Κωδικός Τεκμηρίου
0000008106
Τύπος ψηφιακού αρχείου
Βίντεο
Τίτλος
ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ
ΠΟΘΟΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΥΚΕΣ Μέρος:1
Χρονολογία Παραγωγής
1980
Ημερομηνία Πρώτης Προβολής
Σκοπός
ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
Είδος
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ / ΘΕΑΤΡΟ / ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ
Χαρακτηρισμός
ΣΕΙΡΑ
Κατηγορία
ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΕΡΤ
Περίληψη
Το δράμα “Πόθοι κάτω από τις λεύκες” (1924) του αμερικανού ΕΥΓΕΝΙΟΥ Ο’ΝΙΛ, παρουσιάζεται στο συγκεκριμένο επεισόδιο της εκπομπής “Θέατρο της Δευτέρας”. Η σκηνοθεσία της παράστασης είναι του ΚΩΣΤΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ, τα σκηνικά και τα κοστούμια του ΤΑΣΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ και στους κεντρικούς ρόλους εμφανίζονται οι ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΟΤΣΙΡΗΣ (Εφραίμ Κάμποτ), ΤΑΚΗΣ ΧΡΥΣΙΚΑΚΟΣ (Ίμπεν), ΆΝΝΑ ΦΠΝΣΟΥ (Άμπι), ενώ η διεύθυνση παραγωγής της εκπομπής είναι του ΣΤΕΛΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ και η τηλεσκηνοθεσία του ΓΙΩΡΓΟΥ ΖΙΑΚΑ. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει τις δύο πρώτες πράξεις και μέρος της τρίτης.
Περιγραφή Περιεχομένου
Στο αγρόκτημα των Κάμποτ ζει ο πατέρας της οικογένειας με τους δύο γιους του από τον πρώτο του γάμο και τον Ίμπεν που είναι μικρότερος. Ο Εφραίμ είναι σκληρός με τα παιδιά του και ενώ εκείνος απουσιάζει για δύο μήνες οι δύο μεγαλύτεροι γιοι αποφασίζουν να αναζητήσουν την τύχη τους στην Καλιφόρνια. Πριν φύγουν ο Ίμπεν εξαγοράζει το μερίδιό τους από το αγρόκτημα. Ο πατέρας επιστρέφει με καινούρια σύζυγο, την Άμπι, μια πολύ νεότερή του γυναίκα. Εκείνη είναι αποφασισμένη να κάνει το σπίτι και το αγρόκτημα δικό της και για να το πετύχει υπόσχεται στον Εφραίμ ένα γιο. Η σχέση της με τον Ίμπεν είναι θυελλώδης, η αρχικές τους αντιπαραθέσεις εξελίσσονται σε ερωτικό πάθος και το παιδί που φέρνει η Άμπι στον κόσμο είναι καρπός δικός τους. Όταν στη γιορτή που γίνεται στο σπίτι των Κάμποτ για τη γέννηση του νεότερου παιδιού της οικογένειας ο πατέρας αποκαλύπτει στον Ίμπεν ότι η Άμπι του έδωσε έναν απόγονο με αντάλλαγμα να τον αποκληρώσει, εκείνος έξαλλος την απειλεί ότι θα πει τα πάντα στον πατέρα του και θα φύγει. Η Άμπι θεωρώντας ότι το παιδί την χωρίζει από τον αγαπημένο της, το σκοτώνει. Όταν το ανακοινώνει στον Ίμπεν εκείνος, πιο ήρεμος και αποφασισμένος πλέον να την εγκαταλείψει χωρίς να πει τίποτα στον Εφραίμ, της λέει ότι θα την καταδώσει στο σερίφη και φεύγει. Η Άμπι ομολογεί τα πάντα στον Εφραίμ. Ο Ίμπεν συνειδητοποιεί την αγάπη του για την Άμπι και γυρίζει κοντά της.
Ανάλυση Περιεχομένου
00:00:00:00 Τίτλοι αρχής 00:01:46:00 Σκηνικό που αναπαριστά εξωτερικό χώρο ξύλινης αγροικίας του ΚΑΜΠΟΤ στη Ν. Αγγλία. Ηλιοβασίλεμα στις αρχές καλοκαιριού. Η πόρτα του σπιτιού ανοίγει και βγαίνει ο ΙΜΠΕΝ (ΤΑΚΗΣ ΧΡΥΣΙΚΑΚΟΣ). Στέκεται στη βεράντα και κοιτάζει τον ουρανό. Αναστενάζει και μονολογεί. Ξαναμπαίνει στο σπίτι. 00:02:56:00 Δύο άντρες, ο ΠΗΤΕΡ και ο ΣΗΜ (ΤΟΛΗΣ ΠΟΛΑΤΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΛΟΒΟΣ) κρατώντας τσάπες και φτυάρια φτάνουν στον κήπο. Ο ΠΗΤΕΡ κάθεται στο ξύλινο σκαλοπάτι της βεράντας, ο ΣΗΜ αφήνει τα εργαλεία και κοιτάζοντας τον ουρανό, κατευθύνεται προς τον αδερφό του και κάθεται κι αυτός στο σκαλοπάτι. Αναπολεί την πεθαμένη γυναίκα του. Ο ΠΗΤΕΡ ονειρεύεται την πλούσια γη της Καλιφόρνιας, ο αδερφός του συμμετέχει στην φαντασίωσή του και καταλήγουν να συζητούν για τη δική τους μοίρα. Από την πόρτα του σπιτιού ξεπροβάλλει ο ΙΜΠΕΝ. Παρακολουθεί τη συζήτησή τους για τον πατέρα τους και την εξαφάνισή του και τη διακόπτει με ένα σχόλιο που αφορά στην τύχη του πατέρα τους. Τους ανακοινώνει ότι το βραδινό είναι έτοιμο. Τα τρία αδέρφια κοιτάζουν το ηλιοβασίλεμα. Η εικόνα αυτή φέρνει στο μυαλό του ΠΗΤΕΡ την εύφορη γη της Καλιφόρνιας. Ο ΗΜΠΕΝ τους κοιτάζει με αδιαφορία και τους υπενθυμίζει, ότι το φαγητό είναι έτοιμο. Ο ΣΗΜ και ο ΠΗΤΕΡ πεινάνε πολύ, σπρώχνουν ο ένας τον άλλο και μπαίνουν τρέχοντας στο σπίτι. 00:06:49:00 Στη κουζίνα. Το τραπέζι είναι στρωμένο. Ο ΙΜΠΕΝ ψήνει στη σόμπα. Ο ΣΗΜ και ο ΠΗΤΕΡ τρώνε λαίμαργα. Ο ΙΜΠΕΝ βάζει το φαγητό στο τραπέζι και κάθεται κι αυτός. Ο ΣΗΜ επιπλήττει τον ΙΜΠΕΝ για την σκέψη που έκανε σχετικά με την τύχη του πατέρα τους. Ο ΠΗΤΕΡ ασπάζεται την άποψη του αδερφού του. Ο ΙΜΠΕΝ θυμώνει. Η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από τον χαρακτήρα και τη συμπεριφορά της μητέρας του ΗΜΠΕΝ και μητριάς του ΣΗΜ και του ΠΗΤΕΡ. Ο ΙΜΠΕΝ κατηγορεί τον πατριό του, οι δυο αδερφοί του τον λογικεύουν, η συζήτηση ξαναγυρίζει στην επιθυμία των δυο αδερφών να πάνε στην Καλιφόρνια. Ο ΙΜΠΕΝ τους χλευάζει. Συγκρούεται με τα αδέρφια του για την περιουσία που τους αναλογεί, τους κατηγορεί για το θάνατο της μητέρας του, την οποία αναπολεί και περιγράφει τις εμπειρίες που βίωσε μετά το θάνατό της. Αυτοί απολογούνται αλλά τον θεωρούν συνυπεύθυνο. Αναρωτιούνται για την τύχη του πατέρα τους. Ο ΗΜΠΕΝ τους ακούει αμίλητος. Τελικά, παρεμβαίνει και σχολιάζει με θυμό τα λόγια τους. Σηκώνεται όρθιος και βάζει το σακάκι του ανακοινώνοντας ότι θα βγει. Οι άλλοι, γελώντας αφήνουν υπονοούμενα για την κοπέλα που πρόκειται να συναντήσει. Ο ΙΜΠΕΝ θυμώνει και εξαπολύει απειλές. Ο ΣΗΜ αμφισβητεί τις διαθέσεις του ΙΜΠΕΝ και εξηγεί τους λόγους. Ο ΙΜΠΕΝ φεύγει. Κοιτάζει τον ουρανό και μονολογεί. Τρέχει βιαστικά στον δρόμο. Ο ΣΗΜ και ο ΠΗΤΕΡ ολοκληρώνουν το δείπνο τους και πηγαίνουν για ύπνο. 00:17:12:00 Σκοτάδι. Ο φακός εστιάζει σε παράθυρο του σπιτιού. Στην κρεβατοκάμαρα των δύο αδελφών. Ο ΣΗΜ και ο ΠΗΤΕΡ κοιμούνται. Εισβάλλει ο ΙΜΠΕΝ θυμωμένος και τους ανακοινώνει τον γάμο του πατέρα τους. Τα δυο αδέρφια ξαφνιάζονται και κατηγορούν τον πατέρα τους. Η σκέψη της Καλιφόρνιας επανέρχεται. Σηκώνονται από το κρεβάτι και ντύνονται. Ο ΙΜΠΕΝ βγάζει ένα χαρτί και τους το δείχνει. Εξηγεί ότι πρόκειται για συμφωνητικό που αν υπογράψουν τους δίνει τη δυνατότητα να υλοποιήσουν το όνειρό τους, την Καλιφόρνια. Τα δυο αδέρφια τον κοιτούν επιφυλακτικά και δεν υπογράφουν. Αλλάζουν τη συζήτηση και τον προτρέπουν να ασχοληθεί με τις καθημερινές εργασίες. Σχολιάζουν την σχέση του με τη ΜΙΝΥ. Αφήνουν υπονοούμενα για τη σχέση μεταξύ του ΙΜΠΕΝ και της νέας συζύγου του πατέρα τους. Ο ΙΜΠΕΝ εξοργίζεται με τα λόγια τους και φεύγει. Ο ΣΗΜ και ο ΠΗΤΕΡ μένουν μόνοι στο δωμάτιο και σχολιάζουν αυτά που ειπώθηκαν. Μηχανορραφούν εναντίον του ΙΜΠΕΝ και αποφασίζουν να δουλέψουν μέχρι την άφιξη των νεόνυμφων. Ο ΣΗΜ μιμείται τη φωνή του πατέρα του και τον κατηγορεί για υποκρισία. 00:23:36:00 Στην κουζίνα. Ο ΣΗΜ και ο ΠΗΤΕΡ τελειώνουν το πρωινό τους. Ο ΙΜΠΕΝ κάθεται σκεφτικός. Τα δυο αδέρφια σχολιάζουν τη στάση του ΙΜΠΕΝ. Εκείνος εκφράζει τις σκέψεις του για τον ερχομό του πατέρα τους. Ο ΣΗΜ και ο ΠΗΤΕΡ ανακοινώνουν στον αδερφό τους την απόφασή τους να σταματήσουν να ασχολούνται με τις δουλειές του υποστατικού. Ο ΙΜΠΕΝ κοιτάζει έκπληκτος πότε τον ένα και πότε τον άλλο. Τους ρωτάει αν θα υπογράψουν το συμφωνητικό που τους προτείνει. Εκείνοι του απαντούν διπλωματικά και ο ΙΜΠΕΝ φεύγει χαρούμενος. Ο ΣΗΜ και ο ΠΗΤΕΡ συζητούν για τις ικανότητες του ΙΜΠΕΝ, γεμίζουν τα ποτήρια με ποτό, τσουγκρίζουν και πίνουν στην υγεία της Καλιφόρνιας. Το ποτό τους ζαλίζει και βγαίνουν στην αυλή. 00:26:42:00 Στην αυλή του σπιτιού. Ο ΣΗΜ και ο ΠΗΤΕΡ ανασαίνουν βαθιά, σχολιάζουν την καλοκαιρία και ονειρεύονται τη γη της Καλιφόρνιας, καθισμένοι στο σκαλοπάτι της ξύλινης βεράντας. Ανατρέχουν στο παρελθόν και στη σκληρή δουλειά στο χωράφι. Αποφασίζουν να βοηθήσουν τον ΙΜΠΕΝ στις ασχολίες του υποστατικού. Ο ΙΜΠΕΝ φτάνει τρέχοντας και ανακοινώνει την άφιξη του νιόπαντρου ζευγαριού. Ο ΣΗΜ προτείνει να απέχουν από την υποδοχή, ο ΠΗΤΕΡ συμφωνεί, ο ΙΜΠΕΝ τους δίνει το συμφωνητικό να υπογράψουν. Εκείνοι παίρνουν το χαρτί και μπαίνουν στο σπίτι. Ακολουθεί ο ΙΜΠΕΝ. 00:29:17:00 Στο εσωτερικό της κουζίνας. Ο ΗΜΠΕΝ κοιτάζει από το παράθυρο και στη συνέχεια βγάζει ένα πουγκί από το ντουλάπι. Μπαίνουν τα αδέρφια του, του δίνουν το συμφωνητικό, παίρνουν τα χρήματα και φεύγουν. Ο ΙΜΠΕΝ βγάζει το συμφωνητικό από την τσέπη του και το κοιτάζει με ικανοποίηση. 00:30:50:00 Ο ΣΗΜ και ο ΠΗΤΕΡ βγαίνουν στην βεράντα. Τα βλέμματά τους κινούνται σε διάφορες κατευθύνσεις. Σε συγκεκριμένη στιγμή κοιτάζονται και ξεσπούν σε γέλια. Παρακολουθούν την άφιξη των νεόνυμφων. Ονειρεύονται τη στιγμή που θα ανακοινώσουν στον πατέρα τους «το φευγιό τους» και θα αποκτήσουν την ελευθερία τους. Φτάνουν οι νεόνυμφοι. Ο ΚΑΜΠΟΤ (ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΟΤΣΙΡΗΣ) παρουσιάζει την αγροικία στη σύζυγό του, ΑΜΠΙ (ΑΝΝΑ ΦΟΝΣΟΥ). Εκείνη ενθουσιάζεται και αποκαλύπτει εξαρχής τους ιδιοτελείς σκοπούς της. Ο ΚΑΜΠΟΤ αντιδρά και κατόπιν αναρωτιέται για τους γιούς του. Η σύζυγός του αντιλαμβάνεται τα δυο αδέρφια που τους κοιτάζουν. Ο ΣΗΜ πλησιάζει το ζευγάρι, τον ακολουθεί ο ΠΗΤΕΡ, ο πατέρας τους τούς επιπλήττει και στη συνέχεια τους συστήνει τη «νέα τους μάνα». Ο ΣΗΜ φτύνει περιφρονητικά, την ίδια αντίδραση έχει και ο ΠΗΤΕΡ. Η ΑΜΠΥ, αδιαφορώντας για τη συμπεριφορά τους, κατευθύνεται προς το σπίτι. Τα δυο αδέρφια την ενημερώνουν για την παρουσία του ΙΜΠΕΝ και την προειδοποιούν. Η ΑΜΠΙ αδιαφορεί για τις συστάσεις και μπαίνει στο σπίτι. Ο ΚΑΜΠΟΤ μιλάει περιφρονητικά για τον ΙΜΠΕΝ και τα δυο αδέρφια του ανταπαντούν με χαιρεκακία. Η συνομιλία μεταξύ τους γίνεται σε έντονο τόνο. Τα δυο αδέρφια χοροπηδούν γύρω του και του ανακοινώνουν την απόφασή τους. Εκείνος τους καταριέται, αυτοί τον χλευάζουν και τελικά τον λιθοβολούν. Ο ΚΑΜΠΟΤ εξοργισμένος τους απειλεί. Τα δυο αδέρφια φεύγουν αγκαλιασμένα, τραγουδώντας. Ο ΚΑΜΠΟΤ τους παρακολουθεί και μονολογεί. Ανήσυχος με τις μηχανορραφίες τους τρέχει πίσω τους. 00:35:50:00 Στην κουζίνα. Ο ΙΜΠΕΝ σκεφτικός. Μπαίνει η ΑΜΠΙ. Ο ΙΜΠΕΝ γυρίζει ξαφνιασμένος. Εκείνη συστήνεται και προσεγγίζοντάς τον προσπαθεί να τον καλοπιάσει με κολακείες και υποσχέσεις. Ο ΙΜΠΕΝ θυμώνει κι εκείνη παρουσιάζεται συγκαταβατική. Αφηγείται τα βιώματά της. Ο ΗΜΠΕΝ την ακούει με καχυποψία που στη συνέχεια εκδηλώνει. Η ΑΜΠΥ τον προκαλεί και διασαφηνίζει τη θέση της σχετικά με την περιουσία. Εξηγεί τους λόγους που την αναγκάζουν να τηρήσει αυτή τη στάση. Πλησιάζει τον ΙΜΠΕΝ, χαϊδεύει το στέρνο του. Εκείνος αναστατώνεται και φεύγει τρέχοντας. Η ΑΜΠΙ γελάει, μονολογεί και συγυρίζει την κουζίνα. Ο ΚΑΜΠΟΤ επιστρέφει στον κήπο του σπιτιού. Καταριέται τους γιούς του. Εμφανίζεται ο ΙΜΠΕΝ και επιπλήττει τον πατέρα του. Οι δύο άντρες διαπληκτίζονται. Ο ΙΜΠΕΝ ακολουθεί τον πατέρα του στην αποθήκη. Στο εσωτερικό της κουζίνας. Η ΑΜΠΙ συγυρίζει. 00:40:34:00 Στον κήπο της αγροικίας. Η ΑΜΠΙ κάθεται σε κουνιστή πολυθρόνα στη βεράντα. Βγαίνει από το σπίτι ο ΙΜΠΕΝ. Κόβει ένα τριαντάφυλλο. Η ΑΜΠΙ γελάει. Ο ΙΜΠΕΝ παρεξηγείται και της ζητάει το λόγο. Η ΑΜΠΙ απαντάει προκλητικά αφήνοντας υπονοούμενα για την ερωτική διάθεση που υποβόσκει. Ο ΙΜΠΕΝ την πλησιάζει και κάθεται στο σκαλοπάτι. Της μιλάει με σκληρότητα και αγανάκτηση. Σηκώνεται να φύγει. Εκείνη τον σταματάει. Του μιλάει για τη ΜΙΝΥ. Ο ΙΜΠΕΝ ανταποδίδει στον ίδιο τόνο και την προκαλεί. Οι τόνοι οξύνονται. Ο ΙΜΠΕΝ φεύγει οργισμένος. Η ΑΜΠΙ επιστρέφει στην κουνιστή πολυθρόνα. Έρχεται ο ΚΑΜΠΟΤ. Τη ρωτάει για τον καβγά της με τον γιό του. Συζητούν για το χαρακτήρα του και τις σχέσεις πατέρα και γιού. Η ΑΜΠΙ ενοχλείται από τη συμπεριφορά του άντρα της και του ζητάει εξηγήσεις. Ο ΚΑΜΠΟΤ κρατάει τα χέρια της και απαγγέλλει στίχους από το «Άσμα ασμάτων». Εκείνη παραμένει ασυγκίνητη και εξακολουθεί να συζητάει για τις διεκδικήσεις της. Ο ΚΑΜΠΟΤ προτάσσει τις ιδιοκτησιακές του πεποιθήσεις. Η ΑΜΠΥ επιτίθεται και κατηγορεί τον ΗΜΠΕΝ ότι την ποθεί. Ο ΚΑΜΠΟΤ δεν μπορεί να συγκρατήσει το θυμό του και απειλεί ότι θα τον σκοτώσει. Η ΑΜΠΙ μετανιώνει και προσπαθεί να τον ηρεμήσει δικαιολογώντας το φέρσιμό της. Εκείνος πείθεται αλλά αναρωτιέται για την τύχη της περιουσίας του. Η ΑΜΠΙ του υπενθυμίζει την παρουσία της, ο ΚΑΜΠΟΤ της επισημαίνει την εξ’ αίματος συγγένεια με τον ΙΜΠΕΝ. Η ΑΜΠΙ το δέχεται συγκαταβατικά. 00:49:01:00 Ίδιο σκηνικό. Η ΑΜΠΙ επιστρέφει στην κουνιστή καρέκλα. Ο ΚΑΜΠΟΤ κάθεται στο δεμάτι. Αισθάνεται τις δυνάμεις του να τον εγκαταλείπουν αλλά αρνείται να το παραδεχτεί. Η ΑΜΠΙ τον πλησιάζει και εκδηλώνει την επιθυμία να αποκτήσουν παιδί. Ο ΚΑΜΠΟΤ ενθουσιάζεται με το ενδεχόμενο απόκτησης απογόνου και ορκίζεται, ότι θα τους κληροδοτήσει την περιουσία. Στη συνέχεια, γονατίζει και προσεύχεται, ενώ η ΑΜΠΙ τον παρακολουθεί αμίλητη. 00:51:06:00 Βράδυ στην κρεβατοκάμαρα. Ο ΙΜΠΕΝ είναι σκεπτικός. Κατευθύνεται στον τοίχο που χωρίζει την κρεβατοκάμαρά του από την κρεβατοκάμαρα του ζευγαριού. Συζητούν το ενδεχόμενο της απόκτησης απογόνου. Ο ΚΑΜΠΟΤ κάθεται στο κρεβάτι και αφηγείται στη γυναίκα του γεγονότα από το παρελθόν που επηρέασαν τη ζωή του. Η ΑΜΠΙ τον ακούει αμίλητη. Ο ΚΑΜΠΟΤ ζητάει επιτακτικά απόγονο κι η ΑΜΠΙ υπόσχεται ότι θα ικανοποιήσει την επιθυμία του. Εκείνος φεύγει για τον αχερώνα κι η γυναίκα μένει μόνη της στο δωμάτιο. Πλησιάζει στον τοίχο που χωρίζει τις κρεβατοκάμαρες. Από την άλλη πλευρά του τοίχου ο ΙΜΠΕΝ. Η ΑΜΠΙ κάθεται σκεφτική στο κρεβάτι. Εναλλασσόμενα πλάνα μεταξύ των δυο. 01:01:23:00 Ο φακός εστιάζει στο παράθυρο της σοφίτας. Ο ΙΜΠΕΝ όρθιος στο παράθυρο της κάμαρής του. Μπαίνει η ΑΜΠΙ. Αγκαλιάζονται παθιασμένα. Ο ΙΜΠΕΝ απομακρύνεται από την αγκαλιά της και την κατηγορεί. Διαπληκτίζονται έντονα. Η ΑΜΠΙ τον προκαλεί να συνειδητοποιήσει τα αισθήματά του. Ο ΙΜΠΕΝ αρνείται και επέρχεται νέα σύγκρουση μεταξύ τους. Η ΑΜΠΙ χρησιμοποιεί τη γοητεία της για να του επιβληθεί. Του αποκαλύπτει, ότι θα τον περιμένει στο δωμάτιο της μητέρας του και αποχωρεί. Ο ΙΜΠΕΝ ταραγμένος αναζητά την μητέρα του. 01:04:11:00 Στο μικρό σαλόνι. Η ΑΜΠΥ μπαίνει κρατώντας λάμπα φωτισμού. Κάθεται στον καναπέ. Ανοίγει η πόρτα και μπαίνει ο ΙΜΠΕΝ. Κάθεται διστακτικά δίπλα της. Συζητούν για την αίσθηση που τους δημιουργεί η ατμόσφαιρα του δωματίου και για τη νεκρή μητέρα του ΙΜΠΕΝ. Η ΑΜΠΙ ταυτίζεται με τη μητέρα του νεαρού άντρα. Τον προστάζει να τη φιλήσει κι εκείνος ενδίδει. Ο ΙΜΠΕΝ προσπαθεί να απομακρυνθεί από την αγκαλιά της αλλά εκείνη δεν τον αφήνει. Ο ΙΜΠΕΝ ζητάει τη συμβουλή της νεκρής μητέρας του. Ο έρωτας της ΑΜΠΙ βρίσκει ανταπόκριση και ο ΙΜΠΕΝ τη φιλάει με πάθος. 01:10:02:00 Η ΑΜΠΙ ανοίγει το παράθυρο που έχει θέα στον κήπο της αγροικίας. Βγαίνει ο ΙΜΠΕΝ, γελαστός. Η ΑΜΠΙ τον καλεί κοντά της. Φιλιούνται και ανταλλάσσουν γλυκόλογα. Συζητούν για τη μητέρα του ΙΜΠΕΝ και για τον πατέρα του. Ο ΙΜΠΕΝ φιλάει την ΑΜΠΙ και φεύγει. Εκείνη απομακρύνεται από το παράθυρο. 01:11:45:00 Ουρανός συννεφιασμένος. Ο ΚΑΜΠΟΤ βαδίζει κοιτάζοντας τον ουρανό. Ο ΙΜΠΕΝ τον καλημερίζει με γέλιο. Επιδιώκει να συμφιλιωθούν αλλά ο πατέρας του απορεί με την αλλαγή στη συμπεριφορά του και τον αποθαρρύνει. Δεν αντιλαμβάνονται ο ένας τα λόγια του άλλου. Ο ΙΜΠΕΝ απομακρύνεται γελώντας δυνατά. Ο ΚΑΜΠΟΤ μονολογεί αναφερόμενος στο γιό του. 01:14:01:00 Βράδυ, στο σπίτι γίνεται γλέντι. Ακούγονται βιολιά, φωνές και γέλια. Μια ΚΟΠΕΛΑ (ΧΡΥΣΑ ΣΠΗΛΙΩΤΗ) βγαίνει στη βεράντα. Η ΑΜΠΙ τρέχει στη βεράντα αναζητώντας τον ΙΜΠΕΝ. Ακούγονται σχόλια από τους καλεσμένους για τον ΙΜΠΕΝ και το νεογέννητο καθώς και υπονοούμενα για τη σχέση της ΑΜΠΙ με τον ΙΜΠΕΝ. Ο ΒΙΟΛΙΤΖΗΣ πλησιάζει την ΑΜΠΙ και αφήνει υπονοούμενα για τη συγγένεια του ΙΜΠΕΝ με το νεογέννητο. Οι καλεσμένοι γελούν κοροϊδευτικά. Εμφανίζεται ο ΚΑΜΠΟΤ και τους επιπλήττει εξαγριωμένος αντικρούοντας τις κατηγορίες για τον ΙΜΠΕΝ. Τους παροτρύνει να συνεχίσουν το γλέντι. 01:17:20:00 Ο ΙΜΠΕΝ κοιτάζει το βρέφος που κοιμάται στο λίκνο του. Η ΑΜΠΙ τον πλησιάζει. Μιλάνε για το μωρό. Φιλιούνται και η ΑΜΠΙ φεύγει από το δωμάτιο. Το γλέντι συνεχίζεται, ο ΙΜΠΕΝ απέχει, καθισμένος στο σκαλοπάτι της βεράντας. Τον πλησιάζει ο πατέρας του και λογομαχούν. Η κατάσταση εκτραχύνεται, όταν ο ΚΑΜΠΟΤ αναφέρεται στην αποκάλυψη της ΑΜΠΥ σχετικά με την ερωτική επίθεση που δέχτηκε από τον ΙΜΠΕΝ και τις μηχανορραφίες της με σκοπό την απόκτηση της περιουσίας. Ο ΙΜΠΕΝ ξεσπάει σε κλάματα και απειλώντας, ορμάει προς το σπίτι. Τον εμποδίζει ο πατέρας του. Ο ΙΜΠΕΝ σωριάζεται κλαίγοντας στο σκαλοπάτι, ο ΚΑΜΠΟΤ μπαίνει στο σπίτι για να συνεχίσει το γλέντι. Η ΑΜΠΥ πλησιάζει τον ΙΜΠΕΝ αναστατωμένη. Εκείνος τη διώχνει και την κατηγορεί. Η ΑΜΠΙ εξηγεί τους λόγους που την ανάγκασαν να τον κατηγορήσει στον πατέρα του και του ζητάει να τη συγχωρέσει. Ο ΙΜΠΕΝ δεν πείθεται, την αφήνει μόνη της στη βεράντα και μπαίνει στο σπίτι. Η ΑΜΠΥ ομολογεί τον απόλυτο έρωτά της για τον νεαρό άντρα.
Θεματική Κατηγορία
ΤΕΧΝΕΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
Θεματικοί Όροι
θέατρο, θέατρο για την τηλεόραση
Αναφορές
«ΠΟΘΟΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΥΚΕΣ», θεατρικό έργο
Γεωγραφικός Προσδιορισμός
Γλώσσα Περιεχομένου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Δημιουργός
Παραγωγή: ΕΡΤ ΑΕ
Συντελεστές
Σκηνοθεσία: ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ Μετάφραση: ΜΑΡΙΟΣ ΛΑΕΡΤΙΟΣ Παίζουν με τη σειρά που εμφανίζονται: ΤΑΚΗΣ ΧΡΥΣΙΚΑΚΟΣ ΤΟΛΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΛΟΒΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΟΤΣΙΡΗΣ ΑΝΝΑ ΦΟΝΣΟΥ ΧΡΥΣΑ ΣΠΗΛΙΩΤΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΛΑΧΑΣ ΝΟΡΑ ΛΙΑΜΗ ΝΙΚΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΘΑΝΟΣ ΡΟΥΠΑΚΙΩΤΗΣ Μουσική επιμέλεια: ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗΣ Σκηνικά – κοστούμια: ΤΑΣΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ Δ/νση παραγωγής: ΣΤΕΛΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ Παραγωγός: ΚΩΣΤΗΣ ΛΕΙΒΑΔΕΑΣ Τηλεσκηνοθεσία: ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΙΑΚΑΣ Δ/νση φωτισμού: Γ. ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ Βοηθοί: Γ. ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ Ν. ΣΑΒΒΑΚΗΣ Κάμερες: Α. ΜΥΛΩΝΑΣ Δ. ΣΑΡΡΑΣ Γ. ΣΚΛΑΒΟΥΝΑΚΗΣ Μακιγιάζ: Μ. ΦΥΣΣΑΚΗ Γ. ΚΟΡΟΒΙΛΑ Περούκες: ΜΗΤΙΑΣ Ρύθμιση εικόνας: Μ. ΚΑΛΟΥΔΗ Μ. ΚΑΚΟΥΡΑΚΗΣ Μίξη εικόνας: ΣΤ. ΓΟΥΜΕΝΑΚΗΣ Σ. ΤΣΟΛΑΚΗΣ Ρύθμιση ήχου: Ν. ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ Ε. ΦΑΤΟΥΡΟΣ Μπούμεν: Ι. ΤΣΙΚΝΗΣ Σ. ΔΡΟΣΟΣ Μαγνητική εγγραφή: Γ. ΓΚΡΕΚΟΣ Κ. ΦΙΛΙΟΥΣΗΣ Βίντεο μοντάζ: ΣΤ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ Σ. ΤΖΕΡΑΝΗΣ Κεντρικός έλεγχος: Ι. ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ Τεχνικός προϊστάμενος: Σ. ΒΡΥΣΟΠΟΥΛΟΣ Συντονιστής σκηνής: Δ. ΖΙΩΖΙΟΣ Μακέττες: ΜΑΝΟΛΗΣ ΤΣΙΠΛΑΚΗΣ Φωτογραφίες: ΝΙΚΗ ΤΥΠΑΛΔΟΥ Α. ΜΠΕΡΤΟΣ Κατασκευή σκηνικών: Λ. ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ Μ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Π. ΚΟΤΤΑΡΑΣ Π. ΙΩΑΝΝΟΥ Ζωγραφικά σκηνικών: Θ. ΜΠΕΓΝΗΣ Γ. ΤΣΙΚΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ Β. ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗΣ Α. ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Σχετικά Θέματα
Δικαιώματα
ΕΡΤ ΑΕ
Διάρκεια
01:25:51:01
Φυσικά – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Πρωτότυπο Μέσο: ΒΙΝΤΕΟ Εικόνα: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ, 4:3
Χρηματοδότηση Ψηφιοποίησης/Τεκμηρίωσης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, Πρόσκληση 172
Τελευταία Ενημέρωση
20/05/2008