Ο ΗΛΙΟΣ ΑΝΑΤΕΛΕΙ ΞΑΝΑ
0000006832
Λίγο πριν το πέρασμα στον 21ο αιώνα και στη νέα χιλιετία, άνθρωποι του καλλιτεχνικού και επιστημονικού χώρου παραθέτουν τις απόψεις τους για τον ερχομό του 2000 και την δημοφιλή αντίληψη για τις ριζικές αλλαγές που θα επιφέρει.
Κωδικός Τεκμηρίου
0000006832
Τύπος ψηφιακού αρχείου
Βίντεο
Τίτλος
ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ
Ο ΗΛΙΟΣ ΑΝΑΤΕΛΕΙ ΞΑΝΑ
Χρονολογία Παραγωγής
1999
Ημερομηνία Πρώτης Προβολής
Σκοπός
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Είδος
ΜΟΝΟΘΕΜΑΤΙΚΟ / ΟΧΙ-ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ
Χαρακτηρισμός
ΣΕΙΡΑ
Κατηγορία
ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ (ΙΣΤΟΡΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ)
Περίληψη
Λίγο πριν το πέρασμα στον 21ο αιώνα και στη νέα χιλιετία, άνθρωποι του καλλιτεχνικού και επιστημονικού χώρου παραθέτουν τις απόψεις τους για τον ερχομό του 2000 και την δημοφιλή αντίληψη για τις ριζικές αλλαγές που θα επιφέρει.
Περιγραφή Περιεχομένου
Η εκπομπή «ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ» είναι αφιερωμένη στην αλλαγή του 21ου αιώνα. Η ΣΩΤΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ, ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ, ο ΤΑΣΟΣ ΜΠΑΝΤΗΣ, ο ΜΕΝΗΣ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΑΣ, ο ΑΡΗΣ ΡΕΤΣΟΣ και ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ παραθέτουν τις προσωπικές τους απόψεις για το νέο αιώνα. Σχολιάζουν την αντίληψη της ριζικής αλλαγής που συνδέεται με το ξεκίνημα του νέου αιώνα και του εορταστικού χαρακτήρα της υποδοχής της νέας χιλιετίας. Μιλούν για τα χαρακτηριστικά του 20ού αιώνα και κάνουν ιδιαίτερο λόγο για τη δεκαετία του ’90. Αναφέρονται στη σημασία της εικόνας στον 20ό αιώνα, στη μουσική, την τέχνη και την επιστήμη. Τέλος, αναλύουν το συναίσθημα του φόβου του ανθρώπου απέναντι στο νέο αιώνα και εκφράζουν τις προσδοκίες τους για το μέλλον. Παρεμβάλλονται σχετικά αποσπάσματα από ταινίες.
Τίτλοι αρχής.
00:00:50:06
Πλάνο της ανατολής του ηλίου ανάμεσα στα σύννεφα. Απεικόνιση της γης και του ηλίου από τύπωμα του 1900. Εμφάνιση τίτλου: «ΩΔΗ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΙΩΝΑ» και σειρά από παλαιές φωτογραφίες.
00:01:50:00
Ασπρόμαυρο πλάνο στους δρόμους πόλης με ανθρώπους να περπατούν, κίνηση οχημάτων και ηλεκτρονική πινακίδα αντίστροφης μέτρησης για το έτος 2000.
00:02:24:22
Εμφάνιση τίτλου: «ΤΟ ΠΑΡΤΥ».
00:02:29:09
Πλάνο με τη συγγραφέα ΣΩΤΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ. Σχολιάζει αρνητικά την αντίληψη της ριζικής αλλαγής που συνδέεται με την αρχή του νέου αιώνα.
00:02:53:10
Πλάνο με τον σκηνοθέτη ΤΑΣΟ ΜΠΑΝΤΗ. Αναφέρεται στον υπερβολικό καταναλωτισμό, με αφορμή την υποδοχή της νέας χιλιετίας, στην οποία αποδίδεται κι ένας εορταστικός χαρακτήρας.
00:03:19:00
Πλάνο με τον χορογράφο ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ. Επισημαίνει το ενδιαφέρον όχι του γεγονότος του μιλένιουμ, αλλά της σημασίας που προσδίδουν οι άνθρωποι σε συγκεκριμένα γεγονότα.
00:03:38:02
Απόσπασμα από την ταινία «Παράξενες μέρες» του Κ. ΜΠΙΓΚΕΛΟΟΥ σχετικό με την αλλαγή της χιλιετίας.
00:04:02:19
Πλάνο του Επίκουρου Καθηγητή Πολιτικής Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Αθηνών ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΝΙΑΤΗ, ο οποίος αναφέρεται στην ανάγκη του σημερινού ανθρώπου να κατασκευάζει επίπλαστες εικόνες και ψευδαισθήσεις καθώς και την ελπίδα ενός καλύτερου αύριο, που υποτίθεται ότι φέρνει ο νέος αιώνας.
00:04:29:04
Πλάνο με τον συγγραφέα ΜΕΝΗ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΑ. Εκφράζει την προσωπική του αδιαφορία για τον ερχομό του νέου αιώνα και υπογραμμίζει την αίσθηση της ύφεσης για το τέλος αυτού του αιώνα.
00:05:23:04
Πλάνο με κείμενα από εφημερίδες του 19ου αιώνα.
00:05:46:24
Εμφάνιση τίτλου: «Ο ΕΙΚΟΣΤΟΣ».
00:05:51:14
Πλάνο της ΣΩΤΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ. Μιλά για τα ορόσημα του κάθε αιώνα, πολιτικά ή πολιτιστικά γεγονότα, που εξισορροπούν τις βαρβαρότητές του.
00:06:35:21
Πλάνο με τον ΜΕΝΗ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΑ. Αναρωτιέται για τον τίτλο που θα δώσουμε στον 20ό αιώνα.
00:06:54:17
Πλάνο της ΣΩΤΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ. Αναφέρεται στους καταστροφικούς πολέμους του 20ού αιώνα και το αντίβαρο του κινηματογράφου, της λογοτεχνίας και των νέων ανθρώπων.
00:07:27:09
Απόσπασμα από την ταινία «Μαύρη Βροχή» του Σ. ΙΜΑΜΟΥΡΑ.
00:07:52:07
Πλάνο του ΜΕΝΗ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΑ ο οποίος αναφέρεται στην ατομική έκρηξη, ως ένα από τα αξέχαστα γεγονότα του 20ού αιώνα.
00:08:32:04
Πλάνο με φύλλα εφημερίδων του τέλους του 19ου αιώνα.
00:08:59:01
Πλάνο με τον ηθοποιό ΑΡΗ ΡΕΤΣΟ, ο οποίος επισημαίνει την αποκαλυπτική διάθεση των ανθρώπων απέναντι στο νέο αιώνα.
00:09:55:20
Εμφάνιση τίτλου: «Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ».
00:10:00:22
Ο ΜΕΝΗΣ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΑΣ υπογραμμίζει την ελλιπή πληροφόρηση των ανθρώπων παρά τον βομβαρδισμό των ειδήσεων στη σημερινή εποχή και αναφέρει ότι ο ΜΠΟΥΝΙΟΥΕΛ χαρακτηρίζει την πληροφόρηση ως «μάστιγα του αιώνα».
00:10:45:07
Πλάνο του ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΝΙΑΤΗ ο οποίος αναφέρεται στην υπερπληροφόρηση και την παγκοσμιοποίηση των ιδεών σαν ένα ελπιδοφόρο μήνυμα, τονίζοντας όμως πως δεν αλλάζει τις ζωές των ανθρώπων.
00:11:17:17
Απόσπασμα από την ταινία «Νύχτα» του Μ. ΑΝΤΟΝΙΟΝΙ.
00:11:41:19
Εμφάνιση τίτλου: «Η ΕΙΚΟΝΑ».
00:11:46:10
Πλάνο με τον ΤΑΣΟ ΜΠΑΝΤΗ, ο οποίος μιλά για τον καταλυτικό ρόλο που έπαιξε η εικόνα στην αντίληψη του κόσμου κατά τον 20ό αιώνα.
00:12:37:13
Πλάνο με τον ΜΕΝΗ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΑ. Αναφέρεται στο ρόλο της εικόνας στη σημερινή εποχή.
00:13:09:17
Απόσπασμα από την ταινία «Ο Άνθρωπος με την κινηματογραφική μηχανή» του ΤΖ. ΒΕΡΤΩΦ.
00:13:55:22
Πλάνο της ΣΩΤΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ. Μιλά για τη σημασία της εικόνας στη ζωή των σημερινών ανθρώπων.
00:15:09:22
Πλάνο του ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ. Επισημαίνει τη σχέση μεταξύ διαφημίσεων και βίντεο κλιπ και αναφέρεται στις αρχικές αντιρρήσεις που υπήρχαν για τη νέα μορφή των διαφημίσεων.
00:15:46:11
Εμφάνιση τίτλου: «Ο ΗΧΟΣ».
00:15:51:13
Απόσπασμα από την ταινία «Μπλόου Απ» του Μ. ΑΝΤΟΝΙΟΝΙ.
00:16:22:11
Η ΣΩΤΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ μιλά για τη μουσική του 20ού αιώνα και χαρακτηρίζει το ροκ εν ρολ ως την κλασική μουσική του 20ού αιώνα.
00:16:56:25
Εμφάνιση τίτλου: «Η ΔΕΚΑΕΤΙΑ».
00:17:00:15
Πλάνο του ΜΕΝΗ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΑ. Μιλά για τη δεκαετία του ’90 σχολιάζοντας πως αποτέλεσε την προετοιμασία για το «άγνωστο σύμπαν», το νέο αιώνα.
00:18:01:22
Εξωτερικό πλάνο σε δρόμους πόλης σε γρήγορους ρυθμούς.
00:18:29:07
Πλάνο του ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ. Κάνει λόγο για την αρχή μιας νέας εποχής, επισημαίνοντας κάποια από τα χαρακτηριστικά του αιώνα που παρουσιάζουν ενδιαφέρον για εκείνον.
00:19:01:00
Εμφάνιση τίτλου: «Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ».
00:19:05:15
Πλάνο του ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΝΙΑΤΗ. Αναφέρεται στην επιστήμη και την ορίζει στα πλαίσια της ηθικής ή έξω από αυτά, μιλάει για την επίδραση των αποτελεσμάτων της και τις τυχόν επιπτώσεις της στη ζωή του ανθρώπου. Φέρνει ως χαρακτηριστικό παράδειγμα τη γενετική.
00:19:57:03
Πλάνο από εργαστήριο κατά τη διάρκεια πειράματος.
00:20:09:13
Πλάνο του ΜΕΝΗ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΑ. Εκφράζει την αντίθεσή του στην κλωνοποίηση και εξηγεί τους λόγους.
00:21:14:07
Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ μιλά για την αλλαγή της φύσης με τη συμβολή των εφευρέσεων.
00:21:35:15
Πλάνο από την ταινία «2001. Η Οδύσσεια του διαστήματος» του ΣΤ. ΚΙΟΥΜΠΡΙΚ και πλάνο από εφημερίδες του 19ου αιώνα.
00:22:20:14
Πλάνο του ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ. Μιλάει για τη δυνατότητα επιβράδυνσης του γήρατος και την παράταση της μυϊκής αντοχής.
00:22:38:01
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ αναφέρεται στο 19ο αιώνα. Μιλά για την αντίληψη της επιστήμης που είχε ο άνθρωπος το 19ο αιώνα και επισημαίνει την αλλαγή στην αντίληψη αυτή στη σύγχρονη εποχή, υπογραμμίζοντας πως ο σύγχρονος άνθρωπος δεν μπορεί να κατανοήσει την επιστήμη ως μια ενιαία κοσμοθεωρία που θα αλλάξει τη ζωή του.
00:23:56:17
Εμφάνιση τίτλου: «Η ΜΝΗΜΗ».
00:24:01:18
Πλάνο του ΜΕΝΗ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΑ. Αναφέρεται στο πλούσιο φωτογραφικό και κινηματογραφικό υλικό του 20ού αιώνα, σε αντιπαράθεση με τη γραπτή μνήμη των προηγούμενων αιώνων.
00:24:34:14
Εναλλασσόμενα πλάνα από επίκαιρα.
00:25:03:09
Ο ΜΕΝΗΣ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΑΣ συνεχίζει τη σκέψη του για το φωτογραφικό και κινηματογραφικό υλικό, επισημαίνοντας ότι τείνει να μοιάζει με ένα μυθιστόρημα.
00:25:31:24
Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ αναφέρεται στην τέχνη ως συλλογικό υποσυνείδητο των ανθρώπων.
00:26:01:11
Πλάνο από την ταινία « Άγριες φράουλες» του ΙΓΚ. ΜΠΕΡΓΚΜΑΝ
00:26:42:19
Εμφάνιση τίτλου: «Η ΤΕΧΝΗ».
00:26:47:05
Πλάνο του ΜΕΝΗ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΑ. Χαρακτηρίζει την τέχνη ως «νάρκη».
00:27:13:24
Πλάνο του ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΝΙΑΤΗ. Μιλά για το λυτρωτικό χαρακτήρα της τέχνης και την απουσία αυτού του χαρακτηριστικού σήμερα.
00:28:17:13
Πλάνο με τίτλους και αποσπάσματα κειμένων από εφημερίδες του 19ου αιώνα.
00:28:38:17
Πλάνο του ΤΑΣΟΥ ΜΠΑΝΤΗ. Αναφέρει πως καθημερινά οι άνθρωποι της τέχνης καλούνται να εκφράσουν αυτό που έχουν και να το μοιράζονται.
00:29:07:05
Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ανησυχεί για το μέλλον της τέχνης.
00:29:48:13
Πλάνο του ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΝΙΑΤΗ. Επισημαίνει τη σύνδεση της κοινωνικής εμπειρίας με την αισθητική εμπειρία, εξηγώντας πώς συνδέθηκαν οι πρωτοπορίες του 20ου αιώνα με μεγάλες κοινωνικές και πολιτικές αλλαγές.
00:30:26:09
Απόσπασμα από την ταινία «Θωρηκτό Ποτέμκιν» του Σ. ΑΪΖΕΝΣΤΑΪΝ.
00:30:56:15
Ο ΜΕΝΗΣ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΑΣ μιλά για το πώς μια ταινία αντικατοπτρίζει την εποχή της.
00:31:54:10
Εμφάνιση τίτλου: «ΤΟ 1900».
00:31:58:04
Πλάνο της ΣΩΤΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ. Μιλά για τον πολιτικό-ηθικό σκοταδισμό και την καταστροφολογία που επικρατούσε στο γύρισμα του 20ου αιώνα και χαρακτηρίζει δικαιολογημένη τη νοσταλγία για το μέλλον.
00:33:18:20
Πλάνο με αποσπάσματα από εφημερίδες του τέλους του 19ου αιώνα.
00:33:42:10
Ο ΤΑΣΟΣ ΜΠΑΝΤΗΣ αναφέρεται στον ενθουσιασμό και στο όραμα αλλαγής του κόσμου στο γύρισμα του 20ού αιώνα, σε αντίθεση με την έλλειψη πίστης και την αγωνία του σημερινού ανθρώπου για περισσότερο πλούτο, στην αυγή του νέου αιώνα.
00:34:45:24
Εμφάνιση τίτλου: «Ο ΦΟΒΟΣ».
00:34:50:17
Πλάνο με τον ηθοποιό ΑΡΗ ΡΕΤΣΟ. Εξηγεί πώς αντιλαμβάνεται την έννοια του θανάτου.
00:35:30:18
Πλάνο του ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ. Μιλά για την προσωπική του αντίληψη για τα πράγματα και εκφράζει το φόβο του για τα πράγματα που δεν αλλάζουν και την ελπίδα ο άνθρωπος θα χρησιμοποιήσει καλύτερα τα εργαλεία που έχει στην κατοχή του.
00:36:36:13
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ μιλά για την ανασφάλεια του σημερινού ανθρώπου για το μέλλον, αναφορικά με τον ψυχισμό του και το φόβο μετατροπής του ανθρώπου σε έναν άνθρωπο-γρανάζι μέσα σε ένα γενικότερο μηχανισμό.
00:37:45:04
Ο ΜΕΝΗΣ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΑΣ αποκαλύπτει την αμηχανία που αισθάνονται οι άνθρωποι των γραμμάτων και των τεχνών για τον αιώνα που φεύγει, αναφερόμενος στα πιστεύω της γενιάς του που τείνουν να εκλείψουν.
00:38:41:22
Απόσπαμα από την ταινία «Η φλόγα που τρεμοσβήνει» του Λ. ΜΑΛ.
00:39:10:18
Πλάνο του ΑΡΗ ΡΕΤΣΟΥ. Επισημαίνει το χαρακτηριστικό της συνύπαρξης του «γελοίου», του «αγωνιώδους» και του «θανατηφόρου» στον αιώνα μας.
00:39:36:17
Πλάνα από την ταινία «Η φλόγα που τρεμοσβήνει» του Λ. ΜΑΛ.
00:40:01:18
Ο ΜΕΝΗΣ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΑΣ παραθέτει την προσωπική του άποψη για την αυτοκτονία.
00:40:46:07
Εμφάνιση τίτλου: «Η ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ».
00:40:51:06
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ επισημαίνει πως ο σημερινός άνθρωπος βρίσκεται σε οριακό σημείο αναζήτησης της αυτογνωσίας του και πως οι νέες καλλιτεχνικές, πολιτικές, κοινωνικές διεργασίες θα ξαναδημιουργήσουν τις συνθήκες αυτής της ταύτισης.
00:41:18:10
Ο ΤΑΣΟΣ ΜΠΑΝΤΗΣ μιλά για φυσική αντίδραση του ανθρώπου απέναντι σε ό, τι του επιβάλλεται.
00:41:48:22
Ο ΑΡΗΣ ΡΕΤΣΟΣ μιλά για την ανάγκη του ανθρώπου για τη διατήρηση του φυσικού κόσμου.
00:42:10:10
Απόσπασμα από την ταινία «Το τραγούδι του δρόμου» του ΣΑΤΙΑΖΙΤ ΡΑΪ.
00:42:58:18
Πλάνο του ΜΕΝΗ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΑ. Μιλά για τη σημασία της περιέργειας του ανθρώπου για την ύπαρξη νέων πραγμάτων.
00:43:35:19
Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ αναφέρει πως ο μόνος τρόπος για να αντέξουν οι άνθρωποι τις νέες προοπτικές είναι η ανάπτυξη της ανθρώπινης επικοινωνίας και επαφής.
00:44:08:03
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ επισημαίνει τη δυνατότητα αναστοχασμού των προβλημάτων της ανθρωπότητας.
00:44:27:09
Πλάνο με κείμενα από παλιές εφημερίδες.
00:44:44:09
Εμφάνιση τίτλου: «Η ΑΥΓΗ».
00:44:48:19
Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ελπίζει στην προσέγγιση των ανθρώπων με το ξεκίνημα της καινούριας εποχής.
00:45:14:05
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ παραθέτει τις σκέψεις του σχετικά με τη νέα εποχή, υπογραμμίζοντας πως η ανθρωπότητα θα ακολουθήσει την πεπατημένη.
00:45:28:21
Ο ΤΑΣΟΣ ΜΠΑΝΤΗΣ εκφράζει την προσωπική του άποψη για την αντιμετώπιση των καταστάσεων.
00:45:49:00
Ο ΜΕΝΗΣ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΑΣ μιλάει για επικείμενη επανάσταση στον αιώνα που ανατέλλει.
00:46:38:10
Η συγγραφέας ΣΩΤΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ αναφέρεται στον 21ο αιώνα, σαν μια υπόσχεση εξέλιξης και ευδαιμονίας.
00:47:06:14
Πλάνο από την ταινία «Γη» του ΑΛ. ΝΤΟΒΖΕΝΚΟ
00:47:55:23
Πλάνο με αποσπάσματα από κείμενα σε εφημερίδες.
00:48:26:17
Ο ΑΡΗΣ ΡΕΤΣΟΣ κλείνει με ένα σχόλιο για το μέλλον.
00:48:37:16
Τίτλοι τέλους.
Θεματική Κατηγορία
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΕΧΝΕΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
ΜΜΕ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΠΟΛΕΜΟΙ, ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ & ΤΑΡΑΧΕΣ
Θεματικοί Όροι
τρόπος ζωής, κοινωνική συνοχή, προβληματισμοί κοινωνικής ηθικής, καλλιτεχνική πρόοδος, ενημέρωση, υπερπληροφόρηση, νέα ΜΜΕ, πολεμικά γεγονότα, παγκόσμιος πόλεμος
Αναφορές
ΣΩΤΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ, συγγραφέας
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ, χορογράφος
ΤΑΣΟΣ ΜΠΑΝΤΗΣ, σκηνοθέτης
ΜΕΝΗΣ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΑΣ, συγγραφέας
ΑΡΗΣ ΡΕΤΣΟΣ, ηθοποιός
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ, επίκουρος καθηγητής Πολιτικής Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Αθηνών
«ΓΗ», ταινία
«ΠΑΡΑΞΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ», ταινία
«ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ», ταινία
«Η ΦΛΟΓΑ ΠΟΥ ΤΡΕΜΟΣΒΗΝΕΙι», ταινία
«ΘΩΡΗΚΤΟ ΠΟΤΕΜΚΙΝ», ταινία
«ΑΓΡΙΕΣ ΦΡΑΟΥΛΕΣ», ταινία
«ΜΠΛΟΟΥ ΑΠ», ταινία
«2001. Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ», ταινία
«Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ»,ταινία
«ΜΑΥΡΗ ΒΡΟΧΗ», ταινία
Γεωγραφικός Προσδιορισμός
Γλώσσα Περιεχομένου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Δημιουργός
Παραγωγή: ΕΡΤ ΑΕ
Εκτέλεση: CINETIC
Συντελεστές
Σκηνοθεσία:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΕΥΑΣ
Διεύθυνση Παραγωγής:
ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΚΥΔΩΝΑΚΗΣ
Μοντέρ:
ΝΙΚΟΣ ΤΣΟΛΑΚΗΣ
Έρευνα:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΕΥΑΣ
Ηχολήπτης:
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Βοηθός σκηνοθέτη:
ΓΙΑΝΝΑ ΜΠΙΝΙΑΔΑΚΗ
Οπερατέρ:
ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Εκτέλεση παραγωγής:
ΤΑΚΗΣ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
Βοηθός οπερατέρ:
ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΠΟΥΡΗΣ
Ηλεκτρολόγος:
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΚΙΡΤΖΗΣ
Εργαστήρια εικόνας και ήχου:
CINETIC
Χρησιμοποιήθηκε υλικό:
από το Ε.Λ.Ι.Α.
© ERT S.A. 1999
Σχετικά Θέματα
Δικαιώματα
ΕΡΤ ΑΕ
Διάρκεια
00:49:23:00
Φυσικά – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Πρωτότυπο Μέσο: ΒΙΝΤΕΟ
Εικόνα: ΕΓΧΡΩΜΗ, 4:3
Χρηματοδότηση Ψηφιοποίησης/Τεκμηρίωσης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, Πρόσκληση 65
Τελευταία Ενημέρωση
21/09/2009