ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗΣ 1983
0000008108
Σειρά ντοκιμαντέρ που καταγράφει προφορικές μαρτυρίες Ελλήνων δημιουργών για μια κρίσιμη περίοδο της ζωής τους, του έργου τους ή της χώρας. Το επεισόδιο αυτό αναφέρεται στον ζωγράφο ΓΙΑΝΝΗ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗ, επικεντρώνοντας στο 1983, χρονιά σημαντική για την καλλιτεχνική του πορεία.
Κωδικός Τεκμηρίου
0000008108
Τύπος ψηφιακού αρχείου
Βίντεο
Τίτλος
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΜΟΥ, Η
ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗΣ 1983
Χρονολογία Παραγωγής
2005
Ημερομηνία Πρώτης Προβολής
Σκοπός
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Είδος
ΜΟΝΟΘΕΜΑΤΙΚΟ / ΟΧΙ-ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ
Χαρακτηρισμός
ΣΕΙΡΑ
Κατηγορία
ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ (ΙΣΤΟΡΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ)
Περίληψη
Σειρά ντοκιμαντέρ που καταγράφει προφορικές μαρτυρίες Ελλήνων δημιουργών για μια κρίσιμη περίοδο της ζωής τους, του έργου τους ή της χώρας. Το επεισόδιο αυτό αναφέρεται στον ζωγράφο ΓΙΑΝΝΗ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗ, επικεντρώνοντας στο 1983, χρονιά σημαντική για την καλλιτεχνική του πορεία.
Περιγραφή Περιεχομένου
O ζωγράφος ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗΣ, στο πλαίσιο της σειράς ντοκιμαντέρ «Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΜΟΥ», ανοίγει το εργαστήριό του και μιλά για το έργο του εστιάζοντας στο 1983, χρονιά κατά την οποία αποκρυσταλλώνεται η δουλειά του με τα χρωματιστά μολύβια και τις επιζωγραφισμένες Polaroid. Είναι επίσης η χρονιά που φιλοτεχνεί μια σειρά έργων με τίτλο «Το γράμμα που δεν έφτασε», στην οποία επιχειρεί τη σύνθεση κολάζ με κεντρικό άξονα το γράμμα και τη γραφή. Ο Γ. ΨΥΧΟΠΑΙΔΗΣ εκφράζει τους αισθητικούς του προβληματισμούς και παράλληλα σχολιάζει γεγονότα της εποχής και πώς αυτά αποτυπώνονται στο έργο του. Καθώς το 1983 τον βρίσκει στο Βερολίνο, κάνει αναφορά στις επιρροές που δέχτηκε κατά τη διάρκεια της παραμονής του εκεί, καθώς και στην προσπάθεια συγκερασμού του ελληνικού και ευρωπαϊκού κόσμου μέσα από το έργο του.
Τίτλοι έναρξης.
00:00:56:00
Τίτλος επεισοδίου: «ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗΣ, 1983»
00:01:04:00
Ο ζωγράφος ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗΣ ποζάρει σε αυτόματη φωτογραφική μηχανή. Η φωτογραφία εμφανίζει ανεστραμμένο το πορτρέτο του ζωγράφου.
00:02:04:00
Ο ζωγράφος ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗΣ βρίσκεται σε χώρο αποθήκευσης των πινάκων του. Απομακρύνοντας τη συσκευασία μεταφοράς αποκαλύπτει έναν από τους πίνακές του.
00:02:36:00
Ο ζωγράφος ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗΣ παρουσιάζει τον τρόπο που εργαζόταν τη δεκαετία του ’80 και εστιάζει στη χρονιά, 1983. Μιλά για τη λειτουργικότητα των φωτογραφιών μιας φωτογραφικής μηχανής Polaroid στα έργα του εκείνης της εποχής και παρομοιάζει τη φωτογραφία και τη ζωγραφική σαν τις δύο όψεις ενός νομίσματος. Παρεμβάλλονται έργα του ζωγράφου που αφορούν στην ενότητα, αλλά και φωτογραφικές μηχανές Polaroid, φωτογραφίες και χρώματα που χρησιμοποιεί ο ζωγράφος.
00:03:57:00
Ο ζωγράφος ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗΣ αναφέρεται στη θεματική ενότητα που τον απασχολούσε το 1983, «ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΕ». Παρουσιάζει τις σκέψεις του, τα αιτήματα που ήθελε να εκφράσει και τα υλικά που χρησιμοποίησε, ώστε να δουλέψει πάνω σε αυτή την ενότητα. Παρουσιάζονται πολλά από τα έργα αυτής της ενότητας, ενώ ο ζωγράφος εκφράζει την αίσθηση ότι αυτή, χρόνια μετά δεν έχει ολοκληρωθεί.
00:06:23:00
Ασπρόμαυρη φωτογραφία του ζωγράφου ΓΙΑΝΝΗ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗ με φίλους του, στην αίθουσα της Γκαλερί «ΚΕΡΑΙΑ» από την πρώτη ατομική του έκθεση, το 1966. Αναφέρει ότι τα έργα του αυτής της εποχής είναι ακριβώς όσα συνέβαιναν καθημερινά, τα οποία αποτύπωνε στα έργα του.
00:06:55:00
Διαδοχική παρουσίαση των έργων του ζωγράφου ΓΙΑΝΝΗ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗ. Πρόκειται για αυτά που δημιούργησε κατά την περίοδο των πολιτικών γεγονότων, της βίας, των διαδηλώσεων που συμβαίνουν πριν από τη Δικτατορία του 1967. Ακούγονται ηχητικά ντοκουμέντα που παραπέμπουν στα γεγονότα του «1 1 4», των τανκ που κινούνται με την επιβολή της Δικτατορίας, ανακοινώσεις της επιβολής στρατιωτικού νόμου.
00:08:19:00
Ο ζωγράφος ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗΣ στο ατελιέ του. Διακρίνονται αντικείμενα με τα οποία δημιουργεί, πίνακες και μια αφίσα του. Αναφέρει ότι αρχίζει να εργάζεται το 1960, ότι τη δουλειά του απασχολεί η ζωγραφική του ντοκουμέντου και η χρήση της αισθητικής παρουσίας της ασπρόμαυρης φωτογραφίας. Καταθέτει ότι ο «Κριτικός Ρεαλισμός» είναι ό, τι διέπει τα έργα του εκείνη την περίοδο, χαρακτηρίζει τα έργα του και τη ζωή του. Παρουσιάζονται έργα που έχει δημιουργήσει την περίοδο του 60 και είναι εμπνευσμένα τόσο από τα γεγονότα, όσο και από τα μέσα (έντυπο, περιοδικό, φωτογραφία, ντοκιμαντέρ, φιλμ), που τότε πρωτοεμφανίζονται και εισβάλλουν στην ελληνική κοινωνία.
00:11:25:00
Ο ζωγράφος ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗΣ μέσα από ένα παράθυρο παρακολουθεί παιδιά που παίζουν στο προαύλιο ενός σχολείου.
00:11:32:00
Πίνακας του ζωγράφου ΓΙΑΝΝΗ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗ. Ο ζωγράφος τον μεταφέρει, αποκαλύπτοντας ότι είναι μέρος πολύπτυχου έργου. Στη συνέχεια στέκεται σε ένα σημείο του εργαστηρίου του, από όπου φαίνεται μια γωνία του με τα μέσα της δημιουργίας του. Μιλά για τα έργα που έχει δημιουργήσει με χρωματιστά μολύβια κατά το 1983 και εξηγεί, πως αυτά σχετίζονται με τη λογική της απεικόνισης της προσωπικής ζωής μέσα από μια φωτογραφία μηχανής Polaroid. Αναφέρεται με πολλές λεπτομέρειες στον τρόπο που εργάστηκε και στα έργα που κατάφεραν να ολοκληρωθούν, αφού άντεξαν τα αιτήματά του. Διαδοχική παρουσίαση έργων και λεπτομερειών τους, που ακολουθούν την παρουσίαση όσων ο ζωγράφος εξηγεί.
00:15:11:00
Διαδοχική παρουσίαση έργων του ζωγράφου ΓΙΑΝΝΗ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗ. Πρόκειται για αυτά που δημιούργησε με χρωματιστά μολύβια, που στηρίχτηκαν στην παρουσίαση προσωπικών στιγμών μέσω των φωτογραφιών Polaroid, αλλά και που κατάφεραν να ανταποκριθούν στα αιτήματά του.
00:15:59:00
Ο ζωγράφος ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗΣ μιλά για την έννοια του «ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ» στα έργα του. Επικεντρώνει την ανάλυσή του στα έργα που δημιούργησε στις αρχές της δεκαετίας του 1980, αναζητά την «πολιτική» τους διάσταση και τις έννοιες του «υποκειμενικού» και «αντικειμενικού» στη ματιά του φωτογράφου αλλά και του μετέπειτα ζωγράφου των φωτογραφιών αυτών. Αναλύει το ρόλο του δεσμευτικού άσπρου πλαισίου των φωτογραφιών της Polaroid και της ελευθερίας του καλλιτέχνη να αυτοσχεδιάσει μέσα σε αυτό. Παρουσιάζονται φωτογραφίες που δίνουν στη συνέχεια τη θέση τους σε ζωγραφικές δημιουργίες του ΓΙΑΝΝΗ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗ.
00:18:18:00
Ο ζωγράφος ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗΣ στο ατελιέ του. Αναφέρεται στο κλίμα εσωτερικότητας της δεκαετίας 1970, που οδήγησε στο κλίμα πολιτικής ευφορίας της δεκαετίας του 1980, στις αλλαγές που επιχειρούνται και που είναι ορατές σε πολλά σημεία της ζωής και της τέχνης. Παρουσιάζει τις αλλαγές που συνέβηκαν στην κοινωνία και στο έργο του με την επαναφορά του λυρικού αισθήματος. Επικεντρώνει στις διακυμάνσεις αυτές που οδηγούν στην κρίση των αξιών, των δογμάτων, την κατάρρευσή του λεγόμενου Υπαρκτού Σοσιαλισμού κατά το 1989 και στην επίδραση που είχαν αυτά στη δουλειά του. Παράλληλα παρουσιάζονται πολλά έργα του και ένα βίντεο με στρατιωτικά γεγονότα που προβάλλεται μέσα από το περίγραμμα μιας φωτογραφίας Polaroid.
00:21:19:00
Διαδοχική παρουσίαση έργων του ζωγράφου ΓΙΑΝΝΗ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗ. Ο ζωγράφος αναφέρει ότι το κλίμα αμφισβήτησης και κρίσης ιδεών, που καταγράφεται μέσα στα έργα του εκείνης της του 1980 «είτε σαν ένα πολύ μεγάλο ερώτημα είτε σαν ένα ζήτημα ανοιχτών λογαριασμών είτε σα μια φόρμα η οποία είναι ανοιχτή και καθόλου αναρωτιέται για τα δόγματα και για τις κλειστές συμβατικές αλήθειες», τον αφορά από τη δεκαετία του 1960.
00:21:56:00
Ο ζωγράφος ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗΣ στο ατελιέ του. Αναφέρει ότι δημιουργεί φόρμες που εκφράζουν τα ερωτήματα και την αμφισβήτηση της εποχής. Στη συνέχεια, αναφέρεται στην ανατροπή στερεοτύπων στα έργα των καλλιτεχνών της δεκαετίας του 1980, εξηγώντας την μέσα από το ρόλο της φωτογραφίας της δεκαετίας του 1960 που έγινε μεσολαβητής και φορέας ενός δυτικού πολιτισμού που κυριαρχεί με χαρακτηριστικά την κατανάλωση και τη μαζικότητά του. Παρουσιάζονται έργα του αυτής της περιόδου.
00:25:36:00
Φωτογραφίες του ζωγράφου ΓΙΑΝΝΗ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗ στο ατελιέ του.
00:25:53:00
Ο ζωγράφος ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗΣ στο ατελιέ του. Μιλά για τις υποκειμενικές καταγραφές των γεγονότων που ζει κατά το 1983. Αναφέρεται στον σκηνοθέτη ΛΟΥΙΣ ΜΠΟΥΝΙΟΥΕΛ που πεθαίνει το 1983 και τη συμβολή του στη διαμόρφωση μιας νέας οπτικής απέναντι στα πράγματα. Παρεμβάλλονται ασπρόμαυρη φωτογραφία του σκηνοθέτη ΛΟΥΙΣ ΜΠΟΥΝΙΟΥΕΛ, ασπρόμαυρα πλάνα από την ταινία «ΕΝΑΣ ΑΝΔΑΛΟΥΣΙΑΝΟΣ ΣΚΥΛΟΣ» και ασπρόμαυρη φωτογραφία του ΛΟΥΙΣ ΜΠΟΥΝΙΟΥΕΛ με κινηματογραφική μηχανή λήψης.
00:27:30:00
Ο ζωγράφος ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗΣ στο ατελιέ του. Μιλά για τον εκδότη και συλλέκτη ΤΕΡΙΑΝΤ (ΣΤΡΑΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗ) που πεθαίνει το 1983. Αναφέρεται στην αναζήτηση από τον ΤΕΡΙΑΝΤ της ελληνικής ταυτότητας και την προβολή της, κάτι που πέτυχε βάζοντας πλάι στον ζωγράφο Γάλλο ΑΝΡΙ ΜΑΤΙΣ τον Έλληνα ζωγράφο ΘΕΟΦΙΛΟ. Παρουσιάζονται ασπρόμαυρες φωτογραφίες του ΤΕΡΙΑΝΤ, μια φωτογραφία του με τον ΑΝΡΙ ΜΑΤΙΣ, πίνακες του ΘΕΟΦΙΛΟΥ και μια γωνιά από το Μουσείο του ΘΕΟΦΙΛΟΥ που φιλοξενεί έργα του ζωγράφου στη ΜΥΤΙΛΗΝΗ.
00:29:02:00
Ο ζωγράφος ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗΣ στο ατελιέ του. Αφαιρεί τα χαρτιά αμπαλάζ ενός από τους πίνακές του, τον μεταφέρει και τον τοποθετεί μπροστά σε τρίπτυχο έργο του. Πρόκειται για ένα έργο τέχνης που δημιουργήθηκε από σύνθεση επιζωγραφισμένων φωτογραφιών Polaroid. Εξηγεί ότι τον ενδιαφέρει η διπλή φύση των φωτογραφιών Polaroid και αναλύει τον τρόπο που δημιούργησε χρησιμοποιώντας τις ως προσχέδιο. Καταθέτει τη συμβολή της φωτογραφίας στο να «ξεκαθαρίσει τη σχέση του με τον κόσμο». Αυτό πραγματοποιήθηκε βαθαίνοντας τη σχέση της φωτογραφίας με την πραγματικότητα και δημιουργώντας από αυτήν ένα αυτόνομο ζωγραφικό έργο. Παρουσιάζονται πολλές φωτογραφίες Polaroid που έχουν μετατραπεί σε μικρά έργα τέχνης.
00:32:41:00
Παλέτα με χρώματα και μια φωτογραφική μηχανή Polaroid.
00:32:51:00
Ο ζωγράφος ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗΣ στο ατελιέ του. Διακρίνεται πλάι του τραπέζι με φωτογραφίες και αντικείμενα με τα οποία δημιουργεί. Αναφέρει ότι το 1983 ζει στο ΒΕΡΟΛΙΝΟ, στη ΓΕΡΜΑΝΙΑ και περιγράφει την επιρροή της σχέσης των «δυο κόσμων», Ανατολικό-Δυτικό ΒΕΡΟΛΙΝΟ, τόσο στη ζωή όσο και στην έκφρασή της, την τέχνη. Παρεμβάλλονται εικόνες και φωτογραφίες από το ΒΕΡΟΛΙΝΟ και το Τείχος.
00:33:56:00
Διαδοχική παρουσίαση έργων του ζωγράφου ΓΙΑΝΝΗ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗ. Αυτά δημιουργήθηκαν την περίοδο διαμονής του στη ΓΕΡΜΑΝΙΑ, στο ΒΕΡΟΛΙΝΟ. Παρουσιάζει το βίωμά από τις απαγορεύσεις και της παρουσίας των συνόρων, το πνεύμα ελευθερίας, την απελπισμένη ανάγκη έκφρασης της ανασφάλειας «ενός θολού και αβέβαιου μέλλοντος».
00:34:37:00
Από το ατελιέ του ο ζωγράφος ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗΣ ολοκληρώνει την καταγραφή των απόψεών του για το Ευρωπαϊκό κλίμα της εποχής του 1983. Στη συνέχεια παρουσιάζει το έργο του ως αποτέλεσμα της συνάντησης των επιρροών που δέχτηκε από τη ζωή στο Μεσογειακό Νότο, στα δύσκολα χρόνια των δεκαετιών ’60, ’70 στην ΕΛΛΑΔΑ και την επαφή του με την «ορθολογική, σκεπτόμενη, κριτική» που συνάντησε στη Γερμανία. Αναλύει την ιδιοσυγκρασία και τα βιώματα των δυο λαών που συνενώθηκαν και έγιναν μια σύγχρονη έκφραση μέσα από τα έργα του. Εξηγεί πως τα έργα του από τους διάφορους κύκλους (ΕΡΓΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΜΟΛΥΒΙΑ, ΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ, οι επιζωγραφισμένες POLAROID, ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΕ) εκφράζουν μια φαινομενική πολυδιάσπαση, στην πραγματικότητα είναι τρεις εκδοχές του ίδιου πράγματος. Κύριο αίτημα των έργων του είναι να εκφραστεί μια ανθρώπινη ευαισθησία που να μπορεί να ανοίγεται και συνάμα να συνοψίζεται σε μια ενιαία έκφραση. Έργα του αυτή της εποχής, αφίσες, αλλά και δημοσιευμένα κείμενά του, της δεκαετίας του’80, παρουσιάζονται σε πλάνα που παρεμβάλλονται όσο αναπτύσσει τη σκέψη του.
00:39:38:00
Ο ζωγράφος ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗΣ στο ατελιέ του, ενώ μελετά στο γραφείο του. Παρουσιάζονται κάποιες από τις επιζωγραφισμένες φωτογραφίες – έργα τέχνης του.
00:39:54:00
Ο ζωγράφος ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗΣ στο ατελιέ του. Παρατηρεί τις αλλαγές που συμβαίνουν, κυρίως λόγω της εξέλιξης και κυριαρχίας της τεχνολογίας. Υποστηρίζει ότι η ουσία της ζωής και η αλήθεια της μένουν αναλλοίωτες στο βάθος του χρόνου, όσες αλλαγές ή επεμβάσεις ανθρώπινες και αν παρατηρηθούν και όποια και αν είναι τα μέσα με τα οποία η αλήθεια των πραγμάτων εκφράζεται. Παρακολουθούμε μικρό στιγμιότυπο από το γκρέμισμα του Τείχους στο ΒΕΡΟΛΙΝΟ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 1989) και πλάνο με την παλέτα του ζωγράφου.
00:44:00:00
Ο ζωγράφος ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗΣ ποζάρει σε αυτόματη φωτογραφική μηχανή. Η φωτογραφία εμφανίζει ανεστραμμένο το πορτρέτο του ζωγράφου.
00:44:15:00
Τίτλοι τέλους.
Θεματική Κατηγορία
ΤΕΧΝΕΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
Θεματικοί Όροι
ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗΣ, ζωγράφοι, ζωγραφική, κολάζ
Αναφορές
ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΥΧΟΠΑΙΔΗΣ, ζωγράφος
«ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΕ», σειρά ζωγραφικών έργων
Γεωγραφικός Προσδιορισμός
Γλώσσα Περιεχομένου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Δημιουργός
Παραγωγή: ΕΡΤ ΑΕ
Εκτέλεση: ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ
Συντελεστές
Σενάριο-Σκηνοθεσία:
ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΠΛΑΝΙΔΗΣ
Εκτέλεση Παραγωγής:
ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ
Διεύθυνση Παραγωγής:
ΘΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ
Ήχος:
ΦΑΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΟΣ
Μοντάζ:
ΧΡΟΝΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
Μουσική:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ
Φωτογραφία:
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΡΔΕΛΑΣ
Παραγωγός:
ΘΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα:
τον ΝΙΚΟ ΣΦΕΤΣΑ
την ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΡΒΟΥ
τον ΓΙΩΡΓΟ ΚΥΡΙΑΚΟ
Ευχαριστούμε για τη βοήθειά τους:
τον ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ
την ΜΑΡΙΑ ΚΟΡΡΕ
τον ΣΤΕΛΙΟ ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ
την ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΑΛΠΑΟΥΡΑ
τον ΜΑΚΗ ΚΤΕΝΑ
τον ΓΙΑΝΝΗ ΚΟΤΖΙΑ
την ΑΝΤΩΝΙΑ ΚΟΥΤΣΟΔΟΝΤΗ
τον ΚΩΣΤΑ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟ
αρχειακό υλικό:
ΕΡΤ-ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΟΥΣΕΙΟΥ/ΑΡΧΕΙΟΥ
ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΡΤ
ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ &ΜΜΕ
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ
ο τίτλος της σειράς «Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΜΟΥ»
από ποίημα του ΜΑΝΟΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗ
Βοηθός Σκηνοθέτη:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΜΕΛΙΑΡΗΣ
Βοηθός Οπερατέρ:
ΙΡΙΔΑ ΘΕΟΧΑΡΗ
Γραμματεία Παραγωγής:
ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΠΑΛΑΜΟΥΤΗ
Λογιστήριο:
ΣΑΚΗΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
Έπαιξαν οι μουσικοί:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΤΣΙΝΗΣ (πνευστά)
ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΑΡΓΩΝΗΣ (βιολί)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ (μπάσο)
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ (πιάνο)
Studio μουσικής:
STUDIO N
Ηχολήπτης:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ
Post production:
ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ
Μεταγραφές αρχειακού υλικού:
VIDEO PRESS S.A
CL PRODUCTION
© ΕΡΤ S.A.
2005-2006
Σχετικά Θέματα
Δικαιώματα
ΕΡΤ ΑΕ
Διάρκεια
00:44:53:23
Φυσικά – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Πρωτότυπο Μέσο: ΒΙΝΤΕΟ
Εικόνα: ΕΓΧΡΩΜΗ, 4:3
Χρηματοδότηση Ψηφιοποίησης/Τεκμηρίωσης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, Πρόσκληση 172
Τελευταία Ενημέρωση
30/06/2009