ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ Ο ζωγράφος του φακού
0000006611
Επεισόδιο αφιερωμένο στον διευθυντή φωτογραφίας ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΒΑΝΙΤΗ. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ σε μια συνέντευξή του στο Παρίσι αποκαλύπτεται μέσα από τις συνεργασίες του με αναγνωρισμένους σκηνοθέτες και αφηγείται με τρόπο απολαυστικό στιγμιότυπα της ζωής και της καριέρας του. Καθ’ όλη τη διάρκεια του επεισοδίου παρεμβάλλονται αποσπάσματα από ταινίες στις οποίες εργάστηκε ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ.
Κωδικός Τεκμηρίου
0000006611
Τύπος ψηφιακού αρχείου
Βίντεο
Τίτλος
ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ Ο ζωγράφος του φακού
Χρονολογία Παραγωγής
2001
Ημερομηνία Πρώτης Προβολής
Σκοπός
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Είδος
ΜΟΝΟΘΕΜΑΤΙΚΟ / ΟΧΙ-ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ
Χαρακτηρισμός
ΣΕΙΡΑ
Κατηγορία
ΠΟΡΤΡΕΤΑ-ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
Περίληψη
Επεισόδιο αφιερωμένο στον διευθυντή φωτογραφίας ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΒΑΝΙΤΗ. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ σε μια συνέντευξή του στο Παρίσι αποκαλύπτεται μέσα από τις συνεργασίες του με αναγνωρισμένους σκηνοθέτες και αφηγείται με τρόπο απολαυστικό στιγμιότυπα της ζωής και της καριέρας του. Καθ’ όλη τη διάρκεια του επεισοδίου παρεμβάλλονται αποσπάσματα από ταινίες στις οποίες εργάστηκε ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ.
Περιγραφή Περιεχομένου
Ο Διευθυντής Φωτογραφίας ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ περιηγείται στο ΠΑΡΙΣΙ, όπου διαμένει μόνιμα, και αποκαλύπτεται στην εκπομπή ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ. Ανατρέχει στην παιδική του ηλικία, ξετυλίγει τις αναμνήσεις του, περιγράφει το ξεκίνημα της σταδιοδρομίας του και την μετέπειτα πορεία του. Μιλάει με νοσταλγία για τις ταινίες που κινηματογράφησε καθώς και για τη συνεργασία του με διακεκριμένους σκηνοθέτες της ΕΛΛΑΔΑΣ και του εξωτερικού, αλλά και για τη σχέση του με το ζωγράφο ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΑΡΟΥΧΗ. Οι σκηνοθέτες ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ και ΘΟΔΩΡΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ σκιαγραφούν την προσωπικότητα του ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΗ και μιλούν με εγκωμιαστικά λόγια για τη δουλειά του. Παρεμβάλλονται πλάνα από ταινίες που έχει κινηματογραφήσει, φωτογραφίες του ίδιου, της οικογένειας και των συνεργατών του, αλλά και σχετικά αποσπάσματα από παλαιότερες εκπομπές του «ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟΥ».
Τίτλοι αρχής
00:00:54:00
Ασπρόμαυρα πλάνα του ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΗ σε νεαρή ηλικία. Ο ίδιος μιλάει για την καταγωγή του, την οικογένειά του και εξιστορεί γεγονότα που θυμάται από την παιδική του ηλικία. Παρεμβάλλονται οικογενειακές φωτογραφίες και πλάνο του ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΗ μέσα σε τρένο.
00:02:51:00
Ασπρόμαυρη φωτογραφία του ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΗ σε παιδική ηλικία με τη μητέρα του. Αναφέρεται στο γεγονός που τον ώθησε να ασχοληθεί με τον κινηματογράφο και επισημαίνει ότι αρχικά ήθελε να γίνει ηθοποιός. Περιγράφει το ξεκίνημά του στην κινηματογραφία ως ηλεκτρολόγος, αναφέρεται στο αδιάβλητο κύρος που είχαν αποκτήσει οι εικονολήπτες εκείνη την εποχή, στην ενασχόλησή του με τη φωτογραφία, στη γνωριμία του και τη συνεργασία του με τον Διευθυντή φωτογραφίας ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΒΑΓΙΑ. Παρεμβάλλονται πλάνα με τον ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΒΑΝΙΤΗ που εναλλάσσονται με φωτογραφίες.
00:05:22:00
Πλάνο στον ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΒΑΝΙΤΗ που είναι καθισμένος στο σαλόνι του σπιτιού του. Αναφέρεται στη συνεργασία του με τον Διευθυντή φωτογραφίας ΝΙΚΟ ΓΑΡΔΕΛΗ στις ταινίες «ΠΡΟΔΟΣΙΑ» και «ΦΟΒΟΣ», στο μικρό ρόλο που υποδύθηκε στην ταινία «Η ΔΕ ΓΥΝΗ ΝΑ ΦΟΒΕΙΤΑΙ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ», παρεμβάλλεται φωτογραφία και διαπιστώνει την ανεπάρκειά του στην ηθοποιία.
00:06:28:00
Πλάνο από την ταινία «ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ» του ΘΟΔΩΡΟΥ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ. Επιστροφή στον ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΒΑΝΙΤΗ ο οποίος αναφέρεται στον εξοπλισμό της FINOS FILM και στην ποιότητα των ταινιών της, που την καθιστούσαν πόλο έλξης για τους επαγγελματίες του κινηματογράφου. Περιγράφει την πρώτη του συνεργασία με τη FINOS FILM, τη γνωριμία του με τον ΦΙΝΟ και τις αναμνήσεις του από την πρώτη ταινία σε σκηνοθεσία ΓΙΑΝΝΗ ΔΑΛΙΑΝΙΔΗ.
00:09:22:00
Πλάνο από την ταινία «Η ΑΡΧΟΝΤΙΣΣΑ ΚΙ Ο ΑΛΗΤΗΣ» του ΝΤΙΝΟΥ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ με πρωταγωνίστρια την ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ αναφέρεται στα τεχνάσματα που επινοούσε για να αποδώσει καλύτερα το φωτισμό. Φέρνοντας ως παράδειγμα την ταινία «Η ΑΡΧΟΝΤΙΣΣΑ ΚΙ Ο ΑΛΗΤΗΣ» εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο εφάρμοσε την τεχνική του. Παρεμβάλλονται φωτογραφίες του κινηματογραφιστή με την ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ και πλάνα από την ταινία.
00:11:21:00
Πλάνο από την ταινία «ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΣΤΗΝ ΟΜΙΧΛΗ» του ΘΟΔΩΡΟΥ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ. Πλάνο στον ΘΟΔΩΡΟ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟ, ο οποίος αναφέρεται στην πρώτη συνάντηση με τον ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΒΑΝΙΤΗ και την εντύπωση που του προκάλεσε η εξοικείωσή του και η ιδιαίτερη σχέση του με την κινηματογραφική μηχανή. Πλάνο στον ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΒΑΝΙΤΗ. Αναφέρεται στο ίδιο γεγονός δίνοντας τη δική του διάσταση. Ο ΘΟΔΩΡΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ αναφέρεται στην πρώτη του ταινία μικρού μήκους «Η ΕΚΠΟΜΠΗ», που στάθηκε η αφετηρία της συνεργασίας του με τον ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΒΑΝΙΤΗ.
00:13:25:00
Πλάνο από την ταινία «ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ» του ΘΟΔΩΡΟΥ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ. Εναλλάσσονται πλάνα του ΘΟΔΩΡΟΥ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ και του ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΗ. Μιλούν για τον ΓΙΩΡΓΟ ΣΑΜΙΩΤΗ, παραγωγό της ταινίας, τις ποικίλες αρμοδιότητες που είχε ο κάθε συντελεστής και τις τεχνικές δυσκολίες που είχαν ανακύψει εξαιτίας του χαμηλού προϋπολογισμού. Παρεμβάλλονται πλάνα από την ταινία καθώς ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ περιγράφει τα συναισθήματα και τον ενθουσιασμό που τον κατέκλυσαν δημιουργώντας σε φυσικό περιβάλλον, σε αντίθεση με τις λήψεις σε στούντιο που πραγματοποιούσε ως εκείνη τη στιγμή, γεγονός που έγινε αφορμή να παραιτηθεί από τη FINOS FILM. Εμβόλιμα πλάνα με ασπρόμαυρες φωτογραφίες του ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΗ.
00:16:57:00
Πλάνο σε εσωτερικό σπιτιού με τον ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΒΑΝΙΤΗ να επεμβαίνει και να διορθώνει το φυσικό φωτισμό. Διατυπώνει την άποψή του για τη σπουδαιότητα του φωτός, πόσο επηρεάζει την ψυχοσύνθεση του κάθε λαού και αναφέρεται στους τρόπους που χρησιμοποιεί για να ρυθμίσει το φωτισμό ενός πλάνου.
00:19:22:00
Πλάνο από την ταινία «HOLOZANE» των H. BUTTLER & M. EICHERT. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ περιγράφει το φως της Ισλανδίας και της Αφρικής. Παράλληλα, προβάλλονται πλάνα από την ταινία «PORT DJEMA» του ERIC HEUMANN ενώ ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ κάνει λόγο για μια σκηνή της ταινίας. Πλάνο από την ταινία «ΠΕΤΡΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ» του ΠΑΝΤΕΛΗ ΒΟΥΛΓΑΡΗ. Ο σκηνοθέτης μιλάει για τον ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΒΑΝΙΤΗ και εκθειάζει την τεχνική του. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ παραλληλίζει τον εαυτό του με γλύπτη, αναλύει τη σκέψη του και περιγράφει την τεχνική του. Εμβόλιμα πλάνα του Διευθυντή φωτογραφίας που δίνει οδηγίες και ρυθμίζει το φωτισμό.
00:23:22:00
Πλάνο από την ταινία «ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ» του ΠΑΝΤΕΛΗ ΒΟΥΛΓΑΡΗ. Πλάνο στον ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΒΑΝΙΤΗ που μιλάει με συνεργάτη του και ρυθμίζει το φωτισμό στο δωμάτιο που γίνεται η συνέντευξη. Πλάνο στον ΘΟΔΩΡΟ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟ ο οποίος εξαίρει τη δουλειά του ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΗ. Ο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ τον χαρακτηρίζει κατεξοχήν φωτιστή και ξεχωριστό καλλιτέχνη. Εμβόλιμα πλάνα από γυρίσματα και από την ταινία «ΤΑ ΠΕΤΡΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ».
00:25:22:00
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ επισημαίνει την προτίμησή του να φωτίζει μέσα από το φακό. Επιπλέον, τον ελκύει η προοπτική ότι είναι ο πρώτος θεατής της εικόνας που δημιουργείται. Ο ΘΟΔΩΡΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ αναφέρεται στη συνεργασία του ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΗ με τον ΑΝΔΡΕΑ ΣΙΝΑΝΟ στην ταινία «ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ». Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ εκτιμά ότι πρέπει να προσαρμόσει τον τρόπο δουλειάς του σε νέα δεδομένα. Εναλλάσσονται πλάνα από κινηματογραφικά γυρίσματα, πλάνα από την ταινία «AUSTRALIA» του JEAN JACQUES ANDRIEN με πρωταγωνιστές τον ΤΖΕΡΕΜΙ ΑΪΡΟΝΣ και τη ΦΑΝΙ ΑΡΝΤΑΝ.
00:26:55:00
Απόσπασμα από την εκπομπή «ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ» στις 28/1/1981, σε σκηνοθεσία ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΤΑΥΡΑΚΑ. Η δημοσιογράφος ΣΟΥΛΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ παίρνει συνέντευξη από τον ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΒΑΝΙΤΗ. Με αφορμή την ερώτηση της δημοσιογράφου ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ εξηγεί τους λόγους για τους οποίους προτιμά να μείνει και να εργαστεί στην Ελλάδα. Το πλάνο αλλάζει, ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ από το σπίτι του στο ΠΑΡΙΣΙ εξηγεί τους λόγους που τον ώθησαν τελικά να φύγει από την Ελλάδα και να εγκατασταθεί στη ΓΑΛΛΙΑ.
00:28:34:00
Εναλλάσσονται πλάνα του ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΗ και της συζύγου του, ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗ, οι οποίοι μιλάνε για την απόφασή τους να εγκαταλείψουν την Ελλάδα – κυρίως με προτροπή της ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-και να εγκατασταθούν στη ΓΑΛΛΙΑ, τους ενδοιασμούς τους και τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν, αλλά, παράλληλα, διαπιστώνουν την ορθότητα αυτής της απόφασης. Παρεμβάλλονται πλάνα από τις καθημερινές ασχολίες και τις οικογενειακές στιγμές του ζευγαριού, πλάνα από το ΠΑΡΙΣΙ. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ περιγράφει πώς θα ήταν η ζωή του αν είχε παραμείνει στην Ελλάδα.
00:31:31:00
Πλάνο από την ταινία «TOTAL ECLIPSE» της AGNLESZKA HOLLAND. Απόσπασμα από την εκπομπή «ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ» στις 12/7/1971, σε σκηνοθεσία Κ. ΦΕΡΡΗ και έρευνα ΣΠ. ΒΕΡΓΟΥ. Στο πλάνο παρουσιάζεται ο σκηνοθέτης ΖΙΛ ΝΤΑΣΣΕΝ ο οποίος μιλάει με εγκωμιαστικά λόγια για τη συνεργασία του με τον ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΒΑΝΙΤΗ. Πλάνο στον ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΒΑΝΙΤΗ που κάθεται στο γραφείο του και παίζει παιχνίδι στον υπολογιστή. Στη συνέχεια, δείχνει μια φωτογραφία του και τη διαμορφώνει μέσω του προγράμματος Photoshop. Ο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ μιλάει για τη σχέση του ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΗ με τον ζωγράφο ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΑΡΟΥΧΗ.
00:34:40:00
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ θυμάται τον πίνακα και το βιβλίο που του είχε χαρίσει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΑΡΟΥΧΗΣ και αναφέρεται στις αφιερώσεις που του είχε γράψει, όπου τον αποκαλούσε «διδάσκαλο των ζωγράφων» και «ζωγράφο του φακού». Πλάνα από την ταινία «ΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ‘36» του ΘΟΔΩΡΟΥ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ αναφέρεται στα σχόλια του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΑΡΟΥΧΗ για την ταινία και αναλύει τις τεχνικές που εφάρμοσε για να αποδώσει τον επιθυμητό φωτισμό. Περιγράφει τα χρώματα που χρησιμοποιούσε ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΑΡΟΥΧΗΣ, τις επιρροές που δέχτηκε από την τεχνική του ζωγράφου. Φέρνει ως παράδειγμα τον πίνακα του ΤΣΑΡΟΥΧΗ «ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ ΝΕΟΝ» και επισημαίνει την προσπάθειά του να τον αποτυπώσει λεπτομερώς στο σκηνικό που δημιουργήθηκε για να καλύψει τις ανάγκες της ταινίας «Ο ΘΙΑΣΟΣ». Παρεμβάλλονται πλάνα με τον πίνακα του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΑΡΟΥΧΗ και από την ταινία του ΘΟΔΩΡΟΥ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ «Ο ΘΙΑΣΟΣ» με το σκηνικό του ΚΑΦΕΝΕΙΟΥ.
00:37:16:00
Πλάνο στον ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΒΑΝΙΤΗ. Αναφέρεται στις δυσκολίες που αντιμετώπισε στην ταινία «ΔΟΞΟΜΠΟΥΣ» του ΦΩΤΟΥ ΛΑΜΠΡΙΝΟΥ και εξηγεί πώς κινήθηκε για να μπορέσει να αποδώσει την εικαστική ατμόσφαιρα της ταινίας και τους συμβολισμούς. Παρεμβάλλονται πλάνα από την ταινία και φωτογραφίες από τα γυρίσματα. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ περιγράφει τις εντυπώσεις του από την έκθεση του Δανού ζωγράφου VILHELM HAMMERSHOI που φιλοξενούσε το μουσείο του ΟΡΣΕ (Musee d’ Orsay) στο ΠΑΡΙΣΙ και αναλύει κάποιες λεπτομέρειες της τεχνοτροπίας του. Παρεμβάλλονται πλάνα με πίνακες του VILHELM HAMMERSHOI.
00:38:58:00
Πλάνα από την ταινία «ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΙΝΗ ΑΠΟΥΣΙΑ» του ΣΤΑΥΡΟΥ ΤΣΙΩΛΗ με πρωταγωνίστρια την ΠΕΜΥ ΖΟΥΝΗ. Εξηγεί τις τεχνικές που εφάρμοσε ώστε να επιτευχθεί το απαιτούμενο αποτέλεσμα. Πλάνο στον ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΒΑΝΙΤΗ που κάνει ποδήλατο. Αναφέρει ότι ήταν αυτοδίδακτος και χρειάστηκε περισσότερο χρόνο να κατακτήσει κάποιες τεχνικές από τον χρόνο που θα απαιτούνταν αν είχε φοιτήσει σε σχολή κινηματογράφου. Θεωρεί ότι αυτό το γεγονός ανέστειλε, κατά κάποιο τρόπο, την παραπέρα εξέλιξη της σταδιοδρομίας του και εκφράζει τα συναισθήματά του.
00:41:08:00
Νυχτερινά πλάνα από δρόμους του ΠΑΡΙΣΙΟΥ και τον ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΒΑΝΙΤΗ να οδηγεί αυτοκίνητο. Το πλάνο αλλάζει, ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ περπατάει και διατυπώνει την άποψή του για την ψηφιακή τεχνολογία, καθώς και για το σκοπό που οφείλουν να εξυπηρετούν οι εκάστοτε τεχνικές λήψης. Κάνει αναφορά στην ταινία του ΤΟΜΑΣ ΒΙΝΤΕΡΜΠΕΡΓΚ «ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΓΙΟΡΤΗ» (FESTEN) και αναλύει την τεχνική του σκηνοθέτη. Στη συνέχεια, εκφράζει την επιθυμία να κάνει κάποια πλάνα αρχιτεκτονικής, δανείζεται την κάμερα και πραγματοποιεί λήψη του TOUR EDF, γειτονικών κτηρίων και της GRANDE ARCHE, που βρίσκονται στην περιοχή DEFENSE στο ΠΑΡΙΣΙ.
00:46:16:00
Η λήψη πλάνων στην περιοχή DEFENSE συνεχίζεται. Ο φακός περιηγείται στο κτήριο του CNIT, στο γλυπτό LE POUSE ενώ, παράλληλα, ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ επιδίδεται σε σκωπτικά σχόλια. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ στην κουζίνα του σπιτιού του, αναγνωρίζει την αξία του χιούμορ στη ζωή του και ο ΘΟΔΩΡΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ το επιβεβαιώνει. Συνεχής εναλλαγή πλάνων μεταξύ των δύο, που αφηγούνται περιστατικά από τα γυρίσματα ενώ, παράλληλα, γίνονται αναφορές στη μεταξύ τους σχέση.
00:49:20:00
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ στην κουζίνα του σπιτιού του, εκφράζει τη νοσταλγία του για περασμένες συνεργασίες και δουλειές του, ο ΘΟΔΩΡΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ αναφέρεται στην ανάγκη ανατροφοδότησης μιας σχέσης προκειμένου να επιτευχθεί ο κοινός στόχος, το ουσιαστικό περιεχόμενο που ενίοτε τείνει να χαθεί.Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ομολογεί ότι η νοσταλγία για τις ταινίες του είναι το κέρδος που έχει αποκομίσει.
00:51:33:00
Εναλλάσσονται πλάνα από ταινίες με Διευθυντή φωτογραφίας τον ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΒΑΝΙΤΗ, πλάνο στον ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΒΑΝΙΤΗ πίσω από την κινηματογραφική μηχανή να κάνει λήψεις, πλάνο σε ασπρόμαυρη φωτογραφία του ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΗ σε νεαρή ηλικία.
00:52:15:00
Τίτλοι τέλους.
Θεματική Κατηγορία
ΤΕΧΝΕΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
Θεματικοί Όροι
προσωπικότητες, ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ, οπτικοακουστικές τέχνες, κινηματογράφος, διεύθυνση φωτογραφίας, διευθυντής φωτογραφίας
Αναφορές
ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ, διευθυντής φωτογραφίας
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΑΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ, σκηνοθέτης
ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ, σκηνοθέτης
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΡΒΑΝΙΤΗ, σύζυγος του ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΗ
«Η ΑΡΧΟΝΤΙΣΣΑ ΚΙ Ο ΑΛΗΤΗΣ», ταινία
«ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΙΝΗ ΑΠΟΥΣΙΑ», ταινία
«ΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ‘36», ταινία
”Ο ΘΙΑΣΟΣ”, ταινία
«TOTAL ECLIPSE», ταινία
«AUSTRALIA», ταινία
«ΤΟΠΙΟ ΣΤΗΝ ΟΜΙΧΛΗ», ταινία
«HOLOZANE», ταινία
«ΠΕΤΡΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ», ταινία
«ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ», ταινία
«ΔΟΞΟΜΠΟΥΣ», ταινία
”PORT DJEMA”, ταινία
Γεωγραφικός Προσδιορισμός
ΕΥΡΩΠΗ, ΓΑΛΛΙΑ, ΠΑΡΙΣΙ, DEFENCE
ΕΥΡΩΠΗ, ΓΑΛΛΙΑ, ΠΑΡΙΣΙ, LE POUSE
ΕΥΡΩΠΗ, ΓΑΛΛΙΑ, ΠΑΡΙΣΙ, CNIT
Γλώσσα Περιεχομένου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Δημιουργός
Παραγωγή: ΕΡΤ ΑΕ
Εκτέλεση: CINETIC
Συντελεστές
Οργάνωση παραγωγής:
ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΚΥΔΩΝΑΚΗΣ
Βοηθός Σκηνοθέτη:
ΠΕΠΗ ΦΑΡΑΚΛΙΩΤΗ
Φωτογραφία – Μοντάζ:
ΗΛΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Έρευνα – Σκηνοθεσία:
ΗΛΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Εργαστήρια εικόνας και ήχου:
CINETIC
Ηχοληψία:
DOMINIQUE BARON
Ηλεκτρολόγος:
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΚΙΡΤΖΗΣ
Βοηθός οπερατέρ:
ΚΥΡΟΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ευχαριστώ θερμά:
Το ΓΙΩΡΓΟ και την ΑΓΓΕΛΙΚΗ
για τη φιλοξενία και την υπομονή τους
ευχαριστούμε ακόμα:
το ΘΟΔΩΡΟ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟ
τον ΠΑΝΤΕΛΗ ΒΟΥΛΓΑΡΗ
το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου
και το ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΒΑΝΙΤΗ για την παραχώρηση του
αρχειακού τους υλικού
Σχετικά Θέματα
Δικαιώματα
ΕΡΤ ΑΕ
Διάρκεια
00:52:48:11
Φυσικά – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Πρωτότυπο Μέσο: ΒΙΝΤΕΟ
Εικόνα: ΕΓΧΡΩΜΗ, 4:3
Χρηματοδότηση Ψηφιοποίησης/Τεκμηρίωσης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, Πρόσκληση 65
Τελευταία Ενημέρωση
21/09/2009