1) ΜΑΡΚΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ 2) ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ
0000007987
Το επεισόδιο της εκπομπής είναι αφιερωμένο στη ζωή και τη μουσική του ρεμπέτη ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΑΒΑΚΑΡΗ και του ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ. Κατά τη διάρκεια του επεισοδίου ακούγονται τραγούδια που συνέθεσαν και ερμήνευσαν οι ίδιοι και παρουσιάζεται η καλλιτεχνική τους πορεία και η βιογραφία τους.
Κωδικός Τεκμηρίου
0000007987
Τύπος ψηφιακού αρχείου
Βίντεο
Τίτλος
ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ
1) ΜΑΡΚΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ 2) ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ
Χρονολογία Παραγωγής
1980
Ημερομηνία Πρώτης Προβολής
Σκοπός
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Είδος
ΜΟΝΟΘΕΜΑΤΙΚΟ / ΟΧΙ-ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ
Χαρακτηρισμός
ΣΕΙΡΑ
Κατηγορία
ΠΟΡΤΡΕΤΑ-ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
Περίληψη
Το επεισόδιο της εκπομπής είναι αφιερωμένο στη ζωή και τη μουσική του ρεμπέτη ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΑΒΑΚΑΡΗ και του ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ. Κατά τη διάρκεια του επεισοδίου ακούγονται τραγούδια που συνέθεσαν και ερμήνευσαν οι ίδιοι και παρουσιάζεται η καλλιτεχνική τους πορεία και η βιογραφία τους.
Περιγραφή Περιεχομένου
Πρόσωπα του στενού τους περιβάλλοντος, φίλοι και συνεργάτες, μιλούν για τους δύο μεγάλους ρεμπέτες, το ξεκίνημα και την πορεία τους στο τραγούδι και τη σύνθεση, τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν, τις δουλειές με τις οποίες ασχολήθηκαν προκειμένου να επιβιώσουν. Γίνεται αναφορά στα νυχτερινά κέντρα της εποχής ενώ παράλληλα παρακολουθούμε ρεμπέτικη κομπανία να ερμηνεύει τραγούδια τους. Η εκπομπή εστιάζει ιδιαίτερα στη βιογραφία του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ και του ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ, ακριβώς για να υπογραμμίσει τη σχέση των βιωμάτων τους με τη μουσική και την κουλτούρα του ρεμπέτικου τραγουδιού.
Τίτλοι αρχής
00:00:50:00
Ο γιός του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ παίζει πιάνο, ενώ παράλληλα ο αφηγητής διαβάζει απόσπασμα από την αυτοβιογραφία του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ που κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις ΠΑΠΑΖΗΣΗ το 1978, που αφορούν στην πρόοδο των παιδιών του. Πλάνο με τη γυναίκα του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ που θέλοντας να μοιραστεί τις αναμνήσεις της συγκινείται και διακόπτει την αφήγηση. Ο φακός εστιάζει στον άλλο γιο του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ που παίζει μπουζούκι.
00:02:16:00
Εναλλάσσονται ασπρόμαυρες φωτογραφίες της Σύρου και παράλληλα ο αφηγητής διαβάζει απόσπασμα από την αυτοβιογραφία του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ που αφορούν στην οικογένεια του, την παιδική του ηλικία καθώς και τα δύσκολα χρόνια στα οποία έζησε και μεγάλωσε, τη δουλειά του πατέρα του και τη σχέση που είχαν αναπτύξει μεταξύ τους. Ο φακός κινείται και αποκαλύπτει εξοχή της ΣΥΡΟΥ. Φωτογραφία του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ.
00:04:55:00
Συγγενής του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ μιλάει για τη ζωή της οικογένειας ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ και αφηγείται διάφορα περιστατικά. Ο αφηγητής διαβάζει απόσπασμα από την αυτοβιογραφία του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ που αναφέρεται στην πρώτη του δουλειά ως εφημεριδοπώλη σε τοπική εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ», τις συνθήκες που επικρατούσαν στη δουλειά και τις αντιδράσεις της μητέρας του. Παρουσιάζονται φύλλα από την τοπική εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ».
00:07:59:00
Εναλλάσσονται φωτογραφίες από την Αθήνα και τον Πειραιά και γίνεται αναφορά, μέσα από την αυτοβιογραφία του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ, στον ερχομό του στον Πειραιά, στην πρώτη του δουλειά και στις δύσκολες συνθήκες ζωής των ανθρώπων εκείνα τα χρόνια. Φωτογραφία του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ σε νεαρή ηλικία, αναφορά στη Μικρασιατική καταστροφή και στους πρόσφυγες και παράλληλα παρατίθεται φωτογραφικό υλικό.
00:10:03:00
Ο αφηγητής διαβάζει απόσπασμα από την αυτοβιογραφία του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ, όπου γίνεται αναφορά στη δεύτερη δουλειά του, ως εκδορέας στα σφαγεία του Πειραιά. Προβάλλονται εικόνες από τα σφαγεία, ενώ παράλληλα ακούγεται παλιό ρεμπέτικο.
00:11:00:00
Ο γιος του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ φέρνει στη μνήμη του την πρώτη φορά που πήγε να δει τον πατέρα του στο κέντρο που τραγουδούσε και αναφέρεται στα συναισθήματα που τον κατέκλυσαν, όταν τον άκουσε να τραγουδάει. Πλάνο με την ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ, σύζυγο του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ, η οποία περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο ο συνθέτης χειριζόταν την έμπνευσή του και δημιουργούσε. Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΝΙΤΣΑΡΗΣ, μιλάει για τη γνωριμία του με τον ΜΑΡΚΟ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ και το μαγαζί του ΜΠΑΤΗ, όπου σύχναζαν, έπαιζαν μπουζούκι και αυτοσχεδίαζαν.
00:13:32:00
Φωτογραφία με ρεμπέτες τραβηγμένη στην πλατεία Καραϊσκάκη στον Πειραιά το 1933. Ανάμεσά τους διακρίνονται ο ΜΑΡΚΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ και ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΑΤΗΣ. . Συνεχίζεται η αφήγηση του ΜΙΧΑΛΗ ΓΕΝΙΤΣΑΡΗ. Αναφέρεται σε περιστατικό με αστυνομικούς που έλαβε χώρα στο μαγαζί του ΜΠΑΤΗ στον ΠΕΙΡΑΙΑ, όπου έπαιζε μπουζούκι ο ΜΑΡΚΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ κι άλλοι ρεμπέτες της εποχής, εφόσον το ρεμπέτικο και το μπουζούκι θεωρούνταν παράνομα και απαγορευμένα. Επίσης, κάνει λόγο για την για την εμφάνιση του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ στην μάντρα του ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ.
00:15:22:00
Στην εικόνα παρουσιάζεται φύλλο από την εφημερίδα «ΠΕΙΡΑΪΚΟΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟΙ» και απόσπασμα από άρθρο που αναφέρεται στα ρεμπετάδικα που λειτουργούσαν στη Δραπετσώνα. Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΝΙΤΣΑΡΗΣ συνεχίζει την αφήγησή του, μιλώντας για τη φήμη του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ που τραγουδούσε στο μαγαζί του Κεραντζάκη, το πρώτο μαγαζί που άνοιξε ο ΜΑΡΚΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ στα ΑΣΠΡΑ ΧΩΜΑΤΑ, τη μεγάλη απήχηση που είχε στον κόσμο και τις αντιδράσεις που προκάλεσε.
00:17:37:00
Πλάνο με αφίσα του μαγαζιού. Η φωτογραφία απεικονίζει τη θρυλική τετράδα, Τετράς η ξακουστή του Πειραιώς, όπως συνήθιζαν να την αποκαλούν, που απαρτίζεται από τους ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ, ΔΕΛΙΑ, ΠΑΓΙΟΥΜΤΖΗ και ΜΠΑΤΗ. Ο αφηγητής διαβάζει απόσπασμα από την αυτοβιογραφία του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ όπου γίνεται αναφορά στην επιστροφή του στο νησί μετά από είκοσι χρόνια, στην δίμηνη διαμονή του, την παρουσίαση της μουσικής του σε παραλιακό κέντρο της ΣΥΡΟΥ. Εναλλασσόμενα πλάνα και φωτογραφίες από την ΑΝΩ ΣΥΡΟ και παράλληλα ακούγεται το τραγούδι του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ «ΣΥΡΟΣ». Πλάνο με φωτογραφία του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ και αναφορά στη γνωριμία με τη γυναίκα του, τη ΒΑΓΓΕΛΙΩ, τον γάμο του και τον αφορισμό του από την Καθολική Εκκλησία. Εναλλάσσονται φωτογραφίες με την οικογένεια του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ. Η γυναίκα του, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, μιλάει για τον σύζυγο και πατέρα ΜΑΡΚΟ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ.
00:19:38:00
Ο αφηγητής διαβάζει απόσπασμα από την αυτοβιογραφία του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ που αναφέρεται στην παρουσία του στην ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και στην πρώτη του επαφή με τα στούντιο ηχογράφησης. Εναλλάσσονται πλάνα με φωτογραφίες από τα Στούντιο της COLUMBIA, το πρώτο επαγγελματικό Στούντιο ηχογραφήσεων στην Ελλάδα καθώς και φωτογραφίες με τον ΜΑΡΚΟ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ να παίζει μπουζούκι. Επίσης, γίνεται λόγος για την αποτύπωση της έμπνευσης του συνθέτη στο χαρτί και κατόπιν την ερμηνεία στο μπουζούκι. Πλάνο με τη σύζυγό του η οποία αναφέρεται στην αρρώστια του και αφηγείται περιστατικό.
00:21:44:00
Αναφορά, μέσα από την αυτοβιογραφία του Συριανού ρεμπέτη, στις δυσκολίες που αντιμετώπιζε εξαιτίας της ασθένειάς του και της απουσίας του από τα πάλκο. Παράλληλα ο φακός κινείται σε συνοικία του ΠΕΙΡΑΙΑ με παλιά κτήρια.Ο γιος του μιλάει για τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετώπιζε ο πατέρας του. Ο αφηγητής διαβάζει απόσπασμα για την αντιπαράθεση του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ με τον ΠΕΡΠΙΝΙΑΔΗ ο οποίος συμπεριέλαβε στο δίσκο του ένα τραγούδι του συνθέτη χωρίς να έχει ζητήσει την έγκρισή του, γεγονός που έδωσε την αφορμή στον ΜΑΡΚΟ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ να επιστρέψει στην δισκογραφία το 1960.
00:23:12:00
Φωτογραφία του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ σε εξώφυλλο της ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ. Ο γιος του μιλάει για τη συναυλία του πατέρα του στο ξενοδοχείο «ΧΙΛΤΟΝ» το 1968. Παρεμβάλλεται φωτογραφία από το κοινό που έχει συγκεντρωθεί για να παρακολουθήσει τη συναυλία. Ακολουθεί πλάνο του ξενοδοχείου «ΧΙΛΤΟΝ» και της γειτονιάς στην οποία έμενε. Εικονίζεται η πρόσκληση για την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το 1968. Ο φακός κινείται σε συνοικία του ΠΕΙΡΑΙΑ και αποκαλύπτει παλιά και εγκαταλειμμένα κτήρια.Η γυναίκα του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ μιλάει για την απώλεια του συζύγου της.
00:25:49:00
Πλάνο σε ρολόι. Φωτογραφία του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ. Η αφηγήτρια επισημαίνει, ότι οι συνθέσεις του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ, αντανακλούν την πορεία της ζωής του και εκφράζουν ένα μεγάλο μέρος του κοινωνικού συνόλου με κοινή ταξική προέλευση που αντιμετώπιζε σοβαρά οικονομικά προβλήματα και βίωνε έντονα το συναίσθημα της επαγγελματικής ανασφάλειας. Το ρεμπέτικο κυριάρχησε σε αυτές τις κοινωνικές ομάδες και κανένα άλλο μουσικό είδος κατάφερε να εισχωρήσει και να αγγίξει τις ψυχές τους μέχρι τη στιγμή που οι ιστορικές και κοινωνικές μεταβολές εντάσσουν τον κόσμο του ρεμπέτικου σε άλλους τρόπους ζωής. Παράλληλα ο φακός κινείται σε φτωχογειτονιές ενώ ακούγεται το τραγούδι «ΤΑ ΜΠΛΕ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΣΟΥ» το οποίο έχει δύο εκδοχές, μια του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ και μια του μουσικού ΠΑΝΤΕΛΗ ΚΑΡΙΒΑΛΗ, φίλου και συνεργάτη του φραγκοσυριανού ρεμπέτη.
00:29:26:00
Σήμα εκπομπής. Τίτλοι αρχής Β μέρους.
00:30:11:00
Πλάνο με καΐκι να κινείται στη θάλασσα ενώ παράλληλα ακούγεται το τραγούδι του ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ «ΑΠ ΤΗΣ ΖΕΑΣ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ». Φίλος του ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ αναφέρεται στον ερχομό τους στον ΠΕΙΡΑΙΑ μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή, τη συνοικία ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ που δημιουργήθηκε για τους πρόσφυγες, περιγράφει τις δουλειές που έκαναν για να μπορέσουν να επιβιώσουν και επισημαίνει την κλίση του ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ στη μουσική.
00:32:54:00
Πλάνο με καΐκι και παράλληλα ακούγεται ρεμπέτικη μελωδία. Φίλος του ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ, που περπατάει κατά μήκος της προβλήτας, αναφέρεται στην γνωριμία του με τον μικρασιάτη ρεμπέτη, την ενασχόλησή του με το μαντολίνο, δώρο της μητέρας του, τη γνωριμία του με τον ΜΑΡΚΟ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ, τη σύνθεση του γνωστού ρεμπέτικου τραγουδιού «ΦΑΛΗΡΙΩΤΙΣΣΑ», που γνώρισε μεγάλη επιτυχία και ηχογραφήθηκε στην ODEON το 1935. Στη συνέχεια, αφηγείται περιστατικό που αφορά σε ειδύλλιο του ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ και λειτούργησε ως ερέθισμα για να γράψει και να συνθέσει το τραγούδι «ΒΑΓΓΕΛΙΤΣΑ».
00:34:38:00
Πλάνο σε ρεμπέτικη κομπανία, που βρίσκεται στην προβλήτα, να ερμηνεύει την επιτυχία του ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ «ΒΑΓΓΕΛΙΤΣΑ». Ολοκληρώνουν το τραγούδι και αποχωρούν. Περπατούν κατά μήκος της προβλήτας ενώ παράλληλα ακούγεται το τραγούδι του ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ «ΣΒΗΣΕ ΤΟ ΦΩΣ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΟΥΜΕ». Η γυναίκα του μικρασιάτη ρεμπέτη αναφέρεται στην πολύχρονη συμβίωσή τους και στην απώλεια του συζύγου της. Πλάνα με κότερα αραγμένα στο λιμάνι ενώ παράλληλα ακούγεται το τραγούδι «ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΞΕΧΝΑΩ».
00:38:41:00
Η ρεμπέτικη κομπανία, περπατάει κατά μήκος της προβλήτας, συναντάει τους δύο φίλους και συνεργάτες του ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ, και όλοι μαζί ερμηνεύουν το τραγούδι «ΠΡΙΝ ΤΟ ΧΑΡΑΜΑ».
00:42:01:00
Φίλος και συνεργάτης του ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ αφηγείται περιστατικό που συνέβη τα χρόνια της κατοχής στα Καλύβια και παράλληλα περπατάει, συνοδευόμενος από την κομπανία κατά μήκος της προβλήτας. Εκθειάζει τον χαρακτήρα και την προσωπικότητα του ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ, αναφέρεται στη συνεργασία τους στο «ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟ» στις ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ. Φίλος του ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ, αναφέρεται στην ενασχόληση του ρεμπέτη με το ψάρεμα, στην δυναμική συμμετοχή του στον σύλλογο αλιέων, στις δυσκολίες που αντιμετώπιζε και τις δουλειές με τις οποίες ασχολήθηκε προκειμένου να επιβιώσει. Στη συνέχεια, περιγράφει στιγμές και περιστατικά που βίωσαν με τον ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ.
00:46:22:00
Πλάνο με τη ρεμπέτικη κομπανία και τους φίλους του ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΪΩΑΝΟΥ να περπατούν στην προβλήτα. Σταματούν και ερμηνεύουν τη «ΦΑΛΗΡΙΩΤΙΣΣΑ».
00:50:35:00
Η ρεμπέτικη κομπανία συνεχίζει τον περίπατο της στην προβλήτα. Το πλάνο αλλάζει, ο φακός αποκαλύπτει άνδρες να κάθονται στον υπαίθριο χώρο και να παρακολουθούν τη ρεμπέτικη κομπανία να ερμηνεύει το τραγούδι του ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΪΩΑΝΟΥ, «ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΝΔΡΕΑ ΖΕΠΟ».
00:52:53:00
Πλάνο με φωτογραφία του ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ και δυο μπουζούκια τοποθετημένα σε τραπέζια στο χώρο, όπου στεγάζεται το σωματείο λεμβούχων αλιέων «ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ» των περιοχών ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ και ΚΑΛΛΙΘΕΑ. Ακούγονται στίχοι αφιερωμένοι στη μνήμη του συνθέτη. Ο φακός εστιάζει σε κοπέλα που χορεύει τσιφτετέλι στο ρυθμό που υπαγορεύει το τραγούδι «ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΑΝΗ ΦΕΛΑΧΑ». Το πλάνο αλλάζει και προβάλλεται άποψη λιμανιού με βάρκες και καΐκια να πλέουν στην θάλασσα.
00:55:50:00
Τίτλοι τέλους
Θεματική Κατηγορία
ΤΕΧΝΕΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Θεματικοί Όροι
ΜΑΡΚΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ, παραστασιακές τέχνες, μουσική, τραγούδι, ρεμπέτικο, ρεμπέτης, βιογραφία, προσωπικότητες
Αναφορές
ΜΑΡΚΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ, ρεμπέτης
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ, ρεμπέτης
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ, σύζυγος του ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΝΙΤΣΑΡΗΣ, ρεμπέτης
ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΡΙΒΑΛΗΣ, μουσικός
«ΠΕΙΡΑΪΚΟΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟΙ», εφημερίδα
«ΣΥΡΟΣ», ρεμπέτικο τραγούδι
«ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΑΝΗ ΦΕΛΑΧΑ», ρεμπέτικο τραγούδι
«ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΝΔΡΕΑ ΖΕΠΟ», ρεμπέτικο τραγούδι
«ΠΡΙΝ ΤΟ ΧΑΡΑΜΑ», ρεμπέτικο τραγούδι
«ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΞΕΧΝΑΩ», ρεμπέτικο τραγούδι
«ΦΑΛΗΡΙΩΤΙΣΣΑ», ρεμπέτικο τραγούδι
«ΣΒΗΣΕ ΤΟ ΦΩΣ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΟΥΜΕ», ρεμπέτικο τραγούδι
«ΒΑΓΓΕΛΙΤΣΑ», ρεμπέτικο τραγούδι
«ΑΠ’ ΤΗΣ ΖΕΑΣ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ», ρεμπέτικο τραγούδι
«ΤΑ ΜΠΛΕ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΣΟΥ», ρεμπέτικο τραγούδι
Γεωγραφικός Προσδιορισμός
ΕΥΡΩΠΗ, ΕΛΛΑΔΑ, ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ
ΕΥΡΩΠΗ, ΕΛΛΑΔΑ, ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
ΕΥΡΩΠΗ, ΕΛΛΑΔΑ, ΝΗΣΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΚΥΚΛΑΔΕΣ, ΣΥΡΟΣ, ΑΝΩ ΣΥΡΟΣ
ΕΥΡΩΠΗ, ΕΛΛΑΔΑ, ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΑΘΗΝΑ, ΧΙΛΤΟΝ
Γλώσσα Περιεχομένου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Δημιουργός
Παραγωγή: ΕΡΤ ΑΕ
Εκτέλεση: CINETIC
Συντελεστές
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ Α ΜΕΡΟΥΣ
Σκηνοθεσία:
ΑΝΝΑ ΚΕΣΙΣΟΓΛΟΥ
Ρεπορτάζ:
ΣΟΥΛΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ
Μοντάζ:
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΟΥΣΙΑΣ
Ηχολήπτης:
ΠΕΤΡΟΣ ΣΜΥΡΛΗΣ
Δ/ντης Φωτογραφίας:
ΘΟΔΩΡΟΣ ΜΑΡΓΚΑΣ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ Β ΜΕΡΟΥΣ
Σκηνοθεσία:
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΓΕΡΟΝΤΑΚΗΣ
Ρεπορτάζ:
ΣΠΥΡΟΣ ΒΕΡΓΟΣ
Μοντάζ:
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΟΥΣΙΑΣ
Ηχολήπτης:
ΠΕΤΡΟΣ ΣΜΥΡΛΗΣ
Δ/ντης Φωτογραφίας:
ΘΟΔΩΡΟΣ ΜΑΡΓΚΑΣ
Σχετικά Θέματα
Δικαιώματα
ΕΡΤ ΑΕ
Διάρκεια
00:56:13:01
Φυσικά – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Πρωτότυπο Μέσο: ΦΙΛΜ
Εικόνα: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ, 4:3
Χρηματοδότηση Ψηφιοποίησης/Τεκμηρίωσης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, Πρόσκληση 65
Τελευταία Ενημέρωση
08/10/2011