Κωδικός Τεκμηρίου
0000007096
Τύπος ψηφιακού αρχείου
Βίντεο
Τίτλος
ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ
ΜΝΗΜΗ ΦΩΤΗ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ
Χρονολογία Παραγωγής
1982
Ημερομηνία Πρώτης Προβολής
14/4/1982
Σκοπός
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Είδος
ΜΟΝΟΘΕΜΑΤΙΚΟ / ΟΧΙ-ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ
Χαρακτηρισμός
ΣΕΙΡΑ
Κατηγορία
ΠΟΡΤΡΕΤΑ-ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
Περίληψη
Το έργο και την προσφορά του λογοτέχνη και ζωγράφου ΦΩΤΗ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ στα πολιτιστικά πράγματα της Ελλάδας έχει ως θέμα το επεισόδιο αυτό της σειράς ντοκιμαντέρ. Μιλούν για τον ΦΩΤΗ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ άνθρωποι που τον έζησαν, όπως η κόρη και ο γαμπρός του, η ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ, ο ΣΤΡΑΤΗΣ ΔΟΥΚΑΣ, ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, αλλά και μελετητές του έργου του όπως ο καθηγητής ΝΙΚΟΣ ΖΙΑΣ.
Περιγραφή Περιεχομένου
Ο ΦΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ, οι χώροι που έζησε και τα δημιουργήματά του, είναι το αντικείμενο της εκπομπής «ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ». Η κόρη του, ΔΕΣΠΩ ΜΑΡΤΙΝΟΥ, παρουσιάζει σειρά βιογραφικών του στοιχείων και επισημαίνει αυτοβιογραφικές αναφορές στο έργο του «Πέδρο Καζάς». Γεννημένος στο Αϊβαλί της Μικράς Ασίας το 1895, ο ΦΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ από πολύ νωρίς προσανατολίστηκε στη ζωγραφική. Γράφτηκε στη Σχολή Καλών Τεχνών στην Αθήνα το 1913 και κατόπιν έφυγε για το Παρίσι όπου ήρθε σε επαφή με διαφορετικές σχολές της δυτικής ζωγραφικής. Μέλος της μαθητικής παρέας του Γυμνασίου, στο Αϊβαλί, αλλά και της φοιτητικής στην Αθήνα υπήρξε ο συγγραφέας ΣΤΡΑΤΗΣ ΔΟΥΚΑΣ ο οποίος εμφανίζεται στην εκπομπή να μιλάει για τα νεανικά τους χρόνια αλλά και το λογοτεχνικό του έργο «Πέδρο Καζάς» (1918) που θα εκδόσει ο ίδιος ο Στρ. Δούκας με δικά του έξοδα, έργο που τον καθιέρωσε στους λογοτεχνικούς κύκλους της εποχής. Η συγγραφέας ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ αναφέρεται στη γνωριμία της με τον Φ. Κόντογλου το 1922 μέσα από το εν λόγω βιβλίο. Ο κύκλος Έλλης Αλεξίου και Βάσου Δασκαλάκη είναι που τον φέρνει στην Αθήνα, μετά την Μικρασιατική Καταστροφή, όπου θα εργαστεί στον εκδοτικό οίκο του Ελευθερουδάκη. Στη συνέχεια, ο εκδότης ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ μιλάει για τη συνεργασία του με τον Φώτη Κόντογλου και τη μεταξύ τους φιλία. Ο καθηγητής Ιστορίας Τέχνης ΝΙΚΟΣ ΖΙΑΣ, μελετητής του έργου του Κόντογλου, αναφέρεται στην προσφορά του να φέρει έμπρακτα τη νεοελληνική ζωγραφική κοντά στις ρίζες του ελληνικού πολιτισμού, εντοπίζοντας και τη σύνδεσή του με τα ευρωπαϊκά κινήματα. Έπειτα ο φακός της κάμερας εισέρχεται στο κτίριο της Εθνικής Πινακοθήκης, όπου ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ, τότε διευθυντής της Εθνικής Πινακοθήκης παρουσιάζει την τοιχογραφία που βρισκόταν στο σπίτι του Φ. Κόντογλου στον παλιό αθηναϊκό οικισμό της Κυπριάδου. Επίσης, ο Νίκος Ζίας μας ξεναγεί στις τοιχογραφίες του Φ.Κόντογλου στο Δημαρχιακό Μέγαρο της πόλης των Αθηνών και στο παρεκκλήσι της Αγίας Ειρήνης στο κτήμα της οικογένειας του Γεωργίου Πεσμαζόγλου στην Κηφισιά. Τέλος, στοιχεία της προσωπικότητας του Φώτη Κόντογλου φωτίζει ο γαμπρός του ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΤΙΝΟΣ, σε σχέση με τις έννοιες της παράδοσης και της Ορθοδοξίας και τη σημασία τους στη ζωή του Κόντογλου. Στη διάρκεια της εκπομπής ακούγεται ηχογραφημένη η φωνή του Φώτη Κόντογλου που μιλάει για τα έργα του «Αϊβαλί η Πατρίδα μου», το «Πέδρο Καζάς» , καθώς και για τη σχέση του με την παράδοση.
Ανάλυση Περιεχομένου
00:00:07:00
Τίτλοι έναρξης.
00:00:53:00
Εξωτερικά πλάνα από την είσοδο του σπιτιού του ΦΩΤΗ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ.
00:01:05:00
Το πλάνο ξεκινά με την παρουσίαση πινάκων, έργων του ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ, που βρίσκονται στο σπίτι του. Στη συνέχεια παρουσιάζεται μια γωνιά με προσωπικά αντικείμενά του, έργα του αλλά και μια ασπρόμαυρη φωτογραφία του στην οποία κρατά ένα καραβάκι κατασκευής του. Ακούγεται να μιλά ο ίδιος για τον τρόπο με τον οποίο η Μικρασιατική Καταστροφή του Ελληνισμού επέδρασε στο έργο του.
00:02:33:00
Αρχικά, πλάνο σε λεπτομέρεια πίνακα του ΦΩΤΗ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ που βρίσκεται στο σαλόνι του σπιτιού της κόρης του από το οποίο και μας μιλά. Η ΔΕΣΠΩ ΜΑΡΤΙΝΟΥ καθισμένη σε έναν καναπέ κάτω από έργα του πατέρα της και έχοντας στο πλάι της σύζυγό της ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΤΙΝΟ δίνει πολλά βιογραφικά στοιχεία για εκείνον, αλλά και εξηγεί πως όταν διάβασε το «Ο ΚΟΥΡΣΑΡΟΣ ΠΕΔΡΟ ΚΑΖΑΣ» κατανόησε πολλά στοιχεία από εκείνα που κανένας δε συζητούσε για τη σχέση του πατέρα της με τον πατέρα του. Παρεμβάλλεται μια φωτογραφία της ως μωρό με εκείνον να την κρατά, του ηγούμενου θείου ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ από τον οποίο και τιμώντας τον πήρε το όνομά που τον μεγάλωσε, φωτογραφία του μοναστηριού στην Αγία Παρασκευή στο οποίο ασκήτευσε. Επίσης παρεμβάλλεται στη διάρκεια που μιλά η κόρη του, κάποιο έργο του που αναπαριστά μια ηλικιωμένη γυναίκα και μια προσωπογραφία του.
00:04:52:00
Πλάνο του ΣΤΡΑΤΗ ΔΟΥΚΑ που βρίσκεται καθισμένος και έχει μπροστά του να τον στηρίζει ένα μικρό τραπεζάκι στο οποίο και ακουμπά. Μιλά για τη φοίτησή του στο Γυμνάσιο των ΚΥΔΩΝΙΩΝ στα 1908-1912, τη φιλία που τον συνέδεσε με το ΦΩΤΗ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ, τη γνωριμία του με τον ΠΑΠΑΛΟΥΚΑ και άλλους αλλά και το ξεκίνημα του Α Παγκόσμιου πολέμου που οδήγησε τον ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ στο ΠΑΡΙΣΙ.
00:06:26:00
Πλάνο ασπρόμαυρης φωτογραφίας με την παρέα σε κάποιο καφέ της εποχής.
00:06:32:00
Πλάνο που ξεκινά με κάποιο έργο του ΦΩΤΗ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ. Στη συνέχεια η κόρη του ΔΕΣΠΩ ΜΑΡΤΙΝΟΥ μιλά για τα χρόνια της διαμονής του στο ΠΑΡΙΣΙ, ενώ παρεμβάλλονται μια φωτογραφία του και το έργο του που εικονίζεται ο Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος που φιλοτεχνήθηκε στο ΠΑΡΙΣΙ στα 1918.
00:07:48:00
Πλάνο του ΣΤΡΑΤΗ ΔΟΥΚΑ μιλά για τη συνάντησή του με τον ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ μετά τον πόλεμο, όταν του παραδίδει το χειρόγραφό του «ΠΕΔΡΟ ΚΑΖΑΣ». Περιγράφει τις σκέψεις και τα συναισθήματα που του δημιούργησε η ανάγνωση αυτού του κειμένου αλλά και πολλές λεπτομέρειες για την έκδοσή του. Παρουσιάζεται ο ζωγραφικός πίνακας του ΦΩΤΗ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ, προσωπογραφία του ΣΤΡΑΤΗ ΔΟΥΚΑ την οποία φιλοτέχνησε ο ζωγράφος στα 1928.
00:09:01:00
Πλάνα εναλλασσόμενα που παρουσιάζουν φωτογραφίες και σκίτσα από το ΑΪΒΑΛΙ αλλά και φωτογραφίες της ΤΑΣΙΑΣ, αγαπημένης αδερφής του ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ, και του ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ στρατιώτη με μια κυρία. Ακούγεται η κόρη του που περιγράφει τις προσπάθειες του πατέρα της να εντοπίσει τους δικούς του μετά τον πόλεμο, το διορισμό του ως καθηγητή στο σχολείο στο ΑΪΒΑΛΙ, την καταστροφή και τη φυγή του με την εναπομείνασα οικογένειά του στη ΜΥΤΙΛΗΝΗ. Εμφανίζεται μια φωτογραφία του με τους μαθητές και τους συναδέλφους του στο σχολείο.
00:10:29:00
Πλάνο της ΕΛΛΗΣ ΑΛΕΞΙΟΥ καθισμένης σε μια πολυθρόνα να μιλά για τη βραδιά εκείνη, που ο ΠΡΩΤΟΠΑΤΣΗΣ παρουσίασε για πρώτη φορά τον ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ μέσα από το έργο του «ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΖΑΣ» στο σπίτι της, παρουσία του ΑΥΓΕΡΗ, της ΓΑΛΑΤΕΙΑΣ, του άντρα της ΒΑΣΣΟΥ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ και βέβαια της ίδιας. Εκεί αποφάσισαν να τον βοηθήσουν και τελικά πρότειναν στον ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΔΑΚΗ να εργαστεί για εκείνον κάνοντας σχέδια. Στη συνέχεια, σηκώνεται και σε έναν τοίχο γεμάτο προσωπογραφίες σημαντικών ανθρώπων, δείχνει πορτρέτα-σκίτσα του ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ που εικονίζουν τον ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ (ΝΤΙΝΟ) ΘΕΟΤΟΚΗ και τον ΑΥΓΕΡΗ. Αφού τη συναντήσουμε και πάλι καθισμένη, μιλά για τη θεματογραφία των έργων του και την επιρροή του μοναστηριού που έζησε στη συγγραφή τους. Τον συσχετίζει με τον ΜΑΡΑΜΠΟΥ, τον ποιητή, και διατυπώνει τις σκέψεις της για τη «γλώσσα» που χρησιμοποιεί στα κείμενα του.
00:16:08:00
Πλάνα εναλλασσόμενα που παρουσιάζουν διάφορα έργα του ΦΩΤΗ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ.
00:17:18:00
Πλάνο της ασπρόμαυρης φωτογραφίας του ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ που κρατά το καραβάκι που συναντάμε πολύ συχνά στα ζωγραφικά του έργα.
00:17:29:00
Πλάνο στους χώρους ενός μεγαλοαστικού σαλονιού. Εκεί βρίσκεται καθισμένος ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, εκδότης. Μιλά για τη γνωριμία του με τον ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ, τη φιλία που τους συνέδεσε, τη συμφωνία τους να εκδώσουν από κοινού το περιοδικό «ΚΙΒΩΤΟΣ». Στη συνέχεια αναφέρεται στη στάση που τήρησε ο ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ απέναντι στην έκδοση αυτού του περιοδικού και στην πρόταση που ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ έκανε στον ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ να γράψει ένα έργο σχετικό με την τεχνική παραγωγής της εικόνας. Παρεμβάλλονται κοινές τους φωτογραφίες, το εξώφυλλο ενός τεύχους του περιοδικού, ένα ζωγραφικό του έργο αγιογραφίας, διάφορα βιβλία από τις εκδόσεις που πραγματοποίησαν και το εξώφυλλο του «ΕΚΦΡΑΣΙΣ».
00:21:26:00
Πλάνα εναλλασσόμενα που παρουσιάζουν τρεις εικόνες που αγιογράφησε ο ΦΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ.
00:22:05:00
Πλάνο του ΝΙΚΟΥ ΖΙΑ, καθηγητή ιστορίας της τέχνης. Βρίσκεται καθισμένος στο σαλόνι του σπιτιού του και μιλά για το ζωγραφικό έργο του ΦΩΤΗ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ. Αναφέρεται στην προσφορά του ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ να φέρει έμπρακτα τη νεοελληνική ζωγραφική κοντά στις ρίζες του ελληνικού πολιτισμού. Ήταν απόλυτα συνειδητοποιημένος για τη σημασία, την αξία και το θεολογικό βάθος της παρουσίας της αγιογραφικής ζωγραφικής μέσα στους ναούς. Ο καθηγητής ΖΙΑΣ μιλά για τις καταβολές του έργου του ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ, περιγράφει την προσωπική του εμπειρία με έναν Αμερικανό τεχνοκριτικό για το έργο «ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΜΗΡΟΙ» που έχει τη θεματική του αφετηρία στην παράσταση των Σαράντα Μαρτύρων. Καθώς μιλά παρουσιάζονται πλάνα με διάφορα έργα του ζωγράφου, το έργο που ειδικά περιγράφει «ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΜΗΡΟΙ», μια φωτογραφία του ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ μπροστά σε έργα του, ένα χειρόγραφό του, έργα εντοίχιας αγιογραφίας, σκίτσα από τα έργα του της δεύτερης δεκαετίας του εικοστού αιώνα.
00:30:18:00
Πλάνα από την πρόσοψη και τους εξωτερικούς χώρους της ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗΣ.
00:30:38:00
Πλάνο του ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ, διευθυντή της Εθνικής Πινακοθήκης, να περπατά στους διαδρόμους της Πινακοθήκης και να κοντοστέκεται μπροστά σε έργα του ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ. Παραθέτει πληροφορίες που συνδέονται με τη θεματογραφία των έργων του σπουδαίου ζωγράφου και για την τύχη που είχε ένας από τους τοίχους του σπιτιού του, αλλά και τι μπορεί κάποιος να δει σε αυτόν.
00:35:36:00
Πλάνο της πρόσοψης του Δημαρχιακού Μεγάρου της πόλης των ΑΘΗΝΩΝ και της πλατείας που βρίσκεται μπροστά του με ένα μεγάλο σιντριβάνι.00:3740:00-00:44:21:00Πλάνο του ΝΙΚΟΥ ΖΙΑ, καθηγητή ιστορίας της τέχνης. Ανεβαίνει τα εσωτερικά σκαλιά του Δημαρχείου και στέκεται κάτω από τις τοιχογραφίες του ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ που συναντά κάποιος εκεί. Αναφέρει πως αυτή είναι η πιο ώριμη στιγμή στο έργο του. Παρουσιάζει αναλυτικά τους τοίχους του Μεγάρου, εξηγεί την τεχνική και την εμπειρία του ζωγράφου, που μπορεί κάποιος να διακρίνει μελετώντας τα θέματα που έχει εκεί αναπαραστήσει, καθώς και τη σειρά με την οποία τα έχει τοποθετήσει. Παρεμβάλλεται μια φωτογραφία του ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ κατά τη διάρκεια της εκεί εργασίας το 1939.
00:42:29:00
Πλάνο του ΝΙΚΟΥ ΖΙΑ, καθηγητή ιστορίας της τέχνης στο παρεκκλήσι της ΑΓΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗΣ στο κτήμα της οικογένειας του ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΕΣΜΑΖΟΓΛΟΥ στην ΚΗΦΙΣΙΑ. Εκεί ο ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ εργάστηκε κατά το 1938. Ο καθηγητής μιλά για την εκεί παρουσία του και παραθέτει πληροφορίες με τη σειρά της εικονογράφησης του ναού.
00:46:25:00
Εναλλαγή πλάνων με ασπρόμαυρες φωτογραφίες του ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ από στιγμές στο εργαστήριό του ή από προσωπικές στιγμές. Μιλά ο γαμπρός του ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΤΙΝΟΣ και περιγράφει τη δική τους σχέση αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετώπιζε ο ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ για να υποστηρίξει τις απόψεις του σχετικά με τον τρόπο της αγιογράφησης των ναών σε σχέση με την κρατούσα εκκλησιαστική άποψη. Αναφέρεται στις απόψεις του ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ και διατυπώνει την άποψή του για τον τρόπο που ο ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ συσχέτιζε την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ με την ΠΑΡΑΔΟΣΗ.
00:50:34:00
Ασπρόμαυρο πλάνο στις μορφές της ΠΑΝΑΓΙΑΣ και ΑΓΙΩΝ πάνω σε έναν τοίχο με αγιογράφηση του ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ. Σταδιακά αποκαλύπτεται ότι πρόκειται για φωτογραφία με τον ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ να εικονίζεται μπροστά από τον τοίχο αυτό. Ακούγεται ο ίδιος να μιλά για τη στάση που κράτησε στο θέμα της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ και ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.
00:50:59:00
Τίτλοι τέλους.
Θεματική Κατηγορία
ΤΕΧΝΕΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
ΘΡΗΣΚΕΙΑ & ΔΟΞΑΣΙΕΣ
ΙΣΤΟΡΙΑ
Θεματικοί Όροι
ΦΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ, λογοτεχνία, ελληνική παράδοση, ελληνικότητα, Ορθοδοξία, αγιογραφία, τοιχογραφία, εικαστικές τέχνες, ζωγραφική, προσωπικότητες
Αναφορές
ΦΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ, λογοτέχνης
ΦΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ, ζωγράφος
ΕΛΛΗΣ ΑΛΕΞΙΟΥ, συγγραφέας
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, εκδότης
ΣΤΡΑΤΗΣ ΔΟΥΚΑΣ, πεζογράφος
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ, διευθυντής Εθνικής Πινακοθήκης
ΔΕΣΠΩ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ – ΜΑΡΤΙΝΟΥ, κόρη του Φώτη Κόντογλου
ΝΙΚΟΣ ΖΙΑΣ, καθηγητής Ιστορίας της Τέχνης
«Ο ΚΟΥΡΣΑΡΟΣ ΠΕΔΡΟ ΚΑΖΑΣ», βιβλίο
Γεωγραφικός Προσδιορισμός
ΕΥΡΩΠΗ, ΕΛΛΑΔΑ, ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΤΤΙΚΗ, ΚΗΦΙΣΙΑ, ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙ ΑΓΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗΣ
ΕΥΡΩΠΗ, ΕΛΛΑΔΑ, ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΤΤΙΚΗ, ΑΘΗΝΑ, ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟ ΜΕΓΑΡΟ
ΕΥΡΩΠΗ, ΕΛΛΑΔΑ, ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΤΤΙΚΗ, ΑΘΗΝΑ, ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ
Γλώσσα Περιεχομένου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Δημιουργός
Παραγωγή: ΕΡΤ ΑΕ
Εκτέλεση: CINETIC
Συντελεστές
Σκηνοθεσία:
ΤΑΚΗΣ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
Έρευνα:
ΤΕΤΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Ηχολήπτης:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ
Βοηθός Οπερατέρ:
ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ
Οπερατέρ:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΑΣΚΑΛΟΘΑΝΑΣΗΣ
© ΕΡΤ ΑΕ 1982
Σχετικά Θέματα
Δικαιώματα
ΕΡΤ ΑΕ
Διάρκεια
00:51:11:00
Φυσικά – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Πρωτότυπο Μέσο: ΦΙΛΜ
Εικόνα: ΕΓΧΡΩΜΗ, 4:3
Χρηματοδότηση Ψηφιοποίησης/Τεκμηρίωσης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, Πρόσκληση 65
Τελευταία Ενημέρωση
28/06/2018