΑ
ΑΝΔΡΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ: ΠΕΤΡΙΔΗΣ, ΠΛ. ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ-ΑΘΗΝΑ
ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ: G. B. ΜΠΟΥΡΝΑΖΟΣ, ΕΡΜΟΥ 15-ΑΘΗΝΑ
ΚΑΠΕΛΛΑ: ΜΑΤΙΝΑ, ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ-ΑΘΗΝΑ
RAGONI MAISON DES CRAYATES, ΤΣΑΚΑΛΩΦ 5-ΑΘΗΝΑ
ΑΡΜΑΝΔΟΣ ΜΟΥΣΤΑΚΗΣ, ΒΟΥΛΗΣ 7, ΑΘΗΝΑ
ΚΩΒΑΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΜΙΛΤΙΑΔΟΥ 6-ΑΘΗΝΑ
ΒΕΣΤΙΑΡΙΟ ΣΥΡΟ
LE PATIO (σφυρήλατα σιδερένια έπιπλα) FORUM CENTER, ΚΗΦΙΣΙΑΣ 115-ΜΑΡΟΥΣΙ
ΔΡΥΑΔΕΣ-ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΕΧΝΗΣ, ΑΡΣΑΚΗ 8-ΑΘΗΝΑ
ALUMINCO Α. Ε. (έπιπλα, φωτιστικά κήπου) 12χλμ ΑΘΗΝΩΝ-ΛΑΜΙΑΣ
ΠΙΑΝΑ NIΚΟΤΙΑΝ, ΣΟΛΩΝΟΣ 15-ΑΘΗΝΑ
ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ:
ΝΙΩΤΗΣ ΠΕΤΡΟΣ ΜΠΙΝΙΑΡΗ κ ΚΡΗΤΩΝ-Ν. ΣΜΥΡΝΗ
ΑΝΘΟΚΗΠΟΣ:
ΑΛΕΚΟΣ ΜΕΤΑΞΑΚΗΣ, ΛΕΩΦ. ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
BILIS LAND:
ΣΧΟΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΩΣ ΣΚΥΛΩΝ, Λ. ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΠΑΙΑΝΙΑ
ΕΠΙΠΛΑ:
ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΗΡΩΝΔΑ 13 –ΑΘΗΝΑ
ΚΡΑΣΙΑ ΟΙΝΟΠΟΙIΑΣ:
ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΣΟΥ
Βοηθοί σκηνοθέτη:
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΜΑΝΤΑ
ΘΕΜΙΣ ΦΩΛΟΠΟΥΛΟΥ
Σκριπτ:
ΒΟΥΛΑ ΧΡΗΣΤΙΔΗ
Φροντιστής:
ΒΛΑΣΣΗΣ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ
CHEF Ηλεκτρολόγος:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βοηθός κάμερας:
ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
Βοηθός ήχου:
ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΛΟΥΜΕΝΟΥ
Βοηθός διευθυντού παραγωγής:
ΜΥΡΤΩ ΚΟΝΙΤΣΙΩΤΗ
Βοηθός φροντιστού:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
Μακιγιάζ:
ΑΡΓΥΡΩ ΚΟΥΡΟΥΠΟΥ
Ηλεκτρολόγος:
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΡΠΟΔΙΝΗΣ
Οικονομικός σύμβουλος:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΡΑΤΙΜΟΣ
Κάμερα:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΔΗΜΟΣ
Production Designer:
ΝΤΟΡΑ ΛΕΛΟΥΔΑ
Σχετικά Θέματα
Δικαιώματα
ΕΡΤ ΑΕ
Διάρκεια
00:45:36:04
Φυσικά – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Πρωτότυπο Μέσο: ΒΙΝΤΕΟ
Εικόνα: ΕΓΧΡΩΜΗ, 4:3
Χρηματοδότηση Ψηφιοποίησης/Τεκμηρίωσης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, Πρόσκληση 65
Τελευταία Ενημέρωση
21/09/2009