Επεισόδιο:008
0000007561
Κωδικός Τεκμηρίου
0000007561
Τύπος ψηφιακού αρχείου
Βίντεο
Τίτλος
ΠΕΤΡΙΝΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ, ΤΑ
Επεισόδιο:008
Χρονολογία Παραγωγής
1993
Ημερομηνία Πρώτης Προβολής
Σκοπός
ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
Είδος
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ / ΘΕΑΤΡΟ / ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ
Χαρακτηρισμός
ΣΕΙΡΑ
Κατηγορία
ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ – ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΣΕΙΡΕΣ ΔΡΑΜΑ
Περίληψη
Περιγραφή Περιεχομένου
Παρακολουθούμε τον εορτασμό της Απελευθέρωσης από τη Γερμανική Κατοχή και τις στρατιές συμμάχων να παρελαύνουν στην ΑΘΗΝΑ. Η ΠΑΝΩΡΙΑ πηγαίνει στην αυλή της κυρά ΦΩΤΩΣ και μαθαίνει για το θάνατό της και το βομβαρδισμό του ΠΕΙΡΑΙΑ. Ο κύριος ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ επισκέπτεται τον ΜΙΧΑΛΗ, ο τελευταίος τον ενημερώνει για τη νέα του ζωή, το γάμο του και την απόφασή του να πολιτευθεί. Επίσης, αναφέρεται στην ΠΑΝΩΡΙΑ και ζητά από τον κύριο ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ να την πληροφορήσει σχετικά. Η ΠΑΝΩΡΙΑ πληροφορείται για το γάμο του και την επαγγελματική του ανέλιξη και ξεσπά σε κλάματα. Ο κύριος ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ προσπαθεί να την παρηγορήσει και να την πείσει να παντρευτεί τον ΜΑΝΘΟ. Εκείνη πέφτει σε παραλήρημα και απαρνιέται το σπίτι που έκτισε με πολύ κόπο. Τέλος, αποφασίζει να μείνει με τον κύριο ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ. Το επεισόδιο τελειώνει με την ΠΑΝΩΡΙΑ να μπαίνει στο δικό της σπίτι. Σκέφτεται αυτά που απαρνήθηκε στη ζωή της, όπως τα πέτρινα λιοντάρια που ονειρευόταν να τοποθετήσει στο μπαλκόνι της, αλλά απόμειναν θρονιασμένα μέσα της ν αναβαστούν την καρδιά της.
Τίτλοι αρχής.
00:01:27:00
Αναμνήσεις από το παρελθόν. Ο κύριος ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ (ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΥΣΔΟΥΚΟΣ) επιστρέφει στο σπίτι και μπαίνει στο χώρο του γραφείου του. Ανοίγει το παράθυρο και κοιτάζει το αντικρινό σπίτι. Την ίδια στιγμή μπαίνει η ΠΑΝΩΡΙΑ και συζητούν. Ο κύριος ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ, θλιμμένος, την πληροφορεί για την κηδεία του Κ. ΠΑΛΑΜΑ.
00:04:49:00
Αναμνήσεις από το παρελθόν. Ο κύριος ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ θρηνεί για το θάνατο του Κ. ΠΑΛΑΜΑ. Παίρνει στα χέρια του βιβλίο του ποιητή και διαβάζει απόσπασμα από το «ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ», «ΑΝΑΞΙΟΣ» του Κ. ΠΑΛΑΜΑ. Η ΠΑΝΩΡΙΑ, στο βάθος του διαδρόμου, παρατηρεί το αφεντικό της να απαγγέλλει το ποίημα και έπειτα πηγαίνει στο δωμάτιό της.
00:06:25:00
Αναμνήσεις από το παρελθόν. Η ΠΑΝΩΡΙΑ στο δωμάτιό της κοιτάζει τη φωτογραφία του ΜΙΧΑΛΗ και του «μιλάει», ζητώντας να της εξηγήσει όσα δεν καταλαβαίνει.
00:07:17:00
Αναμνήσεις από το παρελθόν. Ο εορτασμός της Απελευθέρωσης από τη γερμανική Κατοχή. Στρατιές των συμμάχων παρελαύνουν στην Αθήνα. Στο σπίτι ο κύριος ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ και η ΠΑΝΩΡΙΑ μιλούν για την Απελευθέρωση. Εκείνος προσπαθεί να της εξηγήσει και να λύσει τις απορίες της σχετικά με τους συμμάχους. Ανοίγει το χάρτη μπροστά της και της δείχνει την Ελλάδα. Έπειτα την Αλεξάνδρεια όπου βρίσκεται ο ΜΙΧΑΛΗΣ. Η ΠΑΝΩΡΙΑ τον ρωτάει πότε θα γυρίσει.
00:09:36:00
Αναμνήσεις από το παρελθόν. Η ΠΑΝΩΡΙΑ μαθαίνει από τον κύριο ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ για την εξέλιξη του ΜΙΧΑΛΗ. Την ενημερώνει πως ασχολήθηκε με το λαθρεμπόριο και πλούτισε.
00:12:33:00
Αναμνήσεις από το παρελθόν. Η ΠΑΝΩΡΙΑ φθάνει στην αυλή της κυρά ΦΩΤΩΣ. Στο σπίτι παρουσιάστηκε μια ξένη γυναίκα (ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΣΑΒΒΙΔΗ), η οποία την πληροφορεί για το θάνατό της. Έπειτα, της εξιστόρησε όλα για τον βομβαρδισμό του Πειραιά, για το λιμάνι, τα σπίτια, την εκκλησία και τον κόσμο που έσκασαν μέσα στα καταφύγια. Στη συνέχεια, της εξηγεί πως τα προκάλεσαν οι Εγγλέζοι που θέλησαν να χτυπήσουν τους Γερμανούς.
00:16:01:00
Αναμνήσεις από το παρελθόν. Ο κύριος ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ φθάνει με την ΠΑΝΩΡΙΑ στο κτήμα του. Της εξηγεί πως το κτήμα αυτό τους κράτησε ζωντανούς κατά τη διάρκεια της Κατοχής και της γνωρίζει τον ΛΕΩΝΙΔΑ που το καλλιεργούσε. Στη συνέχεια, κατεβάζουν τα πράγματα από το αυτοκίνητο και κατευθύνονται προς το σπίτι του κτήματος.
00:19:27:00
Αναμνήσεις από το παρελθόν. Ο κύριος ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ με τον ΛΕΩΝΙΔΑ βαδίζει στο κτήμα. Έπειτα συναντά την ΠΑΝΩΡΙΑ στο μπαλκόνι του σπιτιού. Στο ερώτημά της πότε επιστρέφουν στην Αθήνα, το αφεντικό της προσπαθεί να της εξηγήσει την πολιτική κατάσταση της χώρας.
00:21:07:00
Αναμνήσεις από το παρελθόν. Στο σπίτι του κτήματος ο κύριος ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ διαβάζει. Η ΠΑΝΩΡΙΑ προσπαθεί να μάθει πότε μπορεί να επικοινωνήσει με τον ΜΙΧΑΛΗ. Εκείνος της λέει πως θα φρόντιζε να μάθει τη διεύθυνση από γνωστούς ή το γιο του, που βρισκόταν εκεί. Έπειτα η ΠΑΝΩΡΙΑ τον ρωτά για την όμορφη κυρά που απεικονίζει ο πίνακας στο σπίτι και μαθαίνει πως ήταν η γυναίκα του.
00:22:53:00
Αναμνήσεις από το παρελθόν. Το πλάνο μεταφέρθηκε στην Αθήνα. Η ΠΑΝΩΡΙΑ στο δωμάτιό της διαβάζει γράμμα που απευθύνεται στον ΜΙΧΑΛΗ. Στη συνέχεια, πλάνο στο Α Νεκροταφείο, όπου η ΠΑΝΩΡΙΑ δίπλα στη ΜΑΡΜΑΡΕΝΙΑ («ΚΟΙΜΩΜΕΝΗ», γλυπτό του ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ ΧΑΛΕΠΑ, που παριστά κόρη που κοιμάται τον αιώνιο ύπνο) συνεχίζει να διαβάζει το γράμμα. Αναφέρεται στα χρόνια που πέρασαν και προσμένει το γυρισμό του. Η ΠΑΝΩΡΙΑ κλαίει απαρηγόρητη και απευθύνεται στη ΜΑΡΜΑΡΕΝΙΑ.
00:25:31:00
Αναμνήσεις από το παρελθόν. O κύριος ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ επισκέπτεται τον ΜΙΧΑΛΗ (ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ) στο γραφείο του. Ο ΜΙΧΑΛΗΣ αναφέρεται στη νέα του ζωή, το γάμο του και την απόφασή του να πολιτευθεί. Επίσης, αναφέρεται στην ΠΑΝΩΡΙΑ και ζητά από τον κύριο ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ να της πει να τον ξεχάσει.
00:27:26:00
Αναμνήσεις από το παρελθόν. Ο κύριος ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ προσφέρει δώρο στην ΠΑΝΩΡΙΑ ακουστικά βαρηκοΐας. Η ΠΑΝΩΡΙΑ τα δοκιμάζει και ενθουσιάζεται. Έπειτα, ανοίγει το ράδιο, ακούει μουσική και χορεύει, ο κύριος ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ την παρατηρεί από το βάθος του διαδρόμου.
00:31:12:00
Αναμνήσεις από το παρελθόν. Η ΠΑΝΩΡΙΑ σερβίρει τον καφέ στον κύριο ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ. Συζητούν για την ακοή της, η ΠΑΝΩΡΙΑ του εξηγεί για ποιο λόγο τρομάζει τώρα που ακούει κι αυτά που δε θέλει. Ο κύριος ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ βρίσκει την ευκαιρία να της μιλήσει για τον ΜΙΧΑΛΗ. Την πληροφορεί ότι δεν πρόκειται να τον παντρευτεί. Μαθαίνει για το γάμο του, την επαγγελματική του ανέλιξη και το γεγονός ότι πρόκειται να πολιτευθεί. Στο μυαλό της, απελπισμένα, περνούν αναμνήσεις από τις τρυφερές στιγμές που έζησε μαζί του και προσπαθεί να μάθει αν ο ΜΙΧΑΛΗΣ θα είχε την ίδια εξέλιξη κάτω από διαφορετικές συνθήκες. Ο κύριος ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ προσπαθεί να την ηρεμήσει και να της εξηγήσει.
00:40:11:00
Αναμνήσεις από το παρελθόν. Η ΠΑΝΩΡΙΑ κλεισμένη στην κάμαρή της, αγγίζει την φωτογραφία τους και βγάζει το μηχάνημα που τη βοηθούσε να ακούει και να μαθαίνει. . .
00:41:10:00
Η ΠΑΝΩΡΙΑ και ο κύριος ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ φθάνουν στο οικόπεδο όπου κτίζεται το σπίτι της. Ο ΜΑΝΘΟΣ (ΝΙΚΟΣ ΤΣΑΧΙΡΙΔΗΣ), ο εργολάβος, την ενημερώνει για το νερό που ανάβλυζε στα θεμέλια του σπιτιού. Το αφεντικό της την συμβουλεύει να το φράξει. Έπειτα, βάζουν κρασί και τσουγκρίζουν τα ποτήρια τους για τα καλορίζικα. Ο ΜΑΝΘΟΣ ανυπομονεί, περιμένοντας να δεχτεί την πρότασή του. Η ΠΑΝΩΡΙΑ στέκει αμίλητη και θλιμμένη. Ο κύριος ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ την επιπλήττει για τη συμπεριφορά της και προσπαθεί να την πείσει να παντρευτεί τον ΜΑΝΘΟ.
00:45:49:00
Στο δρόμο η ΠΑΝΩΡΙΑ βλέπει τοιχοκολλημένες αφίσες του υποψήφιου Βουλευτή ΜΙΧΑΗΛ ΜΠΑΡΚΑ. Το βλέμμα της καρφώνεται στις αφίσες, όσο προχωρεί τόσο τα πρόσωπα πληθαίνουν.
00:46:59:00
Η ΠΑΝΩΡΙΑ φθάνει στο σπίτι λιπόθυμη και ο κύριος ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ τη βάζει στο κρεβάτι και την περιποιείται. Στη συνέχεια, συνέρχεται και το αφεντικό της την ρωτά τι της συνέβη. Έπειτα, κοιτάζει την εφημερίδα, όπου απεικονίζεται ο ΜΙΧΑΛΗΣ.
00:48:42:00
Η ΠΑΝΩΡΙΑ σερβίρει το φαγητό στον κύριο ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ. Εκείνος την ενημερώνει για τη γυναίκα που θα την αντικαταστήσει. Η ΠΑΝΩΡΙΑ πετάει στο τραπέζι τα κλειδιά του σπιτιού της, πέφτει σε παραλήρημα και ξεσπά σε κλάματα. Ο κύριος ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ προσπαθεί να την καθησυχάσει και να την παρηγορήσει. Της προτείνει να νοικιάσει το σπίτι και ξεκαθαρίζει τη θέση του, λέγοντάς της πως δε θέλει καινούρια πρόσωπα στο σπίτι του.
00:52:51:00
Πλάνο σε συννεφιασμένο ουρανό. Η ΠΑΝΩΡΙΑ στέκεται μπροστά στο σπίτι της. Ηχούν τα λόγια του κυρίου της, αυτά που της είπε όταν αναγκάστηκε να κλείσει το νερό, να κόψει τη δύναμη που ανάβλυζε στα θεμέλια του σπιτιού. «Πρέπει να μάθεις ν’ απαρνιέσαι. Όσα περισσότερα, τόσο καλύτερα. . . ». Σκέφτεται πως ένα μονάχα δεν απαρνήθηκε: τα δύο πέτρινα λιοντάρια που θ’ αναβαστούσαν το μπαλκόνι. . . Αυτά απόμειναν άθικτα, θρονιασμένα μέσα της, ν’ αναβαστούν την καρδιά της. Η ΠΑΝΩΡΙΑ μπαίνει στο σπίτι της. . .
00:54:17:00
Τίτλοι τέλους.
Θεματική Κατηγορία
Θεματικοί Όροι
Αναφορές
Γεωγραφικός Προσδιορισμός
Γλώσσα Περιεχομένου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Δημιουργός
Παραγωγή: ΕΡΤ ΑΕ
Συντελεστές
Από το ομώνυμο βιβλίο της συγγραφέως:
ΙΟΥΛΙΑ ΙΑΤΡΙΔΗ
Στον κεντρικό ρόλο:
ΝΟΝΗ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ
Πρωταγωνιστούν:
ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΥΣΔΟΥΚΟΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ
ΝΙΚΟΣ ΤΣΑΧΙΡΙΔΗΣ
Παίρνουν μέρος:
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΣΑΒΒΙΔΗ
ΜΑΡΙΑ ΣΙΔΕΡΗ
Τηλεοπτική Διασκευή-Σενάριο:
ΛΑΛΗ ΚΟΝΤΟΘΕΟΔΩΡΟΥ
Μουσική Σύνθεση:
ΕΥΑΝΘΙΑ ΡΕΜΠΟΥΤΣΙΚΑ
Σκηνικά:
ΑΡΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Ενδυματολόγος:
ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΛΑΡΜΑΝΗ
Μακιγιάζ:
ΑΡΓΥΡΩ ΚΟΥΡΟΥΠΟΥ
Κομμώσεις:
ΛΙΤΣΑ ΜΟΥΤΑΦΗ
Ηχοληψία:
ΣΠΥΡΟΣ ΔΡΟΣΟΣ
Μιξάζ Ήχου:
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΤΕΛΗΣ
Μοντάζ:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
Δνση Φωτογραφίας:
ΛΑΚΗΣ ΚΥΡΛΙΔΗΣ
Δνση Παραγωγής:
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΟΣΧΟΣ
Σκηνοθεσία:
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΣΑΡΟΠΟΥΛΟΣ
Διεύθυνση ορχήστρας:
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΛΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ΑΝΝΑ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ερμηνεύει
Το τραγούδι των τίτλων
Έπαιξαν οι μουσικοί:
Τρομπέτα,
ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ
Τσέλο-ακορντεόν,
ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ΡΕΜΠΟΥΤΣΙΚΑΣ
Βιόλα,
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΗΣ
Βιολί,
ΜΑΡΙΑ ΡΕΜΠΟΥΤΣΙΚΑ
Όμποε,
ΤΙΝΑ ΔΕΣΥΛΛΑ
Μαντολίνο,
ΒΙΒΗ ΓΚΕΚΑ
Ηχογράφηση Μουσικής:
ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ STUDIOS
Τα τραγούδια είναι από τη συλλογή του:
ΓΙΑΝΝΗ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ
Βοηθοί Σκηνοθέτου:
ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΡΥΣΙΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΓΗΣ ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗΣ
Σπέσιαλ Εφέ:
ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΑΜΙΩΤΗΣ
Τρυκέζα:
ΜΑΡΙΝΟΣ ΚΑΣΣΟΣ
ΕΛΛΗ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ
Μακέτες Τίτλων:
ΛΙΛΑ ΖΑΜΠΕΛΗ
Γραφίστας:
ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΜΑΪΜΩΝΗ
Σκρίπτ:
ΣΤΡΑΤΟΥΛΑ ΘΕΟΔΩΡΑΤΟΥ
Βοηθός Παραγωγής:
ΘΑΝΟΣ ΛΕΩΝ
Α Βοηθός Οπερατέρ:
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΑΚΩΝΑΣ
Β Βοηθός Οπερατέρ:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
Βοηθός Ηχολήπτη:
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ
Μακενίστας:
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΕΩΝ
Ηλεκτρολόγοι:
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΑΡΓΥΡΗΣ
ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΙΟΣ
Φωτογράφοι πλατώ:
ΣΠΥΡΟΣ ΓΟΓΩΝΗΣ
ΑΡΗΣ ΜΠΕΡΤΟΣ
Φροντιστής:
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΠΛΑΤΣΟΣ
Βοηθός Ενδυματολόγου:
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ
Εργαστήρια κινκου ΕΤ1:
ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΛΙΑΚΟΣ
ΑΛΕΚΟΣ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Ετολονάζ:
ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΥΚΑΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΟΥΔΗΣ
Κοπή Αρνητικού:
ΤΑΣΠΣ ΑΡΩΝΙΤΗΣ
ΝΙΚΟΣ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ
Μηχανικοί Προβολής:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΑΚΟΡΩΝΙΑΣ
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
Διαχείριση Σκηνικών:
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΛΕΠΗΣ
Ζωγράφος Σκηνικών:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΤΣΟΠΟΥΛΟΣ
Βαφείς Σκηνικών:
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΥΤΟΥΒΑΛΗΣ
Επιμέλεια Σκηνικών:
ΜΙΧΑΗΛ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
Εργοδηγός Σκηνικών:
ΣΠΥΡΟΣ ΣΑΓΙΑΣ
Κατασκευή Σκηνικών:
ΛΥΜΠΕΡΤΗΣ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΛΕΓΑΚΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ ΧΩΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΤΑΡΑΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ
ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΤΗΣ
ΝΙΚΟΣ ΓΡΑΤΣΑΣ
Εργατοτεχνίτες:
ΙΣΙΔΩΡΟΣ ΛΕΡΙΟΥ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΣΤΑΝΤΑΚΑΚΗΣ
Στρατιωτικές στολές:
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ
Ενδύματα Εποχής:
QUARDAROBA
TROK
Περούκες:
ΜΗΤΙΑΣ
ΚΑΨΑΛΗΣ
Έπιπλα Σκαζιόν:
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΙΚΟΣ
Αυτοκίνητα Εποχής:
ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΤΣΑΚΤΣΙΡΛΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΖΕΝ
Ευχαριστούμε:
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΕΩΣ
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΣΤΡΑΤΟΥ
ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΘΗΝΩΝ
ΤΟΝ Ο. Σ. Ε.
ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ
ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΤΗΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ ΑΘΗΝΩΝ
ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΤΗΝ EXPRESS SERVICE
Σχετικά Θέματα
Δικαιώματα
ΕΡΤ ΑΕ
Διάρκεια
00:56:11:00
Φυσικά – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Πρωτότυπο Μέσο: ΦΙΛΜ
Εικόνα: ΕΓΧΡΩΜΗ, 4:3
Χρηματοδότηση Ψηφιοποίησης/Τεκμηρίωσης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, Πρόσκληση 65
Τελευταία Ενημέρωση
21/09/2009