Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε πρόβλημα στην πλοήγησή σας παρακαλούμε ελέγξτε τα παρακάτω:
1. Καθαρίστε τη προσωρινή μνήμη (cache) του browser που χρησιμοποιείτε. Συμβουλευτείτε σχετικά τα παρακάτω Links.
– Για Chrome: http://support.google.com/accounts/answer/32050?hl=el
– Για Firefox / Mozilla: http://support.mozilla.org/el/kb/pws-ka8arizw-thn-proswrinh-mnhmh-cache-toy-firefox
2. Ελέγξτε αν έχετε εγκατεστημένο το flash player. Συμβουλευτείτε σχετικά τα παρακάτω links:
– Για Chrome: http://support.google.com/chrome/answer/6258784?hl=el
– Για Firefox / Mozilla:
http://support.mozilla.org/el/kb/adobe-flash-katerreyse-pws-na-mhn-3anasymvei#w_ilikgaoci-flash
3. Ανοίξτε τη σελίδα από παράθυρο ανώνυμης περιήγησης. Συμβουλευτείτε σχετικά τα παρακάτω links:
– Για Chrome: http://support.google.com/chrome/answer/95464?hl=el
– Για Safari: http://support.apple.com/kb/PH21413?viewlocale=el_GR&locale=en_US
– Για Mozilla / Firefox: http://support.mozilla.org/el/kb/idiwtikh-perihghsh-xrhsh-firefox-xwris-istoriko
4. Επανεκκινήστε το router σας.
5. Απενεργοποίηση AVG Antivirus ή Avast Internet Security. Συμβουλευτείτε αντίστοιχα τα links:
– http://support.avg.com/SupportArticleView?l=en&urlName=How-to-disable-AVG
– http://www.getavast.net/how-to/disable-turn-off