1) Ο ΑΛΕΞΗΣ ΜΙΝΩΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΑΥΡΟ 2) ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΜΗΔΕΙΑ
0000007953
Εκπομπή αφιερωμένη στο θέατρο και συγκεκριμένα σε θεατρικές παραστάσεις που πραγματοποιήθηκαν στην Επίδαυρο. Το πρώτο μέρος παρουσιάζει στιγμιότυπα από παραστάσεις του ΑΛΕΞΗ ΜΙΝΩΤΗ, ενώ το δεύτερο αναφέρεται στη «ΜΗΔΕΙΑ» του ΕΥΡΙΠΙΔΗ από το Θέατρο Τέχνης.
Κωδικός Τεκμηρίου
0000007953
Τύπος ψηφιακού αρχείου
Βίντεο
Τίτλος
ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ
1) Ο ΑΛΕΞΗΣ ΜΙΝΩΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΑΥΡΟ 2) ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΜΗΔΕΙΑ
Χρονολογία Παραγωγής
1995
Ημερομηνία Πρώτης Προβολής
Σκοπός
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Είδος
ΣΥΝΘΕΤΟ-ΠΟΛΥΘΕΜΑΤΙΚΟ / ΟΧΙ-ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ
Χαρακτηρισμός
ΣΕΙΡΑ
Κατηγορία
ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ (ΙΣΤΟΡΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ)
Περίληψη
Εκπομπή αφιερωμένη στο θέατρο και συγκεκριμένα σε θεατρικές παραστάσεις που πραγματοποιήθηκαν στην Επίδαυρο. Το πρώτο μέρος παρουσιάζει στιγμιότυπα από παραστάσεις του ΑΛΕΞΗ ΜΙΝΩΤΗ, ενώ το δεύτερο αναφέρεται στη «ΜΗΔΕΙΑ» του ΕΥΡΙΠΙΔΗ από το Θέατρο Τέχνης.
Περιγραφή Περιεχομένου
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Α ΜΕΡΟΥΣ
Ενημερωτικό ντοκιμαντέρ που στοχεύει να παρουσιάσει στιγμιότυπα από παραστάσεις του ΑΛΕΞΗ ΜΙΝΩΤΗ στην Επίδαυρο, ενώ μιλούν γι’ αυτόν συνεργάτες του. Ο αφηγητής ξεκινά την αναδρομή στο έργο του ΜΙΝΩΤΗ με αναφορές στην παράσταση «ΦΟΙΝΙΣΣΑΙ» του ΕΥΡΙΠΙΔΗ και στην ερμηνεία του ΟΙΔΙΠΟΔΑ από τον ίδιο. Ο ΑΛΕΞΗΣ ΜΙΝΩΤΗΣ μιλάει για τις συνεργασίες του και το θέατρο της Επιδαύρου. Ακόμη, μιλούν γι αυτόν οι ΜΑΡΙΑ ΧΟΡΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΕΝΔΡΟΣ και το ζεύγος ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ στην ταβέρνα τους, όπου σύχναζε ο ΜΙΝΩΤΗΣ. Καθ’ όλη τη διάρκεια της εκπομπής προβάλλονται πλάνα από πρόβες-μεταξύ των οποίων και ερασιτεχνικές λήψεις από τον ΔΙΟΝΥΣΗ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟ- δοκιμές, παραστάσεις, το καμαρίνι του, το θέατρο της Επιδαύρου, αλλά και φωτογραφικό υλικό.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Β ΜΕΡΟΥΣ
Στο συγκεκριμένο ενημερωτικό ντοκιμαντέρ γίνεται αναφορά στις πρόβες του ΘΕΑΤΡΟΥ ΤΕΧΝΗΣ για τη «ΜΗΔΕΙΑ» του ΕΥΡΙΠΙΔΗ, το καλοκαίρι του 1995. Σε όλη τη διάρκειά του παρακολουθούμε πλάνα από τις πρόβες της θεατρικής παράστασης, ενώ οι συντελεστές της μιλούν για τη συγκεκριμένη δουλειά. Ο σκηνοθέτης ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΑΖΑΝΗΣ, η ηθοποιός ΡΕΝΗ ΠΙΤΤΑΚΗ στο ρόλο της ΜΗΔΕΙΑΣ, ο μουσικός ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΤΣΑΛΑΧΟΥΡΗΣ και ο συγγραφέας και μεταφραστής του έργου από το αρχαίο κείμενο ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ, μιλούν για τη σπουδαιότητα του έργου, για τον ΕΥΡΙΠΙΔΗ και τη συγγραφή των έργων του, σκιαγραφούν τους χαρακτήρες της ΜΗΔΕΙΑΣ και του ΙΑΣΟΝΑ, ενώ δεν παραλείπουν να αναφερθούν και στους υπόλοιπους συντελεστές της παράστασης.
Τίτλοι έναρξης
00:00:52:00
Επίδαυρος 1988. Πλάνο στη βεράντα του «ΞΕΝΙΑ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ». Ο ΑΛΕΞΗΣ ΜΙΝΩΤΗΣ με το σκηνογράφο ΔΙΟΝΥΣΗ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟ, πίνουν καφέ και συζητούν.
00:01:18:00
Πλάνο των Α. ΜΙΝΩΤΗ και Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ μαζί με τον ΓΙΩΡΓΟ ΜΕΣΣΑΛΑ και συνεργάτες του στο χώρο του αρχαίου θεάτρου της ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ. Ο αφηγητής αναφέρεται στις πρόβες του ΕΘΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ, στο θέατρο της ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ για το έργο «ΦΟΙΝΙΣΣΕΣ» του ΕΥΡΙΠΙΔΗ, το οποίο είχε ανεβάσει για πρώτη φορά ο Α. ΜΙΝΩΤΗΣ πριν 28 περίπου χρόνια. Επίσης, αναφέρει ότι το ανέκδοτο οπτικό υλικό που θα δούμε από τις πρόβες, την παράσταση και τους ηθοποιούς οφείλεται στην ερασιτεχνική κάμερα του Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ.
00:01:48:00
Πλάνα από πρόβες του χορού και δοκιμές στα χορικά. Ο Α. ΜΙΝΩΤΗΣ, σκηνοθέτης της παράστασης, παρακολουθεί καθισμένος στο κέντρο του κοίλου. Η μετάφραση του έργου είναι του ΓΕΡΑΣΙΜΟΥ ΣΠΑΤΑΛΑ, η μουσική του ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ και η χορογραφία της ΜΑΡΙΑΣ ΧΟΡΣ.
00:03:35:00
Πλάνο με τη ΜΑΡΙΑ ΧΟΡΣ στο σπίτι της να μιλάει για τον Α. ΜΙΝΩΤΗ. Μιλά για το έργο του και αναφέρει στιγμιότυπα σχετικά με τη δουλειά τους.
00:05:08:00
Πλάνο με τον Α. ΜΙΝΩΤΗ που παρακολουθεί και κατευθύνει τις πρόβες του Χορού.
00:05:30:00
Πλάνο με τη ΜΑΡΙΑ ΧΟΡΣ. Αναφέρεται πάλι σε στιγμιότυπο από τη συνεργασία με τον Α. ΜΙΝΩΤΗ και διηγείται ένα περιστατικό που θυμάται και που αποδεικνύει την αυτοκυριαρχία του.
00:08:19:00
Πλάνο στο θέατρο της ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ όπου βλέπουμε πρόβες του Χορού από την ερασιτεχνική κάμερα του Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ. Η ΜΑΡΙΑ ΧΟΡΣ την ώρα που διδάσκει το Χορό. Ο Α. ΜΙΝΩΤΗΣ παρακολουθεί και εντάσσεται στην πρόβα, ως ΟΙΔΙΠΟΔΑΣ. Η ΜΑΡΙΑ ΧΟΡΣ μιλά για το χρόνο που διαρκούσαν οι πρόβες των παραστάσεων στην ΕΠΙΔΑΥΡΟ, αλλά κυρίως αναφέρεται στις απαιτήσεις που επιβάλλει το οικοδόμημα. Συνεχίζει περιγράφοντας το πρόγραμμα διαμονής του θιάσου του Εθνικού Θεάτρου στην ΕΠΙΔΑΥΡΟ.
00:10:32:00
Φωτογραφία του Α. ΜΙΝΩΤΗ ως ΟΙΔΙΠΟΔΑ ΕΠΙ ΚΟΛΩΝΩ που βρίσκεται στο εστιατόριο του ΛΕΩΝΙΔΑ και της ΚΑΚΙΑΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ. Διακρίνεται σχετική αφιέρωση στο ζευγάρι. Πλάνα με τον ΛΕΩΝΙΔΑ και την ΚΑΚΙΑ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ στην αυλή της ταβέρνας τους να μιλάνε για τον Α. ΜΙΝΩΤΗ, για τις συνήθειές του στο τραπέζι και για τις απαιτήσεις του. Πλάνα της ταβέρνας ενώ ακούγεται ο αφηγητής να λέει πως όλα τα μεγάλα ονόματα της ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ έχουν περάσει από τον «ΛΕΩΝΙΔΑ».
00:11:27:00
Πλάνο με τη ΜΑΡΙΑ ΧΟΡΣ. Αναφέρει πως μάζευε τον κόσμο γύρω του ο Α. ΜΙΝΩΤΗΣ και τους εξιστορούσε καταστάσεις του θεάτρου, όταν είχε τα κέφια του, και πόσο κρίμα είναι που όσα είπε δεν τα κατέγραψε ποτέ κανείς.
00:11:36:00
Πλάνο με τον Α. ΜΙΝΩΤΗ στην είσοδο του δωματίου του στην ΕΠΙΔΑΥΡΟ, ν’ αφηγείται περιστατικό με τον ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟ ΝΕΖΕΡ σχετικά με τον ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ.
00:12:05:00
Πλάνο της Μ. ΧΟΡΣ να συνεχίζει την αφήγησή της για τον Α. ΜΙΝΩΤΗ και να διηγείται περιστατικά που θυμάται με τον ΜΙΝΩΤΗ.
00:12:38:00
Πλάνο με πρόβα στο τραγούδι του Χορού. Η ΕΛΛΗ ΝΙΚΟΛΑΪΔΟΥ, μόνιμη συνεργάτης του Α. ΜΙΝΩΤΗ, διδάσκει τα χορικά.
00:13:20:00
Ασπρόμαυρα πλάνα του Α. ΜΙΝΩΤΗ με τον Κ. ΜΠΑΣΤΙΑ, πλάνα από παράσταση ή πλάνα κατά τη διάρκεια προσέλευσης του κόσμου στο Θέατρο. Ο αφηγητής συνδέει την Επίδαυρο με τον Α. ΜΙΝΩΤΗ, επισημαίνοντας τις προσπάθειές του για την αναβίωση του αρχαίου δράματος, καθώς και τις καινοτομίες που πρότεινε. Γίνεται αναφορά στους ΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΗ και ΔΗΜΗΤΡΗ ΡΟΝΤΗΡΗ.
00:14:10:00
Πλάνο του Α. ΜΙΝΩΤΗ το 1977 με το θεατρικό κοστούμι του ΟΙΔΙΠΟΔΑ ΕΠΙ ΚΟΛΩΝΩ. Μιλάει ο ίδιος για την κληρονομιά του αρχαίου δράματος και τη σπουδαιότητά της. Κάνει αναφορά στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου και στις ενέργειες αναβίωσης αυτού του θεατρικού είδους.
00:15:21:00
Πλάνο με τη ΜΑΡΙΑ ΧΟΡΣ. Διηγείται περιστατικό με την ίδια και τον ΜΙΝΩΤΗ, όταν επισκέφτηκαν τη ΣΚΑΛΑ ΤΟΥ ΜΙΛΑΝΟΥ, όπου επρόκειτο να παρουσιάσουν τη ΜΗΔΕΙΑ με τη ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΛΑΣ.
00:16:33:00
Πλάνο από το καμαρίνι του Α. ΜΙΝΩΤΗ. Ο ίδιος με τη βοήθεια του Γ. ΣΚΕΝΔΡΟΥ διορθώνουν λεπτομέρειες της περούκας του.
00:16:43:00
Η ΜΑΡΙΑ ΧΟΡΣ αναφέρει την επιθυμία του Α. ΜΙΝΩΤΗ που ήθελε να παίξει όλους τους ΟΙΔΙΠΟΔΕΣ, γιατί αισθάνονταν μέλος της οικογένειάς τους.
00:16:52:00
Ο Α. ΜΙΝΩΤΗΣ στο καμαρίνι του με τη βοήθεια του Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ και άλλων συνεργατών του να ετοιμάζουν το κοστούμι και να επιμελούνται τη σκηνική παρουσία του ηθοποιού. Αναφέρει ότι ο ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ συνεχίζει τη δουλειά του ΑΝΤΩΝΗ ΦΩΚΑ. Κατηγορεί τις καινούριες σκηνοθεσίες που αλλάζουν τα παραδοσιακά κουστούμια με μοντέρνα. Πλάνα μετά την παράσταση με τον ΜΙΝΩΤΗ να βγάζει το θεατρικό κουστούμι.
00:18:27:00
Πλάνο με τον Α. ΜΙΝΩΤΗ στην είσοδο του δωματίου του στην ΕΠΙΔΑΥΡΟ, να διατυπώνει την ενδυματολογική του άποψη για το κοστούμι του ΟΙΔΙΠΟΔΑ.
00:18:38:00
Πλάνο με τη ΜΑΡΙΑ ΧΟΡΣ να μιλάει για τον τρόπο που ο Α. ΜΙΝΩΤΗΣ και η ΚΑΤΙΝΑ ΠΑΞΙΝΟΥ υποδύονταν το ρόλο τους, αναγκάζοντας και τους ηθοποιούς που ήταν μαζί τους να γίνονται καλύτεροι.
00:19:20:00
Πλάνο του Α. ΜΙΝΩΤΗ από τις πρόβες για την παράσταση ΦΟΙΝΙΣΣΕΣ το 1988. Στο ρόλο του ΟΙΔΙΠΟΔΑ είναι ο Α. ΜΙΝΩΤΗΣ και η ΜΑΡΙΑ ΣΚΟΥΝΤΖΟΥ σε αυτόν της ΑΝΤΙΓΟΝΗΣ.
00:20:11:00
Πλάνα από γενική δοκιμή σε ρυθμό παράστασης με την παρουσία κοινού, καθώς ο Α. ΜΙΝΩΤΗΣ επέτρεπε τη δωρεάν είσοδο στους κατοίκους του χωριού στη γενική πρόβα. Στην παράσταση που παρακολουθούμε από το θέατρο της ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ, ο ΜΙΝΩΤΗΣ είναι 88 ετών και παίρνει μέρος στην πρόβα χωρίς το κοστούμι της παράστασης.
00:21:37:00
Πλάνο του μακιγιέρ ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΚΕΝΔΡΟΥ. Μιλάει για τη συνεργασία του με τον Α. ΜΙΝΩΤΗ και αναφέρει περιστατικά που τους συνδέουν. Πλάνα από την προετοιμασία με το μακιγιάζ.
00:23:25:00
Πλάνο του Α. ΜΙΝΩΤΗ φορώντας το θεατρικό κοστούμι του ΟΙΔΙΠΟΔΑ, έξω από το καμαρίνι του στην ΕΠΙΔΑΥΡΟ.
00:23:34:00
Πλάνα από την παράσταση «ΟΙΔΙΠΟΔΑΣ ΕΠΙ ΚΟΛΩΝΩ» στην ΕΠΙΔΑΥΡΟ με τον Α. ΜΙΝΩΤΗ στον πρωταγωνιστικό ρόλο και τη ΜΑΡΙΑ ΣΚΟΥΝΤΖΟΥ στο ρόλο της ΑΝΤΙΓΟΝΗΣ.
00:25:05:00
Πλάνο από το μακιγιέρ ΓΙΩΡΓΟ ΣΚΕΝΔΡΟ. Κρατά και παρουσιάζει την περούκα, τα γένια και τα μουστάκια που έχει φτιάξει για τον Α. ΜΙΝΩΤΗ. Μιλά συγκινημένος για το μεγάλο ηθοποιό που θαυμάζει.
00:25:31:00
Πλάνα από παράσταση του ΟΙΔΙΠΟΔΑ στην ΕΠΙΔΑΥΡΟ.
00:25:53:00
Εμφανίζεται ο τίτλος του Β μέρους «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ ΑΝΕΒΑΖΕΙ «ΜΗΔΕΙΑ».
00:25:58:00
Πλάνα από τις κουίντες και την πλατεία του ΘΕΑΤΡΟΥ ΤΕΧΝΗΣ. Η ηθοποιός ΡΕΝΗ ΠΙΤΤΑΚΗ στο ρόλο της ΜΗΔΕΙΑΣ και ο Χορός κάνουν πρόβα.
00:28:06:00
Πλάνο στο σκηνοθέτη της παράστασης ΓΙΩΡΓΟ ΛΑΖΑΝΗ στην πλατεία του Θεάτρου. Μιλά για τις δυνατότητες του θιάσου του ΘΕΑΤΡΟΥ ΤΕΧΝΗΣ, επικεντρώνει στους ηθοποιούς του Χορού, στη ΡΕΝΗ ΠΙΤΤΑΚΗ και στον ΓΙΩΡΓΟ ΚΕΝΤΡΟ, που τον ώθησαν στην επιλογή της «ΜΗΔΕΙΑΣ», κειμένου του ΕΥΡΙΠΙΔΗ.
00:29:17:00
Πλάνο με τη ΡΕΝΗ ΠΙΤΤΑΚΗ και το Χορό στην πρόβα. Ακούγεται ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΑΖΑΝΗΣ που μιλάει για τον ΕΥΡΙΠΙΔΗ και τις ποιητικές δημιουργίες του για το Αρχαίο Θέατρο.
00:30:05:00
Πλάνο της ΡΕΝΗ ΠΙΤΤΑΚΗ στα καθίσματα του ΘΕΑΤΡΟΥ ΤΕΧΝΗΣ να μιλά για τον αριστοτέχνη ΕΥΡΙΠΙΔΗ και την Αρχαία Ελληνική Τραγωδία.
00:31:03:00
Πλάνο της ΡΕΝΗΣ ΠΙΤΤΑΚΗ κατά τη διάρκεια της πρόβας της σε Μονόλογο της «ΜΗΔΕΙΑΣ» του ΕΥΡΙΠΙΔΗ.
00:32:01:00
Πλάνο με τον συγγραφέα ΓΙΩΡΓΟ ΧΕΙΜΩΝΑ. Αναφέρεται στην τραγωδία «ΜΗΔΕΙΑ» του ΕΥΡΙΠΙΔΗ, ως το τελευταίο έργο που έχει μεταφράσει. Μιλά για τα στοιχεία του κειμένου που τον ελκύουν και την πρόκληση που θεωρεί ότι προσφέρει μέσα από ανθρωπολογική διάσταση που της δίνει ο συγγραφέας της.
00:33:42:00
Πλάνο με το Χορό σε πρόβα.
00:34:09:00
Πλάνο με τον ΓΙΩΡΓΟ ΧΕΙΜΩΝΑ που μιλάει για τις εσωτερικές συγκρούσεις της ΜΗΔΕΙΑΣ, τους συμβολισμούς της τραγωδίας, την εσωτερική αντιπαλότητα της ηρωίδας από τη στιγμή του έρωτά της για τον Έλληνα ΙΑΣΟΝΑ. Συγκρίνει με τον ήρωα ΠΡΟΜΗΘΕΑ και κάνει λόγο για την παρουσία ή την απουσία Σοφίας, όπως περιγράφεται στην κάθε περίπτωση. Αναφέρεται στην «καθαρότητα» του αρχαίου κειμένου και τη μετάφραση που προσπάθησε να δημιουργήσει πάνω στη γραφή του ΕΥΡΙΠΙΔΗ.
00:37:53:00
Πλάνο από πρόβα της Ρ. ΠΙΤΤΑΚΗ και παρεμβάσεις του σκηνοθέτη.
00:39:03:00
Πλάνα από τις πρόβες του Χορού.
00:41:09:00
Πλάνο από πρόβα σκηνής του ΙΑΣΟΝΑ με τη ΜΗΔΕΙΑ, τους οποίους υποδύονται οι ηθοποιοί Ρ. ΠΙΤΤΑΚΗ και ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΕΝΤΡΟΣ. Διακρίνεται ο Χορός.
00:41:53:00
Πλάνο με το σκηνοθέτη ΓΙΩΡΓΟ ΛΑΖΑΝΗ που αναφέρεται στις δύο αλληλοσυγκρουόμενες φιλοσοφίες της ΜΗΔΕΙΑΣ, την Ανατολική και τη Δυτική, αλλά και στον ορθολογισμό του ΙΑΣΟΝΑ που μιλάει μόνο για το συμφέρον. Συγκρίνει την παρακμή της παλαιάς Αθήνας με τη σημερινή εποχή.
00:43:21:00
Πλάνα από πρόβα της Ρ. ΠΙΤΤΑΚΗ και του Χορού.
00:44:30:00
Πλάνο με το μουσικό ΦΙΛΙΠΠΟ ΤΣΑΛΑΧΟΥΡΗ. Υποστηρίζει ότι η ΜΗΔΕΙΑ έχει ένα από τα ωραιότερα χορικά του ΕΥΡΙΠΙΔΗ. Αναφέρεται στον ΧΡΗΣΤΟ ΛΕΟΝΤΗ που έγραψε τη μουσική της παράστασης, στην ΚΑΙΤΗ ΠΑΠΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ που συμμετέχει στην αγωγή λόγου και περιγράφει το δικό του ρόλο στο ανέβασμα της παράστασης για τις απαιτήσεις της ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ. Συγχρόνως, προβάλλονται πλάνα με το Χορό στην πρόβα και την ΚΑΙΤΗ ΠΑΠΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ να συμβουλεύει κάποια κοπέλα του Χορού.
00:46:20:00
Πλάνο από την ηθοποιό Ρ. ΠΙΤΤΑΚΗ στα καθίσματα του Θεάτρου. Εξηγεί το ρόλο της, περιγράφει την ψυχοσύνθεση της ΜΗΔΕΙΑΣ και τις προεκτάσεις των ενεργειών της.
00:47:34:00
Πλάνο από πρόβα του ηθοποιού Γ. ΚΕΝΤΡΟΥ στο ρόλο του ΙΑΣΟΝΑ σε σκηνή με τα παιδιά του.
00:48:00:00
Πλάνο από την πρόβα της ηθοποιού Ρ. ΠΙΤΤΑΚΗ ως ΜΗΔΕΙΑ στη σκηνή προετοιμασίας της για το φόνο που πρόκειται να κάνει. Παρεμβάλλεται πλάνο του Γ. ΛΑΖΑΝΗ που παρακολουθεί τη σκηνή.
00:49:24:00
Πλάνα από τις πρόβες του Χορού σε χορικό τραγούδι.
00:50:57:00
Πλάνο του σκηνοθέτη Γ. ΛΑΖΑΝΗ. Εξηγεί τους λόγους που η ΜΗΔΕΙΑ σκοτώνει τα παιδιά της. Παρεμβαίνει η Ρ. ΠΙΤΤΑΚΗ, προσθέτοντας στοιχεία της δικής της οπτικής πάνω στην ενέργεια αυτή.
00:52:15:00
Πλάνο από την πρόβα του Γ. ΚΕΝΤΡΟΥ στο ρόλο του ΙΑΣΟΝΑ, όταν κατηγορεί τη ΜΗΔΕΙΑ και θρηνεί για το χαμό των παιδιών του.
00:53:02:00
Εμφάνιση κειμένου «ΜΗΔΕΙΑ, ΤΟΥ ΕΥΡΙΠΙΔΗ, ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 1995». Σκηνοθεσία: ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΑΖΑΝΗΣ. Σκηνικά – Κουστούμια: ΝΙΚΟΣ ΑΛΕΞΙΟΥ. Μουσική: ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΕΟΝΤΗΣ. Επιμέλεια Κίνησης: ΕΛΕΝΑ ΒΟΥΤΣΙΝΟΥ. Τίτλοι τέλους.
Θεματική Κατηγορία
ΤΕΧΝΕΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
Θεματικοί Όροι
παραστασιακές τέχνες, θέατρο, αρχαίο δράμα, τραγωδία, προσωπικότητες, ΑΛΕΞΗΣ ΜΙΝΩΤΗΣ, ηθοποιός, σκηνοθέτης, ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ
Αναφορές
ΑΛΕΞΗΣ ΜΙΝΩΤΗΣ, σκηνοθέτης
ΑΛΕΞΗΣ ΜΙΝΩΤΗΣ, ηθοποιός
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΕΣΣΑΛΑΣ, ηθοποιός
ΜΑΡΙΑ ΧΟΡΣ, χορογράφος
ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΕΝΔΡΟΣ, μακιγιέρ
ΕΛΛΗ ΝΙΚΟΛΑΪΔΟΥ, διευθύντρια χορωδίας
ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, σκηνογράφος
ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΑΖΑΝΗΣ, σκηνοθέτης
ΡΕΝΗ ΠΙΤΤΑΚΗ, ηθοποιός
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΕΝΤΡΟΣ, ηθοποιός
ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ, συγγραφέας
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΤΣΑΛΑΧΟΥΡΗΣ, μουσικός
ΚΑΙΤΗ ΠΑΠΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ, καθηγήτρια τραγουδιού
«ΦΟΙΝΙΣΣΑΙ», αρχαίο δράμα
«ΜΗΔΕΙΑ», αρχαίο δράμα
«ΟΙΔΙΠΟΥΣ ΕΠΙ ΚΟΛΩΝΩ», αρχαίο δράμα
ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΡΟΛΟΥ ΚΟΥΝ, φορέας πολιτισμού
ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ, φορέας πολιτισμού
Γεωγραφικός Προσδιορισμός
ΕΥΡΩΠΗ, ΕΛΛΑΔΑ, ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ, ΑΡΓΟΛΙΔΑ, ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
ΕΥΡΩΠΗ, ΕΛΛΑΔΑ, ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ, ΑΡΓΟΛΙΔΑ, ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΞΕΝΙΑ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
Γλώσσα Περιεχομένου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Δημιουργός
Παραγωγή: ΕΡΤ ΑΕ
Εκτέλεση: CINETIC
Συντελεστές
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ Α ΜΕΡΟΥΣ
Σκηνοθέτης:
ΛΑΚΗΣ ΠΑΠΑΣΤΑΘΗΣ
Βοηθός Σκηνοθέτη:
ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΝΔΡΕΟΥ
ΑΡΧΕΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ:
ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ
Ηχολήπτης:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ
Ηθοποιοί:
Α. ΜΙΝΩΤΗΣ
ΜΑΡΙΑ ΣΚΟΥΝΤΖΟΥ
Μοντάζ:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΙΑΛΕΚΤΟΠΟΥΛΟΣ
Οπερατέρ:
ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΠΟΥΡΗΣ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ Β ΜΕΡΟΥΣ
Ερευνα – Σκηνοθεσία:
ΜΙΛΛΥ ΓΙΑΝΝΑΚΑΚΗ
Διεύθυνση Παραγωγής:
CINETIC
Βοηθός Σκηνοθέτη:
ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΝΔΡΕΟΥ
Ηχολήπτης:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ
Φωτογραφία:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΟΥΛΙΔΗΣ
Βοηθός οπερατέρ:
ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΠΟΥΡΗΣ
Μοντάζ:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΙΑΛΕΚΤΟΠΟΥΛΟΣ
© 1995 για την ΕΤ1
Σχετικά Θέματα
Δικαιώματα
ΕΡΤ ΑΕ
Διάρκεια
00:53:32:00
Φυσικά – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Πρωτότυπο Μέσο: ΒΙΝΤΕΟ
Εικόνα: ΕΓΧΡΩΜΗ, 4:3
Χρηματοδότηση Ψηφιοποίησης/Τεκμηρίωσης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, Πρόσκληση 65
Τελευταία Ενημέρωση
08/10/2011