Κωδικός Τεκμηρίου
0000007962
Τύπος ψηφιακού αρχείου
Βίντεο
Τίτλος
ΜΟΝΟΓΡΑΜΜΑ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΟΡΑΛΗΣ Μέρος:1
Χρονολογία Παραγωγής
1988
Ημερομηνία Πρώτης Προβολής
Σκοπός
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Είδος
ΜΟΝΟΘΕΜΑΤΙΚΟ / ΟΧΙ-ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ
Χαρακτηρισμός
ΣΕΙΡΑ
Κατηγορία
ΠΟΡΤΡΕΤΑ-ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
Περίληψη
Σειρά αυτοβιογραφικών ντοκιμαντέρ από το 1982, των ΓΙΩΡΓΟΥ και ΗΡΩΣ ΣΓΟΥΡΑΚΗ, όπου σκιαγραφούνται προσωπικότητες από τον πνευματικό, καλλιτεχνικό, πολιτικό και κοινωνικό χώρο. Στη συγκεκριμένη εκπομπή, που αποτελείται από δύο μέρη, αυτοπαρουσιάζεται ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους της νεότερης ελληνικής ζωγραφικής, ο εικαστικός ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΟΡΑΛΗΣ.
Περιγραφή Περιεχομένου
Στον εικαστικό καλλιτέχνη ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΡΑΛΗ και το έργο του είναι αφιερωμένη η εκπομπή «ΜΟΝΟΓΡΑΜΜΑ» (2 μέρη). Στο Α μέρος ο Γ. ΜΟΡΑΛΗΣ, ξεκινώντας την αφήγησή του από τα παιδικά του χρόνια στην Άρτα και την Πρέβεζα, μεταφέρει εντυπώσεις και οικογενειακές αναμνήσεις, όπως και επιρροές του περιβάλλοντός του που συνδέονται με τη μετέπειτα δουλειά του. Τέλος του ’27 εγκαθίσταται στην Αθήνα και σε ηλικία μόλις 16 ετών ξεκινά τη φοίτησή του στη Σχολή Καλών Τεχνών (1931). Μιλάει για τους δασκάλους του, τη σπουδή του κοντά στον Ο. ΑΡΓΥΡΟ αλλά και στο εργαστήριο του Κ. ΠΑΡΘΕΝΗ και του χαράκτη Γ. ΚΕΦΑΛΛΗΝΟΥ, καθώς επίσης για τον κύκλο καλλιτεχνών της δεκαετίας του ’30 με τον οποίο συνδέθηκε, όπως τον Γ. ΠΑΠΠΑ, τον ΧΡ. ΚΑΠΡΑΛΟ και τον φίλο του τον Ν. ΝΙΚΟΛΑΟΥ με τον οποίο ταξιδεύει στη Ρώμη και στο Παρίσι, όπου ολοκληρώνει τις σπουδές του. Κάνει λόγο για τις αναζητήσεις στην τέχνη του, την επίδραση της βυζαντινής παράδοσης και το τεχνοτροπικό του στυλ. Καθοριστικό θέμα της καλλιτεχνικής του δημιουργίας η ανθρώπινη μορφή, όπως φαίνεται και στα ζωγραφικά του έργα, εικόνες των οποίων προβάλλονται καθ’ όλη τη διάρκεια της εκπομπής. Αφηγείται επίσης, την πορεία του στα χρόνια της Κατοχής όταν για βιοποριστικούς λόγους αναγκάζεται να στραφεί περισσότερο στην προσωπογραφία και παράλληλα παραθέτει στοιχεία της προσωπικής του ζωής. Στη διάρκεια της εκπομπής, ο αφηγητής διαβάζει απόσπασμα από κριτική του ΜΑΝΟΛΗ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ για τον ΜΟΡΑΛΗ και κείμενο από το “Τα Επιθαλάμια του Γ. Μόραλη” στο “Ανοιχτά Χαρτιά” του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ. Περιέχονται πλάνα από την Εθνική Πινακοθήκη (ΕΠΜΑΣ) κατά το στήσιμο της μεγάλης αναδρομικής έκθεσης του Γ. ΜΟΡΑΛΗ (1988), απ’ όπου και η συζήτηση του ζωγράφου με τον Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟ πάνω στα έργα του.
Ανάλυση Περιεχομένου
00:00:05:00 Τίτλοι έναρξης. 00:01:13:00 Πλάνο του ζωγράφου ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΡΑΛΗ να κινείται μέσα στους χώρους έκθεσης με έργα του που μόλις στήνεται. Ο ίδιος παρακολουθεί και κατευθύνει την τοποθέτηση του ΕΠΙΘΑΛΑΜΙΟ (1970), ενώ διακρίνονται και άλλα έργα του, όπως ΑΙΓΑΙΟ (1972). Εναλλάσσονται πλάνα με οικογενειακές φωτογραφίες και φωτογραφίες από την Πρέβεζα και την ΑΡΤΑ, που έζησε για αρκετά χρόνια και παραθέτει πληροφορίες που τον αφορούν μέχρι και την φοίτησή του στη Σχολή Καλών Τεχνών (1931). Παρουσιάζεται ασπρόμαυρη φωτογραφία της ΠΑΝΑΓΙΑΣ της ΠΑΡΗΓΟΡΗΤΙΣΣΑΣ. 00:06:07:00 Πλάνα φωτογραφιών από τα χρόνια της φοίτησής του στη Σχολή Καλών Τεχνών. Ακούγεται ο ίδιος που μιλά για τα χρόνια αυτά και τους σημαντικούς (αργότερα) καλλιτέχνες που εκεί γνώρισε, όπως τον ΧΡ. ΚΑΠΡΑΛΟ, τον Ν. ΝΙΚΟΛΑΟΥ, τον Γ. ΤΣΑΡΟΥΧΗ. 00:06:20:00 Πλάνο του ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΡΑΛΗ στο χώρο της έκθεσης να συνομιλεί με το φίλο του και γλύπτη ΧΡΗΣΤΟ ΚΑΠΡΑΛΟ. 00:06:56:00 Εναλλασσόμενα πλάνα που παρουσιάζουν έργα του ζωγράφου. Ανάμεσά τους το ΣΤΟΝ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟ (1934), ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ (1934). 00:07:09:00 Πλάνα με ασπρόμαυρες φωτογραφίες του ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΡΑΛΗ με την οικογένειά του και φίλους. Ο Γ. ΜΟΡΑΛΗΣ αναφέρεται στον ζωγράφο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΠΑΡΘΕΝΗ. 00:07:29:00 Πλάνο του ζωγράφου Γ. ΜΟΡΑΛΗ, ενώ επιβλέπει το στήσιμο της έκθεσής του. Διακρίνοται έργα του και ανάμεσά τους ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ (1971). Αναφέρεται στο χαράκτη-δάσκαλό του ΓΙΑΝΝΗ ΚΕΦΑΛΛΗΝΟ και την παρέα της Σχολής Καλών Τεχνών. 00:08:02:00 Εναλλασσόμενα πλάνα που παρουσιάζουν διάφορα έργα του ζωγράφου Γ. ΜΟΡΑΛΗ. Διακρίνουμε τις ξυλογραφίες Η ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ (1934), ΑΓΑΠΗ-ΕΛΠΙΣ (1934), ΤΡΕΙΣ ΚΟΠΕΛΕΣ (1940), ΖΕΥΓΑΡΙ (1942). Ακούγεται ο ζωγράφος ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΟΡΑΛΗΣ να μιλά για τον χαράκτη-δάσκαλό του ΓΙΑΝΝΗ ΚΕΦΑΛΛΗΝΟ. 00:08:48:00 Πλάνο του ζωγράφου Γ. ΜΟΡΑΛΗ, ενώ επιβλέπει το στήσιμο της έκθεσής του. Αναφέρεται στο όνειρό του να βρεθεί στο ΠΑΡΙΣΙ για σπουδές. 00:09:09:00 Πλάνα με ασπρόμαυρες φωτογραφίες του ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΡΑΛΗ, ενώ παρεμβάλλονται πλάνα του από το χώρο της έκθεσης στην οποία επιμελείται την τοποθέτηση των έργων του. Μιλά για την υποτροφία στη ΡΩΜΗ που μοιράστηκαν με το Ν. ΝΙΚΟΛΑΟΥ. 00:09:39:00 Πλάνο στο έργο του Γ. ΜΟΡΑΛΗ στο οποίο εικονίζονται ο ίδιος και ο φίλος του Ν. ΝΙΚΟΛΑΟΥ (1937 ΙΔΡΥΜΑ Ε. ΚΟΥΤΛΙΔΗ). Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΟΡΑΛΗΣ στέκεται κοντά μπροστά σε αυτό το έργο και το παρατηρεί. Αναφέρεται στην εποχή των σπουδών και της διαμονής τους στη ΡΩΜΗ και το ΠΑΡΙΣΙ. 00:10:14:00 Πανοραμικό πλάνο της έκθεσης έργων του ζωγράφου, ενώ διακρίνεται ο ίδιος να συνομιλεί με μια παρέα. Ακούγεται να μιλά για τη ζωή και τις σπουδές του στο ΠΑΡΙΣΙ με τον Ν. ΝΙΚΟΛΑΟΥ. 00:10:31:00 Κεραμικό έργο του ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΡΑΛΗ. 00:10:35:00 Πλάνο ασπρόμαυρης φωτογραφίας του ΝΙΚΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ. 00:10:41:00 Εναλλασσόμενα πλάνα που παρουσιάζουν φωτογραφίες της παρέας στο ΠΑΡΙΣΙ, Γ. ΜΟΡΑΛΗΣ, ΧΡ. ΚΑΠΡΑΛΟΣ, Μ. ΧΑΤΖΗΙΔΑΚΗΣ «των αχώριστων». Ενώ βλέπουμε φωτογραφία του Μ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ο αφηγητής παρουσιάζει την άποψη που έχει διατυπώσει για το ζωγράφο Γ. ΜΟΡΑΛΗ. 00:11:10:00 Πλάνο του ζωγράφου Γ. ΜΟΡΑΛΗ, ενώ επιβλέπει το στήσιμο της έκθεσής του. Ο αφηγητής παρουσιάζει την άποψη που έχει διατυπώσει ο Μ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ για το ζωγράφο Γ. ΜΟΡΑΛΗ. 00:11:25:00 Πλάνα με έργα του ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΡΑΛΗ. Διακρίνουμε τα ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ (1939), ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ (1938), ΚΑΠΕΛΑ (1939), ΓΥΜΝΟ (1939), ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΓΛΥΠΤΗ ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΠΑ (1938), ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ Σ. Μ. (1939), ΑΝΑΠΟΛΗΣΗ (1959), ΣΥΝΘΕΣΗ Γ (1952-58), Ο ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΜΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ (1942-43), ΕΠΙΤΥΜΒΙΑ ΣΥΝΘΕΣΗ (1958). Ο αφηγητής δίνει στοιχεία που αφορούν στη συνέπεια του ζωγράφου, στα θέματά του και στις τεχνικές του. 00:13:18:00 Πλάνα με ασπρόμαυρες φωτογραφίες του ζωγράφου στο Παρίσι. Ακούγεται ο Γ. ΜΟΡΑΛΗΣ να περιγράφει τις αναμνήσεις του από την έναρξη του Β Παγκόσμιου Πόλεμου. 00:13:42:00 Ασπρόμαυρα πλάνα βομβαρδιστικών αεροπλάνων τη στιγμή της ρίψης βομβών κατά το Β Παγκόσμιο Πόλεμο. Σκηνές και πόλεων που καταρρέουν ή καίγονται από αυτούς τους βομβαρδισμούς. Ο Γ. ΜΟΡΑΛΗΣ ακούγεται να περιγράφει τις περιπέτειές του στο Παρίσι μέχρι να επιστρέψει στην Αθήνα, όταν ο πόλεμος απλωνόταν σε όλη την Ευρώπη. 00:14:39:00 Ασπρόμαυρη φωτογραφία του ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΡΑΛΗ, ως φαντάρου με κάποιον συστρατιώτη του. 00:14:45:00 Πλάνο-φωτογραφίας του γεφυριού της ΑΡΤΑΣ. Ο ζωγράφος Γ. ΜΟΡΑΛΗΣ αναφέρεται στη στρατιωτική του θητεία. 00:14:51:00 Πλάνα λήψεων από τις πολεμικές επιχειρήσεις στο μέτωπο της Αλβανίας κατά τη διάρκεια του πολέμου του 1940. Ακούγεται η ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ να τραγουδά τα γνωστά σε όλους μας τραγούδια του μετώπου. Παρεμβάλλονται πλάνα που δείχνουν στιγμές από τη ζωή στις πόλεις και ένα πλάνο του Γ. ΜΟΡΑΛΗ με τη γυναίκα του. 00:16:05:00 Πλάνα με σκίτσα του Γ. ΜΟΡΑΛΗ. Ακούγεται ο ζωγράφος να περιγράφει τη βοήθεια που του προσέφερε ο φίλος του, Ν. ΝΙΚΟΛΑΟΥ κατά την Κατοχή, που ήταν και ο τρόπος της επιβίωσής του σε εκείνα τα χρόνια. 00:16:24:00 Τα πλάνα αποκαλύπτουν τα πορτρέτα του ζωγράφου ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ Μ. Α. (1942), ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ Μ. Ρ. (1943) που έγιναν κατά την περίοδο της Κατοχής. 00:16:36:00 Ο φακός κινείται στους χώρους έκθεσης έργων του ζωγράφου. Διακρίνονται ΕΠΙΤΥΜΒΙΟ (1958), ΕΓΚΥΟΣ ΓΥΝΑΙΚΑ (1948), ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ (1947), ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ (1946). Ακούγεται ο ίδιος να μιλά για τη γνωριμία και το γάμο του με τη δεύτερη γυναίκα του. 00:17:00:00 Πλάνο που εμφανίζεται έργο του Γ. ΜΟΡΑΛΗ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ (1949). 00:17:09:00 Πλάνο του Γ. ΜΟΡΑΛΗ με τον ΔΙΟΝΥΣΗ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟ μπροστά στο έργο του ζωγράφου που εικονίζει τον ίδιο με το φίλο του Ν. ΝΙΚΟΛΑΟΥ Ο ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ (1937). Μιλούν για την περίοδο της διαμονής των δυο σημαντικών ζωγράφων στη ΡΩΜΗ και τα έργα που εκεί φιλοτέχνησε. Στη συνέχεια αναφέρονται στα έργα που έγιναν στο ΠΑΡΙΣΙ. Παρακολουθούμε πλάνα με την ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ (1938), που εικονίζεται ο ζωγράφος ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ, σουρεαλιστής, όπως τον απέδωσε ο ΜΟΡΑΛΗΣ και μιλούν για την περίοδο που ακολούθησε και την επιστροφή στην Αθήνα λόγω του πολέμου. Ενώ η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από τη ζωή του ζωγράφου κατά τη διάρκεια του πολέμου και του πρώτου του γάμου, παρεμβάλλονται πλάνα από έργα του, όπως το ΤΟΠΙΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ (1936) και έγιναν είτε στην οδό ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΥ είτε στην Κηφισιά. 00:20:50:00 Πλάνο με το έργο του Γ. ΜΟΡΑΛΗ, ΚΟΡΙΤΣΙ (1950). 00:21:01:00 Πλάνο ασπρόμαυρης φωτογραφίας του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ. Ο αφηγητής διαβάζει απόσπασμα κειμένου του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ από ΤΑ ΕΠΙΘΑΛΑΜΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΡΑΛΗ, όπως δημοσιεύεται στα ΑΝΟΙΧΤΑ ΧΑΡΤΙΑ. 00:21:05:00 Πλάνο από το εξώφυλλο βιβλίου του ΟΔ. ΕΛΥΤΗ με «ΑΝΟΙΧΤΑ ΧΑΡΤΙΑ» που έχει φιλοτεχνήσει ο Γ. ΜΟΡΑΛΗΣ. Ο αφηγητής διαβάζει απόσπασμα κειμένου του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ από ΤΑ ΕΠΙΘΑΛΑΜΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΡΑΛΗ, όπως δημοσιεύεται στα ΑΝΟΙΧΤΑ ΧΑΡΤΙΑ. 00:21:16:00 Πλάνα με έργα του ζωγράφου ΜΟΡΦΗ (ΑΥΓΟ ΣΕ ΞΥΛΟ, 1951), ΜΟΡΦΗ (ΛΑΔΙ ΣΕ ΜΟΥΣΑΜΑ, 1951), ΕΠΙΤΥΜΒΙΟ (1958). Ο αφηγητής διαβάζει απόσπασμα κειμένου του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ από ΤΑ ΕΠΙΘΑΛΑΜΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΡΑΛΗ, όπως δημοσιεύεται στα ΑΝΟΙΧΤΑ ΧΑΡΤΙΑ. 00:22:17:00 Πλάνο ασπρόμαυρης φωτογραφίας του Γ. ΜΟΡΑΛΗ με το ΧΡΗΣΤΟ ΚΑΠΡΑΛΟ σε κήπο. Ο αφηγητής διαβάζει απόσπασμα κειμένου του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ από ΤΑ ΕΠΙΘΑΛΑΜΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΡΑΛΗ, όπως δημοσιεύεται στα ΑΝΟΙΧΤΑ ΧΑΡΤΙΑ. 00:22:24:00 Πλάνα έργων του Γ. ΜΟΡΑΛΗ. Διακρίνουμε το ΕΔΩΔΙΜΟΠΩΛΕΙΟ (1950), ΚΑΦΕΝΕΙΟ (1950), ΑΓΓΕΛΟΣ για το εξώφυλλο του δίσκου ΕΞΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ για τις εκδόσεις ΙΚΑΡΟΣ (1964). Ο αφηγητής διαβάζει απόσπασμα κειμένου του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ από ΤΑ ΕΠΙΘΑΛΑΜΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΡΑΛΗ, όπως δημοσιεύεται στα ΑΝΟΙΧΤΑ ΧΑΡΤΙΑ. 00:23:11:00 Πλάνο ασπρόμαυρης φωτογραφίας του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ. Ο αφηγητής διαβάζει απόσπασμα κειμένου του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ από ΤΑ ΕΠΙΘΑΛΑΜΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΡΑΛΗ, όπως δημοσιεύεται στα ΑΝΟΙΧΤΑ ΧΑΡΤΙΑ. 00:23:16:00 Πλάνο του ζωγράφου ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΡΑΛΗ μπροστά στο έργο του ΝΥΦΗ (1968). Ο αφηγητής διαβάζει απόσπασμα κειμένου του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ από ΤΑ ΕΠΙΘΑΛΑΜΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΡΑΛΗ, όπως δημοσιεύεται στα ΑΝΟΙΧΤΑ ΧΑΡΤΙΑ. 00:23:34:00 Πλάνα με το έργο ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ (1969), λεπτομέρειες από τα τρία έργα του ΕΠΙΘΑΛΑΜΙΟ (1968), λεπτομέρειες από το ΝΥΦΗ (1968). Στη συνέχεια πλάνα από την έκθεση του ζωγράφου Γ. ΜΟΡΑΛΗ στην οποία φιλοξενούνται αυτά τα έργα ανάμεσα σε πολλά άλλα. Στο χώρο της διακρίνουμε και το ΑΝΟΙΞΗ Β. Ο αφηγητής διαβάζει απόσπασμα κειμένου του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ από ΤΑ ΕΠΙΘΑΛΑΜΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΡΑΛΗ, όπως δημοσιεύεται στα ΑΝΟΙΧΤΑ ΧΑΡΤΙΑ. 00:25:22:00 Τίτλοι τέλους.
Θεματική Κατηγορία
ΤΕΧΝΕΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
Θεματικοί Όροι
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΟΡΑΛΗΣ, βιογραφία, ζωγράφοι, ζωγραφική, χαρακτική, έργο τέχνης, εικαστικές τέχνες
Αναφορές
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΟΡΑΛΗΣ, ζωγράφος ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΑΡΟΥΧΗΣ, ζωγράφος ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΟΣ, καθηγητής της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ζωγράφος ΜΑΝΟΛΗΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ, βυζαντινολόγος-ιστορικός τέχνης ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, σκηνογράφος “ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ”, ζωγραφικός πίνακας “Η ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ”, ξυλογραφία “ΑΓΑΠΗ-ΕΛΠΙΣ”, ξυλογραφία “ΤΡΕΙΣ ΚΟΠΕΛΕΣ”, ξυλογραφία “ΖΕΥΓΑΡΙ”, ξυλογραφία “ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ”, ζωγραφικός πίνακας “ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ”, ζωγραφικός πίνακας “ΚΑΠΕΛΑ”, ζωγραφικός πίνακας “ΓΥΜΝΟ”, ζωγραφικός πίνακας “ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΓΛΥΠΤΗ ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΠΑ”, ζωγραφικός πίνακας “ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ Σ. Μ.”, ζωγραφικός πίνακας “ΑΝΑΠΟΛΗΣΗ”, ζωγραφικός πίνακας “ΣΥΝΘΕΣΗ Γ”, ζωγραφικός πίνακας “Ο ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΜΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ”, ζωγραφικός πίνακας “ΕΠΙΤΥΜΒΙΑ ΣΥΝΘΕΣΗ”, ζωγραφικός πίνακας “ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ Μ. Α.”, ζωγραφικός πίνακας “ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ Μ. Ρ.”, ζωγραφικός πίνακας “ΕΠΙΤΥΜΒΙΟ”, ζωγραφικός πίνακας “ΕΓΚΥΟΣ ΓΥΝΑΙΚΑ”, ζωγραφικός πίνακας “ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ”, ζωγραφικός πίνακας “ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ”, ζωγραφικός πίνακας “ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ”, ζωγραφικός πίνακας “ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ”, ζωγραφικός πίνακας “ΚΟΡΙΤΣΙ”, ζωγραφικός πίνακας “ΜΟΡΦΗ”, ζωγραφικός πίνακας “ΕΔΩΔΙΜΟΠΩΛΕΙΟ”, ζωγραφικός πίνακας “ΚΑΦΕΝΕΙΟ”, ζωγραφικός πίνακας “ΝΥΦΗ”, ζωγραφικός πίνακας “ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ”, ζωγραφικός πίνακας “ΕΠΙΘΑΛΑΜΙΑ”, σειρά ζωγραφικών έργων “ΑΝΟΙΧΤΑ ΧΑΡΤΙΑ”, συγγραφικό έργο
Γεωγραφικός Προσδιορισμός
ΕΥΡΩΠΗ, ΕΛΛΑΔΑ, ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΤΤΙΚΗ, ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ ΑΘΗΝΑΣ, ΑΘΗΝΑ, ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ-ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΟΥΤΣΟΥ
Γλώσσα Περιεχομένου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Δημιουργός
Παραγωγή: ΕΡΤ ΑΕ Εκτέλεση: ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΓΟΥΡΑΚΗΣ
Συντελεστές
Σκηνοθεσία: ΚΩΣΤΑΣ ΣΤΥΛΙΑΤΗΣ Παραγωγός: ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΓΟΥΡΑΚΗΣ Φωτογραφία: ΝΙΚΟΣ ΓΑΡΔΕΛΗΣ Μοντάζ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΡΙΑΡΑΚΗΣ Ηχοληψία: ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Μίξη Ήχου: ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΙΡΗΣ Ηλεκτρολόγος: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΓΓΕΛΟΥ Βοηθός Οπερατέρ: ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΒΛΟΝΤΑΚΗΣ Γραμματεία Παραγωγής: ΙΛΝΤΑ ΧΡΥΣΟΧΟΟΥ ΜΑΡΙΑ ΚΟΝΤΙΝΙΚΑ Εργαστήρια: Εικόνας: ΣΚΛΑΒΗΣ ΣΤΟΥΝΤΙΟ Ήχου: ERA Α.Ε-ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΠΕ Αρνητικού: Α. ΠΑΓΑΝΟΥ Φωτοστοιχειοθεσίας: ΟΣΤΡΑΚΟ Εταλονάζ εικόνας: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥ Διεύθυνση Παραγωγής: ΗΡΩ ΣΓΟΥΡΑΚΗ ΜΟΝΟΓΡΑΜΜΑ ΕΤ-2 Copyright-1988
Σχετικά Θέματα
Δικαιώματα
ΕΡΤ ΑΕ
Διάρκεια
00:26:03:15
Φυσικά – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Πρωτότυπο Μέσο: ΦΙΛΜ Εικόνα: ΕΓΧΡΩΜΗ
Χρηματοδότηση Ψηφιοποίησης/Τεκμηρίωσης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, Πρόσκληση 65
Τελευταία Ενημέρωση
10/11/2009