Κωδικός Τεκμηρίου
0000006881
Τύπος ψηφιακού αρχείου
Βίντεο
Τίτλος
ΜΟΝΟΓΡΑΜΜΑ
ΣΤΕΛΙΟΣ ΤΡΙΑΝΤΗΣ
Χρονολογία Παραγωγής
1994
Ημερομηνία Πρώτης Προβολής
Σκοπός
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Είδος
ΜΟΝΟΘΕΜΑΤΙΚΟ / ΟΧΙ-ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ
Χαρακτηρισμός
ΣΕΙΡΑ
Κατηγορία
ΠΟΡΤΡΕΤΑ-ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
Περίληψη
Σειρά αυτοβιογραφικών ντοκιμαντέρ από το 1982, των ΓΙΩΡΓΟΥ και ΗΡΩΣ ΣΓΟΥΡΑΚΗ, όπου σκιαγραφούνται προσωπικότητες από τον πνευματικό, καλλιτεχνικό, πολιτικό και κοινωνικό χώρο. Σ’ αυτό το επεισόδιο ο γλύπτης ΣΤΕΛΙΟΣ ΤΡΙΑΝΤΗΣ μιλάει για την πορεία του έργου του και τη συμβολή του στη διάσωση αρχαίων έργων γλυπτικής τέχνης.
Περιγραφή Περιεχομένου
Η σειρά ΜΟΝΟΓΡΑΜΜΑ φιλοξενεί τον γλύπτη ΣΤΕΛΙΟ ΤΡΙΑΝΤΗ. Ο ίδιος αναφέρει ότι γεννήθηκε στο ΤΡΙΚΑΣΤΡΟ ΣΟΥΛΙΟΥ και φοίτησε στη ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ, ενώ από φοιτητής εργάστηκε δίπλα στον καθηγητή του ΤΟΜΠΡΟ, όταν έφτιαχνε τον ΑΓΝΩΣΤΟ ΝΑΥΤΗ της ΑΝΔΡΟΥ. Στη συνέχεια, εργάστηκε για δυο χρόνια στο Μουσείο ΔΕΛΦΩΝ και ΔΗΛΟΥ, σχετικά με την ανασύνθεση γλυπτών έργων, ενώ συνέβαλε στην αναστύλωση του μνημείου της ΒΡΑΥΡΩΝΑΣ. Αργότερα διορίστηκε ως υπάλληλος του ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ και μετέβη ως υπότροφος στο ΠΑΡΙΣΙ, όπου παρουσίασε και προσωπικές του εκθέσεις. Επιστρέφοντας εργάστηκε στο μουσείο της ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ. Ανέλαβε τη συντήρηση του ΕΡΕΧΘΕΙΟΥ και των ΚΑΡΥΑΤΙΔΩΝ και επισκέφτηκε τη ΡΩΜΗ όπου εργάστηκε στην ανασύνθεση γλυπτών έργων μνημείου.
Ανάλυση Περιεχομένου
00:00:05:00
Τίτλοι αρχής.
00:02:08:00
Πλάνο του ΣΤΕΛΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΗ δίπλα σε τζάκι, σε δωμάτιο πλάι στο εργαστήριό του. Αναφέρει ότι γεννήθηκε στην κοινότητα ΤΡΙΚΑΣΤΡΟΥ ΣΟΥΛΙΟΥ. Όταν ξέσπασε ο ελληνοϊταλικός πόλεμος έμεναν στην ΠΥΛΟ και με την επιστροφή του πατέρα του από το μέτωπο αποφάσισαν να μετοικήσουν για λόγους επιβίωσης στο ΤΡΙΚΑΣΤΡΟ. Ζώντας εκεί επηρεάστηκε από τις καλλιτεχνικές ανησυχίες του παππού του. Εμβόλιμες παιδικές και οικογενειακές φωτογραφίες.
00:03:43:00
Πλάνα φωτογραφιών του ΣΤΕΛΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΗ με συναδέλφους του κοντά σε γλυπτά. Αναφέρει ότι από μικρός ήθελε να γίνει γλύπτης και ως μαθητής μέσω εξετάσεων βρέθηκε με υποτροφία στη ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ.
00:04:18:00
Πλάνο του ΣΤΕΛΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΗ. Αναφέρει ότι ως τριτοετής φοιτητής το 1956, δούλεψε κοντά στον καθηγητή του ΤΟΜΠΡΟ που έφτιαχνε τον «Άγνωστο Ναύτη της ΑΝΔΡΟΥ». Εκείνη την περίοδο τους επισκέφθηκε, η εργαζόμενη στους ΔΕΛΦΟΥΣ, αρχαιολόγος ΙΩΑΝΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, η οποία ζήτησε ένα γλύπτη προκειμένου να στήσει τα γλυπτά του ΔΑΟΧΟΥ. Ο ΤΟΜΠΡΟΣ τον πρότεινε και εργάστηκε εκεί για δυο χρόνια. Εμβόλιμες φωτογραφίες από τις εργασίες στους ΔΕΛΦΟΥΣ.
00:05:25:00
Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΤΡΙΑΝΤΗΣ αναφέρει ότι το 1959 πήρε υποτροφία για το ΠΑΡΙΣΙ, την οποία δεν αξιοποίησε, επειδή εργαζόταν στο μουσείο των ΔΕΛΦΩΝ και της ΔΗΛΟΥ, έχασε τις εξετάσεις για τη γλώσσα. Εμβόλιμες σχετικές φωτογραφίες από τους ΔΕΛΦΟΥΣ και τη ΔΗΛΟ.
00:05:52:00
Πλάνα με αρχαίες ανάγλυφες παραστάσεις. Ακούγεται ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΤΡΙΑΝΤΗΣ να αναφέρει ότι μετά τους ΔΕΛΦΟΥΣ εργάστηκε στη ΒΡΑΥΡΩΝΑ, όπου βρέθηκαν τα αγαλματίδια «ΑΡΚΤΟΙ», αφιερώματα της Θεάς ΑΡΤΕΜΗΣ.
00:06:14:00
Πλάνο του ΣΤΕΛΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΗ να αναφέρει ότι συνέβαλε στη ΒΡΑΩΝΑ με την ορθή συγκόλληση αγαλματιδίων.
00:06:31:00
Πλάνα από σχέδια αναπαράστασης του ιερού, αλλά και πλάνα του αρχαιολογικού χώρου της ΣΤΟΑΣ της ΒΡΑΥΡΩΝΑΣ, όπου εφάρμοσαν την Αναστρεψιμότητα.
00:06:46:00
Πλάνο του ΣΤΕΛΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΗ να εξηγεί πως εργάσθηκαν στην ΒΡΑΥΡΩΝΑ, αναπληρώνοντας με έκτυπα τα καταστραμμένα μαρμάρινα τμήματα κιόνων.
00:07:33:00
Πλάνο της ΣΤΟΑΣ της ΒΡΑΥΡΩΝΑΣ. Ακούγεται ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΤΡΙΑΝΤΗΣ να αναφέρεται στην πρωτοποριακή μέθοδο που εφάρμοσαν.
00:07:44:00
Πλάνο του ΣΤΕΛΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΗ να αναφέρεται στη γνωριμία με τη σύζυγό του. Αυτό συνέβη κατά τη διάρκεια επίσκεψης στην ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ της ΒΡΑΥΡΩΝΑΣ, της οποίας ήταν τελειόφοιτη.
00:08:16:00
Πλάνα φωτογραφιών του ΣΤΕΛΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΗ με τη σύζυγό του και την κόρη τους. Ακούγεται ο ίδιος να αναφέρει ότι παντρεύτηκαν δύο χρόνια μετά τη γνωριμία τους και μετά ένα χρόνο απέκτησαν την κόρη τους ΜΥΡΤΩ.
00:08:34:00
Πλάνο του ΣΤΕΛΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΗ να αναφέρεται στις κοινές προσπάθειές του με τον έφορο αρχαιοτήτων ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ να διασώσουν το Ναό της ΝΕΜΕΣΗΣ στον αρχαιολογικό χώρο ΡΑΜΝΟΥΝΤΑ ΑΤΤΙΚΗΣ. Γίνεται λόγος για το άγαλμα της ΝΕΜΕΣΗΣ που φιλοτέχνησε ο ΑΓΟΡΑΚΡΙΤΟΣ και μελέτησε ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΙΝΗΣ. Εμβόλιμα πλάνα φωτογραφιών της περιοχής, του ναού και σχετικών αναπαραστάσεων.
00:10:08:00
Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΤΡΙΑΝΤΗΣ αναφέρεται στη σημασία του έργου του ΔΕΣΠΙΝΗ και στη γνωριμία του με τους ΧΡΗΣΤΟ και ΣΕΜΝΗ ΚΑΡΟΥΖΟΥ, οι οποίοι τότε φρόντιζαν να στήσουν ευρήματα διαφόρων περιόδων στο ΕΘΝΙΚΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ. Εκφράζει το αίσθημα ικανοποίησης που του δημιουργούσε η προσπάθεια ανασύνθεσης αρχαίων γλυπτών. Εμβόλιμες φωτογραφίες του ΣΤΕΛΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΗ μπροστά από αρχαία γλυπτά.
00:11:24:00
Πλάνα γλυπτών έργων του ΣΤΕΛΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΗ. Αναφέρει ότι παράλληλα με τις αρχαιολογικές αναστηλώσεις, δημιουργούσε και γλυπτά, ενώ το 1964 έδωσε και πάλι εξετάσεις για το ΠΑΡΙΣΙ, όπου πήγε το 1965 και έμεινε για τρία χρόνια κατασκευάζοντας γλυπτά και παρουσιάζοντας εκθέσεις.
00:11:49:00
Πλάνα από τον αρχαιολογικό χώρο και το χώρο της εισόδου του μουσείου της ΟΛΥΜΠΙΑΣ. Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΤΡΙΑΝΤΗΣ αναφέρει ότι εργάσθηκε εκεί από το 1975.
00:11:49:00
Πλάνα του χώρου που φιλοξενεί τον «ΕΡΜΗ» του ΠΡΑΞΙΤΕΛΗ αλλά και περίοπτα πλάνα του αγάλματος. Ακούγεται ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΤΡΙΑΝΤΗΣ να εξηγεί σχετικά με τις εργασίες που δέχτηκε το αγάλμα, διατυπώνοντας τη βεβαιότητα της αυθεντικότητάς του.
00:13:51:00
Πλάνο του ΣΤΕΛΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΗ μπροστά στο άγαλμα του «ΕΡΜΗ» του ΠΡΑΞΙΤΕΛΗ. Περιγράφει τις εργασίες για τη συντήρηση και παρουσίαση στο κοινό του αγάλματος. Δίνει σημαντικές πληροφορίες για τη μέριμνα αντισεισμικής προστασίας του έργου.
00:15:49:00
Πλάνα φωτογραφιών του ΣΤΕΛΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΗ και συνεργατών του με αρχαία γλυπτά στο ΜΟΥΣΕΙΟ της ΟΛΥΜΠΙΑΣ. Αναφέρει ότι είχε την τεχνική ευθύνη παρουσίασης των γλυπτών, ενώ οι αρχαιολόγοι ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ και ΤΡΙΑΝΤΗΣ την επιστημονική ευθύνη. Σημειώνει τις επεμβάσεις τους για τη νέα σύνθεση των θεμάτων.
00:16:58:00
Πλάνο του ΣΤΕΛΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΗ μπροστά στο αέτωμα που δημιούργησαν κατά την αναστύλωση. Αναλύει το σκεπτικό της ανασύστασης του αετώματος αφήνοντας ασυμπλήρωτα τα τμήματα των αγαλμάτων, κάτι που πρακτικά τους δικαίωσε.
00:18:24:00
Πλάνα από την αίθουσα του Αρχαιολογικού Μουσείου ΟΛΥΜΠΙΑΣ που εκτίθεται το αέτωμα. Ακούγεται ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΓΛΗΣ να διαβάζει απόσπασμα κειμένου από το «ΟΛΥΜΠΙΑ» του ΝΙΚΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ στο οποίο αναλύονται τα θέματα των γλυπτών συμπλεγμάτων.
00:21:18:00
Πλάνο το ΣΤΕΛΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΗ σε αίθουσα αρχαιολογικού μουσείου. Αναφέρει ότι προσπαθεί να ασχοληθεί και με τη γλυπτική, πέρα από τις αρχαιολογικές του υποχρεώσεις που επικεντρώνονται στην αναδημιουργία του αγάλματος της «ΝΙΚΗΣ» του ΠΑΙΩΝΙΟΥ.
00:21:32:00
Πλάνα του ΣΤΕΛΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΗ μπροστά στο κεντρικό τμήμα του κορμού του αγάλματος της «ΝΙΚΗΣ» του ΠΑΙΩΝΙΟΥ. Στη συνέχεια παρουσιάζει τα κομμάτια του που έχουν συλλεγεί προκειμένου αυτό να ανασυσταθεί, αλλά και την εγχάρακτη αναθηματική επιγραφή, που πληροφορεί πως η ΝΙΚΗ ήταν αφιέρωμα ΜΕΣΣΗΝΙΩΝ και ΝΑΥΠΑΚΤΙΩΝ στον ΟΛΥΜΠΙΟ ΔΙΑ για τη νίκη τους κατά των ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΩΝ στον ΑΡΧΙΔΑΜΕΙΟ πόλεμο. Παρεμβάλλονται φωτογραφίες του αγάλματος της ΝΙΚΗΣ.
00:24:03:00
Πλάνα του ΕΡΕΧΘΕΙΟΥ με τις ΚΑΡΥΑΤΙΔΕΣ και στη συνέχεια πλάνα με φωτογραφίες από τις ΚΑΡΥΑΤΙΔΕΣ. Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΤΡΙΑΝΤΗΣ αναφέρει ότι ζητήθηκε η συμβολή του στην αντιγραφή των ΚΑΡΥΑΤΙΔΩΝ. Τα αγάλματα ήταν τότε ένα βήμα πριν τη φθορά. Προβάλλονται ασπρόμαυρες φωτογραφίες του ΣΤΕΛΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΗ και συνεργάτη του σε στιγμές ενασχόλησης με την αντιγραφή των αγαλμάτων.
00:22:16:00
Πλάνο του ΣΤΕΛΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΗ να εξηγεί τη μέθοδο εργασίας συντήρησης των ΚΑΡΥΑΤΙΔΩΝ και τις αρνητικές κρίσεις των ειδικών. Αναφέρεται στη βράβευσή του από την ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΘΗΝΩΝ το 1982 για το έργο του και την ΕΥΦΗΜΟ ΜΝΕΙΑ που έχει δεχτεί για την προσφορά του. Ταυτόχρονα διατυπώνει το παράπονό του για τους βαθμούς και τα προνόμια που ποτέ δεν πήρε από τη θέση του στο ΕΘΝΙΚΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ.
00:22:16:00
Πλάνα φωτογραφιών του ΣΤΕΛΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΗ σε αρχαιολογικό χώρο, στο αρχαιολογικό μουσείο με τον ΤΣΑΡΟΥΧΗ, στην PIAZZA DI SPAGNA. Ακούγεται ο ίδιος να αναφέρει ότι το 1985 συνταξιοδοτήθηκε από την Αρχαιολογική Υπηρεσία.
00:26:31:00
Πλάνα φωτογραφιών του ΣΤΕΛΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΗ από τη διαμονή του στη ΡΩΜΗ καθώς και αγαλμάτων. Αναφέρει ότι ζητήθηκε από τον αρχαιολόγο ΕΥΓΕΝΙΟ ΛΑΡΟΚΑ η συμβολή του για ένα χαμένο αέτωμα του 5ου αιώνα, το οποίο ο ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ είχε στείλει τον στρατηγό ΣΩΣΙΑΝΟ να το φέρει, ώστε να τοποθετηθεί στο ναό του ΑΠΟΛΛΩΝΑ κάτω από το ΚΑΠΙΤΩΛΙΟ στο θέατρο MARCELLO. Ο ΤΡΙΑΝΤΗΣ ανακάλυψε ότι δεν πρόκειται για ένα μεμονωμένο άγαλμα, αλλά για τμήμα γλυπτού συμπλέγματος.
00:27:53:00
Πλάνο του ΣΤΕΛΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΗ. Αναφέρει ότι συνέθεσαν το αέτωμα και παράλληλα το παρουσίασαν σε έκθεση με μεγάλη επιτυχία.
00:28:09:00
Πλάνο του ΣΤΕΛΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΗ να δημιουργεί στο εργαστήριό του. Αναφέρει ότι ποτέ δεν αισθάνθηκε αρχαιολόγος, παρότι αρχαιολογεί με το δικό του τρόπο, πάσχοντας παράλληλα από αρχαιολατρία. Αυτή την περίοδο ασχολείται με τη γλυπτική.
00:28:58:00
Πλάνα έργων του ΣΤΕΛΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΗ. Αναφέρει ότι έχει κάνει πολλά αγάλματα με λίγη ή πολλή αφαίρεση, όπως το ηρώο σφαγιασθέντων στο ΔΙΣΤΟΜΟ, προτομές, ανδριάντες του ΜΙΑΟΥΛΗ, τον ΚΑΝΑΡΗ, έφιππο τον ΠΛΑΣΤΗΡΑ, πορτρέτα του ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ και του ΜΠΙΛΙ ΜΠΟ.
00:30:25:00
Πλάνα του ΣΤΕΛΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΗ την ώρα της δημιουργίας. Αναφέρει ότι επηρεάστηκε από τα αρχαία πρότυπα, αλλά απέφυγε να δημιουργήσει αντίγραφά τους, αποδίδοντας έργο προσωπικό.
00:31:37:00
Τίτλοι τέλους.
Θεματική Κατηγορία
ΤΕΧΝΕΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
Θεματικοί Όροι
ΣΤΕΛΙΟΣ ΤΡΙΑΝΤΗΣ, βιογραφία, γλύπτες, πλαστικές τέχνες, γλυπτική, συντήρηση αρχαιοτήτων, αναστήλωση, μνημεία, αρχαία γλυπτική, αγάλματα
Αναφορές
ΣΤΕΛΙΟΣ ΤΡΙΑΝΤΗΣ, γλύπτης
ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΝΕΜΕΣΕΩΣ, αρχαίος ναός
ΣΤΟΑ ΤΗΣ ΒΡΑΥΡΩΝΑΣ, μνημείο
ΝΕΜΕΣΙΣ του Αγορακρίτου, άγαλμα
ΕΡΜΗΣ του Πραξιτέλη, άγαλμα
ΝΙΚΗ του Παιωνίου, άγαλμα
ΚΑΡΥΑΤΙΔΕΣ, άγαλμα
Γεωγραφικός Προσδιορισμός
ΕΥΡΩΠΗ, ΕΛΛΑΔΑ, ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΦΩΚΙΔΑ, ΔΕΛΦΟΙ, ΜΟΥΣΕΙΟ ΔΕΛΦΩΝ
ΕΥΡΩΠΗ, ΕΛΛΑΔΑ, ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΤΤΙΚΗ, ΒΡΑΥΡΩΝΑ, ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
ΕΥΡΩΠΗ, ΕΛΛΑΔΑ, ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΤΤΙΚΗ, ΡΑΜΝΟΥΝΤΑΣ, ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
ΕΥΡΩΠΗ, ΕΛΛΑΔΑ, ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ, ΗΛΕΙΑ, ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ, ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΟΛΥΜΠΙΑΣ
ΕΥΡΩΠΗ, ΕΛΛΑΔΑ, ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΤΤΙΚΗ, ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ ΑΘΗΝΑΣ, ΑΘΗΝΑ, ΑΚΡΟΠΟΛΗ, ΕΡΕΧΘΕΙΟ
Γλώσσα Περιεχομένου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Δημιουργός
Παραγωγή: ΕΡΤ ΑΕ
Συντελεστές
Διεύθυνση Παραγωγής:
ΗΡΩ ΣΓΟΥΡΑΚΗ
Παραγωγός:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΓΟΥΡΑΚΗΣ
Σκηνοθέτης:
ΜΠΑΜΠΗΣ ΠΛΑΪΤΑΚΗΣ
Ηχοληψία:
ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΤΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ
Δημοσιογραφική Επιμέλεια:
ΙΩΑΝΝΑ ΚΟΛΟΒΟΥ
Καλλιτεχνική Επιμέλεια:
ΡΟΥΣΣΕΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗΣ
Μουσική Σήματος:
ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Φωτογραφία:
ΣΤΑΘΗΣ ΓΚΟΒΑΣ
Μοντάζ-Μίξη Ήχου:
ΝΙΚΟΣ ΜΟΥΣΤΑΚΗΣ
Βοηθός Σκηνοθέτη:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΡΟΥΣΤΑΛΗΣ
Βοηθός Παραγωγής:
ΝΙΚΟΣ ΣΓΟΥΡΑΚΗΣ
Μαγνητοσκόπηση-Επεξεργασία:
ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ
Μεταγραφή-Telecine:
VIDEOPRESS
Κινηματογραφικά Εργαστήρια:
SKLAVIS STUDIO
Ηλεκτρονικοί Τίτλοι:
ΑΡΧΕΙΟ
Γραμματεία Παραγωγής:
ΕΛΙΝΑ ΤΖΑΝΟΥ
Συντονισμός Παραγωγής:
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ
Σχετικά Θέματα
Δικαιώματα
ΕΡΤ ΑΕ
Διάρκεια
00:31:53:12
Φυσικά – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Πρωτότυπο Μέσο: ΒΙΝΤΕΟ
Εικόνα: ΕΓΧΡΩΜΗ
Χρηματοδότηση Ψηφιοποίησης/Τεκμηρίωσης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, Πρόσκληση 65
Τελευταία Ενημέρωση
10/11/2009