Επεισόδιο:011
0000006540
ΣΤΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΑΥΤΟ ΟΛΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΕΚΤΥΛΙΣΣΟΝΤΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΜΥΣΤΙΚΟΥ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΑΜΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο ΔΑBIΔ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ.
Κωδικός Τεκμηρίου
0000006540
Τύπος ψηφιακού αρχείου
Βίντεο
Τίτλος
ΨΑΘΙΝΑ ΚΑΠΕΛΛΑ, ΤΑ
Επεισόδιο:011
Χρονολογία Παραγωγής
1995
Ημερομηνία Πρώτης Προβολής
Σκοπός
ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
Είδος
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ / ΘΕΑΤΡΟ / ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ
Χαρακτηρισμός
ΣΕΙΡΑ
Κατηγορία
ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ – ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΣΕΙΡΕΣ ΕΠΟΧΗΣ
Περίληψη
ΣΤΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΑΥΤΟ ΟΛΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΕΚΤΥΛΙΣΣΟΝΤΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΜΥΣΤΙΚΟΥ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΑΜΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο ΔΑBIΔ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ.
Περιγραφή Περιεχομένου
Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ επισκέπτεται το σπίτι του ΜΑΡΙΟΥ και της ΜΑΡΙΑΣ και συνομιλούν-μεταξύ άλλων-για την εγκυμοσύνη της τελευταίας. Στη συνέχεια, η ΚΑΤΕΡΙΝΑ αποκαλύπτει στην ΙΝΦΑΝΤΑ και στη ΜΑΡΙΑ ότι η μητέρα της κρύβει κάποιο μυστικό και τους δηλώνει ότι είναι αποφασισμένη να διαλευκάνει το μυστήριο. Εντωμεταξύ, η οικογένεια της ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ της ανακοινώνει ότι ο ΔΑΒΙΔ τη ζήτησε σε γάμο κι η ΚΑΤΕΡΙΝΑ τους απαντά ότι θέλει να σκεφτεί για να πάρει τη σωστή απόφαση. Κατόπιν, η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ανακαλύπτει το μυστικό της μητέρας, που δεν είναι άλλο από την ύπαρξη μιας Πολωνίδας γιαγιάς, με την οποία η μητέρα της ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ αλληλογραφούσε κι έστελνε τα γράμματα στον ποιητή για να κρατηθεί το μυστικό. Τέλος, η ΚΑΤΕΡΙΝΑ αποφασίζει να παντρευτεί τον ΔΑΒΙΔ.
Τίτλοι αρχής.
00:03:13:00
Πλάνα της ΙΝΦΑΝΤΑΣ που μιλάει στο άλογο της, το χαϊδεύει, του βάζει να φάει και του εξομολογείται σκέψεις της για τον ΝΙΚΗΤΑ. Η σκηνή τελειώνει με την ΙΝΦΑΝΤΑ που παίρνει το άλογό της και φεύγει.
00:07:10:00
Στον κήπο του σπιτιού της ΜΑΡΙΑΣ, η ΚΑΤΕΡΙΝΑ παίζει με το παιδί της ΜΑΡΙΑΣ, ενώ η ΜΑΡΙΑ της μιλά για την εγκυμοσύνη της, για κάποιες σκέψεις που κάνει με αφορμή την εγκυμοσύνη, αλλά και για το σύζυγό της, ΜΑΡΙΟ.
00:10:29:00
Λίγα μέτρα πιο κάτω, στο βάθος του κήπου. Ο ΜΑΡΙΟΣ συνομιλεί με τον πατέρα του που τον συγχαίρει για το γάμο του με τη ΜΑΡΙΑ και για το παιδί τους, ενώ ο ΜΑΡΙΟΣ παρατηρεί ότι τελευταία η ΜΑΡΙΑ έχει αλλάξει πολύ κι ο πατέρας του απαντά ότι θα είναι λόγω της εγκυμοσύνης. Οι δυο άντρες πλησιάζουν τη ΜΑΡΙΑ και την ΚΑΤΕΡΙΝΑ, που κάθονται σε άλλο σημείο του κήπου μαζί με το παιδί της πρώτης. Ο ΜΑΡΙΟΣ συνομιλεί με τη ΜΑΡΙΑ, ενώ η ΚΑΤΕΡΙΝΑ και ο πατέρας του ΜΑΡΙΟΥ παίζουν με το παιδί. Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ λέει με τρόπο στη ΜΑΡΙΑ να μην ξεχάσει αυτό που έχουν κανονίσει για το απόγευμα, τους αποχαιρετά και φεύγει. Η σκηνή τελειώνει με τον ΜΑΡΙΟ που κρατά αγκαλιά το παιδί του, ενώ η ΜΑΡΙΑ με τον πατέρα του τον καμαρώνουν.
00:13:36:00
Πλάνα της ΙΝΦΑΝΤΑΣ που κεντά υπό το βλέμμα μιας κυρίας. Οι δυο γυναίκες συζητούν για τον ΝΙΚΗΤΑ, ενώ στο δωμάτιο εισβάλλει η ΚΑΤΕΡΙΝΑ, που λέει στην ΙΝΦΑΝΤΑ ότι το απόγευμα πρέπει να πάει οπωσδήποτε στο κιόσκι, που θα την περιμένουν η ΚΑΤΕΡΙΝΑ με τη ΜΑΡΙΑ.
00:15:17:00
Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ, η ΜΑΡΙΑ και η ΙΝΦΑΝΤΑ συγκεντρώνονται στο κιόσκι του σπιτιού, όπου η ΚΑΤΕΡΙΝΑ τους αποκαλύπτει ότι παρακολούθησε τη μητέρα της και την είδε να μπαίνει κρυφά στο σπίτι του ποιητή. Η ΙΝΦΑΝΤΑ την ακούει σιωπηλή, ενώ η ΜΑΡΙΑ εκφράζει την άποψη ότι το γεγονός αυτό δεν την ανησυχεί. Στη συνέχεια, η ΚΑΤΕΡΙΝΑ καταθέτει τις σκέψεις της και τις ανησυχίες της για το γεγονός αυτό και ανακοινώνει στις άλλες δυο γυναίκες ότι έχει αποφασίσει να συνεχίσει τις έρευνές της, προκειμένου να διαλευκάνει το μυστήριο. Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ αποχωρεί από το κιόσκι και η σκηνή τελειώνει με τη ΜΑΡΙΑ και την ΙΝΦΑΝΤΑ που μένουν μόνες στο κιόσκι κι αγκαλιάζονται.
00:17:41:00
Πλάνα της ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ που περπατάει στους δρόμους της ΚΗΦΙΣΙΑΣ, ενώ σκέφτεται ότι πλέον κρύβεται από τη μητέρα της, όταν πηγαίνει στο σπίτι του ποιητή, ενώ κάνει κάποιες σκέψεις για τον ποιητή.
00:18:32:00
Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ πηγαίνει στο σπίτι του ποιητή και του περιγράφει ένα όραμα που είδε με το γιο του, ΑΝΔΡΕΑ. Ακούγοντας την ΚΑΤΕΡΙΝΑ, ο ποιητής γελά και της λέει ότι από μικρή έλεγε ψέματα σαν τον ΑΝΔΡΕΑ. Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ το αρνείται και του απαντά ότι απλώς προσπαθεί να βρει πώς συνδέονται οι ανθρώπινες ζωές μεταξύ τους. Εκείνη τη στιγμή, η ΚΑΤΕΡΙΝΑ βλέπει τη μητέρα της να μπαίνει στο σπίτι του ποιητή και τρέχει πανικόβλητη να φύγει. Κατόπιν, ο ποιητής υποδέχεται η μητέρα της ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ, που του προσφέρει ένα βάζο με γλυκό σταφύλι. Ο ποιητής και η μητέρα της ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ κάθονται και συνομιλούν στο σαλόνι του σπιτιού του ποιητή, ενώ η ΚΑΤΕΡΙΝΑ κρυφακούει τι λένε κρυμμένη στη βεράντα. Κι ενώ η ΚΑΤΕΡΙΝΑ περιμένει να αποκαλυφθεί το φοβερό μυστικό της μητέρας της, ακούει τη δεύτερη να μιλά περί ανέμων και υδάτων με τον ποιητή. Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ αποχωρεί από το σπίτι του ποιητή εμφανώς δυσαρεστημένη που έχασε τη μεγάλη ευκαιρία να μάθει το μυστικό της μητέρας της. Ύστερα από αρκετή περιπλάνηση, φθάνει στο σπίτι της.
00:23:48:00
Μόλις η ΚΑΤΕΡΙΝΑ επιστρέφει σπίτι της την υποδέχεται σύσσωμη η οικογένειά της και τη συγχαίρει για την πρόταση γάμου που της έκανε ο ΔΑΒΙΔ. Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ αρχικά εκπλήσσεται και στη συνέχεια κατηγορεί την οικογένειά της ότι χάρηκαν τόσο πολύ με την πρόταση γάμου που της έκανε ο ΔΑΒΙΔ, διότι την πιέζουν να παντρευτεί. Η μητέρα της ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ συγχύζεται από την αντίδραση της κόρης της και λιποθυμά. Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ζητά συγγώμη από τη μητέρα της και αποφασίζει να σκεφτεί για να πάρει τη σωστή απόφαση, ενώ διερωτάται αν πρέπει να πάει στην έρημο για να πάρει τη σωστή απόφαση.
00:26:08:00
Πλάνα της ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ που έχει κλειστεί στο δωμάτιό της, για να αποφασίσει τι θα κάνει με την πρόταση γάμου του ΔΑΒΙΔ. Στο δωμάτιο έρχεται η ΡΟΔΙΑ κι αρχίζουν να συνομιλούν με την ΚΑΤΕΡΙΝΑ για διάφορα θέματα. Κατόπιν, η ΡΟΔΙΑ αποχωρεί από το δωμάτιο της ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ και η δεύτερη μένει μόνη της.
00:28:44:00
Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ βγαίνει από το δωμάτιό της και πηγαίνει και βρίσκει τη ΡΟΔΙΑ που απλώνει. Η ΡΟΔΙΑ, μόλις τη βλέπει, της κάνει παρατήρηση, διότι η ΚΑΤΕΡΙΝΑ είχε υποσχεθεί ότι δε θα βγει από το δωμάτιό της αν δεν αποφασίσει τι θα κάνει με την πρόταση γάμου που της έκανε ο ΔΑΥΙΔ. Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ζητά από τη ΡΟΔΙΑ να της πει την ιστορία μιας ΑΓΙΑΣ που είχε κλειστεί σε κάποιο χώρο, όπως κάνει τώρα η ίδια. Η ΡΟΔΙΑ της λέει ότι έχει δουλειά και δεν μπορεί να της διηγηθεί τώρα αυτή την ιστορία κι ότι θα της τη διηγηθεί το βράδυ. Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ αποχωρεί.
00:31:06:00
Πλάνα της ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ που σηκώνεται από το κρεβάτι της και κατεβαίνει στο κάτω μέρος του σπιτιού. Εκεί βρίσκεται η μητέρα της ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ, η οποία διαβάζει επιστολές, ταράζεται και φεύγει από το δωμάτιο. Στη συνέχεια, μπαίνει στο δωμάτιο η ΚΑΤΕΡΙΝΑ κι αρχίζει να διαβάζει τις επιστολές που διάβαζε προηγουμένως η μητέρα της και ανακαλύπτει επιτέλους το μυστικό που έκρυβε η μητέρα της, δηλαδή ότι υπήρχε μια ΠΟΛΩΝΕΖΑ γιαγιά, με την οποία αλληλογραφούσε η μητέρα της όλα αυτά τα χρόνια κι έστελνε τα γράμματά της στη διεύθυνση του ποιητή, για να κρατηθεί η μυστικότητα. Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ καθώς διαβάζει τις επιστολές, ακούει τη μητέρα της που έρχεται και φεύγει γρήγορα. Η μητέρα της μπαίνει στο δωμάτιο και κάθεται στο γραφείο, για να γράψει μια επιστολή.
00:37:00:00
Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ περιπλανιέται σε εξωτερικό χώρο και κάνει κάποιες σκέψεις, ενώ αποφασίζει να παντρευτεί τον ΔΑΒΙΔ.
00:39:00:00
Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ γευματίζει μαζί με την οικογένειά της στη βεράντα του σπιτιού τους και, παράλληλα, κάνει κάποιες σκέψεις. Η σκηνή τελειώνει με την ΚΑΤΕΡΙΝΑ να διαπληκτίζεται με τη μητέρα της.
00:41:55:00
Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ φεύγει από το σπίτι της και πηγαίνει στο σπίτι του ποιητή, ο οποίος, μόλις τη βλέπει, της λέει ότι έχει καταλάβει ότι ανακάλυψε το μυστικό της μητέρας της.
00:43:25:00
Τίτλοι τέλους.
Θεματική Κατηγορία
Θεματικοί Όροι
Αναφορές
Γεωγραφικός Προσδιορισμός
Γλώσσα Περιεχομένου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Δημιουργός
Παραγωγή: ΕΡΤ ΑΕ
Εκτέλεση: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΙΚΟΛΕTΟΣ
Συντελεστές
Διεύθυνση Παραγωγής:
ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΕΤΟΣ
Σκηνοθέτης:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΠΑΤΑΣ
Σενάριο:
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΛΥΜΠΕΡΑΚΗ
Συνθέτης:
ΝΙΚΟΣ ΚΥΠΟΥΡΓΟΣ
Σκηνικά:
ΝΙΚΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
Κοστούμια:
ΜΑΡΙΑ ΚΟΝΤΟΔΗΜΑ
ΧΡΥΣΑ ΔΑΠΟΝΤΕ
Διευθυντής Φωτογραφίας:
ΑΡΗΣ ΣΤΑΥΡΟΥ
Μοντέρ:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΡΗΣ
Ηχολήπτης:
ΠΑΝΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Μίξη Ήχου:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΡΗΣ
Συγγραφέας (Σε περιπτώσεις μεταφοράς λογοτεχνικών έργων):
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΛΥΜΠΕΡΑΚΗ
Ηθοποιοί:
ΚΑΤΕΡΙΝΑ: ΜΑΡΙΑ ΣΚΟΥΛΑ
ΙΝΦΑΝΤΑ: ΝΑΤΑΛΙΑ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ
ΜΑΡΙΑ: ΑΝΤΡΙΑ ΡΑΠΤΗ
Πρωταγωνιστές:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΓΛΗΣ
ΗΛΙΑΣ ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ
ΛΥΔΙΑ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΝΑΝΕΡΗΣ
ΜΕΛΙΝΑ ΜΠΟΤΕΛΛΗ
ΜΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΛΑΖΑΡΟΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΑΣΑ ΚΡΙΤΣΗ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ
ΤΑΣΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ ΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΗΛΙΑΣ ΑΣΠΡΟΥΔΗΣ
ΜΑΡΙΑ ΖΑΦΕΙΡΑΚΗ
ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΙΑΚΩΒΙΔΗ
ΝΕΛΛΗ ΚΑΡΡΑ
ΝΙΟΒΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ
ΠΑΝΟΣ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΡΙΖΑΣ
ΜΑΡΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ
ΜΑΡΙΑ ΚΟΝΤΟΔΗΜΑ
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΓΙΟΒΑΝΙΔΗΣ
ΚΛΑΙΡΗ ΜΑΝΙΑΤΗ
ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ
Στο ρόλο του «ποιητή»: ΠΕΤΡΟΣ ΦΥΣΣΟΥΝ
Διευθυντής Ορχήστρας:
ΝΙΚΟΣ ΚΥΠΟΥΡΓΟΣ
Μουσικοί:
ΜΑΡΙΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ – ΦΛΑΟΥΤΟ
ΙΡΙΝΑ ΚΑΡΠΟΥΧΙΝΑ – ΠΙΑΝΟ
ΣΤΕΛΛΑ ΚΥΠΡΑΙΟΥ – ΚΙΘΑΡΑ, ΛΑΟΥΤΟ
ΣΤΕΛΛΙΟΣ ΚΑΡΑΜΗΝΑΣ – ΚΙΘΑΡΑ
VASSILI BOUZMAKOU – ΒΙΟΛΙ
OLEG VOLKOV – ΒΙΟΛΟΝΤΖΕΛΟ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ – ΚΟΝΤΡΑΜΠΑΣΟ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ – ΚΡΟΥΣΤΑ
Ηχογράφηση μουσικής:
ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΣΜΑΣ
STUDIO ECHO
Μηχανήματα λήψεως εικόνας:
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΟΡΛΗΣ
Επεξεργασία εικόνας και ήχου:
STUDIO T F. G.
Τίτλοι:
ΧΑΡΗΣ ΒΑΡΕΛΑΣ
Φωτιστικά – Μακενιστικά υλικά:
IMAGE LIGHT
Ευχαριστίες:
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΡΤΙΝΟΥ
ΝΤΟΡΑ ΜΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΗΛΕΚΤΡΑ ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΥ
ΛΙΑΝΑ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΚΑΡΑΠΑΝΟΥ
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ (ΣΤΑΔΙΟΥ)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΑΣΤΕΡΟΣΚΟΠΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ EXPRESS SERVISE
ΙΠΠΙΚΟ ΟΜΙΛΟ-ΣΤΑΥΛΟΙ ΚΑΡΕΛΛΑ
HAIR STYLING: ΕΛΕΝΗ ΣΙΓΑΛΑ, ΠΑΥΣΑΝΙΟΥ 11-ΑΘΗΝΑ
ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ ΑΝΤΡΙΚΑ: ROCOCO, ΣΚΟΥΦΑ 16-ΑΘΗΝΑ
ΠΟΥΚΑΜΙΣΑ ΑΝΤΡΙΚΑ: NOVISSIMO
ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ: BΟNI ΕΦΡΟΝΙΟΥ 26-ΑΘΗΝΑ,
ΔΑΦΝΗ BALENTE ΑΙΟΛΟΥ 9-ΑΘΗΝΑ,
LOUSSIL, ΗΡΟΥΣ 13Α, ΚΟΛΩΝΟΣ
ΚΑΤΣΙΠΙ ΣΚΟΥΦΑ 6-ΑΘΗΝΑ
ΚΙΝΟ ΣΕIΖΙΝΙ 3-Ν. ΙΩΝΙΑ
THEMA S. A ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙΟΥ 36-ΑΘΗΝΑ
ΒLIST 25ΜΑΡΤΙΟΥ-ΚΑΛΛΙΘΕΑ
ADAMS ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΔΙΟΥ 46-ΑΘΗΝΑ
ΑΝΔΡΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ: ΠΕΤΡΙΔΗΣ, ΠΛ. ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ-ΑΘΗΝΑ
ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ: G. B. ΜΠΟΥΡΝΑΖΟΣ, ΕΡΜΟΥ 15-ΑΘΗΝΑ
ΚΑΠΕΛΛΑ: ΜΑΤΙΝΑ, ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ-ΑΘΗΝΑ
RAGONI MAISON DES CRAYATES, ΤΣΑΚΑΛΩΦ 5-ΑΘΗΝΑ
ΑΡΜΑΝΔΟΣ ΜΟΥΣΤΑΚΗΣ, ΒΟΥΛΗΣ 7, ΑΘΗΝΑ
ΚΩΒΑΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΜΙΛΤΙΑΔΟΥ 6-ΑΘΗΝΑ
ΒΕΣΤΙΑΡΙΟ ΣΥΡΟ
LE PATIO (σφυρήλατα σιδερένια έπιπλα) FORUM CENTER, ΚΗΦΙΣΙΑΣ 115-ΜΑΡΟΥΣΙ
ΔΡΥΑΔΕΣ-ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΕΧΝΗΣ, ΑΡΣΑΚΗ 8-ΑΘΗΝΑ
ALUMINCO Α. Ε. (έπιπλα, φωτιστικά κήπου) 12χλμ ΑΘΗΝΩΝ-ΛΑΜΙΑΣ
ΠΙΑΝΑ NIΚΟΤΙΑΝ, ΣΟΛΩΝΟΣ 15-ΑΘΗΝΑ
ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ:
ΝΙΩΤΗΣ ΠΕΤΡΟΣ ΜΠΙΝΙΑΡΗ κ ΚΡΗΤΩΝ-Ν. ΣΜΥΡΝΗ
ΑΝΘΟΚΗΠΟΣ:
ΑΛΕΚΟΣ ΜΕΤΑΞΑΚΗΣ, ΛΕΩΦ. ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
BILIS LAND:
ΣΧΟΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΩΣ ΣΚΥΛΩΝ, Λ. ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΠΑΙΑΝΙΑ
ΕΠΙΠΛΑ:
ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΗΡΩΝΔΑ 13 –ΑΘΗΝΑ
ΚΡΑΣΙΑ ΟΙΝΟΠΟΙIΑΣ:
ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΣΟΥ
Βοηθοί σκηνοθέτη:
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΜΑΝΤΑ
ΘΕΜΙΣ ΦΩΛΟΠΟΥΛΟΥ
Σκριπτ:
ΒΟΥΛΑ ΧΡΗΣΤΙΔΗ
Φροντιστής:
ΒΛΑΣΣΗΣ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ
CHEF Ηλεκτρολόγος:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βοηθός κάμερας:
ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
Βοηθός ήχου:
ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΛΟΥΜΕΝΟΥ
Βοηθός διευθυντού παραγωγής:
ΜΥΡΤΩ ΚΟΝΙΤΣΙΩΤΗ
Βοηθός φροντιστού:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
Μακιγιαζ:
ΑΡΓΥΡΩ ΚΟΥΡΟΥΠΟΥ
Ηλεκτρολόγος:
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΡΠΟΔΙΝΗΣ
Οικονομικός σύμβουλος:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΡΑΤΙΜΟΣ
Κάμερα:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΔΗΜΟΣ
Production Designer:
ΝΤΟΡΑ ΛΕΛΟΥΔΑ
Σχετικά Θέματα
Δικαιώματα
ΕΡΤ ΑΕ
Διάρκεια
00:45:12:15
Φυσικά – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Πρωτότυπο Μέσο: ΒΙΝΤΕΟ
Εικόνα: ΕΓΧΡΩΜΗ, 4:3
Χρηματοδότηση Ψηφιοποίησης/Τεκμηρίωσης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, Πρόσκληση 65
Τελευταία Ενημέρωση
21/09/2009